Moderators Malthador Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Καλημέρα. Μέσα σε ποιό χρονικό διάστημα είναι υποχρεωμένος ένας πωλητής να επισκευάσει, αντικαταστήσει ή εκδόσει πιστωτικό για ένα προϊόν τεχνολογίας που βρίσκεται εντός εγγύησης; Η μόνη αναφορά που βρήκα με μία σύντομη αναζήτηση είναι η φράση «εύλογο χρονικό διάστημα». Πώς ορίζεται το «εύλογο» νομικά; Έχω αγοράσει μία κάρτα γραφικών από σκρουτζομάγαζο (άρα προϊόν παραεισαγωγής) η οποία παρουσίασε πρόβλημα εντός της εγγύησής της. Την έχω στείλει προς επισκευή/αντικατάσταση εδώ και ενάμιση μήνα και ακόμα περιμένω. Αυτό θεωρείται «εύλογο» χρονικό διάστημα (νομικά πάντα, γιατί προσωπικά το θεωρώ υπερβολικά μεγάλο διάστημα);
nikko_ Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Δεν ξέρω ποιο είναι το εύλογο χρονικό διάστημα, αλλά μετά από 15 εργάσιμες δικαιούσαι να ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση μέχρι να επισκευαστεί. Δες άρθρο 5, παρ.5: Site: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf Επίσης στο site της Lenovo αναφέρει ότι: "Το νόμιμο μέγιστο χρονικό διάστημα για επισκευή εντός εγγύησης είναι 30 ημέρες." Site: http://shop.lenovo.com/gr/el/services-warranty/
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 2015 Κι αν ξέρουν εξαρχής ότι θα πάρει πάνω από 15 εργάσιμες οφείλουν να σου δώσουν από την αρχή...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα