Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας.

Ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με κόσμο που ασχολείται με υπολογιστές, οπότε γράφω εδώ. (Ρώτησα πρώτα και τον/ην moderator Lucifer εάν επιτρέπεται τέτοιου είδους δημοσίευση και έλαβα καταφατική απόκριση). Μπορεί να φανεί ότι φλυαρώ, αλλά θέλω να περιγράψω σαφώς τα γεγονότα.

 

  Το laptop που έχω, Αcer Αspire 5735z του 2007, εμφάνισε μαύρη οθόνη, ενώ δούλευε το σύστημα κανονικά, καθώς φωτίζοντας από τα πλάγια φαινόταν το desktop. Πέραν αυτού, δεν με απασχολούσε κάτι άλλο με τη συσκευή, ούτε καν το πλήκτρο λειτουργίας που ήθελε λίγη παραπάνω πίεση για να δουλέψει.

  Απευθυνόμενη στο e-shop άφησα τη συσκευή για τεχνικό έλεγχο, σημειώνοντας πως πριν γίνει κάποια ενέργεια θέλω να μάθω πρώτα το είδος και το κόστος της όποιας επισκευής και ότι η "ανεπάρκεια" του πλήκτρου power on/off δεν χρειάζεται να διορθωθεί. Κατά την παραλαβή με ενημέρωσαν ότι η επικοινωνία μαζί μου θα γίνει μέσα σε 3-4 ημέρες.

  Ύστερα από μία εβδομάδα χωρίς επαφή τους κάλεσα εγώ. Μου είπαν ότι ψάχνουν ακόμη το μηχάνημα για να βρουν το πρόβλημα, παρότι τόνισα ότι στο δελτίο παραλαβής αναφέρεται ότι η βλάβη έχει να κάνει μόνο με την οθόνη. Εν τέλει, μετά από 10 μέρες με κάλεσε κάποιος τεχνικός και μου είπε ότι θέλει αλλαγή ο inverter της οθόνης και ότι κοστίζει 60 ευρώ, πέραν των 15 υποχρεωτικών μόνο για τον τεχνικό έλεγχο.
 Τα χρήματα μου φάνηκαν πολλά (σύνολο 75) για ένα τόσο παλιό μοντέλο και μιας δεν υπάρχει "μία" είπα να το κοιτάξω και στο internet. Ό,τι εμφανίστηκε για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό ήταν στα 20-25 ευρώ. Παρότι δεν ήθελα να υποχρεωθώ σε συνάδελφο, ρώτησα στο τμήμα πληροφορικής της εταιρείας που εργάζομαι και μου είπαν ότι το ανταλλακτικό κοστίζει περίπου τόσο και σίγουρα όχι 60.

  Κάλεσα τον τεχνικό, ανέφερα τις τιμές που είχα βρει και ρώτησα γιατί τόσο μεγάλη διαφορά. Η απάντηση ήταν πως εκείνοι θα βάλουν "το γνήσιο ανταλλακτικό που βγάζει η acer" και πώς μου έκαναν και έκπτωση αφού η κανονική τιμή ήταν 70 ευρώ. Σε ερώτησή μου γιατί δεν χρησιμοποιούν άλλης εταιρείας εάν το επιθυμώ εγώ, η απόκριση ήταν ότι "η εταιρεία δεν τα δουλεύει". Η γενική αντιμετώπιση από τον τεχνικό ήταν τουλάχιστον απαξιωτική και "κουρασμένη", σαν να αναρωτιόταν ποια είμαι εγώ και γιατί το ψάχνω. Δήλωσα ότι θεωρώ την τιμή υπερβολική, πως η εταιρεία προφανώς θέλει να βγάλει παραπάνω χρήμα και πως θέλω να μου επιστραφεί χωρίς καμία επισκευή/αλλαγή. Παρέλαβα τη συσκευή πληρώνοντας τα 15 ευρώ για τον τεχνικό έλεγχο.  

  
Μη έχοντας άλλη επιλογή, υποχρεώθηκα και κάλεσα ένα συνάδελφο να ρίξει μια ματιά. Τα ευρήματα: 
1. Το καπάκι πιο πάνω από το πληκτρολόγιο ήταν ελαφρώς ανεβασμένο. Το κουμπί λειτουργίας πατήθηκε περιέργως με ευκολία. Ενώ είχε ενεργοποιηθεί λοιπόν άνετα η συσκευή, δοκιμάζοντας να πιέσω το καπάκι μήπως δεν είχε εφαρμόσει σωστά, ακούστηκε ένα κλικ και η συσκευή απενεργοποιήθηκε. Ανοίγοντας το καπάκι, διαπιστώσαμε ότι είχε προστεθεί ένα κομμάτι λιωμένο πλαστικό πάνω στο power on/off - υποθέτω για να κάνει καλύτερη επαφή - οπότε για αυτό το καπάκι ήταν ανεβασμένο, ενώ μόλις το πάτησα στην άκρη το μηχάνημα έσβησε λόγω της επιπλέον πλαστικής προεξοχής.

2. Το λαμπάκι για σκληρό παρέμενε ανενεργό - παρότι η συσκευή δούλευε, ενώ δοκιμάζοντας επανειλημμένα τα πλήκτρα για caps lock και numbers και τα δικά τους λαμπάκια επίσης δεν άναβαν. 

3. Τα καλώδια κάτω από το καπάκι ήταν όλα εκτός των υποδοχών τους, ακόμα και το "πακεταρισμένο" της οθόνης τσαλακωμένο και πρόχειρα τοποθετημένο. Απορίας άξιον πώς έκλεινε έστω και ελάχιστα το καπάκι.

4. Τα καλώδια και οι πλακέτες στην περιοχή της μητρικής, σκληρού κτλ είχαν  ελαφρά ξεκολλημένες και τσαλακωμένες τις ταινίες. Κάποιες δε από πλακέτες ήταν κολλημένες η μια πάνω στην άλλη.

4. Ενώ αφαιρούσε ο συνάδελφος τα σχετικά υποστηρικτικά της οθόνης, διαπίστωσε ότι έλειπαν τρεις βίδες (μία από την πρώτη αρχική εσωτερική υποστήριξη και δύο από τις πλάγιες πλευρές του πάνελ).

 

Επικοινώνησα με την εταιρεία και ζήτησα να μιλήσω και με τον τεχνικό και με τον υπεύθυνο του service. Δεν με κάλεσε κανείς πίσω. Την επομένη ξαναπήρα και τελικά μετά από 5 ώρες με κάλεσε ο υπεύθυνος. Περιέγραψα σε τι κατάσταση παρέλαβα τη συσκευή. Μου είπε πολλά και διάφορα, ότι ο τεχνικός έχει επιδείξει μόνο εξαιρετική εργασία, πως ίσως από την Acer είχαν παραλείψει τις βίδες κ.α. Εν τέλει, ζήτησα να μου επιστραφούν τα χρήματα του ελέγχου και συμφώνησε πάραυτα, οπότε πήγα και τα πήρα. Για τον inverter, συνεννοήθηκα με τον συνάδελφο και θα τον αλλάξει εντός ημερών με 30 ευρώ (20 το ανταλλακτικό, 10 η εργασία).

 

Ερωτήσεις/απορίες: Εσείς είχατε στο παρελθόν παρόμοια δυσάρεστη εμπειρία; Είναι τόσο ακριβό το εν λόγω ανταλλακτικό και κυρίως το βγάζει μόνο η acer; Υπήρχε λόγος να ελεγχθεί η περιοχή με τον σκληρό, τη μητρική κτλ;  Έχουν σχέση οι επαφές για τα λαμπάκια που προανέφερα με την επίλυση του προβλήματος της οθόνης;

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο που σας πήρε να το διαβάσετε (ίσως) όλο.

Επεξ/σία από Neiman
  • Like 3
Δημοσ.

Μερικές οθόνες δεν μπορούν να αφαιρεθούν αν δεν γίνει βίδες το laptop.

Τα inverter αλλάζουν σχεδόν πάντα χωρίς να αφαιρέσεις την οθόνη πάντως..πέρα από αυτό, εγώ δεν θεωρώ παράλογη την τιμή. Το ότι επέστρεψαν το λάπτοπ στην κατάσταση που περιγράφει η φίλη είναι όντως φάουλ

Δημοσ.

Ερωτήσεις/απορίες: Εσείς είχατε στο παρελθόν παρόμοια δυσάρεστη εμπειρία; Είναι τόσο ακριβό το εν λόγω ανταλλακτικό και κυρίως το βγάζει μόνο η acer; Υπήρχε λόγος να ελεγχθεί η περιοχή με τον σκληρό, τη μητρική κτλ;  Έχουν σχέση οι επαφές για τα λαμπάκια που προανέφερα με την επίλυση του προβλήματος της οθόνης;

 

Επειδή παλιότερα είχα ακριβώς το ίδιο λάπτοπ και το είχα κάνει βίδες για άλλου είδους πρόβλημα:

 

1. Δεν γνωρίζω για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, αλλά αν η τιμή που παίζει είναι 20, ακόμα και αν υπάρχει μεταξύ υποθετικών no name και κάποιο της μαμάς Acer, δε νομίζω ότι αιτιολογείται 300% το κόστος του no name.

 

2. Το inverter βγαίνει (απ' όσο θυμάμαι) εξαιρετικά εύκολα, δε χρειάζεται καν να ανοίξεις το καπάκι της οθόνης. Λύσιμο όμως το κουτί θέλει και τα καλώδια τροφοδοσίας και φωτισμού είναι στο ίδιο σημείο, πάνω από το πληκτρολόγιο και ανάμεσα στα ηχεία.

 

Κατόπιν εορτής φαίνονται περιττά όλα αυτά, αλλά μέχρι να διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα είναι στο inverter και όχι κάπου αλλού, δε μου φαίνεται παράλογο να έχει λυθεί σχεδόν όλο. Η μόντα για το κουμπί I/O μάλλον έγινε επειδή βγαίνοντας το καπάκι, είτε δεν έκανε εξίσου καλή επαφή κατόπιν, είτε επειδή το είδε ο τεχνικός και πήγε να το διορθώσει μιας και ήταν ήδη ανοιχτό και "εύκολο".

 

Το δέσιμο είναι το μεγάλο φάουλ της φάσης (εκτός της τιμής, που όμως ελεύθερη_αγορά) και δεν αποκλείω να έγινε τελείως σταρχιδίστικα από αντίδραση στις διαμαρτυρίες σου.

Δημοσ.

η εταιρια θα βαλει το ανταλακτικο που ξερει οτι δουλευει,που δινει εγγυηση η ιδια και που αν δεν δουλευει το στελνει πισω για αλλαγη .δεν θα γραψω για φπαδες και φορολογια της ελ.εταιριας.ναι,ολα αυτα κοστολογουνται στην τιμη που ζηταει η εταιρια.αν μπορειτε να κανετε τις επισκευες πιο φτηνα,τι χαραμιζετε τον χρονο της εταιριας?

  • Like 2
Δημοσ.

Το δέσιμο είναι το μεγάλο φάουλ της φάσης (εκτός της τιμής, που όμως ελεύθερη_αγορά) και δεν αποκλείω να έγινε τελείως σταρχιδίστικα από αντίδραση στις διαμαρτυρίες σου.

 Βασικά κουβέντα απλή έκανα ώστε να καταλάβω τι παίζει, χωρίς καμία επίθεση προσωπική στον υπάλληλο. anyway...

 

 

η εταιρια θα βαλει το ανταλακτικο που ξερει οτι δουλευει,που δινει εγγυηση η ιδια και που αν δεν δουλευει το στελνει πισω για αλλαγη .δεν θα γραψω για φπαδες και φορολογια της ελ.εταιριας.ναι,ολα αυτα κοστολογουνται στην τιμη που ζηταει η εταιρια.αν μπορειτε να κανετε τις επισκευες πιο φτηνα,τι χαραμιζετε τον χρονο της εταιριας?

Αφενός δεν είμαι του χώρου ώστε να γνωρίζω τι πρόβλημα είχε και πόσο αυτό κοστολογείται, αφετέρου μάλλον δεν διάβασες ότι απέφευγα να υποχρεωθώ σε συνάδελφο. Όσο για την "καημένη" την εταιρεία, υποθέτω ότι γι' αυτό υπάρχουν τα standard χρήματα του ελέγχου, όπως και η αποδοχή αυτής στην επιλογή του πελάτη να μην γίνεται κάποια ενέργεια χωρίς τη συναίνεσή του: προφανώς για το πιθανόν μεγάλο κόστος της επισκευής που ίσως να μην ανταποκρίνεται στην τσέπη του. Το εάν είχα ή δεν είχα τα χρήματα είναι δική μου υπόθεση. Κι εγώ στεναχωρήθηκα εκ μέρους της, αλλά με τέτοιο φόρτο εργασίας σίγουρα θα ανταπεξέλθει τη χασούρα..

 

Λογική μου φαίνεται κι εμένα η τιμή εφόσον μιλάμε για το γνήσιο. Το ανταλλακτικό που βρήκες είναι κινέζικο;

Οπότε η ίδια η Acer κατασκευάζει το ανταλλακτικό; Δεν γνωρίζω την προέλευση εκείνου που επίκειται να μπει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://www.laptopspares.gr/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%ACLaptops/Inverter/Acer/INVERTERACERASPIRE573500597.html

κατα 90% απλα συμβατο θα ειναι ειτε απο εσηοπ ειτε απο τον τεχνικο εταιρειας...

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.

το σερβις θα σου βαλει γνησιο ανταλλακτικο (αν ειναι επισημο σερβις) η αυτα που δουλευουν.τιμες μπορει να βρεις διαφορες στο ιντερνετ.

επειτα το λυσιμο δεσιμο μη σου κανει εντυπωση,ο τυπας που εχουν εκει δεν ειναι κανας γκουρου κατα πασα πιθανοτητα.επισης δεν αποκλειεται οτι ξερει ναναι απο προσωπικο ενδιαφερον κ να μην εχει στη διαθεση του καταλληλα μεσα οπως εργαλεια η service manual.

 

με αλλα λογια η θεση "τεχνικου υπολογιστων" επειδη ειναι ενα αντικειμενο γενικο κ αοριστο με ανυπαρκτη διεισδυση σε επιστημονικο πεδιο πιστοποιειται συνηθως απο ιεκ της λουτσας η απο 2-3 σεμιναρια κ αντιστοιχως οι εταιριες καλυπτονται με κατι τετοιο γιατι αντιστοιχα εχουν χαμηλο επιπεδο εξυπηρετησης κ οργανωσης.αρα οποιος εχει κανει 5 φορματ κ 2 κατσαβιδιασματα εγινε τεχνικος κ πας εσυ το λαπτοπ σου κ αρχιζει το παρτυ.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο τεχνικός της εταιρείας σε ενημέρωσε για την πολιτική της εταιρείας, απλά τόσα ζητάνε και τέλος. Για το ανταλλακτικό θα μπορούσες να τους ρωτήσεις τι μάρκα/μοντέλο είναι και να το συγκρίνεις αν είναι ίδιο με αυτό που είχες βρει σε φθηνότερη τιμή. Και πάλι οτι και να κάνεις η τιμή της εταιρείας είναι αυτή δεν μπορεί να γίνει τίποτε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το ανταλλακτικό θα μπορούσες να τους ρωτήσεις τι μάρκα/μοντέλο είναι και να το συγκρίνεις αν είναι ίδιο με αυτό που είχες βρει σε φθηνότερη τιμή.

Ρώτησα επανειλημμένως. Στην αρχή έλεγε ότι δεν επιτρέπεται να αναφέρει ούτε μάρκα ούτε μοντέλο. Όταν επισήμανα ότι δικαιούμαι να γνωρίζω, το γύρισε ότι είναι το γνήσιο ανταλλακτικό της Acer, γιατί μόνο αυτό έχουν. Ξαναρώτησα για το μοντέλο, δεν ήξερε και έπρεπε να το ψάξει, μετά κατέληξε ότι το απαγορεύει η εταιρεία.

10~20 € έχουν μετατροπείς από δεύτερο χέρι. Το καινούριο εκεί γύρω στο 50αρι θα παίζει.

Εάν επρόκειτο να είναι μεταχειρισμένο θα μου το'λεγε άνετα ο συνάδελφος.

 

 

Και, εν πάση περιπτώσει, εάν το πάρουμε αποκλειστικά από θέμα τιμής, υπάρχουν διάφορες κατηγορίες πελατών. Για εμένα, π.χ., έχοντας μια συσκευή 8ετίας που χρησιμοποιώ μόνο για τον ελεύθερό μου χρόνο, είναι τρόπον τινά πεταμένα λεφτά.  (Και για την ακρίβεια, εάν γινόταν απλά να το επισκευάσω χωρίς αλλαγή, θα το επέλεγα άμεσα).

Για κάποιον όμως που έχει ένα έστω 3-4 ετών (και πολύ μάλλον) και αποτελεί βασικό εργαλείο της δουλειάς του, θα του φανεί καλή τιμή, κάτι που το βρίσκω απόλυτα λογικό. 

 

Η ουσία όμως είναι και η συνολική αντιμετώπιση και το αποτέλεσμα. Άπαξ και στείλεις το μηχάνημα για service πρέπει χωρίς δεύτερη σκέψη να συμφωνήσεις με όσο κοστολογούν την επισκευή που χρειάζεται, διαφορετικά και θα σε χλευάσουν (κάτι σύνηθες για γυναίκα και υπολογιστές) και θα σου επιστραφεί η περιουσία σου λες και την είδε τυφλός;

Σε επαγγελματικές συναλλαγές εγώ δεν γνωρίζω τέτοιες αντιδράσεις.

Επεξ/σία από Neiman
Δημοσ.

Με 10-20 € είναι κατά πάσα πιθανότητα μεταχειρισμένο (δεν το αναφέρουν οι πωλητές και ούτε υπάρχει τρόπος ελέγχου) ή από την Κινεζική αγορά. Καλύτερα μεταχειρισμένο.

Δημοσ.

Με 10-20 € είναι κατά πάσα πιθανότητα μεταχειρισμένο (δεν το αναφέρουν οι πωλητές και ούτε υπάρχει τρόπος ελέγχου) ή από την Κινεζική αγορά. Καλύτερα μεταχειρισμένο.

Ο συνάδελφος δεν μου πλασάρει κάτι. Και εάν είναι κινέζικο θα το ρωτήσω.

Όχι ότι θα με απασχολήσει εάν είναι από Κίνα, Ταϊβάν, Χονγκ-Κονγκ ή άλλη ασιατική προέλευση.

Δημοσ.

Δεν λέω αυτό. Απλά λέω ό,τι από όπου και να αγοραστεί σε αυτή την τιμή θα ισχύουν δύο πράγματα. Ή θα είναι μεταχειρισμένο ανταλλακτικό ή κατώτερης ποιότητας (aka Κινέζικο).  Και για να μην παρεξηγηθώ,  όλα στην Κίνα κατασκευάζονται. Απλά το εργοστάσιο που βγάζει η μαμά εταιρία τα δικά της, θα έχει τις σωστές προδιαγραφές.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...