Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

στις 26/2/2015 έγινε αγορά μιας μπαταρίας για λαπτοπ.

στέλνω προχθές μήνυμα στον πωλητή ότι η μπαταρία έχει μάλλον πρόβλημα, δε φορτίζει.

 

προτείνει να μου στείλει άλλη, του λέω καλύτερα refund και ότι δε θέλω αντικατάσταση.

μου απαντάει αν συμφωνώ να στείλει άλλη.

 

απ ότι βλέπω κάνει ότι δε κατάλαβε και επιμένει να μου στείλει άλλη και όχι refund.

 

τι μπορώ να κάνω;

καταρχήν δικαιούμαι refund ή αναγκαστηκά πρέπει να συμφωνήσω να μου στείλει άλλη;

 

 

επίσης, οι 45 μέρες πέρασαν, άρα το ebay δε μπορέι να κάνει κάτι.

το paypal όμως έχει αυξήσει το όριο στις 90/180 μέρες.

τι γίνεται σ αυτήν την περίπτωση;

 

μπορώ να ανοίξω case στο paypal και να προσπεράσω το ebay ζητώντας πλήρες refund;

Δημοσ.

Το Paypal θα σε καλύψει για fraud αν δεν παραλάβεις. Το ebay θα σε καλύψει για defective item.

Παρέλαβες όμως κανονικά, άρα δεν παίζει fraud ή non-delivery.

 

Από τη στιγμή που οι 45 μέρες έχουν παρέλθει δεν δικαιούσαι επίσης το DOA, αλλά διαδικασία RMA την οποία και σου πρότεινε ο πωλητής. Σε περίπτωση ΜΗ ύπαρξης ίδιου ή καλύτερου λειτουργικά και ποιοτικά αντικειμένου, τότε ναί δικαιούσαι refund.

 

Το ερώτημά μου είναι ότι αυτόν τον συμφέρει πιο πολύ να σου στείλει άλλη μπαταρία και να πληρώσει και item cost και postage cost αντί να σου κάνει refund?

 

Επίσης σε όποια περίπτωση, ο κανόνας είναι να στείλεις πίσω με δικά σου έξοδα το defective item και μετά να πάρεις refund.

 

Αν ήσουν στο όριο του ebay και ο seller ήταν από Ευρώπη, ίσως να είχες κάποιο prepaid voucher να στείλεις πίσω χωρίς να χρεωθείς μεταφορικά.

 

Πώς και πέρασαν 45 μέρες για να καταλάβεις ότι η μπαταρία δε φορτίζει?

 

PS: Ελπίζω να μην αγόρασες από Κίνα.

Δημοσ.

τα μεταφορικά δε με ενδιαφέρουν.

θα τα καλύψει το paypal με την υπηρεσία που έχει.

το έχω ξανακάνει εξάλλου όταν επέστρεψα προβληματικό προϊόν πίσω αλλά μέσα στο όριο των 45 ημερών.

τότε ο πωλητής δεν είχε πρόβλημα να μου κάνει refund. πήρα και τα μεταφορικά απο το paypal.

 

αν τη στείλω πίσω όπως θέλει, δε θα πρέπει να μου πληρώσει και μεταφορικά;

αυτά είναι 9,20€. ε δε τον συμφέρει. εκτός αν δε θέλει να μου δώσει τα μεταφορικά. σ αυτή την περίπτωση ποιος πληρώνει τα μεταφορικά. (ας πούμε ότι δεν υπάρχει η υπηρεσία του paypal)

 

βασικά θέλω να ξέρω αν δικαιούμαι να πάρω τα χρήματα πίσω, ή απλά αν είναι θέμα τι γουστάρει ο πωλητής (έχουν περάσει οι 45 μέρες).

δε θέλω να περιμένω για άλλη μπαταρία.

θα του στείλω μήνυμα και θα του πω πάλι για refund.

αλλιώς ελπίζω να έχεις δίκιο NikosKallithea

 

δεν αγόρασα απο ευρώπη.

είχα παραλάβει την μπαταρία αλλά τώρα την δοκίμασα γιατί με το που ήρθε έπρεπε να φύγω για μέρες λόγω δουλειάς.

Δημοσ.

δε νομίζω να μπορείς να πάρεις λεφτά πίσω εφόσον πέρασαν οι 45 μέρες.

τώρα μένει μόνο να δεχτεί ο πωλητής. δε ξέρω και πολλούς πωλητές να δέχονται να επιστρέψουν χρήματα.

έχεις ακόμα μέρες όμως για να αφήσεις κριτική. 60 μέρες είναι το όριο.

ίσως φοβηθεί αυτό και σου κάνει refund. αν και δε το νομίζω.

 

σε πρόσφατο μεηλ του paypal πάντως αναφέρει:

 

 

 

Still waiting for your purchase to show up? You now have up to 180 days to open a dispute. 

Your order is 
a) broken; 
b ) not as described; 
c) not delivered? 

 

 

 

οπότε ίσως έχει δίκιο ο φίλος πιο πάνω.

αν όντως ισχύει είναι πάρα πολύ καλό.

ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα

Δημοσ.

ο τύπος θα με τρελάνει.

ενώ για 2η φορά του ζήτησα ξεκάθαρα refund και όχι αποστολή νέας μπαταρίας,

μου στέλνει σαν απάντηση

 

να κρατήσω τη μπαταρία και να του πληρώσω 11$ μεταφορικά για να μου στείλει άλλη.

 

άλλη μια φορά του ζητάω refund και ανοίγω case στο Paypal.

 

εδώ πιθανόν να χρειαστώ οδηγίες. πρώτη φορά ανοίγω case στο paypal.

λίγες φορές που έχω ανοίξει ήταν στο ebay μόνο

Δημοσ.

ΧΑχαχαχαχαχα, από πού κι ως πού να του πληρώσεις και μεταφορικά αν το αντικείμενο είναι ελαττωματικό???

 

Άνοιξε case στο paypal γιατί το Κινεζόνι την έχει δεί cowboy...

Δημοσ.

παιδιά τη βοήθεια σας.

μου στέλνει μήνυμα ότι δε γίνεται να μου κάνει refund λόγω του ότι θα του κοστίσει περισσότερο. επιμένει να μου στείλει άλλη μπαταρία.

 

πήγα κατευθείαν στο Paypal για dispute. ζητώντας full refund και να του επιστρέψω πίσω την ελαττωματική μπαταρία.

μου έρχεται μήνυμα ότι το αρνείται

 

 

 

sorry for it , sorry receive you case,

we already agree mail aother new battery to you ,

now what i do?

are you need return the bad battery to me?

waiting you good news,

regards1

 

 

τώρα τι κάνω;

επιλέγω

  • Escalate this dispute to a PayPal claim

;;;

 

ποια η διαδικασία από εδώ και πέρα;

αναλαμβάνει το paypal να αποφασίσει τι θα γίνει;

Δημοσ.

Μετα αυτη την απαντηση

----------------------------------------

sorry for it , sorry receive you case,

we already agree mail aother new battery to you ,

now what i do?

are you need return the bad battery to me?

waiting you good news,

regards1

----------------------------------------

.....θα πρέπει να αναλωθείτε κάποιες μέρες στα μηνύματα και αν κάπου στις 15μερες δεν τα βρείτε θα κάνεις claim και ας αποφασίσει το paypal

 

Καλή τύχη

Δημοσ.

δε μπορώ να κάνω claim κατευθείαν;

 

3-4 μηνύματα του έχω στείλω μέσω ebay, τα ίδια πράγματα θα γράφουμε;

αυτός επιμένει να στείλει άλλη.

ολόκληρο σηριαλ έγινε;

 

μιας και βλέπω από τα διάφορα ποστς σου στο φορουμ ότι είσαι σχετικός, τι πιθανότητες δίνεις να πάρω refund έστω και μετά από μέρες....;

Δημοσ.

Να σας πρήξω λίγο ακόμη...

 

Να του αφήσω αρνητική στο ebay τώρα? Θα μου δημιουργήσει πρόβλημα;

Ενώ δέχεται αυτό που του ζητάω για refund και μου έδωσε και διεύθυνση επιστροφής, λίγο παρακάτω μου λέει

Στείλε τη μπαταρια και μόλις την παραλάβω θα σου στείλω άλλη.

Ό,τι να ˊναι...

Δημοσ.

Τράβα αρνητική και κάνε PayPal claim. Εγώ αυτό κάνω όταν έχω να αντιμετωπίσω ηλίθιο ή τσαμπουκά seller.

 

Worst things worst, η αρνητική μπορεί να αλλάξει εύκολα αν και οι 2 πλευρές είναι ευχαριστημένες (που στην προκειμένη το κινεζόνι κοιτάει να σου φάει τα φράγκα όπως το βλέπω, οπότε όχι δε του χαρίζεσαι).

Δημοσ.

ok, το paypal αποφάσισε και με δικαίωσε.

του το επιστρέφω και παίρνω refund. πολύ το κούρασα.

ανάμεσα στα άλλα λέει:

 

-You are responsible for the shipping costs to return the item to the
seller.

 

 

υποθέτω θα μπορώ να κάνω πάλι χρήση της υπηρεσίας return cost refunded.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...