li@m Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δεν θα πολυλογήσω και θα σας πω τον πόνο μου. Κάνανε δώρο στην κοπέλα μου, οι γονείς της, προ 18μηνου ένα λάπτοπ τούβλο Ξ από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Λοιπόν στον μήνα πάνω έκαψε 3-4 pixels. Πήγε στο service για να της το επιδιορθώσουν και έφυγε με μια απάντηση ότι έχουν πολιτική πως 5 με 10 pixel μπορούν να καούν χωρίς να φέρουν ευθύνη αντικατάστασης!!! Εδώ και κανένα μήνα, δύο σχετικές μεγάλες επιφάνειες της οθόνης έχουν ασπρίσει. Της λέω ε τώρα δεν μπορεί τι θα μας πούνε;;; Το αναλαμβάνω εγώ. Επικοινωνώ με το τμήμα service και μου απαντούν πως έχει παρέλθει ένας χρόνος και πλέον δεν το καλύπτει η εγγύηση. Ενώ σύμφωνα με το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα υποχρεούνται σε 2ετή εγγύηση, οι ίδιοι δεν το αναγνωρίζουν. Τρελάθηκα παιδιά. Προχωρώ σε καταγγελία μέσω της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για να μου πουν τηλεφωνικώς πως έχω δίκιο και πως πρέπει να προχωρήσω δικαστικά. Σας παραθέτω και το email του υπαλλήλου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΗΘΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗ Σε απάντηση του παραπάνω σχετικού, σας γνωρίζουμε ότι ισχύουν οι διατάξεις του Νόμου 2251/94 (ΦΕΚ191/Α/16-11-94) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» και ειδικότερα οι διατάξεις του άρθρου 5 «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν , καθώς και οι σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Ειδικότερα, σχετικά με την εγγύηση, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.4 του Ν.2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει : «Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήν εγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι, τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.» Επίσης, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα», σύμφωνα με το άρθρο 537 παρ. 2 του Α.Κ. «το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση…» και σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. «σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο … 2) να μειώσει το τίμημα …. 3) να υπαναχωρήσει από την σύμβαση ...». Σύμφωνα με το άρθρο 554 του Α.Κ. «Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά». Κατόπιν τούτου, δεν υφίσταται υποχρέωση παροχής διετούς εμπορικής εγγύησης. Θα πρέπει όμως στην εγγύηση να δηλώνονται τα ανωτέρω δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (άρθρα 534, 537, 540 κλπ του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Κατά συνέπεια, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 540 του Α.Κ. και ο προμηθευτής αμφισβητεί την ισχύ των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια. Οπότε το συμπέρασμα ποιο είναι ρε παιδιά; ΜΑΚΡΙΑ από τους απατεώνες!!
Basilhs23___ Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Σε υπολογιστή που είχα πάρει το 2009 μου είχανε πει οτι η εγγύηση είναι για 1 έτος, μου κάηκε το τροφοδοτικό και προλάβαμε και το αλλάξαμε στον τελευταίο μήνα. Για τα pixels δεν ξέρω τι ισχύει. Πάντως μου είχανε δώσει χαρτιά από το πλαίσιο που όριζαν συγκεκριμένα την εγγύηση και το έλεγαν γραπτώς.
JohnTehGreek Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Άσε το τηλέφωνο πήγαινε από κοντά και άρχισε τις φωνές στο μαγαζί,ζήτησε τον προϊστάμενο και θα σου πω εγώ για πότε θα στο αλλάξουν-Επισκευάσουν.
Fulgore Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Οντως δουλεια απο τηλεφωνο δεν κανεις. Πρεπει να πας απο κοντα να τους τα πεις. Επισης αν μπορεις πηγαινε με το κινητο ή tablet την εν λογω αποφαση που να οριζει ποση εγγυηση οφειλει να σου δωσει το Πλαισιο. Αλλωστε η πιο κλασσικη περιπτωση εγγυησης 1 ετους ειναι αυτη με τα iphone. Οσοι το κυνηγανε δικαστικως ή τελος παντων με τρεχαματα παντα βρισκουν το δικιο τους. Αντε με τους παλιο κουραμπιεδες εκει στο Πλαισιο,και προιοντα-σκουπιδια πουλανε και η εγγυηση τους ειναι για τα μπαζα.
splash18 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Και εννοειται να μας ενημερωσεις κ εμας τι θα σου πουν οταν δουν την ευρωπαικη οδηγια για τα δυο ετη εγγυησης
The_Judas Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 8. Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα χωρίς επιβάρυνση να απαιτήσει, διόρθωση ή αντικατάσταση, ή να μειώσει το τίμημα, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, ή να απαιτήσει αποζημίωση. Τα δικαιώματα αυτά μπορεί να τα ασκήσει σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας του αντικειμένου που πουλήθηκε. Τα δικαιώματα αυτά παραγράφονται μετά από δύο έτη.Ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, αν το αντικείμενο που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως :i. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή ii. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση iii. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας iv. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση. Το σημείο με τα bold δεν αναγράφει κάτι για διετή εγγύηση. Γράφει ότι ο αγοραστής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα για αντικατάσταση-σερβις κλπ σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για κάποιο ελάττωμα ή το προιόν δεν έχει κάποια ιδιότητα την οποία διαφήμιζε ότι έχει.
AntiCambeR Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2015 Εφόσον δεν υπάρχει αντιπροσωπεία Tuvlo-X εξαρτάσαι απο αυτούς. Αν ήταν άλλη μάρκα απλά θα πήγαινες στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα