Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας! Λοιπόν είμαι φοιτητής στην Ελλάδα και είμαι από Κύπρο. Δούλευα για ένα μήνα το 2014. Φέτος πρέπει να κάνω φορολογική δήλωση. Τα ενοίκια τα πληρώνει ο πατέρας μου στην Κύπρο αλλά το συμβόλαιο του σπιτιού είναι στο όνομα μου. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πως το δηλώνω αυτό; θα πληρώσω φόρο για τα ενοίκια αυτά εφόσον δεν πληρώθηκαν με λεφτά δικά μου ή τελοσπάντων με λεφτά που έβαλα δουλεύοντας στην Ελλάδα;

Δημοσ.

Εγω νομιζα οτι αν πληρωνεις ενοικιο εχεις φοροελαφρυνση, εσυ λες οτι ειναι επιβαρυνση?

Πρώτη φορά θα κάνω φορολογική δήλωση στη ζωή μου και δε στην Ελλάδα που δεν καταλαβαίνω το σύστημα. Στην Κύπρο μέχρι τα 25 είμαι προστατευόμενο μέλος απ'όσο ξέρω αλλά εδώ δεν ισχύει αυτό. Και έχω μπερδευτεί. Αν η εφορία βλέπει τα 350 ευρώ ενοίκιο ως εισόδημα μου τότε με αυτή τη λογική θα πληρώσω φόρο νομίζω. Γι'αυτό ρωτάω αν ξέρει κανεις κάτι γιατί δεν καταλαβαίνω :/

Δημοσ.

Γειά σας! Λοιπόν είμαι φοιτητής στην Ελλάδα και είμαι από Κύπρο. Δούλευα για ένα μήνα το 2014. Φέτος πρέπει να κάνω φορολογική δήλωση. Τα ενοίκια τα πληρώνει ο πατέρας μου στην Κύπρο αλλά το συμβόλαιο του σπιτιού είναι στο όνομα μου. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πως το δηλώνω αυτό; θα πληρώσω φόρο για τα ενοίκια αυτά εφόσον δεν πληρώθηκαν με λεφτά δικά μου ή τελοσπάντων με λεφτά που έβαλα δουλεύοντας στην Ελλάδα;

Αφου εσυ εισαι στο μησθοτηριο για το κρατος εσυ το πληρωνεις εγω οταν ημουν φοιτητης το συμβολαιο ηταν στο ονομα του πατερα μου.

Δημοσ.

Εγω είμαι 25 και δεν εχω κάνει ποτε μου φορολογική ας πουμε

Παλια αν δεν ειχες εισοδημα δεν εκανες τωρα εδω και 3 χρονια ειναι υποχρεωτικο να κανεις απο φετος μαλιστα και οι φοιτητες θα κανουν χωριστα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα