Προς το περιεχόμενο

Smart αληθειες και ψεμματα


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκεφεται φιλος ενα τετοιο  για δευτερο αυτοκινητο πολης μεταχειρισμενο

 

Εχω ακουσει διαφορα για οριο χιλιομετρων κινητηρα καπου στα 80.000 χλμ , για παθητικη ασφαλεια αντικρουομενες αποψεις καθαως και για καταναλωση απο 4 λιτρα εως και 8 εντος πολης .

 

Ζημιες και συντηριση ???

 

Διαθεσιμο ποσο 3000-4000 ευρω .

 

Οποιος ξερει κατι για αυτα ας βοηθησει . Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όταν λες όριο χιλιομέτρων κινητήρα;

 

 

Οτι ο κινητηρας του στα 80.000 περιπου χλμ θελει αλλαγμα .Ετσι εχω ακουσει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μακρυα απο τα 600αρια. και οσο πιο νεο, τοσο το καλυτερο. (λογια αλλων, δεν εχω ιδεα απο σμαρτ)

 

καταναλωση πολυ χαμηλη.

 

θα το επαιρνα για 2ο αμαξι ή αν κινομουν αρκετα στην πολη

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα σμαρτ το εφτακοσαρι, δεν εκαιγε σταγονα λαδι, καιε πεντε χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη τα λαδια, 5-30, φιλτρο αερος λαδιου.

 

Καθε ξεκινημα και περιμενα να ανεβασει θερμοκρασια πρωτα, πηγαινα χαλαρα μεχρι να αναψει η πρωτη κουκιδα, οταν εφτανα εκει που ηθελα, το αφηνα να πεσουν τα λαδια κανενα λεπτο με διλεπτο αναλογα την.διαδρομη, αν δεν το κανεις αυτο παιζεις με ραγισμα στην πολλαπλη, καψιμο λαδιων.

 

Τωρα τα χιλιαρια σαφως καλυτερα.

 

 

Οσο για την ασφαλεια να μην σου τυχει ειναι, εγω ποτε δεν φοβηθηκα με..το σμαρτ, μονο να μην την ετρωγα απο το πλαι με κανενα που χε σιδεριες γιατι ειχα ξηλωσει την πορτα να αλλαξω γρυλο παραθυρου και ειδα οτι ηταν κουφια, απο μπροστα και πισω εχεις την ιδια σχεδον τυχη με τα αλλα... οτι θες και ξερω εδω ειμαι να σου απαντησω.

 

Βαλε ακομα λιγα παραπανω λεφτα και παρε χιλιαρι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα νοικιάσει smart στην Majorca. Περίμενα να είναι πατίνι. Αποδείχτηκε αμαξάρα. 

 

Αν ζούσα σε μεγάλη Ελληνική πόλη smart θα οδηγούσα εκτός Σαββατοκύριακου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα σμαρτ το εφτακοσαρι, δεν εκαιγε σταγονα λαδι, καιε πεντε χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη τα λαδια, 5-30, φιλτρο αερος λαδιου.

 

Καθε ξεκινημα και περιμενα να ανεβασει θερμοκρασια πρωτα, πηγαινα χαλαρα μεχρι να αναψει η πρωτη κουκιδα, οταν εφτανα εκει που ηθελα, το αφηνα να πεσουν τα λαδια κανενα λεπτο με διλεπτο αναλογα την.διαδρομη, αν δεν το κανεις αυτο παιζεις με ραγισμα στην πολλαπλη, καψιμο λαδιων.

 

Τωρα τα χιλιαρια σαφως καλυτερα.

 

 

Οσο για την ασφαλεια να μην σου τυχει ειναι, εγω ποτε δεν φοβηθηκα με..το σμαρτ, μονο να μην την ετρωγα απο το πλαι με κανενα που χε σιδεριες γιατι ειχα ξηλωσει την πορτα να αλλαξω γρυλο παραθυρου και ειδα οτι ηταν κουφια, απο μπροστα και πισω εχεις την ιδια σχεδον τυχη με τα αλλα... οτι θες και ξερω εδω ειμαι να σου απαντησω.

 

Βαλε ακομα λιγα παραπανω λεφτα και παρε χιλιαρι

 

 

Ευχαριστω .Απο καταναλωση και service ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω γνωριζω η χρυση τομη για μεταχειρισμενο ειναι το 700αρακι. Απο καταναλωσεις να μην περιμενει κατω απο 6λ εντος

Εκτος θεματος: θα εβγαινε πιο κερδισμενος στον τομεα του οικονομικου αν επαιρνε πχ picanto,c1 και καποια αλλα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω .Απο καταναλωση και service ?

Κοιτα σερβις ειχα μονο τα ανταλλακτικα γιατι ο πατερας μου ειναι μηχανικος αυτοκινητων.

 

Κακα τα ψεμματα θα το παει σε εξειδικευμενο συνεργειο που κανει σμαρτ, εχετε πολλα εκει στην Αθηνα και με προσφορες.

 

Απο καταναλωση νορμαλ, δεκα ευρω αναλογα την τιμη της βενζινας μου εχει βγαλει και 130+ χιλιομετρα. Θυμαμαι εβαλα 15 ευρω βενζινα πηγα θεσσαλονικη, γυρισα σχεδον την μιση μεχρι ωραιοκαστρο πηγα, ξαναγυρισα πισω και ειχα ακομα βεζινα.

 

Θα ελεγξεις την τουρμπινα του, αν πχ στην αλλαγη καει λαδια εχει λιγα ψωμια πας για επισκευη. Το σασμαν που αυτο αν χαλασει κανει 700+ μιλαω παντα για το 700αρι.

 

Ειχα 15αρες ζαντες με 175 μπροστα 195 πισω.

 

 

10928177_410306329132324_606164138869180

 

Αυτο ειναι το δικο μου..Το σκοτωσα μετανιωνοντας 2.000 το δωσα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω γνωριζω η χρυση τομη για μεταχειρισμενο ειναι το 700αρακι. Απο καταναλωσεις να μην περιμενει κατω απο 6λ εντος

Εκτος θεματος: θα εβγαινε πιο κερδισμενος στον τομεα του οικονομικου αν επαιρνε πχ picanto,c1 και καποια αλλα..

 

 

Το Picanto μου αρεσει κι εμενα αλλα επειδη θελει και αυτοματο δυσκολο με τοσα λεφτα 1000αρακι picanto με αυτοματο κιβωτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα σμαρτ το εφτακοσαρι, δεν εκαιγε σταγονα λαδι, καιε πεντε χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη τα λαδια, 5-30, φιλτρο αερος λαδιου.

 

Καθε ξεκινημα και περιμενα να ανεβασει θερμοκρασια πρωτα, πηγαινα χαλαρα μεχρι να αναψει η πρωτη κουκιδα, οταν εφτανα εκει που ηθελα, το αφηνα να πεσουν τα λαδια κανενα λεπτο με διλεπτο αναλογα την.διαδρομη, αν δεν το κανεις αυτο παιζεις με ραγισμα στην πολλαπλη, καψιμο λαδιων.

 

Τωρα τα χιλιαρια σαφως καλυτερα.

 

 

Οσο για την ασφαλεια να μην σου τυχει ειναι, εγω ποτε δεν φοβηθηκα με..το σμαρτ, μονο να μην την ετρωγα απο το πλαι με κανενα που χε σιδεριες γιατι ειχα ξηλωσει την πορτα να αλλαξω γρυλο παραθυρου και ειδα οτι ηταν κουφια, απο μπροστα και πισω εχεις την ιδια σχεδον τυχη με τα αλλα... οτι θες και ξερω εδω ειμαι να σου απαντησω.

 

Βαλε ακομα λιγα παραπανω λεφτα και παρε χιλιαρι

 

ακριβως τα ιδια μπηκα να γραψω...

 

τα σερβις φθηνά (3 λιτρα λαδι θελει το καημενο) και απο κατανάλωση αν δεν εχεις βαρυ ποδι δε καίει τίποτα (εγω ειχα ενα ΜΟ γύρω στα 5). Απο ζημιές δε μου έβγαλε τιποτα απολύτως μηχανικό ή και ηλεκτρολογικό. Μόνο κάτι ντίζες και ένα κλειστρο κουκουλας αλλαξα.

ΜΙλαμε πάντα για το 700αρι... Για μενα παντως ας βαλει κάτι παραπάνω ή 5-6 δόσεις και να παρει ενα χιλιάρι...

 

και σαν αυτοκίνητο ειναι απολαυστικότατο στην πόλη και πάει μια χαρά... ούτε κουβας, ουτε πατησε τσιχλα ουτε οι μπουρδες στενόμυαλων που δεν εχουν καν μπει μεσα...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβως τα ιδια μπηκα να γραψω...

 

τα σερβις φθηνά (3 λιτρα λαδι θελει το καημενο) και απο κατανάλωση αν δεν εχεις βαρυ ποδι δε καίει τίποτα (εγω ειχα ενα ΜΟ γύρω στα 5). Απο ζημιές δε μου έβγαλε τιποτα απολύτως μηχανικό ή και ηλεκτρολογικό. Μόνο κάτι ντίζες και ένα κλειστρο κουκουλας αλλαξα.

ΜΙλαμε πάντα για το 700αρι... Για μενα παντως ας βαλει κάτι παραπάνω ή 5-6 δόσεις και να παρει ενα χιλιάρι...

 

και σαν αυτοκίνητο ειναι απολαυστικότατο στην πόλη και πάει μια χαρά... ούτε κουβας, ουτε πατησε τσιχλα ουτε οι μπουρδες στενόμυαλων που δεν εχουν καν μπει μεσα...

 

 

Η αληθεια ειναι οτι μια φορα μονο εχω μπει σε θεση συνοδηγου για 10-15 χλμ και για δυο ατομα μια χαρα ειναι ...Για παθητικη ασφαλεια ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλα η καμπίνα tridion που εχει ειναι ειδικα σχεδιασμένη για την ασφαλεια, τοσο ενεργητική όσο και παθητική, Google it...

Για αυτό επισης εχει πλαστικά κομμάτια και πολλους κοννεκτορες που πανε όλα πανω στο tridion

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...