Προς το περιεχόμενο

Ελεος με την Shell!


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, teo_3 είπε

Απλά πληροφοριακά, ο αισθητήρας για να καταλάβει ότι εσύ έβαλες διαφορετικών οκτανίων καύσιμο θέλει μίνιμουμ 2 γεμίσματα για να μπορέσει να προσαρμοστεί.

Πως ακριβώς προκύπτει αυτό? Πως ακριβώς λέγεται ο αισθητήρας που "καταλαβαίνει" τα οκτάνια του καυσίμου, και σε ποιον ακριβώς κινητήρα υπάρχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Shell, Avin είναι από τα διυλιστήρια του Βαρδινογιάννη

ΕΚΟ, BP είναι από τα ΕΛΠΕ.

Οι υπόλοιπες μάρκες λογικά οι περισσότερες από ΕΛΠΕ, μιας και έχουν μεγαλύτερη παραγωγή.

Shell και BP στην Ελλάδα έχουν απλά αγοράσει το εμπορικό σήμα και δεν έχουν καμία σχέση με τους κολοσσούς του εξωτερικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, Joshua21 said:

Πως ακριβώς προκύπτει αυτό? Πως ακριβώς λέγεται ο αισθητήρας που "καταλαβαίνει" τα οκτάνια του καυσίμου, και σε ποιον ακριβώς κινητήρα υπάρχει?

www.google.com

Τα σπάει, δοκίμασέ το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, teo_3 είπε

www.google.com

Τα σπάει, δοκίμασέ το.

Πέρα από εξυπνάδες, έχεις να παραθέσεις κάτι που να αποδεικνύει πως ότι έγραψες όντως ισχύει?

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, teo_3 είπε

www.google.com

Τα σπάει, δοκίμασέ το.

Θα μπορούσες πολυ απλα να απαντήσεις.  Όταν κανεις κουβεντα σε ένα τραπέζι τον λες τον αλλο να μπει στο Google να ψαξει; 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πέρα από εξυπνάδες, έχεις να παραθέσεις κάτι που να αποδεικνύει πως ότι έγραψες όντως ισχύει?

Τον αισθητήρα λάμδα εννοεί.

https://el.wikipedia.org/wiki/Αισθητήρας_λ

Επεξ/σία από roybatty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, roybatty είπε

Τον αισθητήρα λάμδα εννοεί.

https://el.wikipedia.org/wiki/Αισθητήρας_λ

Βλέπεις κάπου σε αυτό το link πως ο αισθητήρας λ μετράει τα οκτάνια της βενζίνης? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Βλέπεις κάπου σε αυτό το link πως ο αισθητήρας λ μετράει τα οκτάνια της βενζίνης? :)

Εγώ σου έγραψα τι εννοεί ο ποιητής,όχι τι κάνει ο αισθητήρας λ.Ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, roybatty είπε

Εγώ σου έγραψα τι εννοεί ο ποιητής,όχι τι κάνει ο αισθητήρας λ.Ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά.

Φυσικά και κατάλαβα τι έγραψες, έγραψες πως νομίζεις ότι ο "ποιητής" εννοεί τον λ, αλλά αυτό που δεν κατάλαβα είναι το τι σε κάνει να νομίζεις ότι ο ποιητής εννοούσε τον λ και όχι κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, teo_3 είπε

Απλά πληροφοριακά, ο αισθητήρας για να καταλάβει ότι εσύ έβαλες διαφορετικών οκτανίων καύσιμο θέλει μίνιμουμ 2 γεμίσματα για να μπορέσει να προσαρμοστεί. Βάζοντας ένα γέμισμα 100ρας, ιδίως εάν το αυτοκίνητο είναι ατμοσφαιρικό (κοινώς όχι turbo) σου εγγυώμαι ότι η μόνη διαφορά που θα δεις θα είναι στην ψυχολογία σου και στην τσέπη σου. (έχουν γίνει πολλά τέστ και μπορείς να τα βρεις και στο ίντερνετ).
Τα καύσιμα βγαίνουν απ το ίδιο εργοστάσιο επομένως το να παρατηρήσεις "αισθητή διαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου" με άλλο καύσιμο κυρίως έγκειται στην καθαρότητα του πρατηρίου παρά στην όποια διαφορά μάρκας βενζίνης. 

Φιλικά και ενημερωτικά πάντα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να επιλέξει ότι θέλει, ανοιχτή αγορά έχουμε. Αρκεί να μην πέφτει στην λούμπα των εταιριών και του μάρκετινγκ χωρίς να το ξέρει.

Και ποιος είσαι εσύ που θα αμφισβητήσεις επιστημονικά αποτελέσματα 7 χρόνων; :d

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O αισθητήρας λ δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε.

Ο knock sensor μετράει άμεσα και σε πραγματικό χρόνο τον κίνδυνο προανάφλεξης. Αν χρειαζόταν το αυτοκίνητο δύο γεμίσματα για να πάρει χαμπάρι τι βενζίνη έχει, όταν επιστρέφαμε από 100ρα σε απλή, θα χτυπούσε συνέχεια πειράκια ο κινητήρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο εγκεφαλος του αυτοκινητου καταλαβαινει την διαφορα στο καυσιμο εμμεσα (κοινος δεν νιαζεται ποσα οκτανια εχει αλλα για την ποιοτηκη του διαφορα κατα την καυση). Αυτο το καταφερνει συνδιαζοντας τα αποτελεσματα του knock sensor (κοινος αν βλεπει "πυρακια" δλδ προαναφλεξη) και τις μετρησεις που κανει ο αισθητηρας λ αλλα και αυτος μονο αν ειναι wideband sensor δλδ με 4 ή 5 καλωδια (οι απλοι μετρανε μονο γυρω απο το στοιχειομετρικο 14,3/1 ). Αυτες τις μετρησεις βεβαια τις κανουν σε συνθηκες closed loop κοινως χωρις βαρυ φορτιο στο μοτερ. Σε καταστασεις open loop και wot (wide open throttle) κοιταει μονο τον knock sensor. Απο αυτες τις 2 μετρησεις οι συγχρονοι κινητηρες μπορουν να αλαξουν το advance timing κατα το δοκουν (οχι το στατικο εννοειται) και ετσι αλλαζει και η συμπεριφορα του μοτερ. Το ποσο αλλαζει η συμπεριφορα εχει να κανει με την ποιοτητα του καυσιμου αλλα και την αποδοση του μοτερ σε ισχη. Ετσι σε ενα ατμοσφαιρικο πχ 150hp μια μειωση της ταξης του 5% ειναι 7,5 hp και σχεδον κανεις δεν θα το παρει πρεφα. Σε ενα τουρμπο μοτερ με πχ 350hp το 5% αυτο ειναι κοντα 20hp και ειναι ευκολοτερα αντιληπτο και βεβαια οσο ανεβαινει η ιπποδυναμη τοσο πιο εντονα αντιληπτο γινεται.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όση ώρα ασχολείστε για να μου την πείτε θα μπορούσατε να ψάξετε και να βρείτε, εάν σας ενδιαφέρει το θέμα. Αλλά απο ότι βλέπω μάλλον ψοφάτε για μανούρα.

Συνεχίστε, έχω πάρει ποπ κορν και σας διαβάζω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, unforgiven είπε

O αισθητήρας λ δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε.

Ο knock sensor μετράει άμεσα και σε πραγματικό χρόνο τον κίνδυνο προανάφλεξης. Αν χρειαζόταν το αυτοκίνητο δύο γεμίσματα για να πάρει χαμπάρι τι βενζίνη έχει, όταν επιστρέφαμε από 100ρα σε απλή, θα χτυπούσε συνέχεια πειράκια ο κινητήρας.

Σωστά τα λες, με τη διαφορά ότι ο knock sensor δεν μετράει κάποιο "κίνδυνο".  Η δουλειά του είναι να αντιλαμβάνεται δονήσεις, αν ο κινητήρας αρχίσει να χτυπάει πειράκια τότε ο αισθητήρας αυτός θα αντιληφθεί τη δόνηση, θα στείλει την πληροφορία μέσω παλμού στην ECU, και αυτή με τη σειρά της θα μειώσει τη γωνία αβάνς βήμα βήμα μέχρι να σταματήσουν τα πειράκια.

Όσο για το λόγο που μπορεί να χτυπήσει πειράκια ένας κινητήρας δεν είναι μόνο τα οκτάνια του καυσίμου, είναι και γενικότερα η ποιότητα του καυσίμου(νοθείες πχ), αυξημένη θερμοκρασία κινητήρα, κατάλοιπα στο χώρο καύσης, κτλ. Για αυτό ακριβώς είναι λάθος να ισχυριστεί κάποιος πως ο knock sensor έχει την ικανότητα να αντιληφθεί τα οκτάνια του καυσίμου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...