Προς το περιεχόμενο

Google Nexus 6 299 Wind [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ]


BrocasHelm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και πόσοι ακόμα που δεν γράφουν στο φόρουμ. Όσοι παραλάβατε συσκευές δανέζικες με ξεθωριασμένη απόδειξη, μήπως να τσεκάρετε λίγο ημερομηνία και ώρα που κόπηκε η απόδειξη; Εμένα το μυαλό μου πάει σε σενάριο του στυλ: Βγάλαμε προσφορά που δεν μπορούμε να καλύψουμε και βρήκαμε έναν"μαύρο" έμπορο με αγνώστου προελεύσεως και ποιότητας συσκευές και τις πήραμε κοψοχρονιά χωρίς τιμολόγιο και φωτοσοπιάσαμε αποδείξεις γιατί δεν μπορούσαμε να κόψουμε κανονικές.

 

Βέβαια μπορεί να έχω απλά μεγάλη φαντασία.

 

Αυτό το σενάριο μπλέκει μέσα ΣΔΟΕ (αν δουλεύει ακόμα) και καθώς μιλάμε για παραγγελία μέσω internet Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Χλωμό θεωρώ κάποιος στη Wind να πήρε αυτό το ρίσκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχυει αυτο το ξεθωριασμενο ΙΜΕΙ στη φωτο πρεπει να ειναι διαφορετικο απο το αυτο στο barcode στο κουτι , το δικο μου φαινεται να εχει κοπει Δευτερα 25/5  ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ - ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ , δηλαδη φαινεται νομιμο , ποιο πιθανο ειναι καποιος μακακας στα κεντρικα που χρεωθηκε τις παραγγελιες να κρατησε τα πρωτοτυπα και να εβαλε φωτοτυπιες -  αυτο νομιζω ειναι παρανομο να εχει δεμα  χωρις δελτιο αποστολης και πρωτοτυπο τιμολογιο. Το θεμα ειναι οταν οι ιδιοι κολλανε στις διαδικασιες και στο "συστημα¨" τους .Anyway καποιος ειχε στειλει mail και του απαντησανε με το σωστο ΙΜΕΙ να φαινεται , 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πόσοι ακόμα που δεν γράφουν στο φόρουμ. Όσοι παραλάβατε συσκευές δανέζικες με ξεθωριασμένη απόδειξη, μήπως να τσεκάρετε λίγο ημερομηνία και ώρα που κόπηκε η απόδειξη; Εμένα το μυαλό μου πάει σε σενάριο του στυλ: Βγάλαμε προσφορά που δεν μπορούμε να καλύψουμε και βρήκαμε έναν"μαύρο" έμπορο με αγνώστου προελεύσεως και ποιότητας συσκευές και τις πήραμε κοψοχρονιά χωρίς τιμολόγιο και φωτοσοπιάσαμε αποδείξεις γιατί δεν μπορούσαμε να κόψουμε κανονικές.

 

Βέβαια μπορεί να έχω απλά μεγάλη φαντασία.

 

Ποτέ δεν μπόρεσα να το καταλάβω αυτό..

 

Γιατί συσκευή που βγαίνει από το ίδιο εργοστάσιο μπορεί να διαφέρει σε οποιοδήποτε χαρακτηριστικό της ανάλογα με το αν προορίζεται για την αγορά της Αμερικής ή της Ζιμπάμπουε? "Παραεισαγωγή" να καταλάβω ότι επηρεάζει στο θέμα της εγγύησης για το ποιος θα δεχτεί να σε καλύψει.. Αλλά και την προέλευση την ξέρεις και την ποιότητα. Απλά αν τα βάλεις κάτω, με το ποσοστό προβληματικών συσκευών του συγκεκριμένου μοντέλου, πολύ φυσικό μου φαίνεται

 

Επίσης εμένα γενικότερα το σενάριο που περιγράφεις μου φαίνεται τραβηγμένο αλλά ποτέ δεν ξέρεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εννοώ ότι διαφέρουν οι συσκευές σε χαρακτηριστικά, εννοώ ότι μπορεί να είναι συσκευές "πρώην DOA". Αν ισχύει αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω για φουσκωμένη μπαταρία και στραβωμένη υποδοχή SIM, κάπου προς τα εκεί πάει το μυαλό μου. Εγώ βέβαια είμαι και λίγο συνωμοσιολόγος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει κάποιος πρόβλημα με τη θερμότητα ? γιατί ώρες ώρες αισθάνομαι οτι ζεσταίνεται παραπάνω απ όσο θα έπρεπε..

