harris20 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 19 ώρες πριν, opcorsa είπε οχι, δεν θυμαμαι μονο αν το ειχε σαν επιλογη οταν το εστηνα... παντως κανονικα εχω βαλει Iban τραπεζας κλπ και στις οδηγιες φαινεται ξεκαθαρα οτι μετα το check out θα μου τα βαλουν στον λογαριασμο μου ξερωγω.. δες τους ορους συμβασης που εχεις υπογραψει με την booking γτ και εγω πρωτη φορα το ακουω αυτο.. συνηθως αυτος ο τροπος πληρωμης υπαρχει με την hotelbeds και την gta. 2 ώρες πριν, stelios18120 είπε Εγώ πάλι θεωρώ ότι θα βλέπουν την τιμή και θα καλούν (οι περισσότεροι) για κάτι καλύτερο 😛 Βασικά,που το στηρίζεις ότι η booking συμφέρει καλύτερα τους ξενοδόχους μακροχρόνια; Εμένα πχ δεν με χάλασα που "γλυτωσα" 45€ από την διευκόλυνση που μου έκανε ο ξενοδόχος ενα ξενοδοχειο βγαινει κερδισμενο απο την συνεργασια με την booking η την expedia κλπ. Κατα την αποψη μου(μιας και δουλευω σε ξενοδοχειο) βγαινει διπλα κερδισμενο αν εχει συμφωνησει στο να ΜΗΝ υπαρχει allotment απο την πλευρα της booking. Επισης η εμπειρια μου εχει δειξει οτι ο πελατης που θα ξαναερθει(οταν φυσικα εχει μεινει ικανοποιημενος) στο 70% των περιπτωσεων θα κλεισει απευθειας με το ξενοδοχειο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bvb7 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Υπαρχει κανονικα πλεον και στο booking και στελνουν virtual card δικη τους για την πληρωμη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 2 ώρες πριν, bvb7 είπε Υπαρχει κανονικα πλεον και στο booking και στελνουν virtual card δικη τους για την πληρωμη το θεμα ειναι οτι δεν εχει virtual card σε εμενα, απλα λεει οτι θα μου βαλουν τα χρηματα μετα που φυγει ο πελατης.. εχω δωσει κανονικα τραπεζικα στοιχεια κλπ κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maik42 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 11 λεπτά πριν, opcorsa είπε το θεμα ειναι οτι δεν εχει virtual card σε εμενα, απλα λεει οτι θα μου βαλουν τα χρηματα μετα που φυγει ο πελατης.. εχω δωσει κανονικα τραπεζικα στοιχεια κλπ κλπ για να τους εχεις δωσει τα τραπεζικα σου στοιχεια, αρα καπου μεσα στην συμβαση το εχεις υπογραψει. τηλεφφωνο πηρες; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 44 λεπτά πριν, maik42 είπε για να τους εχεις δωσει τα τραπεζικα σου στοιχεια, αρα καπου μεσα στην συμβαση το εχεις υπογραψει. τηλεφφωνο πηρες; δεν πηρα γιατι θα με θεωρησουν καθυστερημενο, το λεει ξεκαθαρα οτι ετσι "πληρωνομαι" ναι θα το εχω υπογραψει καπου οντως... μεθαυριο περιμενω τα πρωτα λεφτα αλλωστε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maik42 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 ισα ισα ειναι υποχρεωμενοι να σε ενημερωσουν για οποιαδηποτε απορια εχεις. και μαλιστα εχουν πολυ καλη τηλεφωνικη υποστηριξη. τωρα το τι γνωμη θα σχηματησουν για σενα ποσως σε ενδιαφερει. γραφτους εκει που δεν πιανει μελανι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasioula1 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 Εμένα μου έχει τύχει να δω μια τιμή στο booking και για το ίδιο δωμάτιο τηλεφωνικά το ξενοδοχείο να μου πει μεγαλύτερη τιμή (!!!) Εννοείται πως συνήθως κλείνω μέσω booking ανεξαρτήτως