Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 22 χρονών (φέτος πήρα το πτυχίο μου). Θέλω να σπουδάσω χημικός/χημικός μηχανικός που ήταν το όνειρο μου πάντα. Η σχολή που τέλειωσα είχε μπόλικη χημεία και βιολογία οπότε τα αντίστοιχα μαθήματα των πανελληνίων τα έχω. Αυτά που φοβάμαι κυρίως είναι τα μαθηματικά και η φυσική. Λεφτά για φροντιστήρια δεν παίζουν αλλά έχω μπόλικα βοηθήματα. Θεωρείτε καταφερτό να γράψει κάποιος γύρω στα 17.000+ μόρια χωρίς φροντιστήριο με το υπόβαθρο που σας περιέγραψα; ΥΓ ενδιαφέρομαι για τις πανελλήνιες της επόμενης χρονιάς μιας και την προθεσμία για φέτος την έχασα.
ΥΓ2 δε θέλω να δώσω κατατακτήριες γιατί η ύλη τους έχει 2 μαθηματικά και 2 φυσικές και δε έχω ακούσει και πολλά περί μέσου στις κατατακτήριες. Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 22 χρονών (φέτος πήρα το πτυχίο μου). Θέλω να σπουδάσω χημικός/χημικός μηχανικός που ήταν το όνειρο μου πάντα. Η σχολή που τέλειωσα είχε μπόλικη χημεία και βιολογία οπότε τα αντίστοιχα μαθήματα των πανελληνίων τα έχω. Αυτά που φοβάμαι κυρίως είναι τα μαθηματικά και η φυσική. Λεφτά για φροντιστήρια δεν παίζουν αλλά έχω μπόλικα βοηθήματα. Θεωρείτε καταφερτό να γράψει κάποιος γύρω στα 17.000+ μόρια χωρίς φροντιστήριο με το υπόβαθρο που σας περιέγραψα; ΥΓ ενδιαφέρομαι για τις πανελλήνιες της επόμενης χρονιάς μιας και την προθεσμία για φέτος την έχασα.

ΥΓ2 δε θέλω να δώσω κατατακτήριες γιατί η ύλη τους έχει 2 μαθηματικά και 2 φυσικές και έχω ακούσει και πολλά περί μέσου στις κατατακτήριες. Ευχαριστώ.

 

Του χρόνου νομίζω αλλάζει το σύστημα..θα είναι μόνο 4 μαθήματα...μαθηματικά...φυσική..χημεία και έκθεση για είσοδο στις θετικές επιστήμες. Επιστρέψαμε στις δέσμες δλδ απλά χωρίς την δυνατότητα να μπορείς να κρατάς τον βαθμό κάποιου μαθήματος για την επόμενη χρονιά.

 

Πρώτη φορά θα είναι έτσι το σύστημα οπότε κανείς δεν ξέρει...στα δικά μου χρόνια που δίναμε 9 μαθήματα πανελλαδικά χωρίς φροντιστήρια στα μαθήμτα βαρύτητας ήταν ουτοπικό να βγάλει κανείς πάνω από 17 χιλιάδες μόρια. Τώρα με 4 μόνο μαθήματα...εκ των οποίων το ένα δεν θέλει ουσιαστικά διάβασμα (Εκθεση-Γλωσσα) ίσως να είναι πιο εφικτά τα πράγματα. Ειδικά εσύ που λες ότι ήδη εχεις γερές βάσεις στην χημεία..ουσιαστικά θα δώσεις βάρος τσα μαθηματικά και την φυσική...2 μαθήματα δλδ.

 

http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paideia/ayto-einai-to-neo-susthma-eisagwghs-se-aei-kai-tei.3399894.html

Δημοσ.

Επειδή εγώ είμαι της εποχής των δεσμών, να πω ότι η έκθεση ήταν το μεγαλύτερο παλούκι.

Γιατί στα άλλα βάζεις τον κώλο κάτω και διαβάζεις και γράφεις, η έκθεση είναι πολύ διαφορετικό μάθημα.

Την χρονιά μου είχε πέσει θέμα με τα "πρότυπα των νέων".

Ο καθηγητής του σχολείου είχε πέσει μέσα στο θέμα, μας το είχε δώσει σαν εργασία και μετά δική του ανάλυση.

Έχοντάς το εγώ σαν εργασία, το πήγα στον καθηγητή του φροντιστηρίου να μου δώσει ιδέες, θεωρούνταν και κορυφή στην έκθεση ο μαλάκας. Βλέποντας το θέμα γέλασε, ειρωνεύτηκε λέγοντας ότι δεν είναι θέμα πανελλαδικών αυτό και μόνο σε συδυασμό με κάτι άλλο θα ζητούσαν να γράψεις για πρότυπα.

Φυσικά δεν ετοιμάστηκα καλά για το θέμα, και όταν πήγα να γράψω και το είδα μπροστά μου, προσπάθησα να θυμηθώ όσα μπορούσα από 4-5 μήνες πριν που ο καθηγητής στο σχολείο μας το ανέλυσε. Σκατά, επνα μπάχαλο τα έκανα ανάμεσα σε δικές μου σκέψεις και σκόρπιες του καθηγητή. Έγραψα 15 μισό ενώ εκθέσεις πάντα πάνω από 17 έγραφα. Την επόμενη χρονιά πήρα 18.

 

Επίσης, το γεγονός ότι είναι μόνο 4 μαθήματα δυσκολεύει κατά πολύ την κατάσταση, αφού αν δεν γράψεις σε ένα καλά την έχεις πατήσει και είσαι έξω. Με περισσότερα μαθήματα αυτό εξισσοροπείται κάπως. Θα μου πείτε τώρα, περισσότερα μαθήματα, περισσότερη ύλη, δεν μπορώ να το απαντήσω αυτό, αλλά πριν καμιά 10ρια χρόνια που συνάντησα έναν παλιό μου καθηγητή μαθηματικό και τα είπαμε λιγάκι, μου είχε πει ότι εκείνη την χρονική περίοδο ήταν ευκολότερη η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο από ότι στη δική μας φουρνιά με τις δέσμες. Περισσότερα μαθήματα μεν, αλλά όχι να έχει το καθένα τον όγκο που είχαμε εμείς σε κάθε μάθημα της δέσμης. Πάνω κάτω γενικά ο όγκος ήταν ίδιος, λιγότερα μαθήματα παλιά αλλά με περισσότερη ύλη το καθένα, περισσότερα μαθήματα αργότερα αλλά με λιγότερη ύλη το καθένα.

Δημοσ.

Επειδή εγώ είμαι της εποχής των δεσμών, να πω ότι η έκθεση ήταν το μεγαλύτερο παλούκι.

Γιατί στα άλλα βάζεις τον κώλο κάτω και διαβάζεις και γράφεις, η έκθεση είναι πολύ διαφορετικό μάθημα.

Την χρονιά μου είχε πέσει θέμα με τα "πρότυπα των νέων".

Ο καθηγητής του σχολείου είχε πέσει μέσα στο θέμα, μας το είχε δώσει σαν εργασία και μετά δική του ανάλυση.

Έχοντάς το εγώ σαν εργασία, το πήγα στον καθηγητή του φροντιστηρίου να μου δώσει ιδέες, θεωρούνταν και κορυφή στην έκθεση ο μαλάκας. Βλέποντας το θέμα γέλασε, ειρωνεύτηκε λέγοντας ότι δεν είναι θέμα πανελλαδικών αυτό και μόνο σε συδυασμό με κάτι άλλο θα ζητούσαν να γράψεις για πρότυπα.

Φυσικά δεν ετοιμάστηκα καλά για το θέμα, και όταν πήγα να γράψω και το είδα μπροστά μου, προσπάθησα να θυμηθώ όσα μπορούσα από 4-5 μήνες πριν που ο καθηγητής στο σχολείο μας το ανέλυσε. Σκατά, επνα μπάχαλο τα έκανα ανάμεσα σε δικές μου σκέψεις και σκόρπιες του καθηγητή. Έγραψα 15 μισό ενώ εκθέσεις πάντα πάνω από 17 έγραφα. Την επόμενη χρονιά πήρα 18.

 

Επίσης, το γεγονός ότι είναι μόνο 4 μαθήματα δυσκολεύει κατά πολύ την κατάσταση, αφού αν δεν γράψεις σε ένα καλά την έχεις πατήσει και είσαι έξω. Με περισσότερα μαθήματα αυτό εξισσοροπείται κάπως. Θα μου πείτε τώρα, περισσότερα μαθήματα, περισσότερη ύλη, δεν μπορώ να το απαντήσω αυτό, αλλά πριν καμιά 10ρια χρόνια που συνάντησα έναν παλιό μου καθηγητή μαθηματικό και τα είπαμε λιγάκι, μου είχε πει ότι εκείνη την χρονική περίοδο ήταν ευκολότερη η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο από ότι στη δική μας φουρνιά με τις δέσμες. Περισσότερα μαθήματα μεν, αλλά όχι να έχει το καθένα τον όγκο που είχαμε εμείς σε κάθε μάθημα της δέσμης. Πάνω κάτω γενικά ο όγκος ήταν ίδιος, λιγότερα μαθήματα παλιά αλλά με περισσότερη ύλη το καθένα, περισσότερα μαθήματα αργότερα αλλά με λιγότερη ύλη το καθένα.

