Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας, πριν πέντε μήνες πήρα αυτά τα ακουστικά. Το θέμα είναι ότι πριν μια εβδομάδα μου χάλασε το ένα, δεν έβγαζε καθόλου ήχο. Για να μη πολυλογώ σήμερα μου στείλανε μήνυμα ότι έχω πίστωση 28ε (όσο έκαναν τα ακουστικά) τα οποία μπορώ να τα συμψηφίσω σε νέα παραγγελιά. Επειδή πρώτη φορά μου συμβαίνει σε αυτή τη περίπτωση τι κάνω τα δέχομαι ή απαιτώ να μου φέρουν καινούργια ακουστικά αφού ήταν μέσα στην εγγύηση;

Δημοσ.

Σου έδωσαν το πιστωτικό για να το κάνεις ο,τι θέλεις. Μπορείς να παραγγείλεις καινούργια ακουστικά με αυτά τα 28€. Συνήθως έτσι λειτουργεί το e-shop και καλύτερα που σου έδωσα πιστωτικό διότι εάν θεωρείς πως η ποιότητα των ακουστικών που πήρες δεν ήταν καλή μπορείς να επιλέξεις κάποια άλλα.

Δημοσ.

παλι καλα που σου εκοψαν πιστωτικο και δεν βρηκαν δικαιολογιες του στυλ ''εσεις προξενησατε την ζημια'' .......μιλαω εκ πειρας

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις μάλλον θα πάρω κάτι άλλο.

 

Και κάτι ακόμα το πιστωτικό έχει ημερομηνία λήξης;

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

Για να μην ανοιγω αλλο θεμα , σημερα επεστρεψα ενα χαλασμενο psu xfx ts 450w που χαλασε την κυριακη το βραδυ.

Μου ειπαν οτι θα το ελεγξουν και θα υπαρξει αντικατασταση η πιστωση του ποσου αγορας.

Ο υπαλληλος βεβαια με ενημερωσε οτι το συγκεκριμενο μοντελο δεν  υπαρχει πλεον διαθεσιμο και μαλλον παμε για πιστωτικο.

 

Η απορια μου ειναι η εξης : Απο την στιγμη που εχω 5ετη εγγυηση δεν υποχρεουντε να μου το αντικαταστησουν με το ακριβως ιδιο μοντελο ?

Αν ειναι out of stock ,αυτο δεν ειναι δικο μου προβλημα ,δεν με ενδιαφερει να παρω πιστωτικο , τροφοδοτικο ιδιας ποιοτητας/specs θελωμ εννοειται οτι με το πιστωτικο με "ριχνουν" καθως οι τιμες τους εχουν αλλαξει αρκετα προς τα πανω σε σχεση με 13 μηνες πριν οταν αγοραστηκε το συγκεκριμενο προιον και δεν υπαρχει τιποτα ισαξιο στην αρχικη τιμη.

Μπορω να επιμεινω για αντικατασταση , εστω με καποιο αλλο μοντελο της ιδιας σειρας ?Γνωριζει κανεις τι δικαιωματα εχουμε σε τετοια περιπτωση ?

Δημοσ.

Φίλε Χρήστο. Μπορείς να αιτηθείς την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σου. Είναι στα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής. Ο νόμος λέει ξεκάθαρα, αν δεν μπορούν να σου το αντικαταστήσουν με ίδιο ή κάποιο παρόμοιο ή αντίστοιχης τιμής, άλλως και εφόσον επιθυμεί ο καταναλωτής ζητάει την πλήρη επιστροφή χρημάτων του και ο έμπορος υποχρεούται να το κάνει. Αν αρνηθούν έχεις δικαίωμα να προσφύγεις στο Συνήγορο του Καταναλωτή ή στη Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...