Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πφφφ εδω περνανε με κοκκινο, οδηγουν στο αντιθετο ρευμα και το κρανος φοριεται "κοσμημα"..μαζι με τους "κανω ο,τι γουσταρω" ποδηλατες, οι πιο επικινδυνοι, ακομα και απο τους ταριφες

  • Like 3
Δημοσ.

πφφφ εδω περνανε με κοκκινο, οδηγουν στο αντιθετο ρευμα και το κρανος φοριεται "κοσμημα"..μαζι με τους "κανω ο,τι γουσταρω" ποδηλατες, οι πιο επικινδυνοι, ακομα και απο τους ταριφες

 

 

Λαθος θα είδα σήμερα δλδ... που βγαίνοντας στην παραλιακη στην Θεσσαλονικη, ΑΜΑΞΙ εσφαξε κατακόκκινο και θα με πετούσε 100-200 μετρα μακρια αν περνουσα λιγο ποιο γρηγορα το φαναρι.... Μαλλον μηχανάκι θα ταν.... Αυτος δεν ηταν επικινδυνος, δεν εκανε οτι γούσταρε... ειχε αμαξι.

 

 

Πίστευω καταλαβαινεις τι θελω να σου πω...

Δημοσ.

Να προστατευτούν από τι; Τον άνεμο; Τον γκοτζίλα; Τον Σπαλιάρα;

 

Δικαιολογία της πλάκας μου φαίνεται αυτή. Αλλά αν κάποιος αναβάτης ανάμεσα μας ξέρει κάτι παραπάνω ας με διορθώσει.

 

Εννοείται αν εξαιρέσω περιπτώσεις όπως αυτή που περιγράφει ο MikeJ, σε φανάρι δεν είναι τόσο επικίνδυνο όσο το να σου σκάνε ταυτόχρονη προσπέραση από δεξιά και από αριστερά όσο κινείσαι στη μεσαία λωρίδα του πιο στενού σημείου της Βουλιαγμένης. Εκεί δεν τους καίει να προστατευτούνε δηλαδή; Και αν εγώ είμαι κουλάδι και ρίξω κανέναν κάτω;

 

[γιαγιά mode on] Δηλαδή για τη σωματική τους ακεραιότητα δε φοβούνται; [/γιαγιά mode off]

Αυτο με το "Τον Σπαλιαρα" και το "γιαγια mode on ,off" θεικο...!!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως παιδιά στις διασταυρώσεις να ελέγχετε από παντού, ανεξάρτητα από το από που έρχεται η κίνηση. Κρίμα είναι να τρέχετε για το ζώο που πήγαινε ανάποδα.

  • Like 5
Δημοσ.

Πάντως παιδιά στις διασταυρώσεις να ελέγχετε από παντού, ανεξάρτητα από το από που έρχεται η κίνηση. Κρίμα είναι να τρέχετε για το ζώο που πήγαινε ανάποδα.

 

Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει και αυτό στην Ελλάδα, το να πας δηλ. μέχρι και μπουζού επειδή τραυμάτισες κάποιον σε τροχαίο αλλά δε φταις εσύ.Ο τραυματισμός είναι απόρροια της παραβίασης του ΚΟΚ από τον τραυματία.Τι φταίει ο άλλος;Και αυτό το "κοιτάχτε σε 17 κατευθύνσεις για να μη βρείτε μπελά", δεν το καταλαβαίνω.Αν είναι να καταργήσουμε τον ΚΟΚ και να οδηγάμε κάνοντας νοήματα ο ένας στον άλλο για το ποιός θα περάσει.

  • Like 3
Δημοσ.

Λαθος θα είδα σήμερα δλδ... που βγαίνοντας στην παραλιακη στην Θεσσαλονικη, ΑΜΑΞΙ εσφαξε κατακόκκινο και θα με πετούσε 100-200 μετρα μακρια αν περνουσα λιγο ποιο γρηγορα το φαναρι.... Μαλλον μηχανάκι θα ταν.... Αυτος δεν ηταν επικινδυνος, δεν εκανε οτι γούσταρε... ειχε αμαξι.

 

 

Πίστευω καταλαβαινεις τι θελω να σου πω...

σχολιασα για τα μηχανακια, γιατι σε αυτα απευθυνοταν ο topic starter. το οτι γινεται χαμος απο παραβιασεις και απο αυτοκινητα εξισου δε το αμφισβητω καθολου, το βλεπω και καθημερινα, οπως ολοι μας, πιστευω.

 

γενικα εχει ξεφυγει η κατασταση στους δρομους τα τελευταια χρονια.., καθενας κανει κυριολεκτικα ο,τι θελει και η αστυνομια εντελως αφαντη.

Δημοσ.

Καλά είναι πολλοί είτε με μηχανάκι είτε με αυτοκίνητο που είναι σαν να μην έχουν δίπλωμα με αυτά που κάνουν.

 

Την προηγ. Βδομάδα στη μεσογείων-μαραθωνος ήμουν με το αυτοκίνητο. Γύρω στα 80 τ κοντέρ. Αυτοκίνητο δίπλα μ στα δεξιά με ίδια ταχύτητα κ ενώ ήμασταν σε μια μικρή στροφή περνάει ο μηχανοβιος ανάμεσα Χαλαρά πάνω από 100.

Δημοσ.

Λαθος θα είδα σήμερα δλδ... που βγαίνοντας στην παραλιακη στην Θεσσαλονικη, ΑΜΑΞΙ εσφαξε κατακόκκινο και θα με πετούσε 100-200 μετρα μακρια αν περνουσα λιγο ποιο γρηγορα το φαναρι.... Μαλλον μηχανάκι θα ταν.... Αυτος δεν ηταν επικινδυνος, δεν εκανε οτι γούσταρε... ειχε αμαξι.

 

 

Πίστευω καταλαβαινεις τι θελω να σου πω...

 

Δε μιλάμε για το τι είδε ο καθένας. Γενικά μιλάμε. Ο κανόνας λέει ότι τις πιο ηλίθιες συμπεριφορές στο δρόμο τις έχουν ποδηλάτες, σκουτεράδες, παπάκηδες. Ενώ από τους πιο σωστούς είναι οι οδηγοί μηχανών μεγάλου κυβισμού. Οι αυτοκινητάδες κάπου στο ενδιάμεσο.

 

Τώρα αν εγώ έχω δει 1000άρα να σκάει σφήνα, ή παπάκι να βγάζει φλας (ναι το έχω δει κι αυτό --- παπάκι έβγαλε φλας!!!) είναι αδιάφορο. Γενικά οι συμπεριφορές είναι συγκεκριμένες.

  • Like 2
Δημοσ.

Να προστατευτούν από τι; Τον άνεμο; Τον γκοτζίλα; Τον Σπαλιάρα;

 

 

Δεν είναι και πολύ της πλάκας.

Είναι αρκετά συχνό φαινόμενο να έχεις σταματήσει σε φανάρι και να την κολλήσει ο αφηρημένος από πίσω.

Με αμάξι θα κλάψεις κάνα φανάρι και κάνα προφυλακτήρα, με την μηχανή μπορεί να σε σκοτώσει.

 

Οπότε, θεωρητικά, ακόμα και αν υπάρχουν πολλαπλάσιοι κίνδυνοι από παντού πάνω σε μία μηχανή, αν μπορείς να προστατευτείς από κάποιους, κακό δεν είναι.

 

 

Και ρεαλιστικά, δεν γίνεται να έχεις μηχανή και να κάθεσαι πίσω από τα αυτοκίνητα.

Δεν λέω να κάνεις σφήνες αυτοκτονίας, αλλά αν υπάρχει δρόμος και ορατότητα, απλά περνάς.

Δεν το θεωρώ ιδιαίτερα επικίνδυνο, ειδικά αν έχεις την εμπειρία να προσέχεις ποιος είναι μπροστά σου, να κοιτάς στον καθρέφτη του τον οδηγό αν σε έχει δει, να προσέχεις περισσότερο συγκεκριμένες κατηγορίες οδηγών (π.χ οι κάγκουρες με τους χαμηλωμένους κουβάδες τους αλλάζουν συχνά απροειδοποίητα κατεύθυνση για να αποφύγουν μια λακκούβα) κλπ.

  • Like 7
Δημοσ.

Εντάξει, από αυτή την άποψη δεκτό. Αυτό το «αν μπορείς να προστατευτείς» όμως γιατί δεν ισχύει όταν κολλάνε ανάμεσα σε εσένα και τον διπλανό σου στα 80χαω που από όποια άποψη και να το δεις είναι πολλαπλάσια επικίνδυνο; Λίγο οξύμωρο δεν είναι;

 

Μην παρεξηγήσεις το ύφος μου, προσπαθώ να μπω στην οπτική του αναβάτη και στο συγκεκριμένο κάτι δε μου κολλάει. 

Δημοσ.

Καλά δεν λέω πως οι περισσότεροι το κάνουν για να προστατευτούν, απλά οτι στέκει σαν λογική να το μείνεις ανάμεσα σε αυτοκίνητα στα φανάρια.

Πρακτικά, όλοι μπροστά τους κάθονται, πάνω σε διαβάσεις ή και μπροστά από τα φανάρια. :P

Δημοσ.

Lane splitting απαγορεύετεαι παντού εδώ. μόνο Καλιφόρνια (αν θυμάμαι καλά)  μπορείς. 

 

Το παράλογο είναι ότι το κράνος σε πολλές πολιτείες στις ΗΠΑ ειναι προαιρετικό! (Φλόριντα, Μοντάνα κτλπ) εδώ που ζω είναι must 

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, όταν έχεις δίκυκλο δεν μπορείς να κάθεσαι πίσω από τα αυτοκίνητα στο φανάρι.

Χάνει την ουσία της ευκολίας.

Από την άλλη είναι εξαιρετικά επικίνδυνο (σύμφωνα με μελέτες) να περνάς ανάμεσα από αυτοκίνητα όταν δεν είναι σταματημένα με ταχύτητα μεγαλύτερη των 20χλμ/ω από τα υπόλοιπα οχήματα.

Παραδείγματα:

α) Σταματημένα οχήματα εμπρός, μέγιστη "επιτρεπόμενη" ταχύτητα δικύκλου μέχρι 20χλμ/ω.

β) Ταχύτητα προπορευόμενων οχημάτων 50χλμ/ω, μέγιστη "επιτρεπόμενη" ταχύτητα δικύκλου μέχρι 70χλμ/ω.

 

Όλα αυτά βέβαια στις μελέτες και στις στατιστικές.

Στην πράξη το δίκυκλο θέλει τεράστια προσοχή και εξοπλισμό.

  • Moderators
Δημοσ.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, όταν έχεις δίκυκλο δεν μπορείς να κάθεσαι πίσω από τα αυτοκίνητα στο φανάρι.

Χάνει την ουσία της ευκολίας.

Από την άλλη είναι εξαιρετικά επικίνδυνο (σύμφωνα με μελέτες) να περνάς ανάμεσα από αυτοκίνητα όταν δεν είναι σταματημένα με ταχύτητα μεγαλύτερη των 20χλμ/ω από τα υπόλοιπα οχήματα.

Παραδείγματα:

α) Σταματημένα οχήματα εμπρός, μέγιστη "επιτρεπόμενη" ταχύτητα δικύκλου μέχρι 20χλμ/ω.

β) Ταχύτητα προπορευόμενων οχημάτων 50χλμ/ω, μέγιστη "επιτρεπόμενη" ταχύτητα δικύκλου μέχρι 70χλμ/ω.

 

Όλα αυτά βέβαια στις μελέτες και στις στατιστικές.

Στην πράξη το δίκυκλο θέλει τεράστια προσοχή και εξοπλισμό.

 

Φίλε μου η διήθηση είναι παράνομη με βάση τον ΚΟΚ, τελεία και παύλα. Τι πάει να πει «ουσία της ευκολίας» και τι πάει να πει «στατιστική»;

 

Κι εγώ σου λέω ότι από τα 100 οχήματα που θα περάσουν με κόκκινο το 1 θα τρακάρει. Άρα επειδή η πιθανότητα είναι μικρή να περνάμε όλοι με κόκκινο για χάριν «ευκολίας»;

 

Ο ΚΟΚ είναι γραμμένος έτσι ώστε να προλαμβάνει ατυχήματα, όχι για να σε διευκολύνει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...