Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Spartan δε διαφωνώ με το σκεπτικό σου απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι η Nintendo παίζει μπάλα σε ένα δικό της γήπεδο.Και εγώ θα ήθελα δυνατότερο hw όπως ήθελα και στις άλλες δύο όταν βγήκαν αλλά δε μπορούμε να έχουμε ό,τι ζητάμε.Η Nintendo το μόνο που έχει να κάνει είναι σιγά σιγά να μεταφέρει όλα τα δυνατά χαρτιά του 3ds στο Switch και μετά ο δρόμος θα είναι ευκολότερος.Για μένα αυτό θα κάνει και θα σκοτώσει σιγά σιγά το 3ds.

  • Like 2
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν έχεις ασχοληθεί με τα DS/3DS και σκεφτείς ότι αυτά τα παιχνίδια θα έρθουν σε ένα μηχάνημα εκατοντάδες φορές δυνατότερο, θα έπρεπε τώρα να σου τρέχουν τα σάλια και όχι να σκέφτεσαι τους Χ1,Χ2,ΧΧΧ. :-)

 

Ακριβως αυτο, το 3ds με εχει εκπληξει ευχαριστα. Το πηρα πιο πολυ για να το χρησιμοποιω που και που και σχεδον μονο σ'αυτο παιζω!

Αν γινει μεταφορα των IPs στο switch, η επιτυχια ειναι δεδομενη θεωρω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ν64 και gcube δεν είχαν έλλειψη δύναμης h/w ήταν φανταστικά για την εποχή τους- δύστυχως είχαν την εμμονικη μλκια της N με τα cartridge και minidisk.

Προφανώς κάτω από 24 ετων δεν είναι κανένας εδώ  :P

 

Μια και το αναφερες, για οσους ανω των 38 γκρινιαζουν για γραφικα σημερα, θυμηθειτε αυτο μας επειθε στο σινεμα...

 

24ο λεπτο και βαλε...

 

https://www.youtube.com/watch?v=RNllJc4gc1Y

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Αυτός που θέλει πραγματικά να έχει πρόσβαση σε multiplatforms, θα πρέπει να επενδύσει σε ένα καλό PC.

 

Tα υπόλοιπα συστήματα είναι για τα exclusives. Αυτό αποτελεί πάγια άποψή μου.

γιατι ο console gamer δεν τα εχει τα multiplatforms(ολα και χωρις να περιμενει αν και ποτε)?

Γιατι πρεπει να επενδυσει σε ενα καλο PC?

 

Για την επιπλεον...σαλτσα στα multiplatform σε hardware που δεν θα το εκμεταλευτει ουσιαστικα κανεις? :huh: 

Τα χρηματα μας δινουμε ετσι? και δεν τα δινουμε για να αγορασουμε ''αριθμους''.

 

Αλλωστε τα γραφικα διαβαζω παραπανω δεν μετρανε ουτε σε generation leap επιπεδο(switch vs ps4one).

μετρανε ομως τα περισσοτερα frames-pixels στις ιδιες ακριβως εμπειριες(pc vs console) κατασκευασμενες κατα 99% για να εκμεταλευονται την κονσολα(δλδ οτι δινεις παιρνεις τιμιοτατα)?

 

Αυτο που δεν θα κτλβω ποτε στην ''nintypc'' community ειναι τα 2 μετρα και 2 σταθμα. Και γινεται τοσο φανερα που δεν ξερω αν κοροιδευομαστε συνειδητα μερικες φορες.

 

 

ΥΓ, Δεν μιλαω μονο για σενα, ειδα και καποια αλλα σχολια.

Δημοσ.

τεχνολογικά πάντα ήταν ένα σκαλί πίσω η νίντυ

 

Αυτό απλά δεν είναι αλήθεια. Η Nintendo άρχισε να βγάζει αδύναμα (οικιακά) μηχανήματα από το Wii και μετά.

Το αντίθετο μάλιστα. Στις προηγούμενες κονσόλες της έδεινε πάντα έμφαση στο hardware και πολλές φορές ήταν δυνατότερo από τον ανταγωνισμό. 

 

Αναφορικά:

NES vs Master System

SNES vs Mega Drive

N64 vs PSX, Saturn 

 

Σε όλα τα παραπάνω τα μηχανήματα της Nintendo ήταν μπροστά από τον ανταγωνισμό σε θέμα επεξεργαστικής δύναμης.

 

Στην 128bit era, το Gamecube ήταν η δεύτερη κονσόλα σε δύναμη από τις τρεις (Xbox, GC, PS2).

 

Με το Wii άλλαξε κατεύθυνση με έμφαση στο φθηνό hardware και στο casual κοινό αφήνοντας πίσω τα specs.

 

 

Μόνο στις φορητές συσκευές ήταν πίσω λόγω της τρομερής επιτυχίας του Game Boy. Σε οικιακά συστήματα η εταιρία ήταν πραγματικό powerhouse. Οπότε ας αφήσουμε στην άκρη το κλασικό "η Nintendo πάντα ήταν πίσω σε hardware και μπροστά σε gameplay".

Επαναλαμβάνω, κάποτε την ενδιέφεραν και τα δύο μαζί.

  • Like 4
Δημοσ.

γιατι ο console gamer δεν τα εχει τα multiplatforms(ολα και χωρις να περιμενει αν και ποτε)? Γιατι πρεπει να επενδυσει σε ενα καλο PC?

 

Όταν η κονσόλα θα προσφέρει minimum 1080p/60fps στα multi, και λέω minimum διότι σε λίγο καιρό θα παίζουμε 4Κ/60fps στο PC θα το σκεφτώ σοβαρά να αναθεωρήσω.

 

Στα multi, η κονσόλα είναι ένας συμβιβασμός και ειδικά στη παρούσα γενιά, που τα optimized games είναι μετρημένα.

 

Τώρα, αν κάποιος είναι περιορισμένος οικονομικά και θέλει multiplatforms + exclusives του PS4 ή του XBOXOne, ναί η αγορά μίας εκ των δύο κονσόλων είναι απόλυτα λογική κίνηση.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Όταν η κονσόλα θα προσφέρει minimum 1080p/60fps στα multi, και λέω minimum διότι σε λίγο καιρό θα παίζουμε 4Κ/60fps στο PC θα το σκεφτώ σοβαρά να αναθεωρήσω.

 

Στα multi, η κονσόλα είναι ένας συμβιβασμός και ειδικά στη παρούσα γενιά, που τα optimized games είναι μετρημένα.

Δεν γινεται panther μου να αποθεωνεις(μαζι σου εδω 100%) το Ζelda των 900p/20-30 fps/last gen graphics, να ενοχλεισαι οταν καποιος σου λεει οτι δεν ειναι αρκετο και απο την αλλη ξαφνικα να εχεις τρελες απαιτησεις απο τις αλλες κονσολες. Το λεω για ολους, οχι μονο για σενα.

 

Κρατειστε μια εστω ελαχιστα σταθερη γραμμη, για να εχει και μεγαλυτερο βαρος η αποψη σας. Γνωμη μου.

Δεν μπορει να ειναι συμβιβασμος το ιδιο παιχνιδι-εμπειρια(pcps4one) και να μην ειναι το generation leap προς τα κατω(switch).

 

 

ΥΓ. Ισα ισα αυτη ειναι η γενια με τα περισσοτερο optimized games ever κατ'εμε. Σε ενα μεσο ορο frames σε συγκριση με παλιοτερες γενιες θα ηταν μαλλον η κορυφαια. Για το ps4 μιλαω τουλαχιστον.

 

 

Tεσπα συνεχιστε μη χαλασουμε το thread.

Δημοσ.

Αυτό απλά δεν είναι αλήθεια. Η Nintendo άρχισε να βγάζει αδύναμα (οικιακά) μηχανήματα από το Wii και μετά.

Το αντίθετο μάλιστα. Στις προηγούμενες κονσόλες της έδεινε πάντα έμφαση στο hardware και πολλές φορές ήταν δυνατότερo από τον ανταγωνισμό. 

 

Αναφορικά:

NES vs Master System

SNES vs Mega Drive

N64 vs PSX, Saturn 

 

Σε όλα τα παραπάνω τα μηχανήματα της Nintendo ήταν μπροστά από τον ανταγωνισμό σε θέμα επεξεργαστικής δύναμης.

 

Στην 128bit era, το Gamecube ήταν η δεύτερη κονσόλα σε δύναμη από τις τρεις (Xbox, GC, PS2).

 

Με το Wii άλλαξε κατεύθυνση με έμφαση στο φθηνό hardware και στο casual κοινό αφήνοντας πίσω τα specs.

 

 

Μόνο στις φορητές συσκευές ήταν πίσω λόγω της τρομερής επιτυχίας του Game Boy. Σε οικιακά συστήματα η εταιρία ήταν πραγματικό powerhouse. Οπότε ας αφήσουμε στην άκρη το κλασικό "η Nintendo πάντα ήταν πίσω σε hardware και μπροστά σε gameplay".

Επαναλαμβάνω, κάποτε την ενδιέφεραν και τα δύο μαζί.

 

 

meh not, το gameboy (1st, color, advance, ds, 3ds ) η καλύτερη σε πώλήσεις κονσόλα της, ήταν χειρότερη απο τον ανταγωνισμό (Ok ήταν καλύτερη από τα tiger :) ) το gamecube δεν ήταν καλύτερο από το xbox :D το n64 πάλι δεν ηταν  λόγο cart  :( δες πχ εδώ το re2 που ήταν και σε 32μβ cart),Το NES πάλι όχι  Τo μοναδικό Ν που ήταν καλύτερο σε hardware από τον ανταγωνισμό  ήταν το snes

Δημοσ.

meh not, το gameboy (1st, color, advance, ds, 3ds ) η καλύτερη σε πώλήσεις κονσόλα της, ήταν χειρότερη απο τον ανταγωνισμό (Ok ήταν καλύτερη από τα tiger :) ) το gamecube δεν ήταν καλύτερο από το xbox :D το n64 πάλι δεν ηταν  λόγο cart  :( δες πχ εδώ το re2 που ήταν και σε 32μβ cart),Το NES πάλι όχι  Τo μοναδικό Ν που ήταν καλύτερο σε hardware από τον ανταγωνισμό  ήταν το snes

 

Πρώτα απ' όλα από την αρχή του μηνύματος μου κάνω σαφές ότι μιλάω για τις οικιακές κανσόλες μόνο.

 

Δεύτερον, είπα ότι το GC ήταν η δεύτερη σε δύναμη κονσόλα (και όχι μια ολόκληρη γενιά πίσω όπως τα τελευταία χρόνια).

 

Τρίτον, το cartidge ήταν περιορισμένης χωρητικότητας αλλά το Ν64 πιο γρήγορο και με καλύτερα γραφικά στα 3D games σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

 

Οπότε... meh yes.

Δημοσ.

Στα 325€ με δωρεάν μεταφορικά πλέον το Switch στο skroutz.

 

https://www.skroutz.gr/c/108/game_consoles.html?from=catspan&keyphrase=nintendo+switch

Προφανως και ειναι απο τα σκρουτζομαγαζα μιας και ως γνωστον δεν εχουν εκπτωσεις αυτα οπως οι μεγαλες αλυσιδες,αρα προσπαθουν με μικρες διαφορες απο αυτες να τραβηξουν το ενδιαφερον του κοσμου.

Δημοσ.

Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα Switch οσο ακομα τρεχει το 20% επιστροφη απο το Γερμανο και θελω καποιες διευκρινησεις.

Αν και θεωρω λαθος την επιλογη της nintendo οσον αφορα την hardware πλατφορμα (ολα κομπλε για το φορητο κομματι αλλα επρεπε να υπαρχει στο dock εξτρα gpu στα προτυπα ενος laptop e-gpu, τεσπα) δε με απασχολει τοσο η αποδοση του αφου δε προκειται να παιξω multiplatform τιτλους για να μπω σε διαδικασιες συγκρισης.

Με ενδιαφερουν μονο οι exclusive nintendo τιτλοι συνεπως θεωρω οτι αυτοι πρεπει να ειναι σωστα optimized για το hardware του.

 

Ομως τις τελευταιες μερες ακουσα διαφορα οτι η κονσολα παιζει χειροτερα οταν ειναι docked... ισχυει αυτο ρε παιδια?? Ειναι δυνατον το zelda επειδη απο 720p ανεβαινει στα 900p να εχει frame dips στα 20fps? Αν μη τι αλλο ειχα διαβασει οτι o Tegra ανεβαζει πολυ clock οταν ειναι docked. Εκει ακουσα οτι δεν ειναι προβλημα ισχυος αλλα προβλημα του τροπου διασυνδεσης με το dock και το hdmi. 

Ειναι δυνατον να εχουν κανει τετοια μεγαλη πατατια? Και ρωταω γιατι με ενδιαφερει εξισου (μαλλον και παραπανω) το docked κομματι με το φορητο.

 

Τι εχετε διαβασει οσοι το εχετε ψαξει, εχουν καταληξει καπου στο θεμα αυτο?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...