ZAKKWYLDE Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Πρόσφατα (πριν 3 εβδομάδες) αγόρασα απο μεγάλη Ελληνική εταιρεία επίπλων με έδρα τη Θεσσαλονίκη κάποια έπιπλα δίνοντας μάλιστα ένα αξιοσέβαστο ποσό για την εποχή που ζούμε (1500 ευρώ). Όταν ήλθαν τα έπιπλα διαπίστωσα κάποια χτυπήματα στο 1 κομμάτι για το οποίο ενημέρωσα τον μεταφορέα, ο οποίος και είπε ότι θα ενημερώσει την εταιρεία. Την επόμενη μέρα διαπίστωσα και στα άλλα κομμάτια κάποια μεγάλα χτυπήματα, ενώ η συναρμολόγηση δεν είχε γίνει σωστά στον μηχανισμό της επεκτεινόμενης τραπεζαρίας. Τα πιο minor ήταν ότι όλες οι καρέκλες "παίζουν". Με λίγα λόγια 8/8 κομμάτια είναι προβληματικά. Πήγα ο ίδιος την επόμενη μέρα στο κατάστημα και τους ενημέρωσα. Με διαβεβαίωσαν ότι θα γίνει αλλαγή "τις επόμενες μέρες". Δεν είχα κανένα νέο απο αυτούς και έτσι συνέχιζα να επισκέπτομαι το κατάστημα ανα 3-4 ημέρες όπου μου έλεγαν κάποια δικαιολογία. Την τελευταία φορά η δικαιολογία ήταν ότι με έχουν προγραμματίσει για 1/6 (σήμερα) ενώ μου ζήτησαν να αποστείλλω και φωτογραφίες το οποίο έκανα σήμερα το πρωί τις οποίες απέστειλλα με e-mail μαζί με το ιστορικό. Όπως αναμενόταν, ούτε σήμερα ήρθαν τα έπιπλα αντικατάστασης και αρχίζω να υποψιάζομαι ότι απλά μου πάσσαραν τη σαβούρα που είχαν στην αποθήκη και τώρα απλά με δουλεύουν. Τι θα κάνατε στη θέση μου, να περιμένω λίγες μέρες να δώ τι θα γίνει με τις φωτογραφίες, να κάνω προώθησω στο ΙΝΚΑ/ΕΚΠΟΙΖΩ; Θεωρώ ότι έχω υπάρξει αρκετά υπομονετικός μέχρι τώρα.
cthulhucarbide Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Αφού σου ήρθαν ελλατωματικά 8 στα 8 προϊόντα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν είναι έτσι όλα τα πράγματά τους, άρα και αυτά που θα σου στείλουν;
ZAKKWYLDE Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Αφού σου ήρθαν ελλατωματικά 8 στα 8 προϊόντα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν είναι έτσι όλα τα πράγματά τους, άρα και αυτά που θα σου στείλουν; Ποιός είπε ότι πιστεύω κάτι τέτοιο; Άρα τι; Το αφήνω και χαίρομαι τα ελλατωματικά μου έπιπλα;
cthulhucarbide Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Θα εύρισκα λογικότερο να τους πεις να φροντίσουν προσωπικά να είναι τσεκαρισμένα τα έπιπλα για τα συγκεκριμένα προβλήματα. Και αν δεν είναι, να ζητήσεις πίσω τα λεφτά, και να τα στείλεις πίσω
Basilhs23___ Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2015 Σε καμιά περίπτωση μην το αφήσεις. Προβλήματα σε τόσα έπιπλα και με το καλημέρα... κάτι βρωμάει. Αν δεν στα αλλάξουν ή δεν σου δώσουν τα χρήματα πίσω σκέψουν να ζητήσεις να στα επισκευάσουν δωρεάν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα