Charulis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Καλησπέρα παιδιά. Μπορεί να έχω τελειώσει πληροφορική, να έχω μεταπτυχιακά, αλλά το excel δεν το γνωρίζω καθόλου, πέρα από τα βασικά που χρησιμοποιούσα για καμία εργασία ή για καταχώρηση πραγμάτων. Στην δουλειά που είμαι (μηχανικός), δουλεύουμε με sap. Αυτό που με ενδιάφερει είναι τα report που μπορώ να βγάζω όποτε θέλω. Και έχω για παράδειγμα ένα report σημερινό και ένα χθεσινό. Πως μπορώ να συγκρίνω τι μεταβλήθηκε σε αυτά τα 2 report; Υπάρχει κάποια εντολή;
l3ft3r1s Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 https://support.office.com/en-nz/article/What-you-can-do-with-Spreadsheet-Inquire-ebaf3d62-2af5-4cb1-af7d-e958cc5fad42 Εναλλακτικά, η "μπακάλικη" μέθοδος, να φτιάξεις ένα sheet που να έχει την μορφή του report, αλλά όπου έχει κελί που πρέπει να συγκρίνει να φέρνει τη διαφορά από άλλα 2 sheet που θα καταχωρείς τα data των report. Πχ, αν στο κελί A1 το report έχει πάντα τον τζίρο, θα καταχωρήσεις Sheet1!A1-Sheet2!A1, και θα φορτώνεις τα report προς σύγκριση στα sheet 1 και 2.