_chris_ Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 έτσι κι αλλιώς αυτή μας η νοοτροπία του Έλληνα μας οδήγησε σ αυτά τα χάλια. δε σχολιάζω αν έχεις άδικο ή όχι, που κατα τη γνώμη μου δίκιο έχεις όπως τα λες.. αλλά έλεος ρε παιδιά με αυτή την ατάκα. πρέπει να είναι η ατάκα της δεκαετίας. κάθε φορά που γίνεται κάτι "στραβό" σε κάποιον την έχει σαν καραμέλα 1
zio10 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 δε σχολιάζω αν έχεις άδικο ή όχι, που κατα τη γνώμη μου δίκιο έχεις όπως τα λες.. αλλά έλεος ρε παιδιά με αυτή την ατάκα. πρέπει να είναι η ατάκα της δεκαετίας. κάθε φορά που γίνεται κάτι "στραβό" σε κάποιον την έχει σαν καραμέλα Και ποια χάλια κιόλας; Μια χαρά είμαστε! 1
defacer Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Η περίπτωση να ανοίξεις ποτέ μαγαζί την έχεις σκεφτεί? Αν ναι βγάλε την ιδέα γρήγορα απ' το μυαλό σου, γιατί αν εσύ είδες ότι προσπάθησαν να με εξυπηρετήσουν τότε άστα να πάνε... Τέσπα ότι προσπαθείτε να δικαιολογήσετε το μαγαζί δεν με πειράζει, έτσι κι αλλιώς αυτή μας η νοοτροπία του Έλληνα μας οδήγησε σ αυτά τα χάλια. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όπως και να χει.. Εγώ βασικά είδα (ή μάλλον έκανα guesstimate από τα συμφραζόμενα) ότι το μαγαζί είχε την καλή θέληση να σε εξυπηρετήσει αλλά έγινε epic fail στην "εκτέλεση" -- ας πούμε ο ένας στο τηλέφωνο είπε ναι βεβαίως στην "ιδιαίτερη" πρότασή σου και ο άλλος που του ήρθε το κουτί στα χέρια δεν ήξερε τίποτα για όλα αυτά οπότε το έστειλε πίσω, κλπ κλπ. Στάνταρ καταστάσεις που συμβαίνουν "παντού". Εσένα από την άλλη σου φαίνεται λογικότερο (αυτό έγραψες κατα λέξη) το μαγαζί να σου λέει εσκεμμένα ψέματα, και μεις εδώ στο forum να προσπαθούμε να το δικαιολογήσουμε λες και είμαστε βαλτοί. Πώς κι έτσι αλήθεια; Αν σε ρωτήσουμε θα πεις δεν ξέρω, αλλά το γεγονός ότι έχει μερικά κενά η υπόθεση δε φαίνεται να σε προβληματίζει. Τώρα όσον αφορά στη νοοτροπία του Έλληνα, αν τίθεται τέτοιο θέμα στην προκειμένη περίπτωση, νομίζω κοιτάς στη λάθος κατεύθυνση. 1
The Spirit Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Ποια κενά έχει η υπόθεση ακριβώς? Γιατί όντως κάτι μπορεί να μου έχει διαφύγει και είμαι πρόθυμος να το καταλάβω. Εγώ ένα "κενό" δικό μου το κατάλαβα με το μη περαιτέρω ψάξιμο με την αποστολή, γι αυτό και τους πρότεινα τα μεταφορικά μέχρι την Αθήνα που θα πλήρωναν κατά την παράδοση να τα πλήρωνα εγώ εξ ολοκλήρου. Γιατί αυτές οι καταστάσεις να συμβαίνουν παντού? Δεν είναι αλυσίδα, τοπικό κατάστημα είναι και οι υπάλληλοι είναι στον ίδιο χώρο, ας συννενοηθούν μεταξύ τους. Κι εγώ εργαζόμενος σε κατάστημα πληροφορικής είμαι με δυναμικό 4 υπαλλήλων αλλά συνεννοούμαστε για οποιοδήποτε θέμα προκύψει για να μην αφήσουμε ξεκρέμαστο τον πελάτη.
