dchatz Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Αν το κάνει αυτό η google μόνο θετικό μπορεί να θεωρηθεί.Στοχεύει στον πελάτη! H google δεν κάνει κάτι ιδιαίτερο. Πληρώνεις κάτι παραπάνω (δεν είναι τσάμπα) και σου παρέχει επισκευή προβλημάτων ακόμα και απο δική σου υπαιτιότητα. Αυτό είναι όλο. Παράλληλα κάνει συμφωνία με ασφαλιστική εταιρεία που ασφαλίζει την παροχή. Μη θεωρούμε παροχή μια υπηρεσία που την πληρώνεις επιπλέον και μη καταλήξουμε να πληρώνουμε επιπλέον για να μας παρέχουν την εγγύηση που έτσι κι αλλιώς είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν στη βασική τιμή (βλάβη λόγω αστοχίας υλικού ή παραγωγής). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mentzik Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2015 Επέκταση στο support σε αναβαθμίσεις μπορούν να κάνουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tripialosgr Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2015 είδε και απόειδε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα