Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα πάει Αθήνα ένα παιδί από επαρχία για 2-3 μέρες, άνεργος. Τον συμφέρει να βγάλει κάρτα για τις ελάχιστες μετακινήσεις που θα κάνει με τα ΜΜΜ?

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
39 minutes ago, firewalker said:

Κάποιος που έχει μηνιαία κάρτα και μένει άνεργος τι πρέπει να κάνει;

Να είναι δηλωμένος στον ΟΑΕΔ, να κάνει την διαδικασία μέσω ΗΔΙΚΑ και είναι έτοιμος για επιδότηση.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, theoritikos είπε

Θα πάει Αθήνα ένα παιδί από επαρχία για 2-3 μέρες, άνεργος. Τον συμφέρει να βγάλει κάρτα για τις ελάχιστες μετακινήσεις που θα κάνει με τα ΜΜΜ?

Ενα χαρτι θα παει να βγαλει απο τα Κεπ για να μετακινηθει δωρεαν,δεν χρειαζεται να βγαλει την καρτα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, theoritikos είπε

Θα πάει Αθήνα ένα παιδί από επαρχία για 2-3 μέρες, άνεργος. Τον συμφέρει να βγάλει κάρτα για τις ελάχιστες μετακινήσεις που θα κάνει με τα ΜΜΜ?

καλύτερα να βγάλει αν μπορεί.

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/207718/kleinoun-apo-ayrio-oles-oi-bares-tou-metro-se-16-stathmoys-stin-teliki-eftheia-to-ilektroniko-eisitirio?m=1

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ρε παίδες, πήγα να κάνω επαναφόρτιση (επιδότηση) σε τέσσερα μηχανήματα στο τραμ. Σε όλα μου έβγαζε "Η καρτα δεν εχει διαθεσιμη υποδοχη για επαναφορτιση προιοντος"!!!!! Το έχει δει κανείς αυτό; Εννοείται ότι στο ΙΔΗΚΑ είναι μία χαρά η κάρτα, είχα κάνει επιβεβαίωση την προηγούμενη εβδομάδα και ξανάκανα από το κινητό όσο ήμουν στο μηχάνημα. Έχω φωτό από το μνμ αν χρειαστεί.

Δημοσ.
18 hours ago, theoritikos said:

Θα πάει Αθήνα ένα παιδί από επαρχία για 2-3 μέρες, άνεργος. Τον συμφέρει να βγάλει κάρτα για τις ελάχιστες μετακινήσεις που θα κάνει με τα ΜΜΜ?

Ας βγάλει μια κάρτα να την έχει για επόμενη φορά που θα πάει Αθήνα. Δεν χαλάει άλλωστε.

 

14 hours ago, Fulgore said:

Ενα χαρτι θα παει να βγαλει απο τα Κεπ για να μετακινηθει δωρεαν,δεν χρειαζεται να βγαλει την καρτα.

Το χαρτί απ' τα ΚΕΠ σύντομα δεν θα έχει αξία. Οπότε καλύτερα να βγάλει κάρτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδια το αρθρο το διαβασατε?

 

-----Προβλήματα και εκκρεμότητες εξακολουθούν να υπάρχουν. Ένα παράδειγμα είναι η γραμμή του ΗΣΑΠ όπου το κλείσιμο των πυλών καθυστερεί λόγω έλλειψης προσωπικού.

Ακόμα μεγαλύτερο ζήτημα είναι η μετακίνηση ανέργων και ΑΜΕΑ με τη χρήση προσωποποιημένων καρτών. Ο ΟΑΣΑ δεν έχει δώσει καμία οδηγία σε επιβάτες που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και δεν έχουν παραλάβει ακόμα τις κάρτες τους (ούτε καν παραδέχεται πως υπάρχει ζήτημα) με αποτέλεσμα οι επιβάτες αυτοί να πρέπει να επιλέξουν από μόνοι τους είτε να «κυνηγήσουν» τους υπευθύνους είτε να προχωρήσουν σε επανέκδοση των καρτών τους σε εκδοτήριο (επί πληρωμή) αν και οι αιτήσεις που έχουν κάνει μέσω διαδικτύου εκκρεμούν από τον περασμένο Ιανουάριο.

Μεγάλη καθυστέρηση υπάρχει και στην ενημέρωση του λογισμικού των παλιών μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων σε σταθμούς του Μετρό-------

 

Αν θελουν να κλεισουν τις μπαρες θα πρεπει σε καθε σταθμο να εχουν εστω ενα ατομο μονιμα 24ωρες για να τσεκαρει τις βεβαιωσεις των ανεργων και Αμεα,μιας και δεν εχουν ενημερωσει για κατι τετοιο κατι που φυσικα δεν προκειται να κανουν γιατι δεν υπαρχει προσωπικο.

Διαβασατε τι λεει παραπανω?Υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν κανει αιτηση για καρτα και περιμενουν απο Ιανουαριο!

Ας τις κλεισουν τις μπαρες οταν εχουν τοσες εκκρεμοτητες και το μονο που θα πετυχουν ειναι να τις βρουν σπασμενες,γιατι δουλευουν τον κοσμο εδω και μηνες.

Το Metro δεν εχει κανει ενημερωση στα μηχανηματα και μου εκανε χτες 24ωρη απεργια. Αν θελουν να τα εφαρμοσουν αυτα τα μετρα,τοτε οι στασεις εργασιας και οι απεργιες καθε 3 και λιγο πρεπει να κοπουν/μειωθουν αισθητα.

Δημοσ.
1 hour ago, Fulgore said:

Παιδια το αρθρο το διαβασατε?

-----Προβλήματα και εκκρεμότητες εξακολουθούν να υπάρχουν. Ένα παράδειγμα είναι η γραμμή του ΗΣΑΠ όπου το κλείσιμο των πυλών καθυστερεί λόγω έλλειψης προσωπικού.

Ακόμα μεγαλύτερο ζήτημα είναι η μετακίνηση ανέργων και ΑΜΕΑ με τη χρήση προσωποποιημένων καρτών. Ο ΟΑΣΑ δεν έχει δώσει καμία οδηγία σε επιβάτες που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες και δεν έχουν παραλάβει ακόμα τις κάρτες τους (ούτε καν παραδέχεται πως υπάρχει ζήτημα) με αποτέλεσμα οι επιβάτες αυτοί να πρέπει να επιλέξουν από μόνοι τους είτε να «κυνηγήσουν» τους υπευθύνους είτε να προχωρήσουν σε επανέκδοση των καρτών τους σε εκδοτήριο (επί πληρωμή) αν και οι αιτήσεις που έχουν κάνει μέσω διαδικτύου εκκρεμούν από τον περασμένο Ιανουάριο.

Μεγάλη καθυστέρηση υπάρχει και στην ενημέρωση του λογισμικού των παλιών μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων σε σταθμούς του Μετρό-------

Αν θελουν να κλεισουν τις μπαρες θα πρεπει σε καθε σταθμο να εχουν εστω ενα ατομο μονιμα 24ωρες για να τσεκαρει τις βεβαιωσεις των ανεργων και Αμεα,μιας και δεν εχουν ενημερωσει για κατι τετοιο κατι που φυσικα δεν προκειται να κανουν γιατι δεν υπαρχει προσωπικο.

Διαβασατε τι λεει παραπανω?Υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν κανει αιτηση για καρτα και περιμενουν απο Ιανουαριο!

Ας τις κλεισουν τις μπαρες οταν εχουν τοσες εκκρεμοτητες και το μονο που θα πετυχουν ειναι να τις βρουν σπασμενες,γιατι δουλευουν τον κοσμο εδω και μηνες.

Το Metro δεν εχει κανει ενημερωση στα μηχανηματα και μου εκανε χτες 24ωρη απεργια. Αν θελουν να τα εφαρμοσουν αυτα τα μετρα,τοτε οι στασεις εργασιας και οι απεργιες καθε 3 και λιγο πρεπει να κοπουν/μειωθουν αισθητα.

Είναι ΠΑΡΑ πολλά τα προβλήματα.

Πέρα απ' το ότι περιμένουν κάποιοι τις κάρτες απ' τον Γενάρη (πράγμα που μπορεί να φταίει είτε τα ΕΛΤΑ, είτε ο ΟΑΣΑ, είτε πολλοί άλλοι), είναι και το γεγονός ότι δυσλειτουργούν/καθυστερούν πολύ τα αυτόματα μηχανήματα, υπάρχουν λίγα μηχανήματα και λίγο προσωπικό που θα ελέγχει και θα προσέχει την διέλευση των επιβατών.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι η ανικανότητα των περισσοτέρων να κατανοήσουν ΠΩΣ λειτουργούν οι μπάρες. Στους Αμπελόκηπους που όλες οι μπάρες είναι κλειστές εδώ και αρκετές μέρες, γίνεται χαμός γιατί πολλοί δεν ξέρουν πως και που να χτυπήσουν τις κάρτες (πάνε στην έξοδο αντί στην είσοδο, περνάνε την κάρτα στην οθόνη αντί για το σημείο που πρέπει κ.ο.κ.).

 

Όσον αφορά το ανέκδοτο με τις απεργίες, έχω να πω το εξής: Μέχρι να ιδιωτικοποιηθούν αυτά θα γίνονται. Δεν χρειάζεται λόγος. Απλά θα γίνονται.

Δημοσ.

Γιατί, πληρώνεις για "επανέκδοση" κάρτας;

Λίγο υπερβολικό το άρθρο. Μακάρι να ήτανε 24 ώρες ανοιχτό το μετρό, αλλά δεν είναι. Κάποια στιγμή πρέπει να βγάλουν όλοι κάρτα. Ας βγάλουν ανακοίνωση να πάνε όλοι σε εκδοτήριο, χωρίς χρέωση. Μ' αρέσει, που στην αρχή τα ΜΜΕ σχολίαζαν αρνητικά τον κόσμο που περιμένει στα εκδοτήρια και δεν το κάνει ηλεκτρονικά. Για εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να βγαίνει κάποιος από το σταθμαρχείο και να ανοίγει. Δεν χρειάζεται να είναι άτομο όλη την ώρα για αυτήν τη δουλειά.

Για τον ΗΣΑΠ ας τα αφήσουν προσωρινά ανοιχτά, ποιο το πρόβλημα.

Εγώ μετακινούμαι συχνά τις τελευταίες μέρες και δεν έχω δει κάποιο ιδιαίτερο θέμα. Θα την χαρακτήριζα καλή την λειτουργία των "μπαρών". Τώρα με το ηλεκτρονικό μπορείς να το χτυπάς όσες φορές θες και το γυαλί ξανανοίγει χωρίς να χρειάζεται να κλείσει. Δεν είναι όπως παλιά.

  • Like 1
Δημοσ.

Κινουμε καθημερινά με το μετρο. Αν θα κλείσου θα πρεπει να κλεί

1 ώρα πριν, Miracle Worker είπε

Γιατί, πληρώνεις για "επανέκδοση" κάρτας;

Λίγο υπερβολικό το άρθρο. Μακάρι να ήτανε 24 ώρες ανοιχτό το μετρό, αλλά δεν είναι. Κάποια στιγμή πρέπει να βγάλουν όλοι κάρτα. Ας βγάλουν ανακοίνωση να πάνε όλοι σε εκδοτήριο, χωρίς χρέωση. Μ' αρέσει, που στην αρχή τα ΜΜΕ σχολίαζαν αρνητικά τον κόσμο που περιμένει στα εκδοτήρια και δεν το κάνει ηλεκτρονικά. Για εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να βγαίνει κάποιος από το σταθμαρχείο και να ανοίγει. Δεν χρειάζεται να είναι άτομο όλη την ώρα για αυτήν τη δουλειά.

Για τον ΗΣΑΠ ας τα αφήσουν προσωρινά ανοιχτά, ποιο το πρόβλημα.

Εγώ μετακινούμαι συχνά τις τελευταίες μέρες και δεν έχω δει κάποιο ιδιαίτερο θέμα. Θα την χαρακτήριζα καλή την λειτουργία των "μπαρών". Τώρα με το ηλεκτρονικό μπορείς να το χτυπάς όσες φορές θες και το γυαλί ξανανοίγει χωρίς να χρειάζεται να κλείσει. Δεν είναι όπως παλιά.

Κινουμε καθημερινά με το μετρό. Όταν εκλεισαν οι μπαρες στο σταθμό Αμπελοκήπων εγινε χαμός. Μεχρι να καταλαβουν ότι υπαρχει ανοιχτή η διπλα μεγάλη πύλη όπου ομως εκεί είχε ελεγκτή. Χαμός. Φυσικά αν είχες εισητήριο περνούσες κανονικά με την γνωστή διαδικασία.

 

Αν μείνουν ανοιχτά στον ΗΣΑΠ, αυτός που θα περάσει χωρίς να χτυπήσει εισητήριο (είτε εχει χαρτί οαεδ καρτα ανεργίας κλπ είτε όχι) δεν θα μπορεί να βγεί σε σταθμό μετρό μιας και δεν θα εχει εισητήριο.

Δημοσ.

Αν υποθεσουμε οτι εχει λυθει πληρως το θεμα με τις καρτες ανεργιας-αμεα, μετα προβλημα του αν μπει και δεν μπορει να βγει. Ας γυρισει πισω. Το οτι δεν υπαρχουν μπαρες δεν σημαινει οτι μπαινεις χυμα. Ειναι απλο πλεον, δεν μπαινεις αν δεν χτυπησεις καρτα/εισιτηριο, ποτε και πουθενα.

Αυτο που λεγανε στην αρχη οτι αν δεν χτυπησεις στο εμπα δεν σε αφηνει να βγεις ισχυει; 

Δημοσ.
2 minutes ago, Miracle Worker said:

Αυτο που λεγανε στην αρχη οτι αν δεν χτυπησεις στο εμπα δεν σε αφηνει να βγεις ισχυει; 

Ναι, ισχύει.

Έχω μηνιαία και τυχαίνει να μην χτυπάω στο μπες (το βρίσκω περιττό εφόσον ήδη μετράει αντίστροφα τον μήνα). Στο βγες μου βγάζει σφάλμα η μπάρα και φωνάζει. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν προβληματικές οι μπάρες, αλλά τελικά έφταιγε το γεγονός ότι είχε δεχτεί έξοδο χωρίς είσοδο.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν πρόβλημα ορισμένοι σταθμοί με την επιδότηση.

Λέω, ακόμη μία φορά, ότι στης Καλλιθέας , στο μηχάνημα στα δεξιά (κατεύθυνση προς Κηφισιά), η επιδότηση γίνεται κανονικά, και θα το επιβεβαιώσω once again μεθαύριο, που θα πάω για να ανανεώσω. Ξέρω επίσης ότι δουλεύουν της Πανόρμου. Όποιος θέλει να ανανεώσει, θα τα καταφέρει στους παραπάνω σταθμούς. Δεν ξέρω σε ποιους άλλους όμως. Για μένα λιγόστεψαν οι δικαιολογίες πλέον.

Το να κυκλοφορεί κάποιος απλά με το χαρτί βεβαίωσης του ΟΑΕΔ, πλέον, δεν υφίσταται και είναι ανεύθυνο. Όσο ανεύθυνοι είναι και αυτοί που αφήνουν πολλά μηχανήματα χωρίς δυνατότητα επιδότησης. Μόλις θα φορτίζουν όλα, θα είναι εντελώς ανεύθυνο, μόνο από την πλευρά του ανέργου. Τώρα μοιράζεται η πίτα :P Μόνο αν μπαίνει στα λεωφορεία έχει κάποιο νόημα, μιας και ελεγκτής να μπει (καλό το ανέκδοτο), μπάρες δεν υπάρχουν για να "κλειστεί" μέσα. Μιλάω όμως για τους μόνιμους κατοίκους...

Κάρτα ο φίλος παραπάνω θα βγάλει σε 5-10 λεπτά. Όμως το πρόβλημα/ερώτημα που τίθεται, είναι αν, μετά την δήλωση της κάρτας στο ΗΔΙΚΑ, θα δεχτεί το μηχάνημα άμεσα να φορτίσει με την επιδότηση. Κάποιοι πιο πίσω, έλεγαν ότι θέλει 2-3 ημέρες. Αν συμβαίνει αυτό, το να βγάλει ένα 5νθήμερο απεριόριστο (9€ νομίζω), ή ένα 5  90λεπτων διαδρομών (6.50€), φαντάζει μονόδρομος...

Επεξ/σία από tommybertsen
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tommybertsen είπε

 

Το να κυκλοφορεί κάποιος απλά με το χαρτί βεβαίωσης του ΟΑΕΔ, πλέον, δεν υφίσταται και είναι ανεύθυνο.

Εχω βγαλει ως τωρα 2 καρτες και τις 2 φορες μου εβγαζε ακυρο στην επιβεβαιωση λογω του 8ψηφιου.Και δεν ειμαι φυσικα ο μονος με τετοιο θεμα,ουτε δοκιμασα μονο 1-2φορες.

Αρα επειδη το θεωρω τεραστια κοροιδια να πρεπει να πληρωσω και απο πανω 2ευρω(οχι σαν ποσο αλλα σαν κινηση)για να βγαλω και αλλη καρτα λογω δικου τους λαθους,γιαυτο και εκανα ηλεκτρονικα την αιτηση(να βαλω δηλαδη δικο μου 8ψηφιο).Και επειδη γινεται που γινεται αυτο το μπαχαλο με τις ηλεκτρονικες αιτησεις να με συγχωρεις αλλα το φταιξιμο πεφτει αποκλειστικα και μονο στον ΟΑΣΑ.

Επισης υποτιθεται οπως ειχαν πει οτι η μια μπαρα που θα παραμενει ανοιχτη θα ειναι κυριως για τους ανεργους/Αμεα και θα υπαρχει και καποιος να επιβλεπει αυτους που περνανε απο αυτην(μονο στο Συνταγμα εχω δει κατι τετοιο).

Το αποτελεσμα ειναι να μην συμβαινει αυτο το πραγμα,να περνανε απο εκει οι περισσοτεροι και μετα να τρωνε Χ οταν χτυπανε την καρτα στην εξοδο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...