alex52 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Οριστε και καποια screen capture απο τα τεστ να μου πειτε ποσο ασχημα ειναι ο δισκος
xristoforos89 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Μου έχουν τύχει πάρα πολύ τέτοιοι δίσκοι σε καινούρια κιόλας λαπτοπ, η αντιπροσωπεία δεν τους αλλάζει (εκτός και αν τους πείσεις πχ. ότι κολλάει ο δίσκος σε κωδικοποίηση φάση -που δεν πρόκειται να το ψάξουν καν περαιτέρω οπότε θα στον αλλάξουν). Καθώς μπουτάρει, πάτα f9 και τσέκαρε και τα διαγνωστικά της hp αν βγάζουν από εκεί σφάλμα στον δίσκο.
alex52 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δηλαδη παρ'οτι ο δισκος εχει προβλημα θα μου το αρνηθουν να τον αλλαξουν; επισης μηπως γνωριζεις ποια ειναι η αντιπρωσοπεια και το σερβις της hp στην ελλαδα για να παρω ενα τηλεφωνο . Να πω την αλληθεια καπως βελτιωσα την κατασταση αλλα δεν παευει να κολλαει πολυ μεχριν να εκκινηση ,αλλα αυτο δεν αλλαξει οσα αναφωρα την κατασταση του δισκου που με την παροδο του χρονου θα χειροτερεψει .
xristoforos89 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Εφόσον περνάει τα τεστ, δεν δημιουργείται θέμα. Οκ, κατανοώ το πως το λες αλλά εφόσον έχεις απόδοση 100% συνεχίζω να νομίζω πως δεν είναι εκεί το θέμα σου. Σε φίλη έχω δώσει Thinkpad T440, από 1ο λεπτό είχε 70% υγεία ο δίσκος, 100% απόδοση. 6 μήνες μετά συνεχίζει να έχει τα ίδια αποτελέσματα και δεν της δημιουργεί θέματα. Από την αντιπροσωπεία μπορούν να μου τον αλλάξουν (η αντιμετώπιση στα επαγγελματικά μηχανήματα είναι διαφορετική) αλλά θα γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον αν και εφόσον κατέβει η υγεία/απόδοση. Τεχν.Υποστήριξη HP Τηλ: 801-11-225547 Η εγγύηση σου είναι pick up and return (έρχεται κουριερ και το παραλαμβάνει και στο επιστρέφει χωρίς χρέωση). Το θέμα είναι να συνεννόηθεις νωρίτερα με το τμήμα σερβις (τηλεφωνικά) για να αλλαχθεί ο δίσκος και να μην κάνει βόλτες στην Αθήνα το μηχάνημα. όπως είπα νωρίτερα, μην αναφέρεις ότι σέρνεται το μηχάνημα (με celeron n2840 είναι φυσικό ούτως ή άλλως). Ανέφερε ότι σε τυχόν κωδικοποίηση (που λειτουργεί φουλ ο δίσκος) δημιουργεί προβλήματα. 1
alex52 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2015 Ευχαριστω πολυ για την ενημερωση θα μιλησω με HP και θα αναφερω αποτελεσματα . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα