Προς το περιεχόμενο

E3 2015: Το FIFA 16 κάνει χατ τρικ!


Sir Pretender

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν υπήρχε περίπτωση να φύγουμε από το Εκθεσιακό Κέντρο του Λος Άντζελες χωρίς πρώτα να έχουμε συμπληρώσει έναν σεβαστό αριθμό αγώνων στο FIFA 16.Η EA το έφερε μαζί της κι εμείς το τιμήσαμε δεόντως. Όπως μας είπαν και οι άνθρωποι της EA Sports που ανέλαβαν να μας βοηθήσουν με το… ζέσταμα, οι βελτιώσεις τους αυτόν τον χρόνο εστιάζουν σε τρία συγκεκριμένα κομμάτια.

 

Κατ’ αρχάς έχουμε τον χώρο της μεσαίας γραμμής που, όπως μας εξήγησαν, τα δεδομένα από το FIFA 15 τους έδειξαν πως οι παίκτες δεν την είχαν και πολύ σε υπόληψη. Για την ακρίβεια, με τη μπάλα να πηγαίνει πάνω-κάτω από την άμυνα στην επίθεση και τούμπαλιν, το κέντρο δεν έπαιζε τον νευραλγικό ρόλο που παίζει και στο πραγματικό ποδόσφαιρο. Αυτό λοιπόν φέτος αλλάζει χάρη στη βελτίωση της A.Ι.: η τεχνητή νοημοσύνη είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται καλύτερα την κίνηση της μπάλας με αποτέλεσμα να κλείνει αποτελεσματικότερα χώρους και να βγαίνει πρώτη σε μακρινές μπαλιές, παίρνοντας έτσι και την κατοχή όταν αμύνεται. Τι σημαίνει αυτό;

 

Πώς θα πρέπει να σχεδιάσετε την κάθε σας επίθεση πολύ πιο ορθολογικά και αν πρόκειται να παίξετε με βαθιές μπαλιές, να το πράξετε σωστά: υπάρχει άλλωστε ένα νέο είδος πάσας, η δυνατή, που είναι ακριβώς γι’ αυτή τη δουλειά –φροντίστε απλά αυτός στον οποίο πασάρετε να μπορεί να κάνει κοντρόλ της προκοπής. Πάνω σε αυτό, μας έκανε εντύπωση και ο τρόπος με τον οποίο οι παίκτες αντιδρούν στις αλλαγές κατοχής μπάλας. Είδαμε αμυντικούς να τρέχουν να καλύψουν χώρους και να κλείσουν επιτιθέμενους όταν έβγαιναν ξαφνικά στην επίθεση οι αντίπαλοι, κάτι που συνέβαινε και με τους επιθετικούς στο «ξεδίπλωμα» της κάθε επίθεσης.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Το δεύτερο κομμάτι που έχει δουλευτεί στο FIFA 16 είναι οι μονομαχίες επιτιθέμενων-αμυνόμενων. Οι πρώτοι έχουν πλέον έξτρα ντρίπλες αφού μπορούν να προσποιούνται και χωρίς τη μπάλα. Είναι κομματάκι πιο απαιτητικές στην εκτέλεση όμως αυτές είναι που πλέον θα ξεχωρίσουν τους καλούς παίκτες από τους κορυφαίους. Επιπλέον προσδίδουν έναν επιπλέον τόνο ρεαλισμού στο παιχνίδι, κάνοντας την όλη εμπειρία σαφώς περισσότερο ποδοσφαιρική –γι’ αυτό δεν γίνονται όλα εξ άλλου; Μη νομίζετε όμως ότι και οι αμυνόμενοι δεν έχουν ωφεληθεί –ίσως και περισσότερο, κάτι που δικαιωματικά άξιζαν. Πλέον θα τους δείτε να κάνουν βήματα προς τα πλάγια και πίσω, κάτι που θα τους επιτρέψει να παρακολουθούν τους αντιπάλους τους χωρίς να χάνουν σε ταχύτητα και «έκρηξη», όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Επιπλέον, κάτι που βρήκα εξωφρενικά έξυπνο και χρήσιμο, ήταν η δυνατότητα επανάκαμψης μετά από ένα αποτυχημένο τάκλιν: πατάτε το ίδιο πλήκτρο μία ακόμα φορά και ο παίκτης σας προσπαθεί να σηκωθεί και να συνεχίσει την καταδίωξη του αντιπάλου. Απίστευτο…

 

Ο τρίτος πυλώνας που επέλεξε να στηριχθεί η EA Sports, ήταν η προσθήκη γυναικείων εθνικών ομάδων. Πρόκειται για στοιχείο στο οποίο δούλευαν, όπως μας είπαν οι άνθρωποί της, για περίπου τρία χρόνια (!), κι αυτό διότι οι γυναίκες συμπεριφέρονται τελείως διαφορετικά από τους άντρες: άλλη αντίληψη, άλλες κινήσεις, άλλο μοντέλο Φυσικής.

 

Παίζοντας δυο παιχνίδια με τις εθνικές των ΗΠΑ και της Γερμανίας και αμέσως μετά με ομάδες όπως η Μάντσεστερ Σίτι, η Παρί Σεν Ζερμέν, η Ντόρμουντ και η Μπαρτσελόνα, είδαμε όντως διαφορά. Βέβαια όσο ενδιαφέρουσα κι αν είναι η προσθήκη αυτή, τουλάχιστον το ελληνικό κοινό, δύσκολα θα την εκτιμήσει: άντε να παίξετε τέσσερα-πέντε παιχνίδια έτσι, για τη δοκιμή, και μετά να ξεχάσετε την ύπαρξη της εν λόγω κατηγορίας ομάδων. Είναι πάντως μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση και μια τελείως διαφορετική κατεύθυνση: ποιος ξέρει τι άλλο θα μπορούσε να μας προσφέρει το FIFA στην πορεία αν συνεχίσει έτσι (beach soccer, futsal, ποδοβόλεϊ ;).

 

 

Μ’ αυτά και μ’ εκείνα η πρώτη μας εμπειρία από το FIFA 16 ήταν εξαιρετική. Χωρίς να παρουσιάζει κοσμοϊστορικές διαφορές σε σχέση με τον προκάτοχό του, «πατάει» πάνω σε αυτόν και μας προσφέρει κάτι ακόμα αρτιότερο, με σαφώς μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Όπως συμβαίνει βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις, περιμένουμε το demo (ή τη gamescom) προκειμένου να παίξουμε ακόμα περισσότερα ματς και να βγάλουμε ασφαλέστερα συμπεράσματα.

 

Το FIFA 16 κυκλοφορεί σε Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3 και PC στις 25 Σεπτεμβρίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά νταξ, πάλι τα ίδια θα έχουμε. 500 νέα features αλλά το παιχνίδι θα έχει προαποφασίσει ποιον θα αβαντάρει (βλ. momentum), οπότε εγώ προσωπικά κρατάω ΠΑΡΑ πολύ μικρό καλάθι.

 

Από διθυραμβικές κριτικές έχουμε πήξει, κάθε καλοκαίρι/φθινόπωρο τα ίδια και κάθε Χριστούγεννα το έχουμε ήδη παρατήσει το παιχνιδάκι.

 

Λογικά φέτος θα είναι η πρώτη χρονιά μετά το 2008 που δεν θα αγοράσω, τουλάχιστον μέχρι να περάσουν οι πρώτες κάμποσες εβδομάδες και να διαβάσω αναλυτικές κριτικές χρηστών (και φυσικά όχι "επαγγελματιών" reviewers που τα παίρνουν από την ΕΑ).

 

ps: μία αλλαγή χρειάζεται μόνο να κάνουν αλλά δεν τους βαστάει. Να αλλάξουν την εξ' ορισμού ταχύτητα από normal σε slow και να καταργήσουν εντελώς το assisted mode στα controls. Ακόμα καλύτερα να δώσουν κίνητρα σε όσους θέλουν να παίξουν με slow/manual και με μικρομεσαίες ομάδες (ή να μην σε αφήνει να παίζεις ΟΛΟΥΣ σου τους αγώνες με Ρεαλμπαρτσαμπαγερν και το κακό συναπάντημα).

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα εκατομμύριο special moves που κανένας δε χρησιμοποιεί και υπάρχουν απλά για να υπάρχουν. Στο μεταξύ, στο πραγματικό ποδόσφαιρο ελάχιστες φορές θα δεις φαντεζί κινήσεις. Η απλότητα στο παιχνίδι κερδίζει, οι σωστοί συνδυασμοί, η φυσική κατάσταση και πάνω απ' όλα, το στήσιμο της 11άδας στο χορτάρι.

 

Α, ο τρόπος που κουνιούνται τα χέρια των παικτών, παρέμεινε αφύσικος. Λες και έχουν κουλαμάρα, ψύξη, αγκύλωση και οστεοπόρωση μαζί! Δεν περίμενα ότι θα το πω ποτέ αυτό, αλλά το μοντέλα παιχτών στο PES μοιάζουν πολύ πιο σωστά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μωρέ τον μουφόΠΕΛΕ βάζεις σε βίντεο σου;Ενώ έχει κράξει ο κόσμος;

Τέσπα!Το περιμένουμε!

 

Το ελληνικό πρωτάθλημα θέλω στο fifa 16.

τώρα που πιάσαν την παράγκα του ολυμπιακού,τον μαρινάκη και τον σαρρή,ίσως αρχίσουμε να βλέπουμε και πιο ποιοτικό ποδόσφαιρό εδώ,οπότε ίσως και να δούμε το πρωτάθλημα μας
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, το πρώτο παιχνίδι με γυναικείες ομάδες ήταν το UEFA Dream Soccer πριν από 15 χρόνια περίπου... Το θέμα είναι θα υποστηρίζει triple monitor; Ή θα φάμε σκατά όπως με το 15;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To gameplay και την AI να φτιαξουν πρωτα, και τα αλλα τα βλεπουμε.

 

Αποκρουει την μπαλα ο αμυντικος απο το κορνερ, εχω παιχτη ΕΚΕΙ ακριβως που θα παει η μπαλα, και αυτος σηκωνεται και φευγει και παει σε αλλο σημειο.

 

Παιρνει την μπαλα ο αντιπαλος και ειναι αντιπαλος με 2 αμυντικους δικους μου. Ο ενας αντι να παει διπλα στον αλλο να καλυψει, τρεχει προς το σημαιακι του κορνερ (που ειναι αδειο φυσικα, καθως οι υπολοιποι αντιπαλοι ειναι πισω απο την σεντρα.) 

 

-----------

 

Η αλλαγη κατευθυνσης ειναι αργη πολλες φορες χωρις λογο.

Η επιταχυνση καποιων παιχτων ειναι λες και ξεκιναει φορτηγο σταγερ, χωρις να εχουν χαμηλο speed + acceleration.

 

No1 προτεραιοτητα πρεπει ειναι η αμυντικη ΑΙ παντως, εχω φαει παμπολλα γκολ γιατι εχω αμυντικο πισω να με καλυψει οταν κανω επιθετικη αμυνα, αλλα τρωω την τριπλα και ο πισω αμυντικος εχει φυγει να παει να καλυψει.... το κενο.

 

Ααααα, και η αλλαγη παιχτη στην αμυνα ειναι τραγικη, σου δινει οποιον να'ναι. Αντι να δου δωσει αυτον που ειναι κοντα στην μπαλα, σου δινει καποιον ασχετο, με συνεπεια να τον τρεχεις προς την αντιθετη κατευθυνση. Lol.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...