τιμής κυρίως για να μπορώ να κάνω κριτική στην πλατφόρμα και να βοηθήσω άλλους, όπως με βοηθούν αυτοί στην αναζήτηση δωματίου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 16 ώρες πριν, stelios18120 είπε Εγώ πάλι θεωρώ ότι θα βλέπουν την τιμή και θα καλούν (οι περισσότεροι) για κάτι καλύτερο 😛 Βασικά,που το στηρίζεις ότι η booking συμφέρει καλύτερα τους ξενοδόχους μακροχρόνια; Εμένα πχ δεν με χάλασα που "γλυτωσα" 45€ από την διευκόλυνση που μου έκανε ο ξενοδόχος κυριως οι ελληνες καλουμε για καλυτερη τιμη. η booking ουσιαστικα ειναι συνεργατης & παροχος πελατων για ενα καταλυμα. αν αρχισεις να "ριχνεις" το συνεργατη σου, αυτος θα το καταλαβει & θα φας πορτα. (ποσο μαλλον οταν ειναι τεραστια δυναμη) ! επισης, ειναι πολυ σημαντικες οι κριτικες. η αποδοση αποδειξεων & καλυτερης εξυπηρετησης overall ! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_w_t Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, vasioula1 είπε Εμένα μου έχει τύχει να δω μια τιμή στο booking και για το ίδιο δωμάτιο τηλεφωνικά το ξενοδοχείο να μου πει μεγαλύτερη τιμή (!!!) Εννοείται πως συνήθως κλείνω μέσω booking ανεξαρτήτως τιμής κυρίως για να μπορώ να κάνω κριτική στην πλατφόρμα και να βοηθήσω άλλους, όπως με βοηθούν αυτοί στην αναζήτηση δωματίου Ακριβως τι ιδιο επαθα και εγω ... Κλεινω δωματιο μεσω booking.... Μου λεει η γυναικα μου κατσε να τους παρω να δω τι τιμη θα μας πουν αυτοι απευθειας.. 12€ την ημερα παραπανω στο δωματιο της λενε... καλα θα σας καλεσω απανταει... Και μου φωναζει κλεισε με booking.... Ασχετο στην κρατηση ειχα δωσει χρεωστικη καρτα και η ημερομηνια που μπορουσαν να κανω ακυρωση χωρις χρεωση εχει περασει. Δεν ειδα ομως να μου εχουν τραβηξει ή δεσμευσει καποιο ποσο. Επεξ/σία 7 Αυγούστου 2018 από k_w_t 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palasd Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Συνήθως δεν δεσμεύουν λεφτά πριν πας τουλάχιστον αυτό έχει συμβεί τις περισσότερες φορές 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
taskaratas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω και γω μετα από καιρό σε αυτό το θέμα σχετικά με την hotels.com αυτη τη φορά. Έχω μπλέξει και παίζει να χάσω 300 ευρώ. Κάνω κράτηση στην hotels.com για 5-10 Αυγούστου. Πληρώνω με paypal. Μου έρχεται επιβεβαιωση κανονικά και μήνυμα με το τηλέφωνο του καταλύματος κλπ. Για σιγουριά παίρνω τηλέφωνο τον υπεύθυνο και μου λέει ότι δεν έχει δωμάτια για εκείνες τις ημερομηνίες. Μου λέει ότι έχει γίνει λάθος και να περιμένω τάχα μου ειδοποίηση από την hotels. Καμία ειδοποίηση δεν παίρνω. Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο, μου λέει ότι έχει ενημερώσει. Παίρνω τηλέφωνο στην hotels. Μου λένε όχι η κράτηση σου ισχύει κανονικότατα και να πάω. Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μου λέει όχι όχι δεν γίνεται να έρθεις, και να τα βρείτε με την εταιρία, έχω δουλειά, θα ενημερώσω ξανά κλπ κλπ. Η hotels επιμένει ότι υπάρχει κράτηση. Τον παίρνω την άλλη μέρα μπας και βρούμε άκρη και μου λέει με τεράστια αγένεια να μην τον ενοχλώ, και έχει δουλειές και να τα βρω με την εταιρία και ότι αμα θέλω να πάω στο κατάλυμα αλλά θα μείνω απέξω(!). Με τα πολλά ξαναμιλάω με την hotels και μου λέει ο εκπρόσωπος να μου κάνουνε ακύρωση και να μιλήσουνε αυτοί με το ξενοδοχείο για να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Μετά από μέρες παίρνω μειλ ότι το κατάλυμα αρνείται να δώσει τη συγκατάθεσή του για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Άρα, χρήματα δεν πήρα πίσω, ούτε έμεινα βέβαια εκεί. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Λογικά μου φαγε ο τυπάς τα λεφτά, αλλά δε θα το αφήσω έτσι. Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ και συγγνώμη για το κουραστικό κείμενο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fmarulezkd Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 40 λεπτά πριν, taskaratas είπε Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω και γω μετα από καιρό σε αυτό το θέμα σχετικά με την hotels.com αυτη τη φορά. Έχω μπλέξει και παίζει να χάσω 300 ευρώ. Κάνω κράτηση στην hotels.com για 5-10 Αυγούστου. Πληρώνω με paypal. Μου έρχεται επιβεβαιωση κανονικά και μήνυμα με το τηλέφωνο του καταλύματος κλπ. Για σιγουριά παίρνω τηλέφωνο τον υπεύθυνο και μου λέει ότι δεν έχει δωμάτια για εκείνες τις ημερομηνίες. Μου λέει ότι έχει γίνει λάθος και να περιμένω τάχα μου ειδοποίηση από την hotels. Καμία ειδοποίηση δεν παίρνω. Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο, μου λέει ότι έχει ενημερώσει. Παίρνω τηλέφωνο στην hotels. Μου λένε όχι η κράτηση σου ισχύει κανονικότατα και να πάω. Τον ξαναπαίρνω τηλέφωνο και μου λέει όχι όχι δεν γίνεται να έρθεις, και να τα βρείτε με την εταιρία, έχω δουλειά, θα ενημερώσω ξανά κλπ κλπ. Η hotels επιμένει ότι υπάρχει κράτηση. Τον παίρνω την άλλη μέρα μπας και βρούμε άκρη και μου λέει με τεράστια αγένεια να μην τον ενοχλώ, και έχει δουλειές και να τα βρω με την εταιρία και ότι αμα θέλω να πάω στο κατάλυμα αλλά θα μείνω απέξω(!). Με τα πολλά ξαναμιλάω με την hotels και μου λέει ο εκπρόσωπος να μου κάνουνε ακύρωση και να μιλήσουνε αυτοί με το ξενοδοχείο για να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Μετά από μέρες παίρνω μειλ ότι το κατάλυμα αρνείται να δώσει τη συγκατάθεσή του για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Άρα, χρήματα δεν πήρα πίσω, ούτε έμεινα βέβαια εκεί. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Λογικά μου φαγε ο τυπάς τα λεφτά, αλλά δε θα το αφήσω έτσι. Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ και συγγνώμη για το κουραστικό κείμενο. Δεν υπάρχει αμφισβήτηση συναλλαγής από το πέιπλα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
taskaratas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2021 10 λεπτά πριν, fmarulezkd είπε Δεν υπάρχει αμφισβήτηση συναλλαγής από το πέιπλα; Υπάρχει μεν, αλλά τη θεωρώ ως την τελευταία λύση γιατί φοβάμαι για πολύ μικρές πιθανότητες επιτυχίας. Ως πωλητής φαίνεται η hotels.com και όχι αυτός που χει το κατάλυμα, οπότε ίσως να ναι ακόμα πιο δύσκολο να μου δώσει η paypal τα λεφτά πίσω. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια γιατι δεν έχω ξανασχοληθεί με αμφισβήτηση στην paypal. Αλλά επειδή είναι και ψιλομεγάλο το ποσό , δεν ξέρω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα