member1012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Καλησπέρα παιδιά, περίμενα ένα πακέτο από Κίνα και ένα ήρθε στα ελτα της πόλης το έστειλαν πίσω λογω ελλειπων στοιχείων και τωρα είναι το αεροδρομιο. πηρα στην εξυπηρετηση πελατων μου ειπαν οτι ο αποστολεας πρεπει να διορθωσει τα στοιχεια...μιλησα με τον κινεζο και δεν βγαζω ακρη...μπορω να κανω κατι αλλο?
thanosrx8 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Ζητα refund. αμα σου κανει νερα ο πωλητης ανοιξε case. Αμα εχει tracking number και δεν φαινεται shipped παιρνεις τα λευτα σου πισω. αμα δεν εχει tracking παλι περνεις πισω τα λεφτα. Βεβαια σε συνενοηση με τον πωλητη μπορεις να ζητησεις εκ νεου αποστολη του προιοντος που παρηγγειλες
member1012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 ok reufund μπορει να γινει απλα ελεγα μηπως υπηρχε καποιος τροπος να παρω το δεμα απο την στιγμη που βρισκεται ακομη Ελλαδα
NikosKallithea Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2015 Όχι δεν μπορείς να κάνεις κάτι, μπορείς όμως να τους πεις να το ξανά στείλουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα