Προς το περιεχόμενο

booking.com χρέωση σε περίπτωση ακύρωσης


ΜΑΝΩΛΗΣ1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, opcorsa είπε

οχι, δεν θυμαμαι μονο αν το ειχε σαν επιλογη οταν το εστηνα...

παντως κανονικα εχω βαλει Iban τραπεζας κλπ και στις οδηγιες φαινεται ξεκαθαρα οτι μετα το check out θα μου τα βαλουν στον λογαριασμο μου  ξερωγω..

δες τους ορους συμβασης που εχεις υπογραψει με την booking γτ και εγω πρωτη φορα το ακουω αυτο.. συνηθως αυτος ο τροπος πληρωμης υπαρχει   με την hotelbeds και την gta. 

 

2 ώρες πριν, stelios18120 είπε

Εγώ πάλι θεωρώ ότι θα βλέπουν την τιμή και θα καλούν (οι περισσότεροι) για κάτι καλύτερο 😛

Βασικά,που το στηρίζεις ότι η booking συμφέρει καλύτερα τους ξενοδόχους μακροχρόνια; 

Εμένα πχ δεν με χάλασα που "γλυτωσα" 45€ από την διευκόλυνση που μου έκανε ο ξενοδόχος

ενα ξενοδοχειο βγαινει κερδισμενο  απο την συνεργασια με την booking η την expedia κλπ. Κατα την αποψη μου(μιας και δουλευω σε ξενοδοχειο) βγαινει διπλα κερδισμενο αν εχει συμφωνησει στο να ΜΗΝ υπαρχει allotment απο την πλευρα της booking. Επισης η εμπειρια μου εχει δειξει οτι ο πελατης που θα ξαναερθει(οταν φυσικα εχει μεινει ικανοποιημενος) στο 70% των περιπτωσεων θα κλεισει απευθειας με το ξενοδοχειο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, bvb7 είπε

Υπαρχει κανονικα πλεον και στο booking και στελνουν virtual card δικη τους για την πληρωμη

το θεμα ειναι οτι δεν εχει virtual card σε εμενα, απλα λεει οτι θα μου βαλουν τα χρηματα μετα που φυγει ο πελατης.. εχω δωσει κανονικα τραπεζικα στοιχεια κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, opcorsa είπε

το θεμα ειναι οτι δεν εχει virtual card σε εμενα, απλα λεει οτι θα μου βαλουν τα χρηματα μετα που φυγει ο πελατης.. εχω δωσει κανονικα τραπεζικα στοιχεια κλπ κλπ

για να τους εχεις δωσει τα τραπεζικα σου στοιχεια, αρα καπου μεσα στην συμβαση το εχεις υπογραψει.

τηλεφφωνο πηρες; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, maik42 είπε

για να τους εχεις δωσει τα τραπεζικα σου στοιχεια, αρα καπου μεσα στην συμβαση το εχεις υπογραψει.

τηλεφφωνο πηρες; 

δεν πηρα γιατι θα με θεωρησουν καθυστερημενο, το λεει ξεκαθαρα οτι ετσι "πληρωνομαι"

ναι θα το εχω υπογραψει καπου οντως... μεθαυριο περιμενω τα πρωτα λεφτα αλλωστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισα ισα ειναι υποχρεωμενοι να σε ενημερωσουν για οποιαδηποτε απορια εχεις. και μαλιστα εχουν πολυ καλη τηλεφωνικη υποστηριξη.

τωρα το τι γνωμη θα σχηματησουν για σενα ποσως σε ενδιαφερει. γραφτους εκει που δεν πιανει μελανι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου έχει τύχει να δω μια τιμή στο booking και για το ίδιο δωμάτιο τηλεφωνικά το ξενοδοχείο να μου πει μεγαλύτερη τιμή (!!!)

Εννοείται πως συνήθως κλείνω μέσω booking ανεξαρτήτως τιμής κυρίως για να μπορώ να κάνω κριτική στην πλατφόρμα και να βοηθήσω άλλους, όπως με βοηθούν αυτοί στην αναζήτηση δωματίου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, stelios18120 είπε

Εγώ πάλι θεωρώ ότι θα βλέπουν την τιμή και θα καλούν (οι περισσότεροι) για κάτι καλύτερο 😛

Βασικά,που το στηρίζεις ότι η booking συμφέρει καλύτερα τους ξενοδόχους μακροχρόνια; 

Εμένα πχ δεν με χάλασα που "γλυτωσα" 45€ από την διευκόλυνση που μου έκανε ο ξενοδόχος

κυριως οι ελληνες καλουμε για καλυτερη τιμη.

η booking ουσιαστικα ειναι συνεργατης & παροχος πελατων για ενα καταλυμα.

αν αρχισεις να "ριχνεις" το συνεργατη σου, αυτος θα το καταλαβει & θα φας πορτα. (ποσο μαλλον οταν ειναι τεραστια δυναμη) !

επισης, ειναι πολυ σημαντικες οι κριτικες. η αποδοση αποδειξεων & καλυτερης εξυπηρετησης overall !

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, vasioula1 είπε

Εμένα μου έχει τύχει να δω μια τιμή στο booking και για το ίδιο δωμάτιο τηλεφωνικά το ξενοδοχείο να μου πει μεγαλύτερη τιμή (!!!)

Εννοείται πως συνήθως κλείνω μέσω booking ανεξαρτήτως τιμής κυρίως για να μπορώ να κάνω κριτική στην πλατφόρμα και να βοηθήσω άλλους, όπως με βοηθούν αυτοί στην αναζήτηση δωματίου

Ακριβως τι ιδιο επαθα και εγω ... Κλεινω δωματιο μεσω booking....  Μου λεει η γυναικα μου κατσε να τους παρω να δω τι τιμη θα μας πουν αυτοι απευθειας..

