Προς το περιεχόμενο

H εγγύηση Nexus Protect είναι η απάντηση της Google στο AppleCare


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Google στην εκδήλωση που πραγματοποίησε για να ανακοινώσει τις νέες συσκευές της σειράς Nexus, παρουσίασε και την νέα –προαιρετική- premium εγγύηση Nexus Protect.

Η εγγύηση καλύπτει για δύο χρόνια μηχανικές βλάβες στις δύο νέες συσκευές Nexus 5X και Nexus 6P καθώς και βλάβες και ζημιές που ενδέχεται να προκύψουν από πτώσεις ή ατυχήματα (αν κάποιοι ιδιαίτερα απρόσεκτοι καταφέρουν και καταστρέψουν το κινητό τους με κάποιον τρόπο, τότε η Google θα το αντικαταστήσει την επόμενη μέρα). Η εγγύηση Nexus Protect κοστίζει $69 για το Nexus 5X και $89 για το Nexus 6P.

 

Δυστυχώς, και για την ώρα, η συγκεκριμένη υπηρεσία της Google είναι διαθέσιμη μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες ωστόσο μελλοντικά αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες αγορές.

 

Link.png Site: GSMArena

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τις εγγυήσεις δεν το καταλαβαίνω.

Υποτίθεται ότι η εγγύηση σημαίνει ότι ο κατασκευαστής σου εγγυάται ότι το προϊόν σου δε θα βγάλει βλάβη μέσα στο τάδε χρονικό διάστημα. Αυτό προκύπτει από την ίδια την κατασκευή του προϊόντος και καθρεπτίζει στο πόσο ανθεκτικό είναι το προϊόν στο χρόνο. Η επέκταση εγγύσης δεν έχει κανένα νόημα. Ένα χαρτί που λέει ότι πλήρωσες τόσα δεν αυξάνει την πραγματική αντοχή που έχει το προϊόν στο χρόνο.

Οπότε είτε αυτά που πουλάνε δεν είναι εγγύηση (είναι περισσότερο μια φτηνή μελλοντική τεχνική επισκευή) είτε η εγγύηση που σου δίνει ο κατασκευαστής είναι εικονική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική αντοχή του προϊόντος.

 

Αν και με τις τάσεις της Αμέρικα να κατευθύνει την παγκόσμια αγορά μου φαίνεται ότι αυτό έγκειται στην παγκόσμια προσπάθεια να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τις εγγυήσεις δεν το καταλαβαίνω.

Υποτίθεται ότι η εγγύηση σημαίνει ότι ο κατασκευαστής σου εγγυάται ότι το προϊόν σου δε θα βγάλει βλάβη μέσα στο τάδε χρονικό διάστημα. Αυτό προκύπτει από την ίδια την κατασκευή του προϊόντος και καθρεπτίζει στο πόσο ανθεκτικό είναι το προϊόν στο χρόνο. Η επέκταση εγγύσης δεν έχει κανένα νόημα. Ένα χαρτί που λέει ότι πλήρωσες τόσα δεν αυξάνει την πραγματική αντοχή που έχει το προϊόν στο χρόνο.

Οπότε είτε αυτά που πουλάνε δεν είναι εγγύηση (είναι περισσότερο μια φτηνή μελλοντική τεχνική επισκευή) είτε η εγγύηση που σου δίνει ο κατασκευαστής είναι εικονική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική αντοχή του προϊόντος.

 

Αν και με τις τάσεις της Αμέρικα να κατευθύνει την παγκόσμια αγορά μου φαίνεται ότι αυτό έγκειται στην παγκόσμια προσπάθεια να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι.

Όσο αφορά τις εγγυήσεις, το ποσοστό που γνωρίζει πως θα κινηθεί σε περίπτωση βλάβης μιας συσκευής (όχι απαραίτητα κινητού τηλεφώνου) είναι λίγο.

Κανείς δεν έπαθε τίποτα από μια επέκταση εγγύησης.

Και το κόστος αυτής μπροστά σε μια υποτιθέμενη ζημιά είναι πολύ μικρή αν σκεφτείς ότι σε περίπτωση βλάβης -εκτός εγγύησης- μπορεί να πληρώσεις πολύ περισσότερα.

Βέβαια αν είσαι από τους ανθρώπους που αλλάζουν συσκευή κάθε χρόνο, τότε δε σε συμφέρει να κάνεις επέκταση. Στην αντίθετη περίπτωση όμως καλό είναι να το σκεφτείς, ειδικά αν έχεις αγοράσει ένα ακριβό προϊόν, όπου η αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης το καθιστά ακόμα πιο ακριβό στο σύνολό του.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τις εγγυήσεις δεν το καταλαβαίνω.

Υποτίθεται ότι η εγγύηση σημαίνει ότι ο κατασκευαστής σου εγγυάται ότι το προϊόν σου δε θα βγάλει βλάβη μέσα στο τάδε χρονικό διάστημα. Αυτό προκύπτει από την ίδια την κατασκευή του προϊόντος και καθρεπτίζει στο πόσο ανθεκτικό είναι το προϊόν στο χρόνο. Η επέκταση εγγύσης δεν έχει κανένα νόημα. Ένα χαρτί που λέει ότι πλήρωσες τόσα δεν αυξάνει την πραγματική αντοχή που έχει το προϊόν στο χρόνο.

Οπότε είτε αυτά που πουλάνε δεν είναι εγγύηση (είναι περισσότερο μια φτηνή μελλοντική τεχνική επισκευή) είτε η εγγύηση που σου δίνει ο κατασκευαστής είναι εικονική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική αντοχή του προϊόντος.

 

Αν και με τις τάσεις της Αμέρικα να κατευθύνει την παγκόσμια αγορά μου φαίνεται ότι αυτό έγκειται στην παγκόσμια προσπάθεια να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι.

 

Δηλαδή αν κάποιος το μετέφραζε ασφάλεια(insurance) που μάλλον είναι πιο κοντά στην επίσημη ονομασία που περιέχει τη λέξη protect αλλάζει κάτι από την ονομασία επέκταση εγγύησης; Αν ναι το μεταφράζεις έτσι και κοιμάσαι ήσυχος. Διαφορετικά αν είσαι αντίθετος με την όλη ιδέα των ασφαλίσεων μπορείς να τα βάλεις με τις ασφάλειες αυτοκινήτου, υγείας, πυρός, το καπιταλιστικό σύστημα, τον ήλιο που βγαίνει από την ανατολή μπλα μπλα μπλα...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Πρώτο, ΔΕΝ είναι υποχρεωτική η επέκταση εγγύησης.

2. Δεύτερο, κρίνοντας από το κινητά με σπασμένες οθόνες στις αγγελίες, σε πολλούς θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη!

 

Δεν αφορά βέβαια όσους αλλάζουν κινητό σε εβδομαδιαία βάση...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τις εγγυήσεις δεν το καταλαβαίνω.

Υποτίθεται ότι η εγγύηση σημαίνει ότι ο κατασκευαστής σου εγγυάται ότι το προϊόν σου δε θα βγάλει βλάβη μέσα στο τάδε χρονικό διάστημα. Αυτό προκύπτει από την ίδια την κατασκευή του προϊόντος και καθρεπτίζει στο πόσο ανθεκτικό είναι το προϊόν στο χρόνο. Η επέκταση εγγύσης δεν έχει κανένα νόημα. Ένα χαρτί που λέει ότι πλήρωσες τόσα δεν αυξάνει την πραγματική αντοχή που έχει το προϊόν στο χρόνο.

Οπότε είτε αυτά που πουλάνε δεν είναι εγγύηση (είναι περισσότερο μια φτηνή μελλοντική τεχνική επισκευή) είτε η εγγύηση που σου δίνει ο κατασκευαστής είναι εικονική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική αντοχή του προϊόντος.

 

Αν και με τις τάσεις της Αμέρικα να κατευθύνει την παγκόσμια αγορά μου φαίνεται ότι αυτό έγκειται στην παγκόσμια προσπάθεια να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι.

Ο κατασκευαστής με την εγγύηση, σου εγγυάται την ΕΛΑΧΙΣΤΗ διάρκεια που το προϊόν του θα λειτουργεί σωστά. Δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει αμέσως μετά. Εξάλλου, έπρεπε να μπει και ένα συγκεκριμένο όριο για να μην ορίζει ότι θέλει ο καθένας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κατασκευαστής με την εγγύηση, σου εγγυάται την ΕΛΑΧΙΣΤΗ διάρκεια που το προϊόν του θα λειτουργεί σωστά. Δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει αμέσως μετά. Εξάλλου, έπρεπε να μπει και ένα συγκεκριμένο όριο για να μην ορίζει ότι θέλει ο καθένας.

 

Μετά από καταιγισμό σχολίων εναντίων μου ότι λέω μαλακίες. Οκ παίδες απλά το βλέπω αλλιώς αν και το σχολιό σου μου με έπεισε περισσότερο.

 

Όσον αφορά στο κομμάτι του ορίου (φαντάζομαι κάτω όριο). Δεν ισχύουν παντού τα όρια νομίζω.

 

Π.χ στην Ευρώπη έχεις κάτω όριο 2 χρόνια.

Στην Αμερική το έψαξα λίγο και βλέπω ότι δεν υπάρχει κάποιο κάτω όριο. Απλά αν δεν συμφωνείς με τα terms δεν αγοράζεις το προϊόν.

 

Αν ισχύει αυτό τότε ουσιαστικά ότι θέλουν βάζουν για εγγύηση εκεί. Αλλά όπως είπα το έψαξα λίγο γιατί νομικές ορολογίες στα αγγλικά δε σκαμπάζω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια εγγύηση τέτοιας μορφής είχα πάρει από τον Κώτσο με την αγορά ενός ταμπλετ. Εδινες κάτι σε 40 ευρώ παραπάνω και σου έδινε άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης αλλά και άμεση αλλαγή οθόνης αν σπάσει. Και αυτό για 2 χρόνια. Επειδή το ταμπλετ θα το είχε παιδί θεώρησα σωστό να την πάρω. Και τελικά βγήκα κερδισμένος γιατί το ταμπλετ σε 1,5 χρόνο μπρικαρε και μου έδωσαν πιο καινούργιο μοντέλο χωρίς ερωτήσεις. Γνωστός μου που το ειχε σπάσει (το πάτησε παιδί στο πάτωμα) του τόφτιαξαν δωρεάν.

Παρεπιπτόντως, αν το ταμπλετ ήταν για δική μου αποκλειστική χρήση δε θα αγόραζα την επιπλέον κάλυψη θεωρώντας ότι είναι υποχρέωση του κατασκευαστή να με καλύψει σε περίπτωση βλάβης, εννοείται ότι εγώ δε θα τόσπαγα βέβαια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ελλαδα μπορεί και να σου κάνουν μανούρα αν έχει κιτρινίλα στην οθόνη και πας να την αλλάξεις

 

Όχι μπορεί...σίγουρα. Μου το κανε η αντιπροσωπεία της LG στο G3 και μάλιστα δε μου την άλλαξε γιατί το τηλέφωνο είχε χτύπημα στην άκρη του πλαισίου.ΟΧΙ ΣΠΑΣΙΜΟ!

Και η οθόνη είναι γεμάτη με κίτρινα σημάδια που είναι γνωστό σαν πρόβλημα...Ποτέ ξανά LG τουλάχιστον για μένα.

Δε λέω ότι οι άλλοι θα μου το άλλαζαν...αλλά τουλάχιστον δεν κιτρινίζουν οι οθόνες τους.

 

Αν το κάνει αυτό η google μόνο θετικό μπορεί να θεωρηθεί.Στοχεύει στον πελάτη!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.