Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικό σκούτερ


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, vastegial_74 είπε

Υπαρχει κατι ηλεκτροκινητο που να εχει κατι σαν το συστημα της piaggio με τις δυο ροδες μπροστα;;

Υπάρχουν ηλεκτροκίνητα τρίκυκλα ποδήλατα με δύο ρόδες πίσω αλλά δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 788
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, zio10 είπε

Υπάρχουν ηλεκτροκίνητα τρίκυκλα ποδήλατα με δύο ρόδες πίσω αλλά δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει...

Είχα δει κάποια στιγμή να πουλάνε τιμόνι με σύστημα με δύο ρόδες. Δεν ξέρω κατά πόσο λειτουργικό ήταν. Δυστυχώς δεν συγκράτησα κάποιο λινκ. Δεν με ενδιαφέρει απλό τρίκυκλο. Εχω τέτοιο και ενώ είναι πρακτικό και ασφαλές δεν βολεύει γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο στη μεταφορά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, leftis95 είπε

Για τέτοιες ταχύτητες (20χλμ+) εγώ θεωρώ αναγκαίο ένα κράνος με προστασία στο σαγόνι.

Έχω full face και open.face για το mtb.....

Νομίζω πως το full face θα είναι ταλαιπωρία για μέσα στην πόλη με το σκουτερακι.....

Σίγουρα θα κανει καλύτερη δουλειά σε περίπτωση μιας σύγκρουσης (μακριά από εμάς!!), Αλλά νομίζω πως θα είναι απαλευτο τελείως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στα 443€ το D2 Shifting σε λευκο χρωμα.....

https://www.gearbest.com/electric-bikes/pp_3001166063326635.html?wid=2000001#goodsDetail

με παραδοση αρχες Σεπτεμβρη...

 

Επεξ/σία από anergos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kyanokranos είπε

Μόλις το παραγγειλα και εγώ, σε άσπρο χρώμα.

Καλή παραλαβή!

Όλα να είναι τέλεια!!

 

Τελευταία προσθήκη για το ποδηλατο ασυρματο φωτιζομενο ταχύτερο inbike ....στο 11.5€ απο Ebay έφτασε σε 25 μερες..

20190822_144201-1134x2016.jpg

20190822_144238-1134x2016.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ?   

 

https://www.kathimerini.gr/1005531/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/dasmoi-ews-80-sta-kinezika-hlektrika-podhlata-apo-ee?fbclid=IwAR1yVQDVS_zcZBBNz2xv5PkwQgdthEbwwVD1iiHVf9iGibbUaf0FK4LMEhQ

 

ΜΠΟΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ D2 ΑΠΟ ΠΟΛΩΝΙΑ ΜΕ 443€ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΑΣΜΟΣ ( ΛΟΓΩ ΚΙΝΕΖΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, NIKOS PETR είπε

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ?   

https://www.kathimerini.gr/1005531/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/dasmoi-ews-80-sta-kinezika-hlektrika-podhlata-apo-ee?fbclid=IwAR1yVQDVS_zcZBBNz2xv5PkwQgdthEbwwVD1iiHVf9iGibbUaf0FK4LMEhQ

ΜΠΟΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ D2 ΑΠΟ ΠΟΛΩΝΙΑ ΜΕ 443€ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΑΣΜΟΣ ( ΛΟΓΩ ΚΙΝΕΖΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ)?

Το άρθρο έχει ημερομηνία 19/01/19.... μεχρι.σήμερα που μιλάμε όσοι έχουμε "ψωνίσει" ηλεκτρικά ποδήλατα από Gearbest μέσω Πολωνιας τα έχουμε αγοράσει σε δελεαστικες τιμές 380-450€....

Προφανώς και δεν έχουν εφαρμοστεί οι δασμοι που περιγραφει το άρθρο (και ίσως δεν εφαρμοστουν...λέω εγώ)

Οι τιμές από το Gearbest είναι τελικές και δεν υπόκεινται σε έξτρα Δασμους  λοιπόν....

Επεξ/σία από anergos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίδια τιμή και σε μαύρο, το fiido D2.  Όσο για το άρθρο, μιλάει για εισαγωγές. Από τη στιγμή που έχει εισαχθεί σε Χ τιμή, δεν υπάρχει νόμος (προς το παρόν) που να επιβάλλει, επιπλέον, "κινέζικο" φόρο. Επίσης, υπάρχει ελεύθερη μετακίνηση στην ΕΕ, που σημαίνει ότι όσο το πλήρωσα τόσο θα το πάρω.

Επεξ/σία από kyanokranos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά το ασύρματο ταχυμετρο inbike (και μάλλον όλα τα ασύρματα) δεν μπορούν να δουλέψουν σωστά με το D2 Shifting

Γιατί ανακάλυψα μετά από αρκετό ψάξιμο ότι όταν είναι  ανοικτο το μοτέρ (έχει ενδείξεις απλά στο control)....κάποια παρεμβολή γίνεται  με το ταχυμετρο και δεν μετράει (ενω όταν κλείνω το control δουλεύει Κανονικά)..

Μετακίνησα το ταχυμετρο σε κάθε δυνατή θέση πάνω στο τιμόνι τπτ....όταν το απομακρυνω αρκετά....και το βάζω πχ πάνω στον κορμό που είναι το μοτέρ- μπαταρία...δουλευει.....

Άρα μην επιχειρήσει να πάρει κάποιος ασύρματο ταχυμετρο αν έχει D2 Shifting....

Προσανατολιζομαι να πάρω ενσύρματο.......

Επεξ/σία από anergos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μοιραστώ και γω, λοιπόν, τα αξεσουάρ (πέρα απο το κράνος) που παράγγειλα:

Το σκέφτομαι για τη θήκη μεταφοράς (π.χ όπως αυτή). Θα ενημερώσω, όταν τα παραλάβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, Chrisl7 said:

Φίλε νομίζω αν έχεις το d2 τα ανακλαστικά ακτίνων δεν θα κάνουν. Φοράει κάτι σαν ζαντα

Ναι, το ξέρω, αλλά θέλω να ελέγξω πόσα μπορώ να βάλω σε κάθε ζάντα και αν θα κρατήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθω το θεμα ως κατοχος D2 αλλα θα ηθελα να ρωτησω κατι παρεμφερες.

Καπου αναφερθηκε οτι ενας ανθρωπος κανει μελετη/αλλαγη μπαταριας σε ηλεκτρικα οχηματα.

Δεν ξερω αν ειναι ο ιδιος που ειχα βρει (και τωρα εχω χασει)  που αλλαζε μεχρι και μοτερ σε κλασσικα βενζινοκινητα σκουτερ με συστοιχιες μπαταριων,

αλλα θα ηθελα καποια στοιχεια επικοινωνιας σε πμ (η εστω σε ποιο γκρουπ μπορω να τον βρω, fb ισως; ) .

Ευχαριστω.

 

Για το d2 (single gear) εχω να πω τα εξης, εντελως επιγραμματικα:

Ειναι ασυλληπτα καλο για το μεγεθος τροχων και τους περιορισμους της γενικοτερης φιλοσοφιας/κατασκευης του,εχω κανει αποστασεις στην πολη (και στο βουνο με αρκετους περιορισμους) που δεν πιστευα οτι θα εκανα με ποδηλατο.Η μπαταρια του ειναι καλη, αλλα οχι και πολυ κοντα σε αυτο που λεει ο κατασκευαστης (ειμαι 85 κιλα "αδειος") ,υποψιαζομαι οτι τα στοιχεια της δεν ειναι και τα καλυτερα.Οπως και να εχει δεν προβληματιζει, στην πολη βγαζει σιγουρα 40+ ζορικα χλμ με χρηση γκαζιου+πεταλ συνδυαστικα, αλλα οχι 25-30 μονο με γκαζι οπως λεει η fiido, (που ειναι και αδυνατο εκτος και αν ζεις στα Τρικαλα  ξερω γω) .Φυσικα ολα αυτα θα λυθουν στο μελλον με στοιχεια καλης ποιοτητας που να πλησιαζουν τα 4000mah.

Αλλα εχει μικροπροβληματακια κατασκευης.Πχ η κολωνα του τιμονιου συνεχως θελει σφιξιμο με το αλλεν, και η τσιμουχα στεγανοποιησης εχει διαλυθει μετα απο 4 μονο μερες χρησης,οποτε θελω να δω αν μπορω να αλλαξω ρουλεμαν λαιμου η να κανω καποια επισκευη σε τεχνικο.Ασημαντο σχετικα προβλημα, αλλα ενδεικτικο της τιμης του ποδηλατου.

Το αμορτισερ του προφανως και δεν ειναι αεριου, ειναι ενα ελατηριο κατω απο ενα κελυφος που αργα η γρηγορα θα σπασει και θα προξενησει ζημια,οποτε προσανατολιζομαι σε αλλαγη με αμορτισερ αεριου αρκει να σηκωνει λογικα κιλα.

Τα φρενα του μαλλον θα αντικατασταθουν, παροτι ειναι πολυ καλα, κατι μου λεει οτι το τακακι δεν θα εχει μεγαλη διαρκεια ζωης,οποτε θα παω σε καποιο πληρες σετ, με ανταλλακτικα πιο ευκολα διαθεσιμα.

