Προς το περιεχόμενο

E3 2015: Γκαζώνοντας με το Need for Speed


Sir Pretender

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα Need for Speed έχουν βάλει πλώρη για την ανάδειξή τους στη σειρά με τα περισσότερα reboots: το Need for Speed του 2015 σηματοδοτεί το δεύτερο και οι επανεκκινήσεις… καλά κρατούν!

Η συγκεκριμένη μάλιστα είναι “περιποιημένη” αφού γίνεται ξεκάθαρη και από τον τίτλο του παιχνιδιού: Need for Speed όπως εκείνο του 1994 –χωρίς το “The” στην αρχή. Η EA αποφάσισε να πάρει το παιχνίδι από την Criterion Games (δημιουργοί των Burnout) και να το δώσει στη Ghost Games, κίνηση που θα είχε λογική μιας που μιλάμε για reboot, αν η τελευταία δεν αποτελείτο κυρίως από άτομα που προέρχονται από την Criterion! Μία η άλλη δηλαδή



Το Need for Speed αναπτύσσεται εδώ και χρόνια: για χάρη του μάλιστα το 2014 έγινε η πρώτη χρονιά κατά την οποία η σειρά δεν είχε εκπρόσωπο στα ράφια των καταστημάτων. Οι δε φήμες γι’ αυτό ξεκίνησαν να βγαίνουν στην επιφάνεια από το 2013, όταν και ήθελαν την EA να έχει δώσει το “ΟΚ” για ένα παιχνίδι που θα αναβίωνε το Need for Speed: Underground, ένα από τα πλέον αγαπημένα “επεισόδια” του franchise. Αυτό ήταν που περιμέναμε να δούμε εξ άλλου και στην E3: με τις μνήμες από το Fast & Furious 7 (ή Furious Seven, όπως ήταν ο πραγματικός τίτλος της ταινίας) να είναι ακόμα νωπές, τι καλύτερο για την EA από το να εκμεταλλευτεί τη δωρεάν προώθηση που της προσέφερε η ταινία του Τζέιμς Γουάν; Ε, ούτε καν…

Το παιχνίδι διαθέτει έναν ανοιχτό κόσμο τον οποίο θα εξερευνήσετε. Στο demo μας ήταν ανοιχτό ένα κομμάτι του το οποίο ωστόσο αρκετές δραστηριότητες για να μας κρατήσουν απασχολημένες. Εκεί που παραδεχθήκαμε το Need for Speed, είναι στον τομέα της βελτίωσης των οχημάτων: οι επιλογές είναι πραγματικά πολλές, σε βαθμό που κοντράρουν άνετα αυτές του Forza!

 

Οι λάτρεις των αυτοκινήτων σίγουρα θα περάσουν καλά, φτιάχνοντας τα οχήματά τους σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους: εμείς είχαμε περιορισμένο χρόνο, πριν ριχτούμε σε έναν αγώνα με τη συμμετοχή οκτώ παικτών. Αυτό ήταν και το μοναδικό σημείο στο demo που εκμεταλλευτήκαμε τις multiplayer δυνατότητες του τίτλου ο οποίος, σημειωτέον, υποτίθεται πως θα ζητά από τους παίκτες να είναι online προκειμένου να τον χαρούν στο έπακρο. Ουδείς μας εξήγησε βέβαια πώς ακριβώς θα δουλεύει αυτό το “always online”, οπότε θα υποθέσουμε πως ούτε στην EA έχουν αποφασίσει.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Τα γραφικά του Need for Speed είναι πράγματι εκθαμβωτικά: όλα όσα είχαμε δει στα τρέιλερ, ε, τα βλέπουμε και στις οθόνες μας. Τόσο απλά. Τα κυνηγητά με την αστυνομία, τα “driftαρίσματα” περνώντας “ξυστά” από τα αυτοκίνητα που έρχονται από το αντίθετο ρεύμα, ακόμα και η “απλή” βόλτα (με 280 χλμ/ώρα) στους δρόμους του -φανταστικού- Λος Άντζελες είναι το κάτι άλλο.

 

Όσο διήρκεσε πάντως το demo, όσο εντυπωσιακό κι αν ήταν το Need for Speed, εκείνη τη μαγική αίσθηση του Underground δεν μας την έδωσε. Ίσως να θέλει τον χρόνο του, ίσως κι εμείς να είχαμε υπερβολικές απαιτήσεις, όμως το γεγονός είναι πως αφήνοντας το χειριστήριο, αισθανθήκαμε πως… κάτι έλειπε. Ίσως να χρειαστεί απλά να περάσουμε λίγη περισσότερη ώρα με το αμάξι μας, να το “μοντάρουμε” καταλλήλως και να νιώσουμε πως ξέρουμε τους δρόμους της πόλης απ' έξω κι ανακατωτά…

Το Need for Speed κυκλοφορεί στις 3 Νοεμβρίου σε Xbox One, PS4 και PC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

η αποκριση ,ειναι ενα μεγαλο κομματι του gameplay στα παιχνιδια δρασης . θυσια στην θυσια για μια πιο πιστη απεικονιση της πραγματικοτητας , χανεται η διαδραστικοτητα και η επαφη του παιχνιδιου με τον παιχτη ,αφου οι συσκευες δεν ειναι αρκετες για τις απαιτησεις που δημιουργουνται .

δεκαδες παλιοτερα παιχνιδια εχουν την χαρη της χορευτικης αλληλεπιδρασης με τον παιχτη και ηταν αυτο μας κρατησε αφοσιωμενους σε αυτα . 

οταν το ταλεντο παραμεριζεται προς οφελος της βιτρινας και του μαρκετινγκ , μενει ενα αψυχο αντικειμενο .

τι να κανουμε; η ζωη ειναι πιο γρηγορη και απειρως πιο πολυπλοκη απο τις μηχανες που καλουνται να την εξομοιωσουν και οσο πιο πιστη προσπαθει να γινει η εξωμοιωση   , τοσο πιο απατηλη γινεται η αισθηση (δηλαδη αν προσπαθησουμε να εξωμοιωσουμε 3 παραμετρους , θα το πετυχουμε καλυτερα απο το να προσπαθησουμε να εξωμοιωσουμε 10 παραμετρους , γιατι αυτες οι παραμετροι σε καποια επιπεδα αλληλεπιδρουν σε βαθμο που μπορει να μην το εχουμε συλλαβει ακομη αλλα υποσεινηδειτα να γινεται αντιληπτο ) 

και μην ξεχναμε οτι τα παιχνιδια , απευθυνονται σε οικιακη αγορα , οπου δεν μπορουν να ξοδευτουν αστρονομικα ποσα για την αγορα ολων των δυνατοτητων που δινονται απο την υπαρχουσα τεχνολογια .

(δηλαδη αν διναν μαζι με την αγορα του need for speed και μια τετοια καρεκλα και ενα vr, δεν θα υπηρχε ενδοιασμος :D  αλλα οπως πολυ σωστα επισημανει ο αρθρογραφος , προκειται απλως για μια επανεκδοση ενος γνωριμου μοντελου ) 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο φαινεται, αλλα αυτη η γωνια της καμερας ετσι οπως ακολουθει το αυτοκινητο οταν στριβει μου φαινεται παραξενη.

τους εχει μεινει καταλοιπο απο το outrun του 87 οπου τα γραφικα δεν ησαν αρκετα και προσπαθουσαν να δωσουν την αισθηση οτι στριβει οριακα με οτι ειχαν :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε σαν ταινια ειναι απιστευτο. τα παλια nfs ηταν καρτουν τα γραφικα για αυτο κ τα καλυπτανε με κομιξ λογικη κ αλλα κολπα. το στρηψιμο ειναι λιγο περιεργο αλλα δινει ενα ρεαλισμο που οντως κατα τη στροφη με drift δε εχεις την βελτιστη ορατοτητα του δρομου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι το αποτέλεσμα να είναι ένα Need for Speed που να αναβιώνει το κάψιμο που ρίχναμε στα Need for Speed Underground, Underground 2 και Most Wanted. Αυτά είναι παιχνίδια που παίζονται ακόμα μετά από 12 χρόνια.

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δουμε,θα φανει ανταξιο των παλιων καλων underground ;
Οσο για την καμερα,στην επισημη σελιδα του nfs στο facebook εγραψαν οτι θα μπορεις να την αλλαξεις,δηλαδη δεν ειναι defacto αυτη η καμερα-ζαλουρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πανεμορφο. Η καμερα δεν ξερω εαν καταποσο θα βολευει, ισως για κανα drift mission,αλλα αφου αλλαζει gg.

Ε μια, δυο, τρεις, ακουσαν την κοινοτητα στο τελος. Το καλο που τους θελω να μην βγαλουνε αλλο παλι του χρονου, να κατσουν να το αναπτισουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας το βγάζανε σε hologram με αυτά τα γραφικά και όλοι θα καταλαβαίναμε από πού κατάγετε ο άνθρωπος :D 

 

Πάντως πέρα από την πλάκα αν αξίζει το παιχνίδι πάμε για βαρβάτη κάρτα γραφικών!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...