Προς το περιεχόμενο

booking.com χρέωση σε περίπτωση ακύρωσης


ΜΑΝΩΛΗΣ1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ζηταει αριθμο καρτας το booking.com.Δεν παιζει να εκανες κράτηση μονο με ενα μειλ.Μονο κοροιδα δεν ειναι,πολλες φορες χρεωνουν καποια εξοδα δικα τους γυρω στο 10ρικο σε περιπτωση ακυρωσης ακομα και αν το καταλυμα δινει δωρεάν ακύρωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μα αφού λέω ότι έκανα κράτηση, μου έχουν έρθει όλα τα confirmation klp και δε μου ζητήθηκε ποτέ κάρτα. Ξέρω πως λειτουργεί στα περισσότερα καταλύματα το booking απλά το συγκεκριμένο δέχεται πληρωμή μόνο με μετρητά και δε ζητήθηκε κάρτα. Η απορία μου ήταν απλά στο αν ακυρώσω πως ακριβώς θα διεκδικήσουν τα χρήματα από εμένα (που προφανώς δε μπορούν) επείδη έλεγε ότι για ακύρωση πρέπει να πληρώσεις όλο το ποσό (αλλά μαλλον είναι αυτοματοποιημένο και εμφανίζεται έτσι στο σύστημα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ελάχιστα ξενοδοχεία δεν ζητάνε κάρτα σε αυτά φαντάζομαι ότι δεν μπορούν να σου κάνουν κάτι. Εγώ σκέφτομαι αν βάλεις μια απλή χρεωστική κάρτα και δεν πας πως θα σου τραβήξουν χρήματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σκέφτομαι αν βάλεις μια απλή χρεωστική κάρτα και δεν πας πως θα σου τραβήξουν χρήματα?

 

Σύντομη απάντηση: δέν θα μπορέσουν να σου τραβήξουν χρήματα.

Απάντηση σεντόνι:

 

 

Είτε χρεωστική είτε πιστωτική είναι η κάρτα (δέν υπάρχει τρόπος διαχωρισμού), το κατάλυμα που σέβεται τόσο τον πελάτη όσο και τον τζίρο του,θα δοκιμάσει να πάρει προέγκριση ίση με το ποσό που ορίζει το cancellation policy (μία μέρα,δύο μέρες,30%,whatever).

Ουσιαστικά το κατάλυμα ελέγχει την φερεγγυότητα του ενδιαφερόμενου.Ο MikeJ πχ. μου κάνει κράτηση και προσπαθώ για προέγκριση 50 ευρώ: α) Η κάρτα περνάει,ο MikeJ είναι φερέγγυος / β) η κάρτα δέν περνάει, ο MikeJ δέν έχει αποφασίσει ακόμα για το που θα πάει και δέν αποκλείεται να έχει καβάτζα άλλες 3-4 κρατήσεις.

 

Θα μου πείτε τώρα και με το δίκιο σας,"Tenshi το ποσό της προέγκρισης αποδεσμεύεται αυτόματα μετά απο 10-15 μέρες και ο πελάτης έχει κάνει απο Φλεβάρη κράτηση που αφορά δεκαπενταύγουστο...πώς διασφαλίζει αυτή η μέθοδος το κατάλυμα;" Η απάντηση είναι απλή...ΔΕΝ το διασφαλίζει,γιατί ο κάτοχος της κάρτας κάπου στο ενδιάμεσο μπορεί κάλλιστα να την αδειάσει (αν είναι χρεωστική) ή ακόμα και να την ακυρώσει (ελέω κλοπής).Εν τέλη,αυτός που πραγματικά βρίσκεται εκτεθειμένος είναι πάλι το κατάλυμα,το οποίο παραμένει υποχρεωμένο στο να κρατήσει το δωμάτιο έως την ημέρα άφιξης.

Η μέθοδος δέν θα αποθαρρύνει τον "γνώστη", άλλα τον μέσο τουρίστα που δέν θέλει να δεσμευτεί για οποιονδήποτε λόγο.Και ο μέσος τουρίστας αποτελεί την συντριπτική πλειοψηφία.

 

Για να γίνω ακόμα πιο συγκεκριμένος,διατηρώ κατάλυμα ενοικιαζόμενων δωματίων/διαμερισμάτων στην Κεφαλονιά το οποίο λειτουργεί Ιούνιο-Σεπτέμβριο (τρίχες δλδ).Η δύναμη είναι 9 μόλις δωμάτια (επίσης τρίχες) και δέχομαι κρατήσεις ουσιαστικά απο τον Ιανουάριο.Αν δεν έκανα χρήση της προέγκρισης ώς μέθοδο ελέγχου, θα έχανα τα 2/3 του τζίρου αφού το 60~70% των κρατήσεων δηλώνονται ως invalid και εν τέλη ακυρώνονται.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Tenshi να σε ρωτησω κατι τωρα που σε βρηκα.

μου ηρθε μια κρατηση σημερα απο το εξωτερικο μεσο booking. στο εκτυπωνενο χαρτι της κρατησης αλλα και στο booking γραφει το εξης:

"κατασταση πληρωμης: ο επισκεπτης εχει πληρωσει online"

το συναντω πρωτη φορα στα τοσα χρονια. μηπως γνωριζεις κατι επ΄ αυτου;

post-174715-0-00145300-1500751487_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Tenshi να σε ρωτησω κατι τωρα που σε βρηκα.

μου ηρθε μια κρατηση σημερα απο το εξωτερικο μεσο booking. στο εκτυπωνενο χαρτι της κρατησης αλλα και στο booking γραφει το εξης:

"κατασταση πληρωμης: ο επισκεπτης εχει πληρωσει online"

το συναντω πρωτη φορα στα τοσα χρονια. μηπως γνωριζεις κατι επ΄ αυτου;

 

Είναι επιλογή που παρέχεται μέσα στο extranet (το σύστημα διαχείρισης), σχετικά με την κατάσταση πληρωμής.

Ανάλογα του τι θα επιλέξεις,εμφανίζεται η αντίστοιχη ενημέρωση στο σχετικό πεδίο.

 

Άκυρο...

Η κράτησή σου, αναφέρεται σε πληρωμή (προς το ξενοδοχείο) με virtual card*.

*Κάτι τέτοιο θα αναγράφεται τόσο στην εκτυπωμένη κράτηση, όσο και στα στοιχεία της κάρτας.

Ο πελάτης έχει ήδη πληρώσει την Booking και η Booking σου στέλνει μια εικονική κάρτα της για να την χρεώσεις.Για τον πελάτη,η κράτηση είναι ήδη εξοφλημένη και δέν έχει κάποια άλλη υποχρέωση προς το ξενοδοχείο.

 

 

 

Βασικά,δέν είναι τελείως λάθος ο αρχικός μου συλλογισμός.

Σάν hotelier έχεις κάποιες επιλογές για την κατάσταση πληρωμής.Η vcard προφανώς αναφέρεται σε κάτι που δέν έχουμε πρόσβαση,οπότε και δέν μπορούμε να το επιλέξουμε

 

post-64279-0-75617800-1500753406_thumb.jpg

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω για την διευκρινηση.

οταν προσπαθησα να κανω προεγκριση την καρτας, δεν την δεχτηκε. στην εκτυπωση επισης γραφει οτι αυτη η καρτα δεν μπορει να χρεωθει πριν της 4/8/2017 που ειναι η ημερομηνια αφιξης του πελατη.

δηλαδη εγω ουσιαστηκα θα μπορεσω να πληρωθω απο την booking στις 4/8/2017 και οχι νωριτερα.

αυτος ο τροπος πληρωμης περιλαμβανει και την ρητρα του πελατη προς το ξενοδοχειο σε περιπτωση ακυρωσης ή μη εμφανισης; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω για την διευκρινηση.

οταν προσπαθησα να κανω προεγκριση την καρτας, δεν την δεχτηκε. στην εκτυπωση επισης γραφει οτι αυτη η καρτα δεν μπορει να χρεωθει πριν της 4/8/2017 που ειναι η ημερομηνια αφιξης του πελατη.

δηλαδη εγω ουσιαστηκα θα μπορεσω να πληρωθω απο την booking στις 4/8/2017 και οχι νωριτερα.

αυτος ο τροπος πληρωμης περιλαμβανει και την ρητρα του πελατη προς το ξενοδοχειο σε περιπτωση ακυρωσης ή μη εμφανισης; 

 

έχεις pm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλησπέρα παιδιά έκανα μια κράτηση σήμερα και μου είχε επιλογή με κάρτα και αναγκάστηκα για να το κλείσω έπρεπε να δώσω το ποσό των 520 που ήταν η όλη διαμονή εφόσον επικοινώνησα με τον ξενοδόχο μου είπε ότι το έχει ήδη δώσει το κατάλυμα οπότε εγώ πάτησα ακύρωση η οποία ήταν δωρεάν για 24 ώρες μου ήρθε και μέιλ το οποίο λέει ότι η ακύρωση πραγματοποιήθηκε το θέμα είναι πως πήγε αμέσως στην τράπεζα να δω το υπόλοιπο αλλά δεν ειχε επιστραφεί. Πόση ώρα κάνει να επιστραφεί το ποσό ; Υπάρχει περίπτωση να μου τα έφαγε ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γρηγορη ερωτηση μιας και ξανα μπηκα λογω δουλειας στο παιχνιδι της βοοκινγ σαν επιχειρηματιας με το extranet..

ολες οι κρατησεις που εχω παρει ειναι πληρωτεες στην Booking, καταλαβαινω σωστα οτι οντως ο πελατης πλεον πληρωνει την booking και μετα το check out βλεπω τα λεφτα στον λογαριασμο μου?

παλια -πριν 4-5 χρονια - δεν υπηρχε αυτο, και χρεωνα εγω κανονικα με το μηχανακι μου τους πελατες χειροκινητα...

φανταζομαι στο πρωτο Invoice Που ερχεται θα μου πιστωνουν μονο την καθαρη αξια εκτος της προμηθειας τους ετσι? δεν εχει νοημα να μου βαζουν ολο το ποσο και μετα να χρωσταω και προμηθειες?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, NobodyRankXV είπε

Καλησπέρα παιδιά έκανα μια κράτηση σήμερα και μου είχε επιλογή με κάρτα και αναγκάστηκα για να το κλείσω έπρεπε να δώσω το ποσό των 520 που ήταν η όλη διαμονή εφόσον επικοινώνησα με τον ξενοδόχο μου είπε ότι το έχει ήδη δώσει το κατάλυμα οπότε εγώ πάτησα ακύρωση η οποία ήταν δωρεάν για 24 ώρες μου ήρθε και μέιλ το οποίο λέει ότι η ακύρωση πραγματοποιήθηκε το θέμα είναι πως πήγε αμέσως στην τράπεζα να δω το υπόλοιπο αλλά δεν ειχε επιστραφεί. Πόση ώρα κάνει να επιστραφεί το ποσό ; Υπάρχει περίπτωση να μου τα έφαγε ;

εως 2 εβδομαδες - οχι.

Επεξ/σία από mclein
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/8/2018 στις 2:38 ΠΜ, opcorsa είπε

γρηγορη ερωτηση μιας και ξανα μπηκα λογω δουλειας στο παιχνιδι της βοοκινγ σαν επιχειρηματιας με το extranet..

ολες οι κρατησεις που εχω παρει ειναι πληρωτεες στην Booking, καταλαβαινω σωστα οτι οντως ο πελατης πλεον πληρωνει την booking και μετα το check out βλεπω τα λεφτα στον λογαριασμο μου?

παλια -πριν 4-5 χρονια - δεν υπηρχε αυτο, και χρεωνα εγω κανονικα με το μηχανακι μου τους πελατες χειροκινητα...

φανταζομαι στο πρωτο Invoice Που ερχεται θα μου πιστωνουν μονο την καθαρη αξια εκτος της προμηθειας τους ετσι? δεν εχει νοημα να μου βαζουν ολο το ποσο και μετα να χρωσταω και προμηθειες?

αν στην κρατηση απο booking εκει που εχει τα στοιχεια της καρτας γραφει "εικονικη καρτα"  την χρεωση την κανεις εσυ, οχι ομως πριν την ημερομηνια της αφιξης του πελατη.

με την booking δεν εχεις καμια δουλεια.

Επεξ/σία από maik42
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, maik42 είπε

αν στην κρατηση απο booking εκει που εχει τα στοιχεια της καρτας γραφει "εικονικη καρτα"  την χρεωση την κανεις εσυ, οχι ομως πριν την ημερομηνια της αφιξης του πελατη.

με την booking δεν εχεις καμια δουλεια.

καλησπερα

ολες οι κρατησεις μου μεχρι τωρα ειναι σε καθεστως που η Booking χειριζεται την πληρωμη μου... αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι μερικες κρατησεις λενε θα μπουν τα λεφτα στον λογαρισαμο μου σε 7 μερες μετα που φυγουν, σε αλλες 9 , σε αλλες παραπανω...

περιεργο μου φαινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...