Κατα τα αλλα εχω κανει μεσα σε 5 μερες 150 χλμ σε συνθηκες πολης (αθηνα κεντρο κα περιξ) -και λιγο βουνο- και πραγματι παπι δεν νομιζω οτι θα ξανακαβαλησω για το 50% των διαδρομων που κανω.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, gcrook said:

Παρακολουθω το θεμα ως κατοχος D2 αλλα θα ηθελα να ρωτησω κατι παρεμφερες.

Καπου αναφερθηκε οτι ενας ανθρωπος κανει μελετη/αλλαγη μπαταριας σε ηλεκτρικα οχηματα.

Δεν ξερω αν ειναι ο ιδιος που ειχα βρει (και τωρα εχω χασει)  που αλλαζε μεχρι και μοτερ σε κλασσικα βενζινοκινητα σκουτερ με συστοιχιες μπαταριων,

αλλα θα ηθελα καποια στοιχεια επικοινωνιας σε πμ (η εστω σε ποιο γκρουπ μπορω να τον βρω, fb ισως; ) .

Ευχαριστω.

Για το d2 (single gear) εχω να πω τα εξης, εντελως επιγραμματικα:

Ειναι ασυλληπτα καλο για το μεγεθος τροχων και τους περιορισμους της γενικοτερης φιλοσοφιας/κατασκευης του,εχω κανει αποστασεις στην πολη (και στο βουνο με αρκετους περιορισμους) που δεν πιστευα οτι θα εκανα με ποδηλατο.Η μπαταρια του ειναι καλη, αλλα οχι και πολυ κοντα σε αυτο που λεει ο κατασκευαστης (ειμαι 85 κιλα "αδειος") ,υποψιαζομαι οτι τα στοιχεια της δεν ειναι και τα καλυτερα.Οπως και να εχει δεν προβληματιζει, στην πολη βγαζει σιγουρα 40+ ζορικα χλμ με χρηση γκαζιου+πεταλ συνδυαστικα, αλλα οχι 25-30 μονο με γκαζι οπως λεει η fiido, (που ειναι και αδυνατο εκτος και αν ζεις στα Τρικαλα  ξερω γω) .Φυσικα ολα αυτα θα λυθουν στο μελλον με στοιχεια καλης ποιοτητας που να πλησιαζουν τα 4000mah.

Αλλα εχει μικροπροβληματακια κατασκευης.Πχ η κολωνα του τιμονιου συνεχως θελει σφιξιμο με το αλλεν, και η τσιμουχα στεγανοποιησης εχει διαλυθει μετα απο 4 μονο μερες χρησης,οποτε θελω να δω αν μπορω να αλλαξω ρουλεμαν λαιμου η να κανω καποια επισκευη σε τεχνικο.Ασημαντο σχετικα προβλημα, αλλα ενδεικτικο της τιμης του ποδηλατου.

Το αμορτισερ του προφανως και δεν ειναι αεριου, ειναι ενα ελατηριο κατω απο ενα κελυφος που αργα η γρηγορα θα σπασει και θα προξενησει ζημια,οποτε προσανατολιζομαι σε αλλαγη με αμορτισερ αεριου αρκει να σηκωνει λογικα κιλα.

Τα φρενα του μαλλον θα αντικατασταθουν, παροτι ειναι πολυ καλα, κατι μου λεει οτι το τακακι δεν θα εχει μεγαλη διαρκεια ζωης,οποτε θα παω σε καποιο πληρες σετ, με ανταλλακτικα πιο ευκολα διαθεσιμα.

Κατα τα αλλα εχω κανει μεσα σε 5 μερες 150 χλμ σε συνθηκες πολης (αθηνα κεντρο κα περιξ) -και λιγο βουνο- και πραγματι παπι δεν νομιζω οτι θα ξανακαβαλησω για το 50% των διαδρομων που κανω.

Μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα "προβλήματα" που αναφέρεις. Γιατί, ενώ παρακολουθώ μήνες τις δύο εκδόσεις του D2, κανένας δεν έχει αναφέρει τέτοια προβλήματα (όχι μόνο στο GB, banggood) και ειδικά της σοβαρής φύσεως (όπως το παρουσιάζεις) με την ανάρτηση. Επίσης, μήπως για όλα αυτά ευθύνεται η μη ενδεδειγμένη χρήση, που του έχεις κάνει; Αν όχι, επικοινώνησες τα προβλήματα στο κατάστημα; Δε προσπαθώ να σε βγάλω ψεύτη, απλώς να φθάσω στη βάση των "θεμάτων" που παρουσιάζεις, η οποία, ελπίζω, να μην είναι απόρροια του "βάλαμε τα χεράκια μας και βγάλαμε τα ματάκιας μας".

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...