defacer Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Τα κενά είναι οι λόγοι που (δεν) έχουμε να πάρουμε τη θέση του ενός ή του άλλου. Επίσης αν πρόσεξες πουθενά δεν είπα ότι καλώς έγιναν έτσι τα πράγματα ή κάτι σχετικό. Κακώς έγιναν έτσι τα πράγματα, μόνο που αυτό το κακώς εγώ το βάφτισα "epic fail στην εκτέλεση" και συ το βάφτισες "μου είπαν ψέματα". Δικαιολογημένος είσαι να στραβώνεις με την αντι-εξυπηρέτηση που τελικά σου έκαναν, αλλά από αυτό το σημείο μέχρι διάφορα που έγραψες... ας πούμε όχι δικαιολογημένος.
The Spirit Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Αγανάκτησα τόσο μαζί τους που όντως το ύφος μου δεν συνάδει με τον χαρακτήρα μου. Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα είμαι ο μόνος που θα είχε-έχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατάστημα, φαίνεται ότι δεν λειτουργούν σε επαγγελματικά πλαίσια.
dacourt Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 λόγο το ότι είχα βάλει χρέωση δική τους. Μα καλά, εσύ θέλεις να σου φτιάξουν το κινητό και δεν πληρώνεις ένα ρημαδοΚούριερ; Θα μας τρελάνεις; και τι θέλεις δλδ να πάει ο άλλος να το πάρει να πληρώσει το κούριερ και εσύ να ΜΗΝ πας ΠΟΤΕ να το πάρεις; σιγά το ουάουυυ.. είναι και χαζοί όμως που ανέλαβαν και την ευθύνη!!!
Pa0ki Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Δημοσ. 25 Απριλίου 2015 Μα καλά, εσύ θέλεις να σου φτιάξουν το κινητό και δεν πληρώνεις ένα ρημαδοΚούριερ; Θα μας τρελάνεις; και τι θέλεις δλδ να πάει ο άλλος να το πάρει να πληρώσει το κούριερ και εσύ να ΜΗΝ πας ΠΟΤΕ να το πάρεις; σιγά το ουάουυυ.. είναι και χαζοί όμως που ανέλαβαν και την ευθύνη!!! Διάβασες τίποτε από το θέμα; 8
Sorath Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Απίστευτα πράγματα.... μερικοί με το στανιό να κατηγορήσουν τον "The Spirit". Έχει γράψει ξεκάθαρα τι έχει συμβεί, συνεπώς το ότι η λογική μερικών αντικρούεται με τον τρόπο λειτουργίας των μαγαζιού, δεν οδηγεί σε φταίξιμο του παληκαριού. 4
Agnostos__ Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Απο βλακες αλλο τιποτα.. Απο εξυπνους που εχουν αποψη για ολα επισης.. Οπως και να εχει οπως τα λεει ο φιλος δημιουργος του τοπικ εχει δικιο..εγινε λαθος συννενοηση στο μαγαζι μεταξυ τους αν ειναι ετσι οπως μας τα περιγραφεις..αφου εχεις τα email προχωρα σε καταγγελια και μην χανεις τον χρονο σου με καθε πικραμενο.. 6
dacourt Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Διάβασες τίποτε από το θέμα; Έλα μορέ τώρα με το καθένα που ψάχνεται.. δεν έδωσε 3 ευρώ για το κούριερ, το είδαν οι άλλοι και τον έγραψαν στα τέτοια τους.. και καλά έκαναν, φαντάσου μανούρα που θα τους έκανε αν του το έφτιαχναν κιόλας και δεν πήγαινε και τίποτα καλά ή δεν πήγαινε να το παραλάβει.. τσάμπα και το κούριερ που θα πλήρωναν.
The Spirit Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2015 (επεξεργασμένο) Αν δε πήγαινα να παραλάβω εννοείς ένα κινητό αξίας 100euro που είχε σπασμένο digitizer και μάντεψε, στο δέμα είχα μέσα στην ζελατίνα ένα ολοκαίνουριο digitizer που μου έφεραν, άρα θα το έφτιαχναν χωρίς να χρειαστούν ανταλλακτικά (εννοείται πως το ήξεραν αυτό). Φυσικά αν δε πήγαινα να το παραλάβω θα έπιναν νερό στο όνομά μου που με 6-7 euro μεταφορικά θα τους έμενε ένα ολοκαίνουριο κινητό λέω εγώ τώρα... Επεξ/σία 27 Απριλίου 2015 από The Spirit 1
karhariasgr Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 easyservice.gr τους εστειλα 3 συσκευες.. Ipad 3 για αλλαγη οθονης Ipod touch για αλλαγη οθονης Samsung galaxy note 2 με πρόβλημα στην αναγνωση sim κάρτας 1. εστειλαν το ipad με καινουργια οθονη, αλλα δεν ηταν κολλημένη. τους το ξαναεστειλα πισω και μου το εστειλαν παλι ετσι. τελικα, λεει, φταιει το σασι του ipad, εχει "αρπαξει" και δε μπορει να κατσει η οθονη.. δεν υπαρχει αλλο σασι μου λενε για αντικατασταση. οκ.... τι να πω... 2. με πηραν τηλ να μου πουνε οτι ενω εβγαζαν την οθονη απο το ipod εσπασαν το πισω μερος. θα μου το κανουν δωρεαν αλλαγη. μου το εστειλαν πισω με την οθονη να μη παταει καλα.. σχεδον ξεκολλημενη. τους το εστειλα πισω, μου το εστειλαν λιίίίίίγο καλυτερο παλι ομως η οθονη δεν παταει σωστα κ κουνιεται!!!! 3. ειχαν το galaxy note ΙΙ, απο 07 Μαρτίου.. μου το εστειλαν επισκευασμενο αλλα δεν διαβαζε sim. τους ρωτησα αν το ελενξαν κ μου ειπαν ναι, αλλα προφανώς όχι. τους το ξαναεστειλα. περιμενα 2 μηνες και δεν ειχα απαντηση. τελικα τους ζητησα να μου επιστρέψουν την συσκευη και τα χρήματα. επερνα τηλεφωνο 1ΜΙΣΟ ΜΗΝΑ (κυριολεκτω παιδια) και τους ελεγα οτι θελω πισω την συσκευη μου και τα χρηματα. με αγνωούσαν επιδεκτικά. σε καποια φαση πηρα τηλ, αρχισα να φωναζω (οχι να βριζω ομως) και τελικα αποφασησαν να μου την στειλουν πισω μαζι με τα χρηματα. 23 Μαϊου (περιπου 2μιση μηνες μετα) η συσκευη ηρθε πισω χωρις το πενακι, σπασμενη σε 2 διαφορετικα σημεια (πανω και κατω), ενω δεν ηταν σπασμενη οταν την παρελαβαν. επικοινωνω μαζι τους κ μου λενε οτι δε ξερουν τιποτα, θα με παρει ο αρμοδιος, ο οποιος αρμοδιος εδω κ 2 μηνες που επικοινωνω μαζι τους παντα λειπει ή δε ξερει τιποτα ή "δε το επισκευασα εγω φιλε αυτο, το εκανε καποιος αλλος". αυτη ειναι η νουμερο 1 εταιρια επισκευης, οπως θελουν να διαφημιζονται.. κριμα που ο τιτλος του αρθρου δεν αναφερει το καταστημα 4
thanasisxask Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Αυτη είναι σοβαρή εταιρεία. Μπορούν να στο χαλάσουν περισσότερο απ ότι ήταν!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα