Προς το περιεχόμενο

gearbest


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παρελαβα χθες απο gearbest 3 powerbank no name.Κανενα δε φορτιζει και επισης κανενα δε φορτιζεται.Χρησιμοποιω ενα φορτιστη με εξοδο 5.1V 850mA ο οποιος λειτουργει κανονικα σε αλλες συσκευες.Καταλαβαινω οτι δε φορτιζονται τα powerbank γιατι χρησιμοποιω ενα μετρητη καταναλωσης ρευματος.Οταν φορτιζω ενα αλλο ΤP LINK powerbank καταναλωνει 5-6 W/h.Σε αυτα τιποτα...0..Αυτα λενε οτι εχουν input 5V 1A. Αυτο σημαινει minimum 1A?Νομιζω οτι ισχυει μεχρι 1Α.To TP LINK γραφει 2Α αλλα φορτιζει κανονικα με τον 850mA.3 στα 3 ελαττωματικα?Εστειλα μυνημα και θα ζητησω πισω τα λεφτα μου.Τωρα αν μου ζητησουν να επιστρεψω πισω τα powerbank δε ξερω τι παιζει με τις τιμες των ΕΛΤΑ για εξωτερικο.

 

γενικά δεν αγοράζουμε τέτοια πράγματα ρε παιδιά, στην τελική δεν κερδίζεις

αφήστε τα φθηνά noname Usb/sd/powerbank , δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε κάτι πιο "επώνυμο"

Δημοσ.

Αν και δεν είναι κακό να υπάρχει σαν γενική οδηγία/συμβουλή αυτό που αναφέρεις, δεν ξέρω όμως αν το πρόσεξες, αλλά απαντάς σε ένα μήνυμα που είναι γραμμένο σχεδόν από πέρυσι (10 μήνες πριν).

Δημοσ.

Αν και δεν είναι κακό να υπάρχει σαν γενική οδηγία/συμβουλή αυτό που αναφέρεις, δεν ξέρω όμως αν το πρόσεξες, αλλά απαντάς σε ένα μήνυμα που είναι γραμμένο σχεδόν από πέρυσι (10 μήνες πριν).

έχεις δίκιο , είδα τα Latest και δεν πρόσεξα ότι τα άλλα ήταν παλιά :)

Δημοσ.

Δεν ξέρω άμα είμαι στο σωστό topic αλλά εγώ θα ρωτησω ........λοιπόν θέλω να πάρω κινητό και είμαι ανάμεσα στο gearbest και από το ebay ......ποιο να πρωτιμησω ?

Δημοσ.

Δεν ξέρω άμα είμαι στο σωστό topic αλλά εγώ θα ρωτησω ........λοιπόν θέλω να πάρω κινητό και είμαι ανάμεσα στο gearbest και από το ebay ......ποιο να πρωτιμησω ?

το ebay όμως δεν είναι κατάστημα , θα πρέπει να δεις και την βαθμολογία του πωλητή κι επίσης θέλει προσοχή γιατί πολλοί πουλάνε "απομιμήσεις" 

Δημοσ.

Δίπλα στον πωλητή λέει top rated seller και έχουν πωληθεί 22 κινητά από αυτόν.....όμως είναι από την κινα και δεν ξέρω τι θα γίνει με το τελωνείο .....

Δημοσ.

Δίπλα στον πωλητή λέει top rated seller και έχουν πωληθεί 22 κινητά από αυτόν.....όμως είναι από την κινα και δεν ξέρω τι θα γίνει με το τελωνείο .....

αν είναι τόσο καλή η τιμή άντε να το δεχτώ , αλλιώς γιατί να μην πας στις πιο "σίγουρες λύσεις" καταστημάτων που υπάρχουν ; 

 

π.χ. vickmall/minideal και αξιόπιστα είναι και με μπόλικους πελάτες από Ελλάδα (οπότε ξέρουν και τι κάνουν στις αποστολές)

 

ψάξε το λίγο εδώ ή και στο Myphone.gr για αξιόπιστα κινέζικα μαγαζιά

Δημοσ.

παραγγειλα απο gearbest κατι σχετικα μικρο ποσο παλι αλλα ηρθε κανονικα αυτη τη φορα χωρις προβληματα σε 2,5 εβδομαδες. Ακομη βεβαια δεν το εμπιστευομαι για πολυ μεγαλα ποσα και αγορες για μικροπραγματα (Bluetooth, ακουστικα, καλωδια, πληκτρολογια ή φτηνα smartwatch κλπ) μεχρι 40 ευρω ειναι ΟΚ.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, πήρα πρόσφατα ένα κινητό μέσα από το gearbest το οποίο το πλήρωσα με paypal και μετά από περίπου ένα τέταρτο μετά την αγορά προσπάθησα να το ακυρώσω. Φυσικά άμεσα έστειλα μήνυμα και πήρα το γνωστό ticket. Το status εδώ και 3 μέρες δεν έχει αλλάξει λέει order status processing δεν αναγράφει πουθενά cancelation ενώ αυτοί απάντησαν με μια σαν αυτοματοποιημδνη απάντηση ότι τα λεφτά θα επιστραφούν στην paypal σε 2 μέρες. Φυσικά έκανα ερωτήσεις που ποτέ δεν απάντησαν και λεφτά δεν είδα πίσω. Το περίεργο τώρα είναι ότι όταν πάω να ανοίξω υπόθεση στο PayPal δεν μπορώ. Παίρνω αυτό το μήνυμα "Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value facility, does not require the approval of the Monetary Authority of Luxembourg. Users are advised to read the terms and conditions carefully." τι μπορώ να κάνω δεδομένου ότι δεν βγάζω άκρη με την paypal. Να πω φυσικά ότι ξέρω να κάνω την διαδικασία μέσω PayPal και μόνο σε απροτείνεται ως την συναλλαγή που βγάζει το παραπάνω μήνυμα. Τι οροτ

*τι προτείνετε;

Δημοσ.

τελικα εκανα dispute το status ειναι οτι πρεπει να απαντηση η αλλη πλευρα (seller) οποτε αν σε 10 μερες δεν απαντηση ο κινεζος τοτε θα παρω τα λεφτα μου πισω.

Δημοσ.

Έχω κάνει μια παραγγελία εδώ και δύο εβδομάδες από ευρωπαϊκή αποθήκη. Η παραγγελία αποτελείται από 4 ίδια android boxes.

Δύο εβδομάδες και δεν τα έχουν κάνει καν "Packed". Έχω ανοίξει2 tickets, έχω γράψει "σεντόνια" στο Messenger και όλο την μια μέρα μου απαντάνε ΟΚ σχεδόν έχουν φύγει και την άλλη ότι "Συγνώμη κάποιο πρόβλημα με την διεύθυνση αποστολής, παρακαλώ ξαναδώστε την".

 

Μέχρι στιγμής τους έχω δώσει 4 φορές την διεύθυνση, και ακόμα και το google maps point και σήμερα πάλι μουρθε μήνυμα "Please confirm your address".

Τα πήρα άγρια και ζήτησα refund. Και σε μένα ήρθε το αυτοματοποιημένο μήνυμα για να περιμένω 2 μέρες στο Paypal και καμιά απάντηση.

 

Τι συμβουλεύετε; Μιλάμε για παραγγελία 275€.

Δημοσ.

Καλησπέρα, πήρα πρόσφατα ένα κινητό μέσα από το gearbest το οποίο το πλήρωσα με paypal και μετά από περίπου ένα τέταρτο μετά την αγορά προσπάθησα να το ακυρώσω. Φυσικά άμεσα έστειλα μήνυμα και πήρα το γνωστό ticket. Το status εδώ και 3 μέρες δεν έχει αλλάξει λέει order status processing δεν αναγράφει πουθενά cancelation ενώ αυτοί απάντησαν με μια σαν αυτοματοποιημδνη απάντηση ότι τα λεφτά θα επιστραφούν στην paypal σε 2 μέρες. Φυσικά έκανα ερωτήσεις που ποτέ δεν απάντησαν και λεφτά δεν είδα πίσω. Το περίεργο τώρα είναι ότι όταν πάω να ανοίξω υπόθεση στο PayPal δεν μπορώ. Παίρνω αυτό το μήνυμα "Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value facility, does not require the approval of the Monetary Authority of Luxembourg. Users are advised to read the terms and conditions carefully." τι μπορώ να κάνω δεδομένου ότι δεν βγάζω άκρη με την paypal. Να πω φυσικά ότι ξέρω να κάνω την διαδικασία μέσω PayPal και μόνο σε απροτείνεται ως την συναλλαγή που βγάζει το παραπάνω μήνυμα. Τι οροτ

*τι προτείνετε;

Κάνουν τους κινέζους μέχρι να το κάνουν shipped (*) και μετα να σου πουν, το στειλαμε πριν δουμε το μήνυμα σας. Σου λεει αν κάνει cancel μπορεις να αγορασεις κατι αλλο φθηνότερα (χανουν λεφτα) ή να αγοράσει απο αλλου (τα χάνουν όλα).

 

(*) shipped εννοώ να μπει στο δέμα και να μπει μεσα στο μεγαλο σάκο που ειναι για Ελλάδα. ΟΤΑΝ το παρει η μεταφορική θα αρχίσει το shipped που μπορει να πάρει 2-3 εργάσιμες

Δημοσ.

Καλησπέρα μονόδρομος είναι το dispute και εμένα μου ξανά απάντησαν ότι όλα καλά όλα ωραία πάλι με κάποιο αυτόματο bot agent υποθέτω. Αν σε 10 μέρες δεν απαντήσουν στην paypal απλά η PayPal θα μου δώσει τα λεφτά μου και τέλος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...