Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ηλεκτρικό σκούτερ


telis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 17/12/2021 στις 4:21 ΜΜ, vaggooss είπε

Καλοταξιδο σου εύχομαι.

Αν στον κάνει δώρο γιατί να μην βάλεις?

αναμένουμε εντυπώσεις.

Καλησπέρα, παρέλαβα χθες το σκούτερ! Απλά τελειοοο! Ανεβαίνει μεγάλη ανηφόρα για πλάκα. Ωραίο στην οδήγηση. Αρκετά πιο βαρύ κ πιο ογκώδεςκ ψηλο από το άλλο που εχω. Δεν μπορούσα να βάλω το κεντρικό Σταντ αλλά σήμερα επιτέλους τα κατάφερα. Είναι λίγο ζόρι για μένα αλλά οκ. Στο παλιό το βάζω για πλάκα. 55 κιλά το παλιό 85 κιλά το lipo εγώ 45 😀 κουκούλα ψάχνω τώρα με επένδυση γιατί αυτή που έχω είναι μικρή, τα φώτα σας παρακαλώ! 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

  • Απαντ. 705
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Θα ήθελα τη συμβουλή σας και εγώ για την αγορά ηλεκτρικού scooter. Είμαι σε νησί των Κυκλάδων(Σίφνος) με ελάχιστες ευθείες, κάνω περίπου 30 χλμ την ημέρα και κάποια από αυτά με δυο άτομα η κύρια χρήση όμως είναι το καλοκαίρι που επικρατεί το αδιαχώρητο για δουλειές με ένα αναβάτη. Σκέπτομαι το Daytona e-Viball 125, Wheelnwater lipo(3000W) ή το Wheelnwater S6(4000W) με κινητήρα Bosch και μπαταρίες LG. Επίσης ένα πρόβλημα είναι το χειμώνα η αποθήκευση των μπαταριών, μπορώ να της αφήνω σε φίλο να τις φορτίζει μια φορά το μήνα αλλά σκέπτομαι την πτώση της απόδοσης σε βάθος χρόνου λόγω ακινησίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, graigos είπε

Επίσης ένα πρόβλημα είναι το χειμώνα η αποθήκευση των μπαταριών, μπορώ να της αφήνω σε φίλο να τις φορτίζει μια φορά το μήνα αλλά σκέπτομαι την πτώση της απόδοσης σε βάθος χρόνου λόγω ακινησίας.

Μια φορά κάθε χειμώνα φτάνει. Από τη χρήση φθείρονται οι μπαταρίες και πολύ λιγότερο από την απραξία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Doubt είπε

Μια φορά κάθε χειμώνα φτάνει. Από τη χρήση φθείρονται οι μπαταρίες και πολύ λιγότερο από την απραξία.

Οποιο και να αγοράσεις από αυτά φίλε μου είναι σούπερ μηχανάκια. Όσον αφορά για τον χειμώνα θα της αφήσεις στο 60% φορτισμένες και αν μπορεί ο φίλος σου μια φορά στον μήνα δίμηνο να το κάνει μια βόλτα και να το ξαναφορτισει για λίγο θα είναι το καλύτερο. Οι μπαταρίες δεν χαλάνε από την χρήση ίσα ίσα είναι καλό να δουλεύουν καθημερινά και αν μπορείς να το φορτίζεις από το 20% έως 80% είναι ότι καλύτερο για την μπαταρία.

Οι λιθίου δεν έχουν πρόβλημα στο να της φορτίζεις και στο ενδιάμεσο δλδ πες ότι είναι στο 40% και θες να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα λόγω εργασιών, το βάζεις ένα δίωρο η όσο χρόνο διαθέτεις και το ξαναδουλευεις δεν της επηρεάζει σε κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Doubt είπε

Προφανώς διαφωνούμε, no problem.

