Albert Wesker Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2015 Καλησπέρα. Πριν μερικούς μήνες (ο μόνος λόγος που δείχνω ενδιαφέρον τώρα είναι επειδή όλο αυτό το διάστημα δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ) αγόρασα μια στολή από το ebay.Λαμβάνω κανονικά την στολή αλλά επειδή δεν μου άρεσε (ήταν σχετικά κακής ποιότητας και δεν ήταν αρκετά παρόμοια με την πρωτότυπη) αποφάσισα να την επιστρέψω πίσω. Ο πωλητής δέχτηκε κανονικά να του επιστρέψω την στολή και να μου δώσει τα χρήματα. Έστειλα φυσικά την στολή συστημένη από τα ΕΛΤΑ.Μου είπαν ότι σε 1 μήνα θα την λάβει κανονικά.Περνάνε τόσοι μήνες και ο πωλητής μου λέει ότι ακόμη δεν έχει λάβει το πακέτο.Αρχικά υποπτευόμουν ότι το έχει λάβει κανονικά και κάνει το κορόιδο. :-/ Βέβαια,μέσω του αριθμού παρακολούθησης που μπορείς να βλέπεις μέσω ίντερνετ,λέει πως το πακέτο βρίσκεται στο ταχυδρομείο της χώρας του παραλήπτη,δεν λέει ότι έλαβε κανονικά το πακέτο,οπότε δεν ισχύει το παραπάνω που ανέφερα. Θα ήθελα μια δεύτερη γνώμη από κάποιον γνώστη,για να μην την πληρώσει κανένας υπάλληλος στο ταχυδρομείο,επειδή τα έχω πάρει άσχημα με το θέμα. Οπότε,τα ερωτήματά μου είναι τα εξής: Πως δικαιούμαι να κινηθώ τώρα εγώ; Μπορεί το ταχυδρομείο να μου επιστρέψει πίσω το πακέτο; Η να με αποζημιώσει με κάποιο τρόπο; Γιατί θα ήταν πολύ μεγάλη κοροιδία να χάσω τα λεφτά και να μην έχω ούτε την στολή στα χέρια μου. :-Χ Εννοείται ότι έχω κρατήσει τις αποδείξεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα