Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 6/1/2019 στις 1:56 ΜΜ, Talixx είπε

καλη τιμη αλλα εμπιστευεσαι καταστημα που μπηκε πριν 1 μηνα στο skroutz με  μηδεν αξιολογηση? (οχι οτι αυτα που εχουνε αξιολογηση ειναι και καλυτερα πχ visionstudio που μου χαλασε τοτε h 290 καρτα και περιμενα 2μιση μηνες service)

Και άλλος ευχαριστημένος από το Visionstudio?🤣 Μάλλον, έτσι κάνουν με όλους - είναι απλά κακοί επαγγελματίες. Μακριά...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/1/2019 στις 1:56 ΜΜ, Talixx είπε

καλη τιμη αλλα εμπιστευεσαι καταστημα που μπηκε πριν 1 μηνα στο skroutz με  μηδεν αξιολογηση? (οχι οτι αυτα που εχουνε αξιολογηση ειναι και καλυτερα πχ visionstudio που μου χαλασε τοτε h 290 καρτα και περιμενα 2μιση μηνες service)

Το RMA του κατασκευαστή της GPU σου δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το visionstudio. Θα παρακαλούσα να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο γιατί όταν διαβάζουμε τέτοια σχόλια ημιμαθή το να απαντάμε ευγενικά είναι πολύ δύσκολο. Δεν σου έκανε service την GPU το visionstudio. Επίσης εφόσον αγοράζεις από μαγαζί δίχως stock, και όχι από πλαίσιο ή eshop (που δεν ξέρω αν ακόμα και αυτοί σήμερα θα σου δίναν μια ρεζέρβα gpu να κάνεις την δουλειά σου) μην παραπονιέσαι για τον πόσο καιρό θα κάνεις να πάρεις πίσω την gpu.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pogchamp είπε

Το RMA του κατασκευαστή της GPU σου δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το visionstudio. Θα παρακαλούσα να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο γιατί όταν διαβάζουμε τέτοια σχόλια ημιμαθή το να απαντάμε ευγενικά είναι πολύ δύσκολο. Δεν σου έκανε service την GPU το visionstudio. Επίσης εφόσον αγοράζεις από μαγαζί δίχως stock, και όχι από πλαίσιο ή eshop (που δεν ξέρω αν ακόμα και αυτοί σήμερα θα σου δίναν μια ρεζέρβα gpu να κάνεις την δουλειά σου) μην παραπονιέσαι για τον πόσο καιρό θα κάνεις να πάρεις πίσω την gpu.

Για κάτι που παραγγέλνεις, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και ενώ υπάρχει και στην ιστοσελίδα σας, με παράδοση σε μία βδομάδα (και καλά) και στο τηλέφωνο φτάνει κάθε Παρασκευή - κάποια στιγμή μετά από 3 μήνες (όπου φάγατε άκυρο, εννοείται), είναι εύκολο να απαντήσετε ευγενικά; Επίσης, εκτός από το να μπαίνετε εδώ και να καλείτε ημιμαθείς αυτούς που ξέρουν και σας πληρώνουν, καλύτερα είναι να διαβάσετε τι προβλέπει ο νόμος σε περίπτωση αστοχίας εντός εγγύησης, ανεξάρτητα του ποιος κάνει την αλλαγή vga (επισκευή-service είπατε; κλαίω...) και του τι κάκιστες/ανύπαρκτες σχέσεις έχετε μαζί του, όσο ψάχνετε τρίτο resale Κίνας για να κάνετε "τη δουλειά σας". Άιντε...

Επεξ/σία από Occultist
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Occultist είπε

Για κάτι που παραγγέλνεις, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και ενώ υπάρχει και στην ιστοσελίδα σας, με παράδοση σε μία βδομάδα (και καλά) και στο τηλέφωνο φτάνει κάθε Παρασκευή - κάποια στιγμή μετά από 3 μήνες (όπου φάγατε άκυρο, εννοείται), είναι εύκολο να απαντήσετε ευγενικά; Επίσης, εκτός από το να μπαίνετε και να καλείτε ημιμαθείς αυτούς που ξέρουν και σας πληρώνουν, καλύτερα είναι να διαβάσετε τι προβλέπει ο νόμος σε περίπτωση αστοχίας εντός εγγύησης, ανεξάρτητα του ποιος κάνει την αλλαγή vga (επισκευή-service είπατε; κλαίω...) και του τι κάκιστες/ανύπαρκτες σχέσεις έχετε μαζί του, όσο ψάχνετε τρίτο resale Κίνας για να κάνετε "τη δουλειά σας". Άιντε...

Πρώτον δεν μου ανήκει το εν λόγω μαγαζί και ούτε έχω ανάλογο μαγαζί. Δεύτερον την λέξη σέρβις την χρησιμοποίησε ο άλλος για το visionstudio και την επανέλαβα για να δώσω στόμφο. Και αφού μιλάμε για τον νόμο παραθέτω το εξής:

Δωρεάν, 2ετής εγγύηση για όλα τα προϊόντα

Έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Ωστόσο, η νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να σας παρέχει επιπλέον προστασία.

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων.

Και τονίζω την τελευταία σειρά γιατί ο νόμος είναι πάντα ύπουλος/σχετικός και ερμηνεύεται με διάφορους τρόπους. Άρα εφόσον επισκευάζεται δεν μπορείς να πάρεις τα χρήματα πίσω. Και εφόσον δεν έχει στοκ να στο αντικαταστήσει άμεσα πας για επισκευή και περιμένεις όσο χρειαστεί από το RMA.

και κάποια εξτρά πράγματα εδώ:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

Το συμπέρασμα είναι ότι τα πράγματα είναι θολά γιατί υπάρχει και ο ορισμός εγγύησης που παρέχεται από τον πωλητή αλλά και αυτή που παρέχεται από τον έμπορο. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι με το μέρος των καταστημάτων. Αλλά το RMA είναι γνωστό πρόβλημα και αργεί και δεν είναι ευθύνη του σκρουτζομάγαζου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Πρώτον δεν μου ανήκει το εν λόγω μαγαζί και ούτε έχω ανάλογο μαγαζί. Δεύτερον την λέξη σέρβις την χρησιμοποίησε ο άλλος για το visionstudio και την επανέλαβα για να δώσω στόμφο. Και αφού μιλάμε για τον νόμο παραθέτω το εξής:

Δωρεάν, 2ετής εγγύηση για όλα τα προϊόντα

Έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Ωστόσο, η νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να σας παρέχει επιπλέον προστασία.

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων.

Και τονίζω την τελευταία σειρά γιατί ο νόμος είναι πάντα ύπουλος/σχετικός και ερμηνεύεται με διάφορους τρόπους. Άρα εφόσον επισκευάζεται δεν μπορείς να πάρεις τα χρήματα πίσω. Και εφόσον δεν έχει στοκ να στο αντικαταστήσει άμεσα πας για επισκευή και περιμένεις όσο χρειαστεί από το RMA.

και κάποια εξτρά πράγματα εδώ:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

Το συμπέρασμα είναι ότι τα πράγματα είναι θολά γιατί υπάρχει και ο ορισμός εγγύησης που παρέχεται από τον πωλητή αλλά και αυτή που παρέχεται από τον έμπορο. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι με το μέρος των καταστημάτων. Αλλά το RMA είναι γνωστό πρόβλημα και αργεί και δεν είναι ευθύνη του σκρουτζομάγαζου

Ναι, όπως λέει και ο Νόμος, είμαι σίγουρος ότι τους παρακαλάγατε να τους δώσετε πίσω το συνολικό ποσό που είχαν πληρώσει, και εκείνοι έλεγαν "Όχι! Θέλω να περιμένω το ευλογημένο service του Visionstudio 3 μήνες! Δεν σηκώνω κουβέντα!". Τι διαβάζουμε εδώ μέσα, ρε...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Occultist είπε

Ναι, όπως λέει και ο Νόμος, είμαι σίγουρος ότι τους παρακαλάγατε να τους δώσετε πίσω το συνολικό ποσό που είχαν πληρώσει, και εκείνοι έλεγαν "Όχι! Θέλω να περιμένω το ευλογημένο service του Visionstudio 3 μήνες! Δεν σηκώνω κουβέντα!". Τι διαβάζουμε εδώ μέσα, ρε...

Δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, δεν πειράζει.

Επεξ/σία από pogchamp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pogchamp είπε

Το RMA του κατασκευαστή της GPU σου δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το visionstudio. Θα παρακαλούσα να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο γιατί όταν διαβάζουμε τέτοια σχόλια ημιμαθή το να απαντάμε ευγενικά είναι πολύ δύσκολο. Δεν σου έκανε service την GPU το visionstudio. Επίσης εφόσον αγοράζεις από μαγαζί δίχως stock, και όχι από πλαίσιο ή eshop (που δεν ξέρω αν ακόμα και αυτοί σήμερα θα σου δίναν μια ρεζέρβα gpu να κάνεις την δουλειά σου) μην παραπονιέσαι για τον πόσο καιρό θα κάνεις να πάρεις πίσω την gpu.

επειδή εχω καθε δικαιωμα να αναφερω το πολυ κακο service που εχει το καταστημα και δεν θα μου γραφεις εσυ που δεν εχεις εμπειρία απο αυτο.

και μιας που το αναφερεις το RMA δεν πηγε ποτε στον κατασκευαστή της GPU γιατι ειχα κρατηση το νουμερο τις καρτα μου (επικοινωνουσα 2 εβδομαδα με την sapphire και τελικα ουτε αυτοι πηρανε ποτε αυτην καρτα για rma) ομως  εβγαλα μονος μου την ακρη και καλα οι εξυπνοι τις vistionstudio συνεργαζετε με ενα γερμανικο προμηθευτη που ουτε αυτο δεν μου το αναφερανε και επιπλεον ειχα καθε δικαιωμα να ξερω που ητανε η καρτα μου για RMA αλλα δεν θελανε να μου πουνε αρα επειδει εσυ το παιζεις εξυπνος μην το κανεις γιατι δεν εισαι.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε λιγες ωρα μεινανε μακαρι να δουμε κατι καλο 

Εχετε αλλες 5 ωρες για τα περι εγγυησεων να συζητησετε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Talixx είπε

επειδή εχω καθε δικαιωμα να αναφερω το πολυ κακο service που εχει το καταστημα και δεν θα μου γραφεις εσυ που δεν εχεις εμπειρία απο αυτο.

και μιας που το αναφερεις το RMA δεν πηγε ποτε στον κατασκευαστή της GPU γιατι ειχα κρατηση το νουμερο τις καρτα μου (επικοινωνουσα 2 εβδομαδα με την sapphire και τελικα ουτε αυτοι πηρανε ποτε αυτην καρτα για rma) ομως  εβγαλα μονος μου την ακρη και καλα οι εξυπνοι τις vistionstudio συνεργαζετε με ενα γερμανικο προμηθευτη που ουτε αυτο δεν μου το αναφερανε και επιπλεον ειχα καθε δικαιωμα να ξερω που ητανε η καρτα μου για RMA αλλα δεν θελανε να μου πουνε αρα επειδει εσυ το παιζεις εξυπνος μην το κανεις γιατι δεν εισαι.

Μαλλον εσύ δεν είσαι και τόσο έξυπνος όσο νομίζεις γιατί θα έχεις παρόμοια εμπειρία με τα περισσότερα μαγαζιά στο skroutz που εισάγουν από πολλούς και διάφορους εμπόρους από διάφορες χώρες και η διαδικασία του RMA γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Αν θες καλύτερη εξυπηρέτηση πάρε από τους γνωστούς μεγάλους και πλήρωσε το αντίστοιχο τίμημα σε €. Τσπ, βαριέμαι...

Επεξ/σία από pogchamp
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, patsakos. D είπε

Εχετε αλλες 5 ωρες για τα περι εγγυησεων να συζητησετε

7 είναι η παροσιαση?και να υποθεσω θα το εχει στο twich παντου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, δεν πειράζει.

Ναι, κανείς από εμάς, που κάναμε το λάθος να αγοράσουμε από Visionstudio, δεν καταλαβαίνει. Τα είδαμε όλα στον ύπνο μας. Μόνο εσείς που προσπαθείτε να βγάλετε λεφτά κοροϊδεύοντας τον κόσμο, είτε στην συναλλαγή είτε με τα τρολ-υπερασπιστές στα σχετικά fora, καταλαβαίνετε. Ρε, ουρτ...

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

7 είναι η παροσιαση?και να υποθεσω θα το εχει στο twich παντου?

Ναι 7 νομιζω ξεκιναει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αγοράσει πολλά πράγματα από visionstudio και έχω μείνει ευχαριστημένος σε ότι αφορά το κομμάτι της αγοράς (παραγγελία - διαθεσιμότητα - χρόνος απόκρισης - τιμές). Δύο φορές χρειάστηκα RMA αλλά το έκανα μόνος μου. Η μία φορά ήταν με τον AMD Ryzen 1700X με το γνωστό Linux segfault bug και προτίμησα να το κάνω μόνος μου γιατί ήταν ιδιαίτερο το bug και είχα ήδη ανοίξει επικοινωνία με AMD. Η δεύτερη φορά ήταν με τον ανεμιστήρα του Corsair H110i που έκανε θόρυβο. Το κατάστημα μου είπε πως πρέπει να πάω όλο το AiO και να το στείλει στον προμηθευτή - κάτι που είναι και λογικό. Αποφάσισα να ανοίξω μόνος μου ticket στην Corsair και μετά από λίγες μέρες, αφού τους έστειλα μία ηχογράφηση με το θόρυβο, μου έστειλαν δωρεάν νέο ανεμιστήρα, χωρίς καν να ζητήσουν να στείλω πίσω τον παλιό. Έτσι δεν έμεινα ούτε ώρα χωρίς Η/Υ. Αν έδινα το AiO στο κατάστημα θα έμενα αρκετές μέρες. Τι θέλω να πω με όλα αυτά: το κατάστημα σίγουρα θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ευέλικτο (πχ ότι έκανα εγώ με την Corsair να το έκανε αυτό) αλλά τελικά, στις τιμές που πουλάνε, δεν έχουν το χρόνο να ασχοληθούν. Αν μπορείς ο ίδιος να χειριστείς την υπόθεση RMA, είναι προτιμότερο να το κάνεις μόνος σου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...