Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προχθές ανακαλύψαμε ότι έσπασε ο σωλήνας παροχής νερού, ο οποίος ευρίσκεται στο πεζοδρόμιο, στο φρεάτιο του μετρητή. Παρότι έχει ειδοποιηθεί η υπηρεσία, οι απώλειες (πρέπει να) ήταν μεγάλες. Ποιος έχει την ευθύνη της βλάβης (επισκευής και κατανάλωσης); 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Υπάρχει νόμος γι' αυτό; Δεν ξέρω ακριβώς πού έγινε η ζημιά (είναι του πατέρα μου), αλλά εφόσον το φρεάτιο είναι σε δημόσιο χώρο δεν είναι ευθύνη της υπηρεσίας ή του δήμου η συντήρηση και ο έλεγχος του;

 

Edit: Βρήκα σε ένα κανονισμό ότι η ευθύνη της υπηρεσίας είναι μέχρι το ρακόρ (μετά το υδρόμετρο), μετά το ρακόρ είναι του ιδιοκτήτη.

Δημοσ.

Οπως στα ειπε ο insertcoin ειναι.

Εσυ που εχεις τελικα ζημια πριν η μετα;

Παρε τον τελευταιο σου λογαριασμό νερου και δες ποσο ειχε γραψει κ μετα δες το ρολοι σου τι εχει γραψει με την ζημια.

Αν ειναι πανω απο 50 κυβικα περιμενε λιγο ακριβο λογαριασμό.αν εχεις ξεφυγει ανω τον 100++ περιμενε κατι πιο δυνατο :P

(Υδραυλικος εδω.οτι απορια εχεις ρωτα :) )

Δημοσ.

Υπάρχει νόμος γι' αυτό; Δεν ξέρω ακριβώς πού έγινε η ζημιά (είναι του πατέρα μου), αλλά εφόσον το φρεάτιο είναι σε δημόσιο χώρο δεν είναι ευθύνη της υπηρεσίας ή του δήμου η συντήρηση και ο έλεγχος του;

 

Edit: Βρήκα σε ένα κανονισμό ότι η ευθύνη της υπηρεσίας είναι μέχρι το ρακόρ (μετά το υδρόμετρο), μετά το ρακόρ είναι του ιδιοκτήτη.

O μετρητής και το φρεάτιο ειναι δικα σου εσυ τα πλήρωσες εσυ πρέπει να τα ελέγχεις για απώλειες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...