12€ την ημερα παραπανω στο δωματιο της λενε... καλα θα σας καλεσω απανταει... Και μου φωναζει κλεισε με booking.... 

 

Ασχετο στην κρατηση ειχα δωσει χρεωστικη καρτα και η ημερομηνια που μπορουσαν να κανω ακυρωση χωρις χρεωση εχει περασει.

Δεν ειδα ομως να μου εχουν τραβηξει ή δεσμευσει καποιο ποσο.

 

Επεξ/σία από k_w_t
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω και γω μετα από καιρό σε αυτό το θέμα σχετικά με την hotels.com αυτη τη φορά. Έχω μπλέξει και παίζει να χάσω 300 ευρώ. Κάνω κράτηση στην hotels.com για 5-10 Αυγούστου. Πληρώνω με paypal. Μου έρχεται επιβεβαιωση κανονικά και μήνυμα με το τηλέφωνο του καταλύματος κλπ. Για σιγουριά παίρνω τηλέφωνο τον υπεύθυνο και μου λέει ότι δεν έχει δωμάτια για εκείνες τις ημερομηνίες. Μου λέει ότι έχει γίνει λάθος και να περιμένω τάχα μου ειδοποίηση από την hotels. Καμία ειδοποίηση δεν παίρνω. Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο, μου λέει ότι έχει ενημερώσει. Παίρνω τηλέφωνο στην hotels. Μου λένε όχι η κράτηση σου ισχύει κανονικότατα και να πάω. Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μου λέει όχι όχι δεν γίνεται να έρθεις, και να τα βρείτε με την εταιρία,  έχω δουλειά, θα ενημερώσω ξανά κλπ κλπ. Η hotels επιμένει ότι υπάρχει κράτηση. Τον παίρνω την άλλη μέρα μπας και βρούμε άκρη και μου λέει με τεράστια αγένεια να μην τον ενοχλώ,  και έχει δουλειές και να τα βρω με την εταιρία και ότι αμα θέλω να πάω στο κατάλυμα αλλά θα μείνω απέξω(!). Με τα πολλά ξαναμιλάω με την hotels και μου λέει ο εκπρόσωπος να μου κάνουνε ακύρωση και να μιλήσουνε αυτοί με το ξενοδοχείο για να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Μετά από μέρες παίρνω μειλ ότι το κατάλυμα αρνείται να δώσει τη συγκατάθεσή του για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Άρα, χρήματα δεν πήρα πίσω, ούτε έμεινα βέβαια εκεί. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Λογικά μου φαγε ο τυπάς τα λεφτά, αλλά δε θα το αφήσω έτσι. Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ και συγγνώμη για το κουραστικό κείμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, taskaratas είπε

Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω και γω μετα από καιρό σε αυτό το θέμα σχετικά με την hotels.com αυτη τη φορά. Έχω μπλέξει και παίζει να χάσω 300 ευρώ. Κάνω κράτηση στην hotels.com για 5-10 Αυγούστου. Πληρώνω με paypal. Μου έρχεται επιβεβαιωση κανονικά και μήνυμα με το τηλέφωνο του καταλύματος κλπ. Για σιγουριά παίρνω τηλέφωνο τον υπεύθυνο και μου λέει ότι δεν έχει δωμάτια για εκείνες τις ημερομηνίες. Μου λέει ότι έχει γίνει λάθος και να περιμένω τάχα μου ειδοποίηση από την hotels. Καμία ειδοποίηση δεν παίρνω. Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο, μου λέει ότι έχει ενημερώσει. Παίρνω τηλέφωνο στην hotels. Μου λένε όχι η κράτηση σου ισχύει κανονικότατα και να πάω. Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μου λέει όχι όχι δεν γίνεται να έρθεις, και να τα βρείτε με την εταιρία,  έχω δουλειά, θα ενημερώσω ξανά κλπ κλπ. Η hotels επιμένει ότι υπάρχει κράτηση. Τον παίρνω την άλλη μέρα μπας και βρούμε άκρη και μου λέει με τεράστια αγένεια να μην τον ενοχλώ,  και έχει δουλειές και να τα βρω με την εταιρία και ότι αμα θέλω να πάω στο κατάλυμα αλλά θα μείνω απέξω(!). Με τα πολλά ξαναμιλάω με την hotels και μου λέει ο εκπρόσωπος να μου κάνουνε ακύρωση και να μιλήσουνε αυτοί με το ξενοδοχείο για να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Μετά από μέρες παίρνω μειλ ότι το κατάλυμα αρνείται να δώσει τη συγκατάθεσή του για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Άρα, χρήματα δεν πήρα πίσω, ούτε έμεινα βέβαια εκεί. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Λογικά μου φαγε ο τυπάς τα λεφτά, αλλά δε θα το αφήσω έτσι. Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ και συγγνώμη για το κουραστικό κείμενο.

Δεν υπάρχει αμφισβήτηση συναλλαγής από το πέιπλα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, fmarulezkd είπε

Δεν υπάρχει αμφισβήτηση συναλλαγής από το πέιπλα;

Υπάρχει μεν, αλλά τη θεωρώ ως την τελευταία λύση γιατί φοβάμαι για πολύ μικρές πιθανότητες επιτυχίας. Ως πωλητής φαίνεται η hotels.com και όχι αυτός που χει το κατάλυμα, οπότε ίσως να ναι ακόμα πιο δύσκολο να μου δώσει η paypal τα λεφτά πίσω. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια γιατι δεν έχω ξανασχοληθεί με αμφισβήτηση στην paypal. Αλλά επειδή είναι και ψιλομεγάλο το ποσό , δεν ξέρω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...