 

επίσης κάποιος που είχε πριν το nexus 5 να κάνει ένα σχόλιο για την μπαταρία συγκριτικά ? (βλέπω διαφορά αλλά όχι και τεράστια, ελπίζω να στρώσει λίγο παραπάνω η μπαταρία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο αφορά το απαράδεκτο παραστατικό πώλησης που συνόδευε τα κινητά,επειδή πολλά ακούγονται και πολλά σκέφτονται διάφοροι με το δίκιο τους,τυχαίνει κανα μήνα πριν πάρω το κινητό να μου έστειλαν από wind μια κάρτα sim και το παραστατικό είχε τα ίδια χάλια.

 

Οπότε ούτε πλαστά είναι ούτε τίποτα.Απλά μάλλον τσιγκουνεύονται να βάλουν έναν εκτυπωτή της προκοπής..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού τελικά παραλάβαμε όλοι και τέλος καλό όλα καλά(για τους περισσότερους) θα ήθελα να ευχαριστήσω τον TS αλλά και όλα τα παιδιά που ο καθένας με το δικό του τρόπο έχει συμβάλει έτσι ώστε να παραλάβουμε...Νομιζώ αν το αφήναμε στην τύχη μάλλον δεν θα έπαιρνε κανείς τίποτα....Ωραίο το ταξίδι που κράτησε σχεδόν 1 μήνα ! Καλό καλοκαίρι να έχουμε παιδιά ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμενα δεν τελειωσε , ειναι απο 1/6 στα κεντρικα της Wind σαν DoA  υποτιθεται και δεν εχουν ενημερωσει ακομα την κατασταση στο "συστημα " για να μου πουν και απο το μαγαζι τι κανουν  :-(

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμενα δεν τελειωσε , ειναι απο 1/6 στα κεντρικα της Wind σαν DoA υποτιθεται και δεν εχουν ενημερωσει ακομα την κατασταση στο "συστημα " για να μου πουν και απο το μαγαζι τι κανουν :-(

Πω ρε φίλε τι ταλαιπωρία; 14 μέρες στο service; Μήπως πρέπει να αρχίσεις τα τηλέφωνα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το σενάριο μπλέκει μέσα ΣΔΟΕ (αν δουλεύει ακόμα) και καθώς μιλάμε για παραγγελία μέσω internet Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Χλωμό θεωρώ κάποιος στη Wind να πήρε αυτό το ρίσκο.

 

Συμφωνώ και εγώ, σενάριο επιστημονικής φαντασίας είναι οι λοιπές συνωμοσιολογίες :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανενα σεναριο , απλως μην μπλεξεις με την γραφιοκρατια των κεντρικων . Ουτε το εξουσιοδοτημενο τους καταστημα δεν ενημερωνουν τι κανουν 16 μερες τωρα .Αν και υποψιαζομαι οτι πανε να φανε το DoA και να μου το γυρισουν επισκευασμενο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μια βοηθεια pls . Σημερα εβαλα το καταστημα να το ξανακοιταξει και εχει κολλησει γιατι ισχυριζονται στα κεντρικα οτι ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ που οι ιδιοι στειλανε στο δεμα . Σε ποιο τμημα στελνω mail να μου το τυπωσουν ; To τοπικο 

καταστημα λεει ειναι απλως franchise και δεν ξερει (δεν θελει ?) να το κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας, συγγνώμη για την επαναφορά του θέματος, αλλά θεωρώ την συμπεριφορά της wind ανεπίτρεπτη.. Μου ζήτησε να πάω σε ένα κατάστημα της wind  να επιστρέψω το κινητό ( που δεν λειτούργησε ποτέ) και ακόμα περιμένω να μάθω τι θα γίνει-έχουν περάσει 25 μέρες. Θεωρώ την στάση της wind τουλάχιστον απογοητευτική- αντίστοιχα vodafone-γερμανός  είχαν φερθεί πολύ πιο σωστά και επαγγελματικά. Δεν έφεραν ποτέ συσκευές και εγώ δεν ξέρω από που , ούτε μου δημιούργησαν ποτέ πρόβλημα με το dooa. Κανονικά έπρεπε και εγώ να είμαι πιο αυστηρός,αλλά το κατάστημα πετάει το μπαλάκι στα κεντρικά - που δεν ξέρω καν το τηλέφωνό τους... :-/

 

Έχει κρατήσει κάποιος το τηλέφωνο της wind που έχει για τα online ? Επειδή δεν το βρίσκω στο site ..

 

Ευχαριστώ πολύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...