Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικό σκούτερ


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, phanispal είπε

Με 25-30χλμ/ώρα τελική όμως πού να πας σε μεγάλους δρόμους;

Νταξ σε δρόμους με συχνό μποτιλιάρισμα και σε ώρες αιχμής ΟΚ, και με αυτοκίνητο δύσκολα πας με περισσότερα, αλλά σε πιο ανοιχτούς δρόμους νομίζω τα 30χλμ/ώρα είναι λίγα.

Δεν είπε κανείς ότι είναι τελική για να βγεις σε αυτοκινητόδρομο η σε γενικότερα μεγάλο δρόμο και να πιάσεις μεσαία και γεια σας. Αν είσαι τέρμα δεξιά ούτε ενοχλείς κανέναν και φυσικά ούτε πρέπει να σε ενοχλεί κανενας. Έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα στην χώρα αυτή ως προς την οδήγηση και μας πειραζει γιατί το πατίνι δεν χρειάζεται δίπλωμα ενώ εκείνος με το αυτοκίνητο  η το παπί έπρεπε να βγάλει και επειδή έχει μικρή τελική. Όλοι αυτοί δλδ που έχουν οχηματα μεγαλυτερης τελικής και πάνε του σκοτωμου στους δρόμους, αλλάζουν λωρίδες χωρίς φλας και ένα σωρό άλλα είναι το ίδιο η και λιγότερο επικίνδυνοι από ένα ηλεκτρικό δίκυκλο στην άκρη του δρόμου και μας φταίει το εκάστοτε ποδήλατο η πατινι. Ολοι εμεις που έχουμε ένα τέτοιο όχημα (ηλεκτρικό) ούτε ενοχλούμε κανέναν, ούτε σφήνες κάνουμε, ούτε πιάνουμε αριστερή λωρίδα στη Συγγρού και πάμε με 25. Και ίσα ίσα που αν αντιληφθούμε ότι εμποδίζουμε την κυκλοφορία, ανεβαίνουμε σε ένα πεζοδρόμιο και γεια σας. Οι γνώμες και οι απόψεις είναι όλες σεβαστές, φόρουμ είμαστε, αν φαίνεται απότομος ο τρόπος μου μην παρεξηγηθω, κουβέντα κάνουμε εννοείται.

Επεξ/σία από dirkoulas41
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 785
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 ώρες πριν, dirkoulas41 είπε

Δεν είπε κανείς ότι είναι τελική για να βγεις σε αυτοκινητόδρομο η σε γενικότερα μεγάλο δρόμο και να πιάσεις μεσαία και γεια σας. Αν είσαι τέρμα δεξιά ούτε ενοχλείς κανέναν και φυσικά ούτε πρέπει να σε ενοχλεί κανενας. Έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα στην χώρα αυτή ως προς την οδήγηση και μας πειραζει γιατί το πατίνι δεν χρειάζεται δίπλωμα ενώ εκείνος με το αυτοκίνητο  η το παπί έπρεπε να βγάλει και επειδή έχει μικρή τελική. Όλοι αυτοί δλδ που έχουν οχηματα μεγαλυτερης τελικής και πάνε του σκοτωμου στους δρόμους, αλλάζουν λωρίδες χωρίς φλας και ένα σωρό άλλα είναι το ίδιο η και λιγότερο επικίνδυνοι από ένα ηλεκτρικό δίκυκλο στην άκρη του δρόμου και μας φταίει το εκάστοτε ποδήλατο η πατινι. Ολοι εμεις που έχουμε ένα τέτοιο όχημα (ηλεκτρικό) ούτε ενοχλούμε κανέναν, ούτε σφήνες κάνουμε, ούτε πιάνουμε αριστερή λωρίδα στη Συγγρού και πάμε με 25. Και ίσα ίσα που αν αντιληφθούμε ότι εμποδίζουμε την κυκλοφορία, ανεβαίνουμε σε ένα πεζοδρόμιο και γεια σας. Οι γνώμες και οι απόψεις είναι όλες σεβαστές, φόρουμ είμαστε, αν φαίνεται απότομος ο τρόπος μου μην παρεξηγηθω, κουβέντα κάνουμε εννοείται.

Έτσι είναι.

Εκτός αυτού όλοι θεωρούν ότι οι δρόμοι είναι αποκλειστικά για τα ιχ.

Κανείς όμως δεν είπε ένα μπράβο που αποφάσισες να μετακινεισε οικολογικά χωρίς να ρυπαινεις τον αέρα που όλοι αναπνέουμε.

Το συγκεκριμένο ποδήλατο είναι τέλειο το έχω οδηγήσει και εγώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, vaggooss είπε

Έτσι είναι.

Εκτός αυτού όλοι θεωρούν ότι οι δρόμοι είναι αποκλειστικά για τα ιχ.

Κανείς όμως δεν είπε ένα μπράβο που αποφάσισες να μετακινεισε οικολογικά χωρίς να ρυπαινεις τον αέρα που όλοι αναπνέουμε.

Το συγκεκριμένο ποδήλατο είναι τέλειο το έχω οδηγήσει και εγώ.

Βρίσκεις την υγεια σου με ενα ηλεκτρικό οχημα φιλε, αυτό ξερω εγω. Θες οικονομια μετακινησης?! Την εχεις. Θες να μην ρυπαινεις το περιβαλλον?! Κι αυτο το εχεις (Μετραει παρα πολυ για μενα και επαιξε τεραστιο ρολο στην αγορα του ποδηλατου, πρωτιστως το περιβαλλον που το εχουμε γ***σει τοσα χρονια, και μετα ολα τα υπολοιπα). Θες πρακτικοτητα; Σε αλλο επίπεδο πραγματικα.
Μπορει να μην εχουμε ταχυτητες αυτοκινητων η 125 παπιων, αλλα η καθημερινη εμπειρια χρησης, ακομα και με αυτα 25-30 χιλιομετρα τελικη ειναι πολυ πιο ευχαριστη απο οτιδηποτε αλλο, στα δικα μου ματια και κριτηρια.
Ευτυχως, ο πολυς ο κοσμος εχει καταλαβει οτι οι κινητηρες εσωτερικης καυσης οδευουν προς εξαφανιση, σε 10 χρονια απο τωρα το 80% των οχηματων σε ολη την Ευρωπη θα ειναι ηλεκτρικα. Πηγα στο Αμστερνταμ πριν απο εναν μηνα και δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ενα συμβατικο αυτοκινητο. ΙΧ & Ταξι Ηλεκτρικα, Ποδηλατα, Πατινια, hoverboards, ηλεκτρικα διθεσια αυτοκινητα που τα νοικιαζεις και κινεισαι στην πολη, Μετρό, Τραμ (δεν υπαρχουν αστικα λεωφορεια, ακριβως γιατι θα επρεπε να ειναι συμβατικά και όχι ηλεκτρικά), ολα βασισμενα στην μπαταρια και στο ρευμα. Φορτιστες αυτοκινητων σε ολη την πολη και δε συμμαζευεται. Και γυρνας μετα εδω πισω και συνειδητοποιεις ποσο πισω ειμαστε όταν τον Ελληναρα οδηγο με αμαξι 15ετιας και ενα μπουρι πισω που ρυπαινει το συμπαν, τον ενοχλει το ποδηλατο και το πατινι στη δεξια μερια του δρομου γιατι τον αναγκαζει να βγει στη μεσαια λωριδα επειδη δεν μπορει να περιμενει.
Διαβασα ολα τα μηνυματα σου στο thread, το ειδα το εργαλειο που εχεις, ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, να το χαιρεσαι, να το φορτωνεις διαδρομες ακουραστα, αβιαστα και παντα ορθιος και ασφαλης φιλε μου.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, dirkoulas41 είπε

Βρίσκεις την υγεια σου με ενα ηλεκτρικό οχημα φιλε, αυτό ξερω εγω. Θες οικονομια μετακινησης?! Την εχεις. Θες να μην ρυπαινεις το περιβαλλον?! Κι αυτο το εχεις (Μετραει παρα πολυ για μενα και επαιξε τεραστιο ρολο στην αγορα του ποδηλατου, πρωτιστως το περιβαλλον που το εχουμε γ***σει τοσα χρονια, και μετα ολα τα υπολοιπα). Θες πρακτικοτητα; Σε αλλο επίπεδο πραγματικα.
Μπορει να μην εχουμε ταχυτητες αυτοκινητων η 125 παπιων, αλλα η καθημερινη εμπειρια χρησης, ακομα και με αυτα 25-30 χιλιομετρα τελικη ειναι πολυ πιο ευχαριστη απο οτιδηποτε αλλο, στα δικα μου ματια και κριτηρια.
Ευτυχως, ο πολυς ο κοσμος εχει καταλαβει οτι οι κινητηρες εσωτερικης καυσης οδευουν προς εξαφανιση, σε 10 χρονια απο τωρα το 80% των οχηματων σε ολη την Ευρωπη θα ειναι ηλεκτρικα. Πηγα στο Αμστερνταμ πριν απο εναν μηνα και δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ενα συμβατικο αυτοκινητο. ΙΧ & Ταξι Ηλεκτρικα, Ποδηλατα, Πατινια, hoverboards, ηλεκτρικα διθεσια αυτοκινητα που τα νοικιαζεις και κινεισαι στην πολη, Μετρό, Τραμ (δεν υπαρχουν αστικα λεωφορεια, ακριβως γιατι θα επρεπε να ειναι συμβατικά και όχι ηλεκτρικά), ολα βασισμενα στην μπαταρια και στο ρευμα. Φορτιστες αυτοκινητων σε ολη την πολη και δε συμμαζευεται. Και γυρνας μετα εδω πισω και συνειδητοποιεις ποσο πισω ειμαστε όταν τον Ελληναρα οδηγο με αμαξι 15ετιας και ενα μπουρι πισω που ρυπαινει το συμπαν, τον ενοχλει το ποδηλατο και το πατινι στη δεξια μερια του δρομου γιατι τον αναγκαζει να βγει στη μεσαια λωριδα επειδη δεν μπορει να περιμενει.
Διαβασα ολα τα μηνυματα σου στο thread, το ειδα το εργαλειο που εχεις, ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, να το χαιρεσαι, να το φορτωνεις διαδρομες ακουραστα, αβιαστα και παντα ορθιος και ασφαλης φιλε μου.

Ευχαριστώ πολύ.

Συμφωνώ σε όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, odys03 είπε

Και πόσο κόστισε το συνολικά μαζί με το τελωνείο; Η διαδικασία πως είναι ακριβώς;

Το πήρε πριν μια εβδομάδα  γνωστός μου από κατάστημα Ελλάδας 840 ευρώ.

Εάν το πάρεις από έξω και πληρώσεις και τελωνείο δεν συμφέρει.

Εάν βρεις τρόπο έτσι ώστε να γλυτώσεις το τελωνείο κάτι γίνεται. Γιατί έχω δει σε σχόλια ότι υπάρχει τρόπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vaggooss είπε

Το πήρε πριν μια εβδομάδα  γνωστός μου από κατάστημα Ελλάδας 840 ευρώ.

Εάν το πάρεις από έξω και πληρώσεις και τελωνείο δεν συμφέρει.

Εάν βρεις τρόπο έτσι ώστε να γλυτώσεις το τελωνείο κάτι γίνεται. Γιατί έχω δει σε σχόλια ότι υπάρχει τρόπος.

Όχι το ίδιο το Xiaomi για να μην σε μπερδέψω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, odys03 είπε

Και πόσο κόστισε το συνολικά μαζί με το τελωνείο; Η διαδικασία πως είναι ακριβώς;

385€ + 16€ (shipping insurance) το πηρα εγω. Ερχεται με τρενο απο Κίνα στην Πολωνια και απο κει Ελλαδα και γλιτωνεις το τελωνειο. Απλά έχεις αναμονη απο 31 μεχρι και 45 εργάσιμες (δυο μηνες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εργαλειο απιστευτο.

 

2 wheel drive 800Wx2 , 50/60 χιλιομετρα τελικη ,80 χιλιομετρα αυτονομια. 1700 ευρω..

http://www.youtube.com/watch?v=Bx5EdCNHZCI

 

 

 

Επεξ/σία από sofoklis25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεμπιπτόντως, μολις διαβασα αυτο: http://www.kathimerini.gr/1005531/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/dasmoi-ews-80-sta-kinezika-hlektrika-podhlata-apo-ee?fbclid=IwAR1yVQDVS_zcZBBNz2xv5PkwQgdthEbwwVD1iiHVf9iGibbUaf0FK4LMEhQ

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως είτε πάρεις κατευθείαν απο Κίνα είτε το φέρεις μεσω ΕΕ το τελωνείο δεν το γλιτώνεις. Απαξ και είναι ηλεκτρικό ποδήλατο κινεζικής προέλευσης, απο όποια κατέυθυνση και να έρχεται τρώει δασμό. Αυτό γίνεται συμφωνα με την Κομισσιον για να προστατευσουν τους ευρωπαιους παραγωγους ηλεκτρικων ποδηλατων (που πουλανε ενα ποδηλατο με τα χαρακτηριστικα του Fiido D1 -> ~500E στο 1,5 χιλιαρικο και ισως λεω και λίγο). Οπότε στο εξής όποιος είναι να παραγγείλει κάτι αντίστοιχο το νου του. Για μενα, και το 80% του ποδηλατου να πληρωνα εξτρα και παλι θα αξιζε, θα το πληρωνα λιγοτερο απο οσο αγοραζεις το Xiaomi (799E) από εδώ και είναι και πολύ πιο ολοκληρωμένο σαν όχημα από το Xiaomi. Αλλα οπως και να το κάνεις ειναι κερατιάτικα και τρελό νταβατζιλίκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dirkoulas41 είπε

Παρεμπιπτόντως, μολις διαβασα αυτο: http://www.kathimerini.gr/1005531/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/dasmoi-ews-80-sta-kinezika-hlektrika-podhlata-apo-ee?fbclid=IwAR1yVQDVS_zcZBBNz2xv5PkwQgdthEbwwVD1iiHVf9iGibbUaf0FK4LMEhQ

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως είτε πάρεις κατευθείαν απο Κίνα είτε το φέρεις μεσω ΕΕ το τελωνείο δεν το γλιτώνεις. Απαξ και είναι ηλεκτρικό ποδήλατο κινεζικής προέλευσης, απο όποια κατέυθυνση και να έρχεται τρώει δασμό. Αυτό γίνεται συμφωνα με την Κομισσιον για να προστατευσουν τους ευρωπαιους παραγωγους ηλεκτρικων ποδηλατων (που πουλανε ενα ποδηλατο με τα χαρακτηριστικα του Fiido D1 -> ~500E στο 1,5 χιλιαρικο και ισως λεω και λίγο). Οπότε στο εξής όποιος είναι να παραγγείλει κάτι αντίστοιχο το νου του. Για μενα, και το 80% του ποδηλατου να πληρωνα εξτρα και παλι θα αξιζε, θα το πληρωνα λιγοτερο απο οσο αγοραζεις το Xiaomi (799E) από εδώ και είναι και πολύ πιο ολοκληρωμένο σαν όχημα από το Xiaomi. Αλλα οπως και να το κάνεις ειναι κερατιάτικα και τρελό νταβατζιλίκι.