Οι μπαταρίες λιθίου φθείρονται ποιο γρήγορα αν της αφήνεις να πέφτουν κάτω από το 20% και αν φορτίζονται στο 100% συνέχεια. Γι'αυτό και αν διαβάσεις σε σχόλια οι αυτόκινητοβιομηχανιες λένε ότι αν η μπαταρία που έχει ένα αμάξι είναι χωρητικότητας 80 kw τα αξιοποιησημα είναι πχ τα 77 διότι της έχουν ρυθμιση να μην φορτίζουν πλήρως και ούτε να αποφορτιζονται πλήρως για να κρατάνε ένα μικρό απόθεμα για την προστασία της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Doubt είπε

Άλλο αυτό κι άλλο να λες πχ πως κινητό που δουλεύει μέρα νύχτα δεν φθείρεται η μπαταρία του και φθείρεται σε ένα άλλο που είναι κλειστό.

Σε όσες αναζητήσεις και αν έχω κάνει λένε όλοι ότι καλύτερα είναι να δουλεύει η μπαταρία.

Σε άρθρα από επίσημα χείλη ανθρώπων που έχουν γνώση όχι από εμένα και εσένα πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέχεια στην ερεύνα αγοράς.... Επικοινωνία με την αντιπροσωπεία της Daytona και ερωτήσεις για το service και κάλυψη εγγύησης, οι απαντήσεις ξεκάθαρες και δημιουργία αισθήματος ασφάλειας για την αγορά. 

Επικοινωνία με την άλλη αντιπροσωπεία του Lipo, μέχρι κάποιου σημείου καλές απαντήσεις που αφορούσαν τεχνικό κομμάτι και συμβουλές αγοράς, όταν μπήκαμε στο θέμα υποστήριξης σε περίπτωση βλάβης εκεί το πράγμα έγινε πολύ θολό και αρχίζεις και νιώθεις την ανασφάλεια να σε περιβάλει.Το τελικό συμπέρασμα είναι υπέρ του Daytona και ας έχει το Lipo 5 χρόνια εγγύηση στις μπαταρίες, αν βρίσκεσαι σε ένα μεγάλο αστικό κέντρο και σου τύχει οποιαδήποτε ζημιά πιθανά θα βρεις άκρη αλλά σε νησιά και με συμβουλές από το τηλέφωνο σε κάποιο ηλεκτρολόγο που θα βρω εγώ και που το πιο πιθανό είναι να έχει μαύρα μεσάνυχτα από ηλεκτρικά scooter δεν νομίζω ότι γίνεται δουλειά. Μπορεί να είναι καλό το Lipo αλλά το δίκτυο αντιπροσώπων-επισκευαστών χρειάζεται ακόμα δουλειά για να στηθεί και να το εμπιστευτεί ο πελάτης.

Να ενημερώσω και για τιμές μπαταριών, της Daytona 750€ η μια και του Lipo 1100€ η μια. Επισκευάζονται και οι δυο της Daytona απο 100€ και του Lipo απο 150€ ανάλογα τη ζημιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, graigos είπε

Συνέχεια στην ερεύνα αγοράς.... Επικοινωνία με την αντιπροσωπεία της Daytona και ερωτήσεις για το service και κάλυψη εγγύησης, οι απαντήσεις ξεκάθαρες και δημιουργία αισθήματος ασφάλειας για την αγορά. 

Επικοινωνία με την άλλη αντιπροσωπεία του Lipo, μέχρι κάποιου σημείου καλές απαντήσεις που αφορούσαν τεχνικό κομμάτι και συμβουλές αγοράς, όταν μπήκαμε στο θέμα υποστήριξης σε περίπτωση βλάβης εκεί το πράγμα έγινε πολύ θολό και αρχίζεις και νιώθεις την ανασφάλεια να σε περιβάλει.Το τελικό συμπέρασμα είναι υπέρ του Daytona και ας έχει το Lipo 5 χρόνια εγγύηση στις μπαταρίες, αν βρίσκεσαι σε ένα μεγάλο αστικό κέντρο και σου τύχει οποιαδήποτε ζημιά πιθανά θα βρεις άκρη αλλά σε νησιά και με συμβουλές από το τηλέφωνο σε κάποιο ηλεκτρολόγο που θα βρω εγώ και που το πιο πιθανό είναι να έχει μαύρα μεσάνυχτα από ηλεκτρικά scooter δεν νομίζω ότι γίνεται δουλειά. Μπορεί να είναι καλό το Lipo αλλά το δίκτυο αντιπροσώπων-επισκευαστών χρειάζεται ακόμα δουλειά για να στηθεί και να το εμπιστευτεί ο πελάτης.

