Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικό σκούτερ


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 788
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Απ' ότι βλέπω, $546 είναι περίπου 493€. 

Είχα την εντύπωση ότι κόστιζε λιγότερο, πιο κοντά στα 400€, παρά στα 500€.

Τι άλλο να υπολογίζω;

Αν είσαι σε Επαρχιακή πόλη + 30€ περίπου μεταφορικά....

9€ και κάτι που ζητάει είναι για Αθήνα και μεγάλες πόλεις +25$ θα πληρώσεις παραπάνω για Επαρχια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα κάπου στα 502-505€ αν καταλαβαίνω καλά μιας και είμαι Αθήνα.

Αυτή είναι η καλύτερη τιμή ή έχει παίξει και πιο κάτω και να περιμένω λίγο μπας και πέσει;

Επεξ/σία από phanispal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το απλό το είχα πάρει 430, και τώρα βλέπω είναι στα 450. Οπότε στο συγκεκριμένο έχει μια μικρή αύξηση. Ισως να περιμένεις λίγο αν δεν το βιάζεσαι μήπως πέσουν οι τιμές. Θυμάμαι τα παιδιά που κοιτάγανε να πάρουν  μετά από μένα, το είχαν βρει το απλό κοντά στα 400. Πάντως και πάλι γι' αυτά που προσφέρει, έχει καλή τιμή.

Επίσης, αν δεν το έχεις σκεφτεί, υπάρχουν μεγάλα ηλεκτρικά ποδήλατα (με 28" πχ τροχούς), τα οποία είναι και σπαστά. Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου τότε που έψαχνα. Είχα συναντήσει έναν τύπο τυχαία στο δρόμο και τον ρωτούσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι' αυτό ρώτησα τι επιλογές έχω.

Επειδή δε γνωρίζω καθόλου, τι προσφέρουν οι μεγαλύτεροι τροχοί; Ασφάλεια; Ταχύτητα;

Αλλά και πάλι, σε τι τιμή παίζουν τα μεγαλύτερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχω οδηγήσει μικρό ποδήλατο αλλά τα μεγαλύτερα μου δίνουν αίσθηση περισσότερης ασφάλειας όταν κινούμαι σε δρόμο με αυτοκίνητα. 

Πριν λίγο καιρό είχε σε ελληνικό μαγαζί μεγάλο ηλεκτρικό στα 500€ αλλά δεν μπορώ να το βρω τώρα...

Επίσης @phanispal τα 25-30 χλμ δεν είναι λίγα για ποδήλατο. Εμένα το δικό μου που πάει παραπάνω σχεδόν πάντα με μισό γκάζι το πάω.

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, phanispal είπε

τι προσφέρουν οι μεγαλύτεροι τροχοί;

Φαντάσου μικρό τροχό να χτυπάει πέτρα, πεζοδρόμιο ή να πέφτει σε λακούβα και φαντάσου τα ίδια με μεγάλο τροχό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υποθέσουμε ότι αυτά τα μικρά κινέζικα τα βρίσκεις σε παρόμοια τιμή από εξωτερικό σε φάση "προσφοράς", τότε το να βρεις μεγαλύτερο στα ίδια χρήματα και μάλιστα από Ελλάδα, εμένα τουλάχιστον κάτι μου βρωμάει.

Σχετικά με την ταχύτητα, έχεις ένα δίκιο, θυμάμαι όταν ήμουν πιτσιρικάς και είχα βάλει ψηφιακό κοντέρ Cateye σε ένα mountain στο χωριό και είχα πιάσει ~45km/h σε μια κατηφόρα, όντως ήταν πολλά. Αλλά α) ήμουν πιτσιρικάς, β) το ποδήλατο ήταν της κακιάς ώρας, γ) ήταν σε χωματόδρομο, δ) φαντάζομαι ότι με ελαστικά δρόμου και καλύτερο ποδήλατο overall, δε θα είναι τόσο αντιληπτή η ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με απλό ποδήλατο είναι αντιληπτή η ταχύτητα όπως και όλες οι ανωμαλίες του δρόμου!

Επόμενη κίνηση για μένα θα είναι η ανάρτηση.

Το καλό όμως είναι ότι εκτός από ταχύτητα έχεις και παραπάνω δύναμη σε ανηφόρες κτλ, το δικό μου δηλαδή ανεβαίνει μεγάλες ανηφόρες και χωρίς καθόλου πετάλι αν θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και σίγουρα κάπου το έχεις ξαναγράψει, πόσο σου κόστισε το κιτ μετατροπής; 

Για να δω αν με συμφέρει να ψάξω για κανά μεταχειρισμένο ποδήλατο και να το μετατρέψω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, phanispal είπε

Γι' αυτό ρώτησα τι επιλογές έχω.

Επειδή δε γνωρίζω καθόλου, τι προσφέρουν οι μεγαλύτεροι τροχοί; Ασφάλεια; Ταχύτητα;

Αλλά και πάλι, σε τι τιμή παίζουν τα μεγαλύτερα;

Πιστεύω ότι αρχικά πρέπει να κοιτάξεις τις ανάγκες που το χρειάζεσαι, τις διαδρομές που θα κάνεις,  πόσο εύκολα θα το παίρνεις μαζί σου εκεί που θα πηγαίνεις κλπ.

Για παράδειγμα εγώ μένω σε μονοκατοικία και ανοίγω μόνο μια πόρτα για να το βάλω στο σπίτι, ενώ στη δουλειά μου, χωράει σχετικά εύκολα στο ασανσερ ( είναι το συγκεκριμένο μικρό).

Το βασικό μειονέκτημα για μένα στους τροχούς, είναι η ασφάλεια. Δεν είναι κακό το Fiido D2, αλλά οι δρόμοι της Αθήνας δεν είναι καθόλου φιλικοί.

Τελείως χοντρικά, το είχε πάρει κοντά στα 1100 μου είχε πει και είχε δώσει αλλά 400 για διάφορα εξτρά. Μοντέλο δεν γνωρίζω να σου πω. Αν γνωρίζει κανείς απο εδώ κάποιο μεγάλο και σπαστό που έχει δοκιμάσει, ας μας ενημερώσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, phanispal είπε

Αν και σίγουρα κάπου το έχεις ξαναγράψει, πόσο σου κόστισε το κιτ μετατροπής; 

Για να δω αν με συμφέρει να ψάξω για κανά μεταχειρισμένο ποδήλατο και να το μετατρέψω.

Όλα τα κομμάτια μου στοίχισαν κάπου 460€. Το κιτ, η μπαταρία με το φορτιστή και ένα torque arm. Η μπαταρία είναι σχετικά μικρή, υπάρχουν και πολύ μεγαλύτερες και ακριβές αλλά εμένα με καλύπτει αυτή άνετα.

Μπαίνει και σε mountain του 50αρικου και μάλιστα διάβαζα ότι σε σιδερένια φτηνά ποδήλατα είναι καλύτερα.

Έχει κάποιο βάρος όμως, αν πρέπει να το ανεβάζεις σε όροφο πχ δεν ξέρω αν βολεύει.

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βασική διαδρομή θα είναι Αργυρούπολη-Γλυφάδα (Βουλιαγμένης) με ενδιάμεση στάση στους Κουλουράδες στην Ιασωνίδου στο πήγαινε :Ρ. 10 χιλιόμετρα τη μέρα δηλαδή.

Βασικά νομίζω πως αυτό θα έπρεπε να με απασχολεί περισσότερο, δηλαδή από ποιους δρόμους θα πηγαίνω, γιατί τώρα με το αυτοκίνητο πιάνω Κύπρου που νομίζω πως θα θέλω να την αποφύγω με ποδήλατο. 

Στο σπίτι έχω ασανσέρ που νομίζω πως χωράει το Fiido και στη δουλειά θα δω πού θα το αφήνω.

2 λεπτά πριν, zio10 είπε

Όλα τα κομμάτια μου στοίχισαν κάπου 460€. Το κιτ, η μπαταρία με το φορτιστή και ένα torque arm. Η μπαταρία είναι σχετικά μικρή, υπάρχουν και πολύ μεγαλύτερες και ακριβές αλλά εμένα με καλύπτει αυτή άνετα.

Μπαίνει και σε mountain του 50αρικου και μάλιστα διάβαζα ότι σε σιδερένια φτηνά ποδήλατα είναι καλύτερα.

Ναι αλλά δε νομίζω πως είναι σώφρον να πάω να πάρω mountain των 50€ που λογικά θα το πληρώσω στη νιοστή λόγω ζημιών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, phanispal είπε

Η βασική διαδρομή θα είναι Αργυρούπολη-Γλυφάδα (Βουλιαγμένης) με ενδιάμεση στάση στους Κουλουράδες στην Ιασωνίδου στο πήγαινε :Ρ. 10 χιλιόμετρα τη μέρα δηλαδή.

Βασικά νομίζω πως αυτό θα έπρεπε να με απασχολεί περισσότερο, δηλαδή από ποιους δρόμους θα πηγαίνω, γιατί τώρα με το αυτοκίνητο πιάνω Κύπρου που νομίζω πως θα θέλω να την αποφύγω με ποδήλατο. 

Στο σπίτι έχω ασανσέρ που νομίζω πως χωράει το Fiido και στη δουλειά θα δω πού θα το αφήνω.

Ναι αλλά δε νομίζω πως είναι σώφρον να πάω να πάρω mountain των 50€ που λογικά θα το πληρώσω στη νιοστή λόγω ζημιών.

Καλά μη το λες, ένα απλό ποδήλατο που κάποιος το είχε πάρει 150€ πχ πριν κάποια χρόνια μπορεί να το δίνει 50-60-70 και να μη θέλει και κάτι ιδιαίτερο. Αλλά σίγουρα το καλύτερο θα ήταν να υπάρχει διαθέσιμο το ποδήλατο, εγώ και γι'αυτό κοίταξα για μετατροπή, επειδή υπήρχε ποδήλατο που καθόταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι παιδιά, δε θα βολέψει το μεγάλο βάλε-βγάλε στο ασανσέρ, στο σπίτι και όπου αλλού.

Νομίζω πως κάτι μαζεμένο σαν το Fiido θα κάνει δουλειά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...