Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

UPDATED: Εν ολίγοις παρέλαβα 3 laptop Y50-70 Dead on Arrival και μετά από συνενοήση με τη Lenovo Exclusive παρακάμθηκε η χρονοβόρα διαδικασία αντικατάστασης της Lenovo στις 2 από τις 3 φορές (η Lenovo Exclucive δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, σε περίπτωση βλάβης αρχικά μιλάς με επίσημο τεχνικό τμήμα στην Αθήνα, ελέγχουν το προιόν, στο στέλνουνε πίσω και το προωθείς στο κατάστημα αγοράς) . Επίσης δρομολογήθηκε η επιστροφή των χρημάτων μου. Τέλος καλό...

Επεξ/σία από Ant0nisM
Δημοσ.

Και τα 3 που σου ηρθαν ηταν σφραγισμενα? Πολυ περιεργο να συμβει 3 συνεχομενες φορες, καποιο λακκο εχει η φαβα.

Δημοσ.

Εχω κι εγω ενα Y70-70 το οποιο μου το εδωσαν τσαμπα. Το προηγουμενο που ειχα (y510p) ειχε καει και μετα απο ενα μηνα και βαλε μου το εστειλαν πισω και δεν το ειχαν επισκευασει, και ετσι απαιτησα αντικατασταση. Ελπιζω αυτο να μην εχει την ιδια μοιρα. Αυτα ειναι φαουλ της lenovo παντως, και την αντικατασταση δεν μου την εκαναν αυτοι αλλα τα public απο τα οποια ειχα αγορασει το μηχανημα.

 

Παντως αυτο που εμαθα κι εγω απο την εμπειρια που ειχα, ειναι να στελνεις mail για να εχεις κατι γραπτο στα χερια σου. Να απειλεις πως θα κινηθεις νομικα κλπ, εγω δυστυχως μονο ετσι εβγαλα ακρη. Οσο ημουν καλος και κατανοητος απλα μου ελεγαν θα επικοινωνησουμε μαζι σας και δεν το εκαναν ποτε.

Δημοσ.

Βρε στείλε επιτόπου μειλ στην μαμά λενόβο (στο εξωτερικό, όχι στην Ελλάδα) και θα δεις για πότε θα σου επιστραφούν τα χρήματα σου πίσω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...