Ισχύει εδώ και 6 μήνες περίπου αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vaggooss είπε

Ισχύει εδώ και 6 μήνες περίπου αυτό.

Δεν το ήξερα, τώρα έχει γίνει ντόρος μεγάλος συν του ότι εγώ που παρέλαβα Δεκέμβρη δεν πλήρωσα τίποτα έξτρα (ευτυχώς). Άρα νταξει μπορεί και να έχει περασει στα ψιλά και να μην έχει εφαρμοστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dirkoulas41 είπε

Δεν το ήξερα, τώρα έχει γίνει ντόρος μεγάλος συν του ότι εγώ που παρέλαβα Δεκέμβρη δεν πλήρωσα τίποτα έξτρα (ευτυχώς). Άρα νταξει μπορεί και να έχει περασει στα ψιλά και να μην έχει εφαρμοστεί.

Έχει εφαρμοστεί.

Γι'αυτό τα ηλεκτρικά ποδήλατα που είχανε 1000 φθάσανε 1500.

Κανονικά έπρεπε να έχουν διπλάσια τιμή αλλά τα φέρνουν κομμάτια και τα δικαιολογούν ως ανταλλακτικά.

Γίνεται συναρμολόγηση εδώ δλδ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Σκέφτομαι να πάρω και εγώ ένα ηλεκτρικό για να αντικαταστήσω το κανονικό που έχω τώρα για να πηγαίνω στη δουλειά. Είμαι μεταξύ του xiaomi και fiido d1 και d2. Η διαφορά μεταξύ τους είναι μόνο το μέγεθος τροχού?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/3/2019 στις 8:32 ΜΜ, morfin είπε

Σκέφτομαι να πάρω και εγώ ένα ηλεκτρικό για να αντικαταστήσω το κανονικό που έχω τώρα για να πηγαίνω στη δουλειά. Είμαι μεταξύ του xiaomi και fiido d1 και d2. Η διαφορά μεταξύ τους είναι μόνο το μέγεθος τροχού?

Μεταξύ του D1 & D2 αλλαζει το μεγεθος του τροχου (14" vs 16") και το οτι το D2 (νομιζω) εχει ταχυτητες ενω το D1 εχει μονο μια ταχυτητα (το κανει πιο δυσκολο αν θες να πας μονο με πεταλι) και το σχεδιο του σκελετου (εικαστικο το θεμα και γουστο καθαρα - το D1 ειναι πιο σπορτικο και πιο BMXαδικο, δεν παραπεμπει σε ηλεκτρικο ενω το D2 κάνει μπαμ, χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι κακο, απλα στο αναφερω). Το Σιαομι ειναι διαφορετικη φιλοσοφια, δεν εχει throttle γκαζιου (σαν μηχανακι) λειτουργει μονο κανοντας πεταλι η υποβοηθηση (μεγαλο μειον για μενα - στο D1 αράζω, δινω γκαζι και με παει μονο του), εχει αρκετα μικροτερη αυτονομια μπαταριας, δεν εχει stand, δεν εχει λασπωτηρες - τους αγοραζεις εξτρα και ειναι κανα 30ευρω πανω στην ηδη ακριβη τιμη του σε σχεση με τα Fiido, αν εισαι πανω απο 1,85 υψος θα εχεις θεμα με το τιμονι (θα θες την γνησια προεκταση που κοστιζει κι αυτη καμια 40αρια ευρω) και γενικα δεν προσφερει τιποτα το φοβερο, απλα πουλαει το Brand Name που λογω του πατινιου εκτιναχθηκε στα υψη στα ματια των καταναλωτων (όχι αδικα). Ισα ισα που υστερει σε πολλα απεναντι στα Fiido κοστίζοντας σχεδον τα διπλά λεφτά.

Επεξ/σία από dirkoulas41
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...