Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Καλημέρα.

 

Μέσα σε ποιό χρονικό διάστημα είναι υποχρεωμένος ένας πωλητής να επισκευάσει, αντικαταστήσει ή εκδόσει πιστωτικό για ένα προϊόν τεχνολογίας που βρίσκεται εντός εγγύησης; Η μόνη αναφορά που βρήκα με μία σύντομη αναζήτηση είναι η φράση «εύλογο χρονικό διάστημα». Πώς ορίζεται το «εύλογο» νομικά;

 

Έχω αγοράσει μία κάρτα γραφικών από σκρουτζομάγαζο (άρα προϊόν παραεισαγωγής) η οποία παρουσίασε πρόβλημα εντός της εγγύησής της. Την έχω στείλει προς επισκευή/αντικατάσταση εδώ και ενάμιση μήνα και ακόμα περιμένω. Αυτό θεωρείται «εύλογο» χρονικό διάστημα (νομικά πάντα, γιατί προσωπικά το θεωρώ υπερβολικά μεγάλο διάστημα);

Δημοσ.

Δεν ξέρω ποιο είναι το εύλογο χρονικό διάστημα, αλλά μετά από 15 εργάσιμες δικαιούσαι να ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση μέχρι να επισκευαστεί.

 

Δες άρθρο 5, παρ.5:

Link.png Site: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf

 

Επίσης στο site της Lenovo αναφέρει ότι: "Το νόμιμο μέγιστο χρονικό διάστημα για επισκευή εντός εγγύησης είναι 30 ημέρες."

Link.png Site: http://shop.lenovo.com/gr/el/services-warranty/

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κι αν ξέρουν εξαρχής ότι θα πάρει πάνω από 15 εργάσιμες οφείλουν να σου δώσουν από την αρχή...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...