Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

Είχα αγοράσει από το εν λόγω κατάστημα μια μητρική της MSI τον Μάρτιο του 2012 .

Τον Νοέμβριο του 2014 μου έβγαλε πρόβλημα και εφόσον ήταν ακόμα σε εγγύηση (3 χρόνια), επικοινώνησα αρχικά με MSI για να δω τι πρέπει να κάνω.

 

Η απάντηση της MSI φαίνεται παρακάτω:

 

o8yoeo.png

 

Οπότε παίρνω τηλέφωνο την Digital-Master, τους αναφέρω τα παραπάνω και μου λένε να συμπληρώσω την Φόρμα Επιστροφής Προϊόντος και να τους στείλω την μητρική.

 

Την Μητρική τελικά την Παραλαμβάνουν στις 8/12/2014(!!!) όπως φαίνεται και παρακάτω:

 

ibmn9x.png

 

 

Από εκείνη την στιγμή και μετά αρχίζει η παρωδία. Να σημειώσω οτι όλες τις φορές που τους πήρα τηλέφωνο μίλαγα ΠΑΝΤΑ με τον ίδιο υπάλληλο, ο οποίος  ήταν τουλάχιστον ανενημέρωτος, ανοργάνωτος και πιθανόν να πάσχει από κάποιου τύπου αλτσχάιμερ.  :-D  Η εταιρία από ότι καταλαβαίνω δεν πρέπει να έχει κανένα σύστημα καταγραφής κλήσεων η κάτι ανάλογο, δεν εξηγείτε αλλιώς. 

 

  • Μέσα στον Δεκέμβριο δεν έχω καμία ενημέρωση
  • Τους στέλνω mail αρχές Ιανουαρίου του 2015 αλλά δεν παίρνω καμία απάντηση.
  • Μετά από λίγες μέρες τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι έχουν στείλει την μητρική στην MSI.
  • Τέλη Ιανουαρίου και αφού δεν έχω κανένα νέο πάλι τους ξανά παίρνω και μου λένε ότι ακόμα είναι στην MSI και ότι ίσως καθυστερήσει λίγο όπως συνηθίζεται.
  • Αρχές Φεβρουάριου  παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι επειδή έχουν περάσει 2 χρόνια προσπαθούν μήπως πάρουν κάποιο πιστωτικό από την MSI για να μου την αντικαταστήσουν.
  • Ακολουθούν πολλά τηλέφωνα μέσα στον Φεβρουάριο (πάντα με τον ίδιο υπάλληλο), όπου πότε να μου λέει ότι περιμένουν απάντηση από MSI, πότε ότι περιμένουν πιστωτικό από την MSI και γενικά ότι του έρθει να πει εκείνη την ώρα.
  • Φτάνουμε αρχές Μαρτίου όπου μετά από τηλέφωνο μου καταλήγουμε ότι η MSI δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί έχουν περάσει 2 χρόνια (???) όποτε η μητρική πρέπει να γυρίσει πίσω και να βρεθεί μια άλλη λύση. Να σημειώσω εδώ και πάλι ότι η μητρική ειναι με 3 χρόνια εγγύηση και τα 3 χρόνια λήγουν τον Μάρτιο του 2015, ήμασταν στον τελευταίο μήνα δηλαδή.
  • Μέσα Μαρτίου και ενώ προφανώς δεν έχω καμία ενημέρωση παίρνω τηλέφωνο να δω τι γίνεται. Η πρώτη απάντηση που πήρα είναι οτι προσπαθούν να πάρουν κάποιο πιστωτικό από MSI.  :shock:. Τελικά θυμίζω στον υπάλληλο αυτά που μου είχε πει και ότι περιμέναμε την μητρική να γυρίσει πίσω Ελλάδα. Επίσης του αναφέρω οτι αυτος ο Μηνας ειναι ο τελευταίος της εγγύησης και αυτος με καθησυχάζει λεγοντας μου οτι δεν υπάρχει πρόβλημα εφοσον το έστειλα έγκαιρα.
  • Μέχρι τέλη Μαρτίου ακολουθούν 1-2 ακόμα τηλέφωνα από εμένα με τον υπάλληλο να μου λέει πάλι ότι του ρθει. Η μητρική ακόμα στην MSI.
  • Φτάνουμε αρχές Απριλίου και πάλι καμιά ενημέρωση, Παίρνω τηλέφωνο και αφού όπως πάντα πρεπει να κάνω update στον υπάλληλο για το τι εχει γινει μέχρι τώρα,τελικά μου λέει ότι η μητρική γύρισε Ελλάδα και θα προσπαθήσουν να κάνουν κάτι οι ίδιοι για να με εξυπηρετησουν.
  • Μεσα Απριλίου, καμία ενημέρωση, Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί έχουν περάσει 2 χρόνια.  :wacko: Τελικά μου αναφέρουν ότι ο επίσημος εκπρόσωπος της MSI στην Ελλάδα είναι η Oktabit και να πάρω κάποιο τηλέφωνο σε αυτούς μήπως μπορούν να κάνουν κατι. Παίρνω τηλέφωνο Oktabit και μου λένε οτι δεν εξυπηρετούν οικιακούς πελάτες και οτι πρέπει να την στείλει το μαγαζί που το αγόρασα. Ξανά παίρνω τηλ την Digital-Master να τους το αναφέρω και μου λένε ότι θα την στείλουν.
  • Τέλη Απριλίου καμιά ενημέρωση, παίρνω τηλέφωνο την Digital-Master και μου λένε ότι πλέον δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αυτοί και ότι είναι θέμα oktabit. Παίρνω Oktabit  και μου λένε οτι πράγματι έχουν παραλάβει την Μητρική αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί η Digital-Master δεν την έχει αγοράσει από αυτούς, Επίσης δεν μπορούν να τους την στείλουν πίσω γιατί τους χρωστάνε λεφτά:shock: . Ξανά παίρνω τηλέφωνο Digital-Master να το αναφέρω και ο υπάλληλος μου λέει οτι θα κάνουν οτι μπορούν να την φέρουν πίσω και επειδή με έχουν ταλαιπωρήσει πολύ θα προσπαθήσουν να κάνουν κάτι αυτοί παρόλο που έχουν περάσει 2 χρονιά (επαναλαμβάνω την μητρική την πήρα με 3 χρόνια εγγύηση).
  • 5 Μαΐου πλέον και εννοείται πάλι καμιά ενημέρωση. Παίρνω πρώτα octabit και μου λένε  οτι ακόμα έχουν την κάρτα και δεν γίνεται να την στείλουν πίσω αν δεν εξοφληθούν αυτά που τους χρωστάει η Digital-Master. Παίρνω Digital-Master και αυτη την φορά ο υπάλληλος με πιο αυστηρό και σίγουρο ύφος μου αναφέρει οτι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γιατί περάσαν τα 2 χρόνια και οτι όλα τα καταστήματα στην Ελλαδα έτσι κάνουν. Ρίχνει όλο το φταίξιμο πάνω μου λέγοντας οτι έπρεπε να μιλήσω με MSI οταν αυτοί μου ανέφεραν οτι δεν μπορούν να κάνουν κατι και επίσης μου λέει ότι εγώ τους πίεσα να στείλουν την κάρτα στην oktabit ενω μου είχαν πει οτι δεν την αγόρασαν από αυτούς, κάτι που δεν ισχύει  :mad:.

 

Από οτι καταλαβαίνω μάλλον θα χρωστάνε λεφτά και στην MSI και για αυτό δεν πήραν ποτέ το πιστωτικό για αντικατασταση της μητρικής από αυτούς. Δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση.

 

Μέχρι και τώρα δεν έχουμε καταλήξει κάπου. Τι μπορώ να κάνω? Πλέον δεν έχει να κάνει με την μητρική η τα λεφτά αλλά με την κοροϊδία...  :mad:

 

Παραθέτω επίσης μια συνομιλία μας στο Skype. Δυστυχώς δεν εχω τίποτα άλλο μιας και ποτέ δεν απαντούσαν σε mail.

 

a15u9w.png

Δημοσ.

Email κατ'ευθείαν στην MSI με την απόδειξη αν την έχεις, αναφέροντας όλο το ιστορικό, Εγώ θα έβαζα και CC και το κατάστημα παρόλο που την έκανε παραεισαγωγή, και τον αντιπρόσωπο.

Έχεις όλα τα δίκια με το μέρος σου, προχώρα.

Δημοσ.

http://www.efpolis.gr/ 

παρε τηλεφωνο και κανε καταγγελια στο καταστημα και στην oktabit που κραταν αντικειμενο που εχεις αγορασει εσυ.. ελπιζω αποδειξη αγορας να την εχεις κρατησει και να μην στην πηρε το καταστημα... 

Δημοσ.

Όπως σου είπαν και παραπάνω, Καταγγελία.Να δω μετά αν θα συνεχίζουν να παίζουν την κολοκυθιά.

Δημοσ.

Κ μετά σου λένε να στηριξεις ελληνικά μαγαζιά. Ναι ρε παιδιά να τα στηριξω αν με στηρίζουν κ αυτά όχι μόνο όταν είναι να τσιμπήσουν φράγκα. αα ρε αμαζον, ακόμα θαυμαζω πως αντιμετώπισαν πρόβλημα που είχα με αντικείμενο που είχα αγοράσει...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...