 

Συμφωνώ ότι η έκθεση είναι δύσκολο μάθημα (είναι κυρίως και να το χεις λίγο τον γραπτό λόγο)..αλλά όπως και να το κάνουμε δεν θελει αυτό που λέμε διάβασμα για να το δώσεις..ούτε θα σου φάει χρόνο...είναι δύσκολο μάθημα στην εξέταση (αναλογα και το θέμα φυσικά) και όχι στην προετοιμασία...λίγο ενήμερος να μένεις σε κάποια τρέχοντα θέματα που μπορεί να πέσουν και το δίνεις και παίρνεις έναν αξιοπρεπή βαθμό.

Ούτε θα έχεις να καλύψει κενά κάποιος στην έκθεση που θα δώσει πανελλήνιες 4-5 χρόνια μετά την πρώτη του φορά...όπως θα έχει για τα μαθηματικά ή τα αρχαία ή τα άλλα μαθήματα.

 

Όσο για τις δέσμες όντως ήταν περίεργο ζήτημα..εδινε η αδερφή μου και τα θυμάμαι...πρωτοετής φοιτητής στις τοπ σχολές που να ήταν 18 χρονών ήταν οι εξαίρεση...τεράστιες ύλες...όλοι δίνανε 1-2 μαθήματα τον χρόνο και τα υπόλοιπα την αλλη χρονιά.

 

Σίγουρα στα 4 μαθήματα αν πας κάπου χάλια θα σε τραβήξει κάτω...αλλά όπως και να το κάνουμε 4 μαθήματα (και μαλιστα παραπλήσια μαθηματικα.φυσικη,χημεια) είναι κατεμέ προτιμότερο από 9 άσχετα μεταξύ τους (προγραματισμους,βιολογιες,ιστοριες,2 φυσικες..2 μαθηματικα και τα συναφή) Προσωπικά προτιμώ ένα μάθημα με πολύ ύλη...παρά 3 με αρκετή ύλη το καθένα.

 

 

Αλλά για να μην ξεφεύγουμε από το βασικό ερώτημα του TS..πιστεύω ότι ειναι πολύ..εως παρα πολύ δύσκολο να βγάλει κάποιος 17χιλ μόρια χωρίς καθόλου φροντιστήρια...ειδικά μετά από αποχή 5 ετών από το σχολείο και τους ρυθμούς του και ειδικά στην θετική κατεύθυνση.

 

Να μου λεγες τελείωσα φιλολογικο (αρα είμαι πολύ δυνατός σε αρχαια,λατινικα) και θέλω να παω να δωσω για νομική να σου πω ναι...εκεί πας για άριστα σε 2 μαθηματα και εχεις να δωσεις εκθεση (που δεν εχει διαβασμα) και ένα ακόμα μάθημα τύπου ιστορία ή λογοτεχνία το οποίο θα έχει διάβασμα και κυριως παπαγαλία και θα έχεις την πολυτέλεια να ρίξεις ολο σου το βάρος εκεί.

Εκεί ναι παλεύεται χωρίς φροντιστήρια να βγάλεις 17-18χιλ μόρια και να περάσεις Νομική.

Δημοσ.

Το σύστημα τώρα θα αλλάξει για τις φετινές και του χρόνου αν και δεν βρήκα χρόνο να το κατανοήσω. Όπως και να 'χει, να χαίρεσαι γιατί εφυγε η τράπεζα θεμάτων. Άμα ήθελες να έδινες πχ. πέρσι-πρόπερσι, αστα. Εντούτοις, δες εδώ γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πλήρως τι γίνεται:http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%85%CF%80%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-2015-2016

Δημοσ.

Το θέμα είναι αν έχεις υπομονή να διαβάζεις ένα χρόνο για τις πανελλήνιες και μετά αν σου κάτσει και περάσεις να κάνεις άλλα 4 χρόνια ένα προπτυχιακό πρόγραμμα. Ότι και να σου πούμε εμείς βλακείες θα ναι γιατί ούτε ξέρουμε τι άτομο είσαι ούτε τι απαιτήσεις έχεις από τον εαυτό σου. Κάτσε σκέψου τι θέλεις πραγματικά και άσε τα forum.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

κοιτά για τις πανελλήνιες ενηλίκων δλυσκολο το κόβω....δύσκολα θέματα,υπουλοι εξεταστές!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...