Προς το περιεχόμενο

Δίσκος ή σασμάν?


Jethro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μήπως σου τοποθέτησαν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά αυτοκινήτου;

 

​Μου είναι πολύ δύσκολο να συνειδητοποιήσω ότι χάλασαν τόσο γρήγορα. Κάτι δεν μου πάει καλά.

 

Εχω την εξής μέθοδο και αν θέλεις ακολούθησε την όσο και αν ο μηχανικός η το συνεργείο αυτοκινήτων σου μουρτζουφλιάζει..

 

  1. Διαχώρισε το ΕΡΓΑΣΙΑ από το ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ
  2. ΠΕΣ στο ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ πόσο θέλει για την τοποθέτηση του ανταλλακτικού και αγόρασε ΕΣΥ μόνος σου τα ανταλλακτικά. Ακολούθησε τον σύνδεσμο που έχει μια πολύ καλή  λίστα με Eshop  με ανταλλακτικά αυτοκινήτων online που μπορεί να τα στείλει κατευθείαν στο συνεργείο η ακόμα καλύτερα πηγαινέ τα εσύ.
  3. Παρακολούθησε την επισκευή στο συνεργείο και να ξέρεις ότι επειδή το συνεργείο θα σου πεί μια τιμή λίγο παραπάνω (βγάζουν εξτρα χρήματα από το ανταλλακτικό) , να ξέρεις ότι θα ισοφαριστεί από το κέρδος που θα έχεις από την χαμηλή τιμή σε ανταλλακτικά αυτοκινήτων που έχουν τα παραπάνω eshop.
  4. Όμως είσαι σίγουρος για την ποιότητα, είναι είτε γνήσια είτε πρώτης εφαρμογής όπως λέγονται (ιμιτατιον, imitation) και εγγυημένα για 2 χρόνια.

Π​ΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

και αν ο μηχανικος δεν γουσταρει να πειραματιστει με τις κινεζιες απο car/ebay?

 

και αν κατι παει στραβα ποιος θα πληρωσει για την επισκευη; Ο μηχανικος ή αυτος που επελεξε το ανταλλακτικο;

 

λιγο προσοχη με τις αποδειξεις (αυτες απο ταμειακες δεν αντεχουν και πολυ...) και παντα ξεχωριστες για εργασια/ανταλλακτικα

 

και αν ο μηχανικος δεν γουσταρει τον καθε ασχετο πανω απο το κεφαλι του την ωρα που δουλευει;

 

και αν ψειρισει τιποτα; Αν χτυπησει; Θα αφησει ο αλλος το μαγαζι για να τον τρεχει στα νοσοκομεια;

 

απαιτειτε να ειστε μπροστα την ωρα που κανουν εγχειρηση στο παιδι σας; Μηπως τους πατε και την μπουκαλα με το αναισθητικο;

 

Ή μηπως δεν επιλεγετε γιατρους στην τυχη;

 

φυσικα και θα γλιτωσετε απο χρονο/κοπο τον μηχανικο αν του πατε (ειδικα κανα περιεγο/σπανιο) ανταλλακτικο, αφου πρωτα εχετε κανει μια σοβαρη ερευνα με λιγο common sense και εχετε την συμφωνη γνωμη του

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα, στα πόσα χιλιόμετρα συνήθως γίνεται αλλαγή στον δίσκο του συμπλέκτη σε ένα αυτοκίνητο; Στο δικό μου δεν έχω αλλάξει ακόμα και προβληματίζομαι γιατί του έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα.Υπάρχει περίπτωση να με αφήσει ξαφνικά;Μπορώ να το καταλάβω πριν με αφήσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα, στα πόσα χιλιόμετρα συνήθως γίνεται αλλαγή στον δίσκο του συμπλέκτη σε ένα αυτοκίνητο; Στο δικό μου δεν έχω αλλάξει ακόμα και προβληματίζομαι γιατί του έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα.Υπάρχει περίπτωση να με αφήσει ξαφνικά;Μπορώ να το καταλάβω πριν με αφήσει;

 

Ανάλογα με το δίσκο-πλατό & τη χρήση που κάνει ο οδηγός.

Ένα σύνηθες όριο είναι τα 100.000-120.000 km.

 

Υπάρχουν διάφορες εμπειρικές μέθοδοι ελέγχου. Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το εξής:

  • Με σταματημένο το αμάξι, καλά τραβηγμένο το χειρόφρενο & πατημένο το συμπλέκτη βάλε μια υψηλή ταχύτητα (3η ή 4η).
  • Ανέβασε τις στροφές του κινητήρα.
  • Άφησε απότομα το πεντάλ του συμπλέκτη.

Ο κινητήρας θα πρέπει -κανονικά- να σβήσει. 

Αν εξακολουθεί να λειτουργεί, τότε πατινάρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτη η φθορα ερχεται σιγα-σιγα και συνηθιζει ο καθημερινος οδηγος του (οπως και με τα λαστιχα κτλ κτλ)

 

αν φτασει στο σημειο να πατιναρει με 1η σε ευθεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις και με πρωτη

Και στο πάτημα του συμπλέκτη το καταλαβαινεις

 

Δοκιμάζοντας τη μέθοδο με την 1η είναι πιο δύσκολο να καταλάβεις. Anyway, ορίστε κι αυτή:

  • Με σταματημένο το αμάξι, καλά τραβηγμένο το χειρόφρενο & πατημένο το συμπλέκτη βάλε 1η.
  • Σιγά-σιγά, χωρίς να πατάς το γκάζι, άφηνε το συμπλέκτη.

Αν αρχίζει να "κάθεται" το πίσω μέρος & πάει να σβήσει έχοντας αφήσει μικρή διαδρομή του συμπλέκτη , λογικά έχει ακόμη km.

Αν έχεις αφήσει σχεδόν όλη τη διαδρομή του συμπλέκτη και τότε "κάθεται" & πάει να σβήσει, λογικά κοντεύει να το πει το ποίημα.

 

Σ' αυτή την περίπτωση όμως μπορεί να ξεγελαστείς αν το πλατό έχει δυνατά χτένια και σπρώχνει δυνατά τον φθαρμένο δίσκο.

 

Στην περίπτωση με 3η-4η συνήθως βγάζεις ασφαλέστερο συμπέρασμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το δοκιμάσω αύριο να δω τι θα κάνει...

Πάντως του έχω γράψει ήδη κάτι παραπάνω από 400 χιλιάδες...

 

Πάνω από 400 χιλιάδες km με τον ίδιο δίσκο/πλατό;!;!  :o

Ακόμη & συνέχεια σε ευθείες/κατηφόρες να οδηγούσες (& με την ίδια ταχύτητα ή/& νεκρά  :P ), είναι απίθανο ν' αντέξει τόσο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nissan Micra του 93 μοντέλο.Πολυ παλιά του έκανα πάρα πολλά χιλιόμετρα σε εθνική.Τα τελευταία χρόνια το βγάζω πιο αραία εθνική.Τα υπόλοιπα γίνονται σε επαρχία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι το μόνο που δεν έχω αλλάξει από τότε που το αγόρασα.Όλα τα άλλα έχουν αλλαχτεί

Έχεις αλλάξει και μοτέρ δλδ?

Πάνω από 400 χιλιάδες km με τον ίδιο δίσκο/πλατό;!;!  :o

Ακόμη & συνέχεια σε ευθείες/κατηφόρες να οδηγούσες (& με την ίδια ταχύτητα ή/& νεκρά  :P ), είναι απίθανο ν' αντέξει τόσο!

Τι τον πέρασες το δίσκο? Τόνερ εκτυπωτή που χρειάζεται αλλαγή ακριβώς μετά από 2.000 εκτυπώσεις?

 

Όταν οδηγείς σε ευθείες χωρίς να αλλάζεις ταχύτητες, ο δίσκος δεν φθείρεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...