Να ενημερώσω και για τιμές μπαταριών, της Daytona 750€ η μια και του Lipo 1100€ η μια. Επισκευάζονται και οι δυο της Daytona απο 100€ και του Lipo απο 150€ ανάλογα τη ζημιά.

Μην ανχωνεσαι για τίποτα προχώρα στην αγορά. Ανχωνομουν εγώ πριν 5 χρόνια που δεν ήξερε κανείς τίποτα και ήταν όλα άγνωστα. Πάρε το daytona να έχεις μεγάλη αντιπροσωπεία για υποστήριξη.

Όντως το lipo έχει μπαταρίες catl που είναι καλύτερες αλλά δεν το θες και για ντελιβερι να το φορτίζεις 2 φορές την μέρα οπότε μην σε ανχωνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πάω αυτές τις μέρες να κάνω τις πέντε ώρες σε μια σχολή οδηγών για το δίπλωμα 125cc και η αγορά θα γίνει από Απρίλιο να έχει βγει και το πρόγραμμα "κινούμαι ηλεκτρικά" να ξέρω τους όρους επιδότησης. Εχθές πήγα σε μια έκθεση και το είδα από κοντά πολύ ποιοτική κατασκευή, είχαν και δυο για παράδοση σε delivery και το κάθισμα δεν ήταν για δεύτερο αναβάτη αλλά είχε σχάρα για το κουτί.

Επεξ/σία από graigos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, graigos είπε

Θα πάω αυτές τις μέρες να κάνω τις πέντε ώρες σε μια σχολή οδηγών για το δίπλωμα 125cc και η αγορά θα γίνει από Απρίλιο να έχει βγει και το πρόγραμμα "κινούμαι ηλεκτρικά" να ξέρω τους όρους επιδότησης. Εχθές πήγα σε μια έκθεση και το είδα από κοντά πολύ ποιοτική κατασκευή, είχαν και δυο για παράδοση σε delivery και το κάθισμα δεν ήταν για δεύτερο αναβάτη αλλά είχε σχάρα για το κουτί.

Το πρόγραμμα ισχύει από τώρα αναδρομικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω αλλά το χρειάζομαι απο τον Απρίλιο που πάω στο νησί για τώρα καλύπτομαι. Να σε ρωτήσω αν σου έχει παρουσιάσει προβλήματα ο ηλεκτροκινητήρας ή ο controler και αν ήταν εύκολο να επισκευαστούν; Έγραψες πιο πάνω ότι έχεις ηλεκτρικό αρκετό καιρό οπότε θα έχεις κάνει αρκετά χλμ. και θα το έχεις πιέσει σε διαδρομές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, graigos είπε

Το ξέρω αλλά το χρειάζομαι απο τον Απρίλιο που πάω στο νησί για τώρα καλύπτομαι. Να σε ρωτήσω αν σου έχει παρουσιάσει προβλήματα ο ηλεκτροκινητήρας ή ο controler και αν ήταν εύκολο να επισκευαστούν; Έγραψες πιο πάνω ότι έχεις ηλεκτρικό αρκετό καιρό οπότε θα έχεις κάνει αρκετά χλμ. και θα το έχεις πιέσει σε διαδρομές.

Δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρις στιγμής. Μην το φοβάσαι έχουν δύναμη σε ανηφόρες ακόμη και δικαβαλο πας ήσυχα χωρίς κραδασμούς και φασαρία και θα δεις σε λίγο καιρό δεν θα θες γενικά να ακούς εξατμίσεις γιατί θα ηρεμήσει ο οργανισμός σου και αυτό έχει αναλυθεί και επιστημονικά.

9 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρις στιγμής. Μην το φοβάσαι έχουν δύναμη σε ανηφόρες ακόμη και δικαβαλο πας ήσυχα χωρίς κραδασμούς και φασαρία και θα δεις σε λίγο καιρό δεν θα θες γενικά να ακούς εξατμίσεις γιατί θα ηρεμήσει ο οργανισμός σου και αυτό έχει αναλυθεί και επιστημονικά.

Και δεν συζητάμε φυσικά που η βενζίνη στα νησιά έχει 2,20 θα γλυτώσεις αρκετά ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.