Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους!

Οπως εχω γραψει και σε αλλα νηματα, ετοιμαζομαι για κατατακτηριες. Ξεκινησαν τα μαθηματα στο πανεπιστημιο και αποφασισα να τα παρακολουθω μεχρι να γραψουμε.

 

 

Επειδη πολυ συχνα αφαιρουμαι την ωρα του μαθηματος και επειδη το επιστημονοκο πεδιο θα ναι πολυ απαιτητικο προς εμενα σκεφτηκα να βρω ενα τροπο να καταφραω τις παραδοσεις ωστε να μπορω να τα ξανακουω και να τα εμπεδωνω καλυτερα.

 

Ηθελα να ρωτησω αν το χετε δοκιμασει, αν εχετε βρει αλλους τροπους να εμπεδωνετε τις παραδοσεις και αν ειχατε δοκιμασει ειδικα μαγνητοφωνα ή απλα κινητα

 

Η βοηθεια σας ειναι πολυτιμη!

Δημοσ.

From my experience, δεν δουλεύει το μαγνητόφωνο. Δεν έχεις το οπτικό ερέθισμα και έτσι δεν μπορείς να κατανοήσεις πάντα τι λέει ο καθηγητής. Plus, ότι για να έχεις καλή καταγραφή θα πρέπει να κάθεσαι κάπου κοντά στον ομιλητή το οποίο δεν συμβαίνει πάντα. 

 

 

Για να εμπεδώσεις την παράδοση προσπάθησε να σκέφτεσαι τι λέει ο καθηγητής και, εάν έχεις απορία, ρώτα επί τόπου. 

 

 

Εάν αφαιρείσαι, τότε δεν σε ενδιαφέρει αυτό που ακούς. Προσπάθησε να σκεφτείς, πριν μπεις για διάλεξη, τι είναι αυτό που θα σου μάθει το μάθημα, να συνδέσεις αυτή την γνώση με μία πραγματική κατάσταση/πρόβλημα και καθώς ακούς την διάλεξη να λύνεις το πρόβλημα που σκέφτηκες πριν στο μυαλό σου. 

Δημοσ.

Άσχετα με το τι γίνεται, η όποια καταγραφή (ήχου ή εικόνας) είναι "παράνομη" χωρίς τη συναίνεση του ομιλιτή. Οπότε πριν το κάνεις ρώτα.

 

Το καλύτερο είναι οι σημειώσεις και ας είναι τα ίδια αυτά που λέει με τις σημειώσεις του

  • Like 3
Δημοσ.

Έχε υπόψη σου πως αρκετοί καθηγητές φτιάχνουν διαφάνειες για το μάθημα, οι οποίες είναι προσβάσιμες απ' όλους τους φοιτητές στο eClass. Σε άλλους είναι επαρκείς, σε άλλους όχι. Έτσι, κατά την παράδοση, μπορείς να δεις τι χρειάζεται να σημειώσεις και τι όχι. Λίγα είναι τα μαθήματα που γράφονται όλα στον πίνακα και πρέπει να τα γράψεις. Έτσι συμβαίνει σ' εμάς, τουλάχιστον.

 

Καλή αρχή!

Δημοσ.

Τα μαθηματα ειναι φυσικη, χημεια και μαθηματικα.

 

Δθστυχως αφαιρουμαι και με πραγματα ου μ ενδιαφερουν, δεν μπορω να το ελεγξω απολυτα.

 

Σημειωσεις κραταω αλλα πολλες φορες δεν προλαβαινω και ξενερωνω να χω μισογραμμενες σημειωσεις.

 

Κι εμενα ο ενδοιασμος μου ηταν η απουσια οπτοκου υλικου και η ενσταση των καθηγητων.

Δημοσ.

Οι διαλέξεις σε ένα πανεπιστήμιο στην Ελλάδα είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ. Δηλαδή, ΟΠΟΙΟΣ θέλει μπορεί να μπει και να την παρακολουθήσει.

 

 

Οπότε, δεν τίθεται κανένα θέμα με την καταγραφή. 

  • Like 1
Δημοσ.

Οι διαλέξεις σε ένα πανεπιστήμιο στην Ελλάδα είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ. Δηλαδή, ΟΠΟΙΟΣ θέλει μπορεί να μπει και να την παρακολουθήσει.

 

 

Οπότε, δεν τίθεται κανένα θέμα με την καταγραφή.

Εξαρτάται από την κρίση του καθηγητή.Κάποιοι δεν θα ενοχληθούν, κάποιοι άλλοι ναι.

Δημοσ.

Εξαρτάται από την κρίση του καθηγητή.Κάποιοι δεν θα ενοχληθούν, κάποιοι άλλοι ναι.

 

 

Το εάν ενοχλείται ο διδάσκων και δεν θέλει αυτός είναι εντελώς διαφορετικό από το εάν έχει δικαίωμα ο φοιτητής να το κάνει.

 

Είναι σαν την εξεταστική του Σεπτέμβρη. Βάσει νόμου, ο φοιτητής έχει δικαίωμα να εξεταστεί ισότιμα σε όλες τις εξεταστικές περιόδους, συμπεριλαμβανομένης και αυτής του Σεπτέμβρη. Είναι όμως αρκετοί καθηγητές που λένε ότι δεν περνάνε άτομα τον Σεπτέμβρη, επειδή έτσι θέλουν. 

Δημοσ.
 

Οι διαλέξεις σε ένα πανεπιστήμιο στην Ελλάδα είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ. Δηλαδή, ΟΠΟΙΟΣ θέλει μπορεί να μπει και να την παρακολουθήσει.

 

 

Οπότε, δεν τίθεται κανένα θέμα με την καταγραφή. 

 

Γνώμη μου είναι πως η πάνω πρόταση δεν έχει καμία σχέση με την κάτω.

 

Αντιπαραδείγματα:

 

Μπορείς να πας στην Ευελπίδων να παρακολουθήσεις οποιαδήποτε δίκη είναι ανοιχτή στο κοινό.

Δοκίμασε να κάνεις το ίδιο με (εμφανή) συσκευή καταγραφής, πχ βιντεοκάμερα να δεις για πότε σε βγάζουν σηκωτό.

 

Στην παραλία, σκάει μία γκόμενα topless με thong. Μπορείς να χαζεύεις όση ώρα θες. Δεν μπορείς να την τραβήξεις βίντεο χωρίς τη συγκατάθεσή της (ή χωρίς να σε πάρει χαμπάρι τέλος πάντων). Αν πας κοντά της και αρχίσεις να τραβάς, έχει δικαίωμα να φωνάξει την αστυνομία.

 

Στο δρόμο, μπορείς να χαζεύεις πινακίδες αυτοκινήτων όλη μέρα. Να το κάνεις χόμπυ. Πάρε ένα κινητό και άρχισε να βγάζεις φωτογραφίες πινακίδων συνέχεια σε ένα κεντρικό δρόμο. Το πιθανότερο να σε μαζέψουν. Για έξτρα fun, δοκιμή έξω από την αμερικάνικη πρεσβεία.

 

Ναι, οι διαλέξεις είναι δημόσιες και οι αίθουσες το ίδιο. Μπαίνει όποιος θέλει. Η καταγραφή είναι άλλο πράγμα, θέλει συγκατάθεση.

  • Like 2
Δημοσ.

 

 

 

Γνώμη μου είναι πως η πάνω πρόταση δεν έχει καμία σχέση με την κάτω.

 

Αντιπαραδείγματα:

 

Μπορείς να πας στην Ευελπίδων να παρακολουθήσεις οποιαδήποτε δίκη είναι ανοιχτή στο κοινό.

Δοκίμασε να κάνεις το ίδιο με (εμφανή) συσκευή καταγραφής, πχ βιντεοκάμερα να δεις για πότε σε βγάζουν σηκωτό.

 

Στην παραλία, σκάει μία γκόμενα topless με thong. Μπορείς να χαζεύεις όση ώρα θες. Δεν μπορείς να την τραβήξεις βίντεο χωρίς τη συγκατάθεσή της (ή χωρίς να σε πάρει χαμπάρι τέλος πάντων). Αν πας κοντά της και αρχίσεις να τραβάς, έχει δικαίωμα να φωνάξει την αστυνομία.

 

Στο δρόμο, μπορείς να χαζεύεις πινακίδες αυτοκινήτων όλη μέρα. Να το κάνεις χόμπυ. Πάρε ένα κινητό και άρχισε να βγάζεις φωτογραφίες πινακίδων συνέχεια σε ένα κεντρικό δρόμο. Το πιθανότερο να σε μαζέψουν. Για έξτρα fun, δοκιμή έξω από την αμερικάνικη πρεσβεία.

 

Ναι, οι διαλέξεις είναι δημόσιες και οι αίθουσες το ίδιο. Μπαίνει όποιος θέλει. Η καταγραφή είναι άλλο πράγμα, θέλει συγκατάθεση.

 

 

 

 

Γνώμη μου είναι ότι δεν μπορεί κανείς να εξισώνει την παραλία και την γκόμενα με μία διάλεξη. Κρίμα, πραγματικά κρίμα, που το κάνει κάποιος. 

 

 

Ιδιαίτερα που αυτός ο "κάποιος" είναι νέος ( ; ) άνθρωπος. 

 

 

Από εκεί και πέρα, νομίζω ότι κανείς μπορεί να αντιληφθεί την διαφορά μίας δίκης και μία διάλεξης. Κυρίως επειδή στην δεύτερη, η γνώση μοιράζεται ελεύθερα. 

 

 

Τέλος, θαρρώ πως υπάρχει μία διάταξη που αφήνει τον φοιτητή να έχει όποιο μέσο (φυσικά σε λογικά πλαίσια) μπορεί να τον κάνει να μάθει καλύτερα. 

Δημοσ.

ποιος εξισωσε το οτιδηποτε?Παρομοιωση λεγεται κι οχι εξισωση.Και τι εχει να λεει με το οτι η γνωση ειναι ανοικτη και μπλα μπλα μπλα? Αν ο αλλος δε θελει να καταγραφεται δεν καταγραφεται.Καλο το να λεμε οτι "εγω θα καταγραφω γιατι με βολευει" αλλα να εχουμε συναισθηση οτι απεχει απο το να ειναι και νομιμο ταυτοχρονα.

Δημοσ.

ποιος εξισωσε το οτιδηποτε?Παρομοιωση λεγεται κι οχι εξισωση.Και τι εχει να λεει με το οτι η γνωση ειναι ανοικτη και μπλα μπλα μπλα? Αν ο αλλος δε θελει να καταγραφεται δεν καταγραφεται.Καλο το να λεμε οτι "εγω θα καταγραφω γιατι με βολευει" αλλα να εχουμε συναισθηση οτι απεχει απο το να ειναι και νομιμο ταυτοχρονα.

 

 

 

Σε περίπτωση που δεν έγινε αντιληπτό, η αναφορά στην ελεύθερη γνώση έγινε σε αντιπαράθεση με την δίκη. Άρα, δεν μπορώ να καταλάβω το "τι έχει να λέει". Ποιος έχει βασικά; Και τι λέει ποιος; 

 

 

Από εκεί και πέρα, νομίζω ότι ξεκαθάρισα πως δεν με βολεύει η καταγραφή. Άρα, το τι είναι καλό να λέμε (π.χ. "εγώ θα καταγράφω γιατί με βολεύει") είναι άκυρο. 

 

Τέλος, ξαναλέω πως θαρρώ ότι υπάρχει μία διάταξη που αφήνει παραθυράκι για την καταγραφή. Δεν ξέρω σίγουρα... αλλά το νομίζω. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...