Luxx Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2015 Ειχα κανει μια παραγγελια πριν απο ενα μηνα απο το gearbest μεσω paypal. Το δεμα μου οπως και αρκετα ακομα χαθηκαν, βγηκε και ανακοινωση. 11-09 εγινε η παραγγελια απο την Ευρωπαϊκη τους αποθηκη, 16-09 το tracking κολλησε Ολλανδια, πριν 2 ημερες (!!) μας ειπαν οτι οι παραγγελιες χαθηκαν. Στελνω στο support για refund και λενε οτι ξεκινησαν claim με το courier για να δουνε τι ακριβως συνεβει. Thank you for contacting Gearbest.We are extremely sorry for the inconvenience you are facing for this delivery.We have well received the pictures.Thank you.Our delivery team is now opening a claim with EUEXPUK.Sometimes the confirmation process from the courier can take a while.This means that we have to wait for the decision of the courier company about whether they accept the claim and will provide compensation.If they accept the claim, depending on the case they will either offer you compensation, or, more commonly, compensate our company.In that case we will confirm to you and pass on the refund. We will get back to you as soon as we get an update.Thanks for your understanding and assistance. Μηνυμα copy-paste, καθως δεν εστειλα καμια φωτογραφια εγω, εκτος αν εννοουν κατι αλλο με τα ασχημα αγγλικα τους.. Οριστε και τι απαντησε ο εκπροσωπος τους στο myphone : 05165003363541 WW150909055128302905165580199113 W1509160133452609W1509140552372096 05165003363723W1509160133452609 05165580199113WW1509090551283029 05165003363541About these orders, We have checked that, and please contact the local DPD again,ask for the reason about the package .if they return the package, or they never got the package.or some other respond.Please tell us about that. thankswe would re-send the package by DHL, or refund the payment to you. it's up to you.Sorry for all of that.And we understand that, one month is a long time, if i run into this situation, I also would be very angry . We all know that and understand you.But please give us some time to solve that , we need contact the DHL and some other company,get the reason why the package is lost.otherwise, there would be more customer have same problem with you.Hope you can understand us.We are solving it,and try our best. Please believe us , will give you a satisfactory solution. Να περιμενω ή να συνεχισω με dispute; Αυτο θα παρει τουλαχιστον ακομα ενα μηνα, μεχρι να βρουν λυση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα