Προς το περιεχόμενο

XCOM 2


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Μετά την τρίτη αποστολή, το tutorial κομμάτι σου δείχνει πως να περνάς χρόνο μέχρι να προκύψει κάτι πιο ενδιαφέρον/επείγον σκανάροντας μια περιοχή, οπότε αποκτάς κάτι που βοηθά στην προσπάθεια, χωρίς μάχη.

Με έστειλε σε ένα σημείο όπου 8 μέρες ενασχόλησης θα μου έδιναν κάποιες προμήθειες. Το διάστημα συνέπιπτε με το χρόνο που θα χρειάζονταν οι βασικοί μου για να επανέλθουν από την κατάσταση tired, οπότε μια χαρά.

Κάπου εκεί, κι αφού ολοκλήρωσα την έρευνα στα modular weapons (βελτίωσα ένα sniper riffle με το scope που βρήκα στην πρώτη αποστολή), ξεκίνησα τη νεκροτομή του ADVENT αξιωματικού για να προχωράει η ιστορία, καθάρισα ένα δωμάτιο και έβαλα μπροστά το Guerilla Tactics για να αυξήσω τον αριθμό των στρατιωτών που θα παίρνω μαζί μου στις αποστολές, σκάει το νέο υλικό.

Ενδιαφέρον το σενάριο, καλύπτει και ένα "λογικό" κενό του vanilla XCOM2, δηλαδή την απουσία άλλων οργανωμένων αντιστασιακών οργανώσεων (με δυναμική παρουσία, όχι σαν τα havens που εξαρτώνται από το XCOM) αλλά με βάζει τώρα υποχρεωτικά να πάω σε αποστολή, πριν τις οκτώ μέρες. Ήλπιζα σε περισσότερο χρόνο, αλλά τι να κάνουμε.

Ένας επιστήμονας και 94 intel η αμοιβή, για να δούμε τι θα δούμε.

Ω, διάολε, reduced squad size.

Δεν ξεκινήσαμε καλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 790
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Snoob είπε

Μετά την τρίτη αποστολή, το tutorial κομμάτι σου δείχνει πως να περνάς χρόνο μέχρι να προκύψει κάτι πιο ενδιαφέρον/επείγον σκανάροντας μια περιοχή, οπότε αποκτάς κάτι που βοηθά στην προσπάθεια, χωρίς μάχη.

Με έστειλε σε ένα σημείο όπου 8 μέρες ενασχόλησης θα μου έδιναν κάποιες προμήθειες. Το διάστημα συνέπιπτε με το χρόνο που θα χρειάζονταν οι βασικοί μου για να επανέλθουν από την κατάσταση tired, οπότε μια χαρά.

Κάπου εκεί, κι αφού ολοκλήρωσα την έρευνα στα modular weapons (βελτίωσα ένα sniper riffle με το scope που βρήκα στην πρώτη αποστολή), ξεκίνησα τη νεκροτομή του ADVENT αξιωματικού για να προχωράει η ιστορία, καθάρισα ένα δωμάτιο και έβαλα μπροστά το Guerilla Tactics για να αυξήσω τον αριθμό των στρατιωτών που θα παίρνω μαζί μου στις αποστολές, σκάει το νέο υλικό.

Ενδιαφέρον το σενάριο, καλύπτει και ένα "λογικό" κενό του vanilla XCOM2, δηλαδή την απουσία άλλων οργανωμένων αντιστασιακών οργανώσεων (με δυναμική παρουσία, όχι σαν τα havens που εξαρτώνται από το XCOM) αλλά με βάζει τώρα υποχρεωτικά να πάω σε αποστολή, πριν τις οκτώ μέρες. Ήλπιζα σε περισσότερο χρόνο, αλλά τι να κάνουμε.

Ένας επιστήμονας και 94 intel η αμοιβή, για να δούμε τι θα δούμε.

Ω, διάολε, reduced squad size.

Δεν ξεκινήσαμε καλά...

Δεν αποτελεί σεναριακό θέμα, απλά είναι cheatάκι, ας πούμε.

Το κοιτάς, αν θες.

Spoiler

Μην προχωράς τα main τόσο γρήγορα...είναι τα triggers που κλιμακώνουν το ρυθμό και τη δυσκολία των αποστολών/εχθρών.

Την νεκροψία, αν θυμάμαι καλά, την έκανα όταν είχα laser παντού.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Λοιπόν, τέταρτη αποστολή και πρώτη του περιεχομένου που προστέθηκε με το WOTC.

Δεν είμαι σίγουρος αν όσα συνέβησαν στο τέλος είναι scripted ή όχι. Γενικά πήγε καλά, το πρώτο σκέλος με τις δύο ομάδες βγήκε χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα, αν και μπορώ να πω ότι το όλο σκηνικό είχε αρκετή ένταση.

Βάζω σε spoiler κάποιες απορίες που έχω:

Spoiler

Στην αποστολή είχα μόνο έναν τραυματισμό, σε δικό μου στρατιώτη, όταν εμφανίστηκε εκείνη η Elder assassin. Ξεπρόβαλε ανάμεσά μας, τράβηξε μια σπαθιά, ευυχώς δεν τον σκότωσε. Την καταδίωξα αρκετά επιθετικά και χάρη στο grapple του Mox πλησίασα γρήγορα ώστε να την τρέψω σε φυγή.

Τα χρειάστηκα λίγο με τα ατελείωτα ζόμπι, αλλά με προσεκτικό "πυρ και κάλυψη" που λέγαμε στον Ε.Σ., έφτασα στο extraction point.

Εκεί, έσκασε διακοπή ρεύματος και δεν είδα τι ακριβώς συνέβη. Άκουσα το Mox να λέει πως θα ακολουθήσει, αλλά στη βάση ήταν μονάχα η scout/sniper των Reapers. Λίγο μετά βγήκε οθόνη πως ο Μοx είναι αιχμάλωτος. Κρίμα, πρέπει να έχασα το cutscene με τη διακοπή.

Όλα αυτά (ο τραυματισμός αλλά όχι θάνατος, και η αιχμαλωσία) είναι scripted ή έκανα κάτι λάθος; Timer δεν υπήρχε κάπου, να πω ότι άργησα πολύ, αν και έπαιξαν κάποια μηνύματα από τον Central και τον επιστήμονα, που έλεγαν να βιαστώ κτλ.

Τώρα, μέχρι στιγμής, έχω ανακαλύψει τι παίζει με το τσιπάκι στην αρχή και έχω ολοκληρώσει την έρευνα για τα modular weapons.

Θέλω άλλη μία μέρα για τον officer, αλλά σκέφτομαι να τον διακόψω για να προωθήσω ίσως τις πανοπλίες; Δεν χάθηκε ο κόσμος για δύο μέρες που διέθεσα.

Έβαλα μπροστά και την κατασκευή του Guerrilla Tactics. 

Σίγουρα χρειάζομαι καλύτερα όπλα. Μου έχει εμφανίσει στο armory από ένα τεμάχιο old tech, που τα συνδέει με κάποιο DLC, φαντάζομαι, δεν θυμάμαι ακριβώς πώς -και αν- τα είχα ξεκλειδώσει σε παλιότερο playthrough.

Δυνατό το νέο content, πάνως, σεναριακά, δίνει πολύ καλά την αίσθηση του ότι

Spoiler

είσαι κυνηγημένος και αντιμέτωπος με μια ατελείωτη στρατιά.

Ο τραυματίας θα είναι για 9 ημέρες off, άλλες 16 θέλει η πρώτη μου grenadier. 

Πάρα πολλή κούραση, πάντως, 2 μέρες θέλω για να επανέλθουν οι τρεις μάχιμοι της αρχικής ομάδας, η Outrider ευτυχώς μάχιμη, οι τρεις δικοί μου θέλουν 10, 11 και 12 μέρες ξεκούραση (οι τραυματίες δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι όταν επανέλθουν).

Γενικά, το κομμάτι της διαχείρισης προσωπικού δείχνει πολύ πιο ενδιαφέρον τώρα. 

Ο grenadier πήρε δεύτερο level, σκέφτομαι να του δώσω το shredder. H reaper... δεν ξέρω, μάλλον Blood Trail για να αποτελειώνει ισχυρούς αντιπάλους που δεν βγήκαν με τη μία. Ο τραυματίας μου βγήκε ranger, χρήσιμος ως backup της βασικής. Οι άλλοι δύο rookies εξελίχτηκαν σε hacker και sniper.

Με δυο λόγια, έχω τις βάσεις για δύο ομάδες αυτή τη στιγμή, αλλά κούραση και τραυματισμοί είναι ένα θέμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Snoob είπε

Λοιπόν, τέταρτη αποστολή και πρώτη του περιεχομένου που προστέθηκε με το WOTC.

Δεν είμαι σίγουρος αν όσα συνέβησαν στο τέλος είναι scripted ή όχι. Γενικά πήγε καλά, το πρώτο σκέλος με τις δύο ομάδες βγήκε χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα, αν και μπορώ να πω ότι το όλο σκηνικό είχε αρκετή ένταση.

Βάζω σε spoiler κάποιες απορίες που έχω:

  Απόκρυψη περιεχομένων

Στην αποστολή είχα μόνο έναν τραυματισμό, σε δικό μου στρατιώτη, όταν εμφανίστηκε εκείνη η Elder assassin. Ξεπρόβαλε ανάμεσά μας, τράβηξε μια σπαθιά, ευυχώς δεν τον σκότωσε. Την καταδίωξα αρκετά επιθετικά και χάρη στο grapple του Mox πλησίασα γρήγορα ώστε να την τρέψω σε φυγή.

Τα χρειάστηκα λίγο με τα ατελείωτα ζόμπι, αλλά με προσεκτικό "πυρ και κάλυψη" που λέγαμε στον Ε.Σ., έφτασα στο extraction point.

Εκεί, έσκασε διακοπή ρεύματος και δεν είδα τι ακριβώς συνέβη. Άκουσα το Mox να λέει πως θα ακολουθήσει, αλλά στη βάση ήταν μονάχα η scout/sniper των Reapers. Λίγο μετά βγήκε οθόνη πως ο Μοx είναι αιχμάλωτος. Κρίμα, πρέπει να έχασα το cutscene με τη διακοπή.

Όλα αυτά (ο τραυματισμός αλλά όχι θάνατος, και η αιχμαλωσία) είναι scripted ή έκανα κάτι λάθος; Timer δεν υπήρχε κάπου, να πω ότι άργησα πολύ, αν και έπαιξαν κάποια μηνύματα από τον Central και τον επιστήμονα, που έλεγαν να βιαστώ κτλ.

Τώρα, μέχρι στιγμής, έχω ανακαλύψει τι παίζει με το τσιπάκι στην αρχή και έχω ολοκληρώσει την έρευνα για τα modular weapons.

Θέλω άλλη μία μέρα για τον officer, αλλά σκέφτομαι να τον διακόψω για να προωθήσω ίσως τις πανοπλίες; Δεν χάθηκε ο κόσμος για δύο μέρες που διέθεσα.

Έβαλα μπροστά και την κατασκευή του Guerrilla Tactics. 

Σίγουρα χρειάζομαι καλύτερα όπλα. Μου έχει εμφανίσει στο armory από ένα τεμάχιο old tech, που τα συνδέει με κάποιο DLC, φαντάζομαι, δεν θυμάμαι ακριβώς πώς -και αν- τα είχα ξεκλειδώσει σε παλιότερο playthrough.

Δυνατό το νέο content, πάνως, σεναριακά, δίνει πολύ καλά την αίσθηση του ότι

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

είσαι κυνηγημένος και αντιμέτωπος με μια ατελείωτη στρατιά.

Ο τραυματίας θα είναι για 9 ημέρες off, άλλες 16 θέλει η πρώτη μου grenadier. 

Πάρα πολλή κούραση, πάντως, 2 μέρες θέλω για να επανέλθουν οι τρεις μάχιμοι της αρχικής ομάδας, η Outrider ευτυχώς μάχιμη, οι τρεις δικοί μου θέλουν 10, 11 και 12 μέρες ξεκούραση (οι τραυματίες δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι όταν επανέλθουν).

Γενικά, το κομμάτι της διαχείρισης προσωπικού δείχνει πολύ πιο ενδιαφέρον τώρα. 

Ο grenadier πήρε δεύτερο level, σκέφτομαι να του δώσω το shredder. H reaper... δεν ξέρω, μάλλον Blood Trail για να αποτελειώνει ισχυρούς αντιπάλους που δεν βγήκαν με τη μία. Ο τραυματίας μου βγήκε ranger, χρήσιμος ως backup της βασικής. Οι άλλοι δύο rookies εξελίχτηκαν σε hacker και sniper.

Με δυο λόγια, έχω τις βάσεις για δύο ομάδες αυτή τη στιγμή, αλλά κούραση και τραυματισμοί είναι ένα θέμα.

 

Χαχα ακόμα και η ΔΕΗ είναι στο κόλπο για να γίνει στραβή και xcom BS. 😁Όσο αναφορά το spoiler ναι είναι scripted, πάντα γίνεται cap o Mox στο τέλος της αποστολής. Για αυτό αν δεις gameplay πως παίζουν οι πιο έμπειροι παίχτες την αποστολή τον προσφέρουν στην πιατέλα στην assassin και κάνουν spread την ομάδα έτσι ώστε να την βρουν μετά το strike και να την βαρέσουν όλοι. Γιατί έτσι και αλλιώς το wound του Mox, δε θα μετρήσει κάπου αφού θα τον χάσεις που θα τον χάσεις.

Άργησες πολύ να κάνεις το guerilla έπρεπε να το είχες κάνει καιρό.😁

Πήρες μόνο μια ιδέα του πόσο badass είναι η Οutrider. Μόλις την πάρεις σε πιο ζόρικα missions όπως τα dark events, θα σου λύσει τα χέρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κοίτα, μόλις με άφησε το παιχνίδι, το ξεκίνησα το Guerilla.

Ισχύει, φοβάμαι, αυτό που έγραφα νωρίτερα για το tutorial, ζημιά κάνει και όχι καλό. Οι αποστολές σίγουρα σε βάζουν να κάνεις σαχλαμάρες, αλλά φοβάμαι πως και στο στρατηγικό σκέλος το ίδιο ισχύει.

Θυμάμαι και στο 1 πως αν συνέχιζες από το tutorial, είχες handicap σε σχέση με το πού θα βρισκόσουν αν ξεκινούσες ελεύθερα το παιχνίδι.

Απλά, ήθελα να δω την ιστορία.

Τέλος πάντων, θα το παλέψω όσο πάει, κι αν φάω τα μούτρα μου, επιστρέφω με ironman και αφετηρία χωρίς tutorial.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Για την ώρα, αυτά που έχω δει, και λίγο που θυμάμαι πιο κάτω, αντιμετωπίζονται με τα μέσα που έχω. 

Άλλα, σίγουρα θα χρειαστώ καλύτερα όπλα.

Μου αρέσει, όμως, το ότι σκέφτομαι το παιχνίδι ακόμη και όταν δεν έχω μπροστά στην οθόνη μια μάχη, τι θα μπορούσα να κάνω καλύτερα.

Το βασικό είναι να βρω τρόπο να εξοντώνω ομάδες χωρίς να ενεργοποιούνται οι πιο κάτω. Λογικά, η Outrider θα μπορεί να παίξει καλά το ρόλο του spotter. Έβαλα και το scope στον πρώτο μου sniper (+5 aim) και ελπίζω κάτι καλό να προκύψει έτσι. Δυστυχώς, οι περισσότεροι χάρτες που έχω δει μέχρι τώρα δεν αφήνουν μεγάλο οπτικό πεδίο ελεύθερο ή/και οι αντίπαλοι κρύβονται στα χαλάσματα των κτιρίων.

Προφανώς, όταν φύγουμε από τους αντιπάλους με 3-4-5 hp, θα υπάρξει θέμα.

Άντε, 7 μέρες για το κέντρο εκπαίδευσης. Πήρα και από την τελευταία αποστολή έναν επιστήμονα, να τρέξει η έρευνα λίγο καλύτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, ilos είπε

Άργησες πολύ να κάνεις το guerilla έπρεπε να το είχες κάνει καιρό.😁

 

Ας μην πω εγώ μετά από πόσο καιρό το έκανα αυτό. 😁

Επεξ/σία από Hawk_K
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αποφάσισα να στρέψω την έρευνα στα hybrid materials, αφενός για να μην προχωρήσω την ιστορία υπερβολικά γρήγορα, αφετέρου για να ανακαλύψω κάτι που θα μπορέσει να βοηθήσει αμεσότερα τους στρατιώτες μου στις αποστολές.

Οπότε, έχω τον αξιωματικό ADVENT σε pause και την επικοινωνία με την αντίσταση για αργότερα.

Πέρα από αυτά, έχω τρεις επιλογές:

Sectoid autopsy, που δεν μου φαίνεται να επείγει άμεσα (3 μέρες με τις δυνατότητες που έχω τώρα)

Experimental weapons, ενδιαφέρον αλλά στις 7 ημέρες...

Μagnetic weapons, 19 ημέρες, απαγορευτικό μου φαίνεται το διάστημα.

Σε επίπεδο ιστορίας, μετά και τα upgrades στις συνατότητες των στρατιωτών, προχώρησε η ιστορία με τους Chosen. Ενδιαφέρουσα δείχνει.

Δεν βλέπω άλλη επιλογή τώρα από το να περάσω λίγο χρόνο, μάλλον μαζεύοντας εκείνα τα supplies που άφησα στη μέση για την προηγούμενη αποστολή.

Το μηχανισμό της κούρασης, τον εξηγεί κάποια στιγμή σε επίπεδο tutorial ή σε αφήνει να βγάλεις άκρη μόνος σου; Ρωτάω γιατί δύο από τους στρατιώτες που είχαν στην αποστολή πριν μάζεψαν 11 και 12 ημέρες, και δεν ξέρω αν "φταίει" ότι είχαν την εντονότερη συμμετοχή στη μάχη (σε επίπεδο kills) ή είναι τυχαία η κούραση.

Νομίζω πέτυχα μία ακόμη αλλαγή που έφερε το WOTC (ή αλλιώς το είχα ξεχάσει τελείως από την παλιότερη επαφή μου με το παιχνίδι):

Breakthrough discovery, και μάλιστα χρήσιμο άμεσα, για melee weapons. Ή το δέχεσαι αμέσως, λέει, ή χάνεται η ευκαιρία. Παρότι "κίτρινη" η ταχύτητα προόδου (5 ημέρες) νομίζω πως πρέπει να το κάνω, θα είναι χρήσιμο για τους Rangers. Και ίσως, μετά, τα experimental weapons.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Snoob είπε

Αποφάσισα να στρέψω την έρευνα στα hybrid materials, αφενός για να μην προχωρήσω την ιστορία υπερβολικά γρήγορα, αφετέρου για να ανακαλύψω κάτι που θα μπορέσει να βοηθήσει αμεσότερα τους στρατιώτες μου στις αποστολές.

Οπότε, έχω τον αξιωματικό ADVENT σε pause και την επικοινωνία με την αντίσταση για αργότερα.

Πέρα από αυτά, έχω τρεις επιλογές:

Sectoid autopsy, που δεν μου φαίνεται να επείγει άμεσα (3 μέρες με τις δυνατότητες που έχω τώρα)

Experimental weapons, ενδιαφέρον αλλά στις 7 ημέρες...

Μagnetic weapons, 19 ημέρες, απαγορευτικό μου φαίνεται το διάστημα.

Σε επίπεδο ιστορίας, μετά και τα upgrades στις συνατότητες των στρατιωτών, προχώρησε η ιστορία με τους Chosen. Ενδιαφέρουσα δείχνει.

Δεν βλέπω άλλη επιλογή τώρα από το να περάσω λίγο χρόνο, μάλλον μαζεύοντας εκείνα τα supplies που άφησα στη μέση για την προηγούμενη αποστολή.

Το μηχανισμό της κούρασης, τον εξηγεί κάποια στιγμή σε επίπεδο tutorial ή σε αφήνει να βγάλεις άκρη μόνος σου; Ρωτάω γιατί δύο από τους στρατιώτες που είχαν στην αποστολή πριν μάζεψαν 11 και 12 ημέρες, και δεν ξέρω αν "φταίει" ότι είχαν την εντονότερη συμμετοχή στη μάχη (σε επίπεδο kills) ή είναι τυχαία η κούραση.

Νομίζω πέτυχα μία ακόμη αλλαγή που έφερε το WOTC (ή αλλιώς το είχα ξεχάσει τελείως από την παλιότερη επαφή μου με το παιχνίδι):

Breakthrough discovery, και μάλιστα χρήσιμο άμεσα, για melee weapons. Ή το δέχεσαι αμέσως, λέει, ή χάνεται η ευκαιρία. Παρότι "κίτρινη" η ταχύτητα προόδου (5 ημέρες) νομίζω πως πρέπει να το κάνω, θα είναι χρήσιμο για τους Rangers. Και ίσως, μετά, τα experimental weapons.

Ναι αν είναι κάτι breakthrough το κυνηγάς συνήθως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Nαι, δεν είναι κάποιο τρελό μπόνους, αλλά για έρευνα 5 ημερών, χρήσιμο μου φάνηκε.

Τελείωσα με τα supplies, μου έβγαλε άλλο σημείο ενδιαφέροντος, στις 6 μέρες να στρατολογήσω ένα μηχανικό. Χρήσιμο για να αρχίσω να καθαρίζω το σκάφος (αν και τα exposed coils μου τα έβγαλε σε άβολα σημεία, θυμάμαι αυτά έδιναν μπόνους στην παραγωγή ενέργειας).

Τέλος πάντων, 4 μέρες το guerrilla, 5 το breakthrough και αμέσως μετά, πάλι στις 5, πρώτο supply drop. 6 μέρες ο μηχανικός.

Ιδανικά, θα ήθελα η επόμενη αποστολή να βγει μετά από αυτές τις 6 μέρες (όχι πως θα έχω προλάβει να πάρω το όποιο μπόνους από το guerrilla), θα δείξει. 

Ok, έτοιμο το guerrilla, αλλά -σχεδιαστικά- είναι λάθος να σου αποκαλύπτει το τρίτο faction μέσω των upgrades πριν το δεις στην ιστορία :)

Επόμενος στόχος, να αποκτήσω ένα sergeant, γιατί αυτή τη στιγμή την έχω τη σχολή και κάθεται.

Κι ένα στοιχείο που μου άρεσε πολύ: με την ολοκλήρωση του breakthrough, προέκυψε έμπνευση (inspired) για το experimental weapons, που το είχα ήδη στο στόχαστρο, με bonus 2 μέρες λιγότερες για την ολοκλήρωσή του.

Πολύ βολική εξέλιξη.

Λοιπόν, τη συμβουλή σας:

Έχω δύο διαταγές διαθέσιμες και μπορώ να επιλέξω τη μία (αφού οι σχέσεις μου με τους Reapers δεν είναι ακόμη αρκετά καλές για να τους ζητήσω βοήθεια).

1. Διπλάσια resources ανά ολοκληρωμένο scan

2. Κάθε χτύπημα προς τους Lost θεωρείται instant headshot kill.

Καλά τα resources, αλλά το instant kill νομίζω είναι πιο δελεαστικό. Απόψεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι πολύ τυχερός είσαι γιατί ξεκλειδώνει τα alien hunters DLC weapons που είναι πολύ strong ειδικά early game. Πάντως μη το καθυστερείς για τα mag. Το ξέρω ότι είναι 19 μέρες που λες με τόσο λίγους scientists (τσέκαρε την black market καμιά φορά έχει κανέναν), αλλά είναι το critical path για το tech curve σου. Αλλιώς θα είσαι πολύ πίσω σε σχέση με τους aliens. Δε θες ξαφνικά να δεις plasma rifles/nades και να μην έχεις καν gauss. Οπότε ASAP mag (δε χρειάζεται να τα κραφτάρεις αν είσαι ακόμα αρχή και σε παίρνει) -> gauss (κανονικά κραφτάρεις για full squad)->elerium->plasma rifle κλπ.

Κοινώς αν δεν έχεις breakthroughs πας mag, gauss from the gecko.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Από αυτά που μπορώ να κάνω τώρα, ναι, είναι σχεδόν μονόδρομος οι 19 ημέρες για τα καλύτερα όπλα, μόλις τελειώσω με τα experimental, θα πάω στα mag.

Τώρα προσπαθώ να αποφασίσω αν θα πάω για το instant headshot kill, κι αυτό ψιλό-μονόδρομος μου φαίνεται, αν και δεν ξέρω με τι συχνότητα θα εμφανίζονται αποστολές που θα αφορούν Lost. Υποψιάζομαι, πάντως, πως με αυτές θα φτιάξω σχέδσεις με τους Reapers.

Από την άλλο, supplies... mmm...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά το guerilla, για μένα πρέπει να κάνεις το resistance ring και push για 2ο reaper from the start.😁 Τη πρώτη φορά που το έπαιξα πήγα κλασικά infirmary, proving grounds όπως θα πήγαινα στο vanilla και το μετάνιωσα. Είναι τρομερό boost να σου κάτσει 2ος reaper early, αλλά και να μη σου κάτσει ποτέ και μόνο οι scientists, engineers, τα level ups και τα faction orders που θα πάρεις είναι τρελό boost στην αρχή.

Αυτό που έχει φάει εμμέσως nerf είναι το workshop, που στο vanilla ήταν must 2ο όροφο κέντρο. Τώρα μπορείς να έχεις αρκετούς engineers και δε το πολυχρειάζεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...