Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν το είχα στα χέρια μου στο στούντιο, θα το είχα πάρει και θα είχα φύγει! Και άστους να ψάχνουν μετά! :P

 

Και παιχνιδια που θα βρεις; Ασε που εαν εχει wifi θα σε βρουν, και μοναδικο MAC .... :huh: .....

*(ακουγονται τζιτζικια...)*

Καλα .....

Ενδιαφερον που η καμερα επιανε την εικονα της οθονης απροπροβληματιστα...τι ΦΠΣ χρειαζεται για αυτο;;;;

Δεν εσβυσε η οθονη οταν το εβγαλε απο την βαση...το σημα απο που το πηρε; Πολλα ερωτηματικα απο αυτο το διαφημιστικο....

Δημοσ.

Ο reggie φαινεται να το σηκώνει και να παταει κατι πριν το δωσει. Υπηρχε μια φημη οτι θα μπορει να στελνει και ασυρματα σημα στο dock. Ισως να ισχυει τελικα. Και με το πατημα ενος κουμπιου να επιλεγεις που θα φαινεται η εικονα.

Δημοσ.

Μιλαμε δηλαδη για μια φορητη κονσολα ουσιαστικα που απλα συνδεεται στην τηλεοραση; Και ποση δυναμη εχει αυτη η κονσολα; Φοβαμαι οτι δεν εμπνεει μεγαλη αισιοδοξια το προτζεκτ. Δεν μου λεει τιποτα μια αδυναμη φορητη κονσολα αν ειναι ετσι. Τα γραφικα του ζελντα και το ολο κονσεπτ δεν βλεπω να χρειαζονται κονσολα θηριο για να το τρεξουν. Ελπιζω να διαψευστω...

Δημοσ.

Μιλαμε δηλαδη για μια φορητη κονσολα ουσιαστικα που απλα συνδεεται στην τηλεοραση; Και ποση δυναμη εχει αυτη η κονσολα; Φοβαμαι οτι δεν εμπνεει μεγαλη αισιοδοξια το προτζεκτ. Δεν μου λεει τιποτα μια αδυναμη φορητη κονσολα αν ειναι ετσι. Τα γραφικα του ζελντα και το ολο κονσεπτ δεν βλεπω να χρειαζονται κονσολα θηριο για να το τρεξουν. Ελπιζω να διαψευστω...

οι φημες μιλανε για tegra με pascal αρχιτεκτονικη. Αν υπολογισουμε με βαση τον προηγουμενο tegra τοτε αυτο με πολυ πιστη και προσευχη μπορει να πιανει το 1teraflop . Αλλη φημη λεει οτι το dock του θα συμβαλλει και αυτο στην αποδοση του Switch οσο αυτο θα παιζει στην tv. Αν υπολογισουμε με την λογικη το 1teraflop πιστευω θα το αποδιδει σε dock mode και σε handheld , αν αποδιδει το 75% του συνολου , τοτε φιλε Polakis21 σιγουρα δεν την λες αδυναμη φορητη κονσολα.. Οπως και να χει , οι δηλωσεις απο 3ους developers αλλα και publishers ειναι πολυ θετικες.Εδω θα ειμαστε οταν κυκλοφορησουν πιο εγκυρα πραγματα και θα τα ξανα πουμε...Δε ξερω , εγω ελπιζω σε κατι καλο αυτη τη φορα..

Δημοσ.
Update: Αποκαλύφθηκε επίσημα.

 

http://www.gameblog.fr/news/64355-seasons-of-heaven-exclusif-nintendo-switch-premieres-photos-

 

Παρεπιπτώντος, ο @nicowav της any art productions που φτιάχνει το ανωτέρω παιχνίδι είναι ο ίδιος nico που έχει πει επανειλημμένα ότι το switch (τότε ακόμη ΝΧ) είναι πιο δυνατό από το ps4. Λέτε να έχουμε εκπλήξεις στις δυνατότητες του συστήματος;

Δημοσ.

και κει που ελεγα να παρω ps4 βγαινει αυτο το βιντεο :P

ξερουν να δημιουργουν hype οι τυποι τωρα στις γιορτες για να μην αγορασουμε ps4 η x1

  • Moderators
Δημοσ.

Μιλαμε δηλαδη για μια φορητη κονσολα ουσιαστικα που απλα συνδεεται στην τηλεοραση; Και ποση δυναμη εχει αυτη η κονσολα; Φοβαμαι οτι δεν εμπνεει μεγαλη αισιοδοξια το προτζεκτ. Δεν μου λεει τιποτα μια αδυναμη φορητη κονσολα αν ειναι ετσι. Τα γραφικα του ζελντα και το ολο κονσεπτ δεν βλεπω να χρειαζονται κονσολα θηριο για να το τρεξουν. Ελπιζω να διαψευστω...

 

 

Το Seasons of Heaven τρέχει σε Unreal 4 engine. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αναλύσουμε περαιτέρω αν το NS έχει την ισχύ που απαιτείται για να τρέξει multi-platforms.

Δημοσ.

Ούτε το Wii U είχε την τρελή δύναμη, αλλά οταν είδα το Mario 3D World, μου έφυγε το σαγόνι όπως μου είχε φύγει με το GoW3 πριν πόσα χρόνια.

Δημοσ.
source.gif

Μιλαμε δηλαδη για μια φορητη κονσολα ουσιαστικα που απλα συνδεεται στην τηλεοραση; Και ποση δυναμη εχει αυτη η κονσολα; Φοβαμαι οτι δεν εμπνεει μεγαλη αισιοδοξια το προτζεκτ. Δεν μου λεει τιποτα μια αδυναμη φορητη κονσολα αν ειναι ετσι. Τα γραφικα του ζελντα και το ολο κονσεπτ δεν βλεπω να χρειαζονται κονσολα θηριο για να το τρεξουν. Ελπιζω να διαψευστω...

 

my best guess? θα ειναι τοσο δυνατο οσο ενα Nvidia Shield, και η τιμη του θα ειναι γυρω στα $300


οι φημες μιλανε για tegra με pascal αρχιτεκτονικη. Αν υπολογισουμε με βαση τον προηγουμενο tegra τοτε αυτο με πολυ πιστη και προσευχη μπορει να πιανει το 1teraflop . Αλλη φημη λεει οτι το dock του θα συμβαλλει και αυτο στην αποδοση του Switch οσο αυτο θα παιζει στην tv. Αν υπολογισουμε με την λογικη το 1teraflop πιστευω θα το αποδιδει σε dock mode και σε handheld , αν αποδιδει το 75% του συνολου , τοτε φιλε Polakis21 σιγουρα δεν την λες αδυναμη φορητη κονσολα.. Οπως και να χει , οι δηλωσεις απο 3ους developers αλλα και publishers ειναι πολυ θετικες.Εδω θα ειμαστε οταν κυκλοφορησουν πιο εγκυρα πραγματα και θα τα ξανα πουμε...Δε ξερω , εγω ελπιζω σε κατι καλο αυτη τη φορα..

 

αν διαθετει extra hardware το dock, αυτο θα ειναι καποιος upscaler για την τηλεοραση. παντως ο Reggie στο βιντεο αφησε να εννοηθει οτι ολο το hardware βρισκεται μονο στην φορητη κονσολα...


Το Seasons of Heaven τρέχει σε Unreal 4 engine. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αναλύσουμε περαιτέρω αν το NS έχει την ισχύ που απαιτείται για να τρέξει multi-platforms.

 

? δεν σημαινει κατι αυτο. η UE4 ειναι οptimized για ολες τις κυριες πλατφορμες, με παιχνιδια βασισμενα σε αυτη να τρεχουν στα κινητα εδω και καιρο.

το θεμα ειναι ποσες απο τις δυνατοτητες που παρεχει η engine, μπορει να αξιοποιησει το hardware του Switch, οσες περισσοτερες, τοσο το καλυτερο.

Δημοσ.

Δεν νομίζω να περιμένει να δει κανείς από Nintendo να βγάζει up to date hardware. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει και εαν υπάρχει κάποιος που ελπίζει ότι με το Switch θα δει παπάδες στα γραφικά, ας το ξεχάσει. Σίγουρα τα παιχνίδια της ίδιας της Nintendo θα είναι προσεγμένα και θα βγάζουν αυτό το κάτι παραπάνω αλλά οι καταναλωτές που αγοράζουν τα προϊόντα της εταιρείας, τα παίρνουν γιατί προσφέρουν πράγματα που δεν τα παρέχει ο ανταγωνισμός. Εξάλλου και οι άλλες 2 μεγάλες εταιρείες για να δείξουν γραφικά wow πρέπει να περιοριστούν κατά κόρον σε linear games με μικρής άπλας περιβάλλοντα, να βάλουν ταβάνι τα 30 καρέ τα οποία εμφανίζουν και πτώσεις και να φτάξουν gameplay mechanics με περιοριστικές δομές και μπόλικα scripted sequencies. Αν εξαιρέσουμε το Witcher 3 που έχει δυνατό οπτικό τομέα, ίσως και το νέο Battlefield, δεδομένου και των αναλογιών του κόσμου του εκάστοτε παιχνιδιού, τα games με δυνατά γραφικά από Ryse μέχρι Uncharted (άλλο περισσότερο, άλλο λιγότερο) έχουν περιορισμένο ''playground" και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. Όταν λέω αλληλεπίδραση δεν εννοώ να σπάει κανά μπουκάλι, να πετάγεται κανά βραχάκι ή να πέφτει καμιά σανίδα από εδώ και από εκεί. Εννοώ Red Faction Guerilla καταστάσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...