Προς το περιεχόμενο

Volkswagen: Πανευρωπαϊκή ανάκληση 8.5 εκατομμυρίων οχημάτων


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κοίτα είναι αυτοί που ήξεραν από τη μία και υπάρχουν και οι υπόλοιποι που δεν είχαν ιδέα για τις κομπίνες από την άλλη... στην δύτερη κατηγορία ανήκουν κυρίως υπάλληλοι και στην πρώτη, τα μεγαλοστελέχη/χαρτογιακάδες/σκ@τομπινέδες....

 

το ποιοι θα την πληρώσουν τη νύφη, το ξέρουμε...το ποιοι έκαναν τη μπάζα τους το ξέρουμε και αυτό....οπότε είναι κάπως άκαρδο και σκληρό να σκέφτεσαι έτσι για τους εργάτες/υπαλλήλους της VW που έιχαν μια σταθερή δουλειά για να τρλεφουν τις οικογένειές τους και τώρα θα μείνουν άνεργοι

 

this is how this economic system works... όταν οι εταιρία πάει καλά, τα "κεφάλια" κερδίζουν απο μερικά μηδενικά σττους τραπεζικούς τους λογαριασμούς και οι υπάλληλοι μερικά €, απλά νε λέμε οτι κάτι πήραν και αυτοί, και όταν η εταιρία πάει κατα διαόλου καιρός για απολύσεις εργατών...fuck logic

Σωστή προσέγγιση, μονο που οι εργάτες της VW δεν προβληματίστηκαν ποτέ γι' αυτό γιατί πιστεύουν ότι είναι "ανώτερος λαός" γι' αυτό και κατασκεύαζαν αυτοκίνητα με δήθεν super ιπποδύναμη και μηδενικούς ρύπους.

 

Η κοροϊδία των "αρχόντων" δεν μπορεί να απαλλάσει εντελώς από την ατομική ευθύνη αυτούς που την αποδέχνονται (την κοροϊδία) για μεγάλο διάστημα ως "αλήθεια".

 

Για να μην θυμίσω για άλλη μια φορά τη ρήση του Λίνκολν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Μετά την αναβάθμιση του λογισμικού οι κινητήρες θα αποδίδουν το ίδιο ή λιγότερο?

Γιατί κάτι μου λέει ότι για να πειραξει το λογισμικό κάποιο σκοπό είχε, μήπως με την σ υμορφωση τα αυτοκίνητα γίνουν πιο αδύναμα ?

Σίγουρα δεν πρόκειται να βγάζουν τα νούμερα που διαφήμιζαν, είτε σε ίππους είτε σε ροπή είτε σε κατανάλωση, κάτι θα χειροτερέψει...

 

pcuser, use the EDIT Luke...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8,5 εκατ οχήματα!!! Μιλάμε για την απόλυτη απάτη! Δεν πρόκειται να ξαναδούμε απάτη τόσο μεγάλου μεγέθους ποτέ στην ιστορία....

"Οι πιο μεγάλες απάτες είναι αυτές που δεν τις έχουμε μάθει ακόμη"

 

Παράφραση στίχων του Ν.Χικμέτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά την αναβάθμιση του λογισμικού οι κινητήρες θα αποδίδουν το ίδιο ή λιγότερο?

Γιατί κάτι μου λέει ότι για να πειραξει το λογισμικό κάποιο σκοπό είχε, μήπως με την σ υμορφωση τα αυτοκίνητα γίνουν πιο αδύναμα ?

θα μειώσει την παροχή μείγματος μειώνοντας έτσι το co2 και στην συνέπεια και δύναμη του οχήματος... (άλλος  τρόπος δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς ) (υπάρχει ένας ακόμη αλλά πάλι η δύναμη θα μειωθεί) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μειώσει την παροχή μείγματος μειώνοντας έτσι το co2 και στην συνέπεια και δύναμη του οχήματος... (άλλος  τρόπος δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς ) (υπάρχει ένας ακόμη αλλά πάλι η δύναμη θα μειωθεί) 

Για πες και τον άλλο τρόπο.

 

BTW το όλο θέμα ξεκίνησε από το οτι έκλεβαν στις μετρήσεις οξειδίων αζώτου, NOx. Δεν έχω καταλάβει γιατί όλοι λένε για CO2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε δημόσιο οπως το δικό μας πρέπει τωρα να ανζητησει τα διαφυγόντα κερδη απο τα τελη κυκλοφοριας. επίσης μετά την ανάκληση κάποια δεν θα μπορουν να εισαγονται νομιμα αφου θα παραβιάζουν τους κανονες ρυπων της εκάστωτε χωρας. εκει τι θα γίνει? full refund???

 

κλαρινο λεμε... ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΡΕΛΛΑ!

 

respect πάντως στον μηχανικο/προγραμματιστη για την δουλεια του. να τα λεμε και αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστή προσέγγιση, μονο που οι εργάτες της VW δεν προβληματίστηκαν ποτέ γι' αυτό γιατί πιστεύουν ότι είναι "ανώτερος λαός" γι' αυτό και κατασκεύαζαν αυτοκίνητα με δήθεν super ιπποδύναμη και μηδενικούς ρύπους.

 

Η κοροϊδία των "αρχόντων" δεν μπορεί να απαλλάσει εντελώς από την ατομική ευθύνη αυτούς που την αποδέχνονται (την κοροϊδία) για μεγάλο διάστημα ως "αλήθεια".

 

Για να μην θυμίσω για άλλη μια φορά τη ρήση του Λίνκολν...

 

με το δεύτερο γενικά συμφωνώ, αλλά νομίζω πως στην πρώτη παράγραφο το επιχείρημά σου είναι μια υπεραπλουστευμένη γενίκευση... δε νομίζω οτι μπορείς να βγάλεις τέτοιο συμπέρασμα, για τους χιλίαδες εργαζόμενους της εταιρίας ή για έναν λαό σε ευρύτερο πλαίσιο εκτός και αν έχεις ένα τεράστιο στατιστικό δείγμα...

 

τεσπα...σημασία έχει νομίζω πως τα "κεφάλια" θα διακοπάρουν με δίχαλο στις Σεϋχέλλες για το υπόλοιπο της ζωής τους, το κ...λι θα το φάνε όσοι μέινουν πίσω (καταναλωτές, εργάτες, συνεργάτες, κτλ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κάθε δημόσιο οπως το δικό μας πρέπει τωρα να ανζητησει τα διαφυγόντα κερδη απο τα τελη κυκλοφοριας. επίσης μετά την ανάκληση κάποια δεν θα μπορουν να εισαγονται νομιμα αφου θα παραβιάζουν τους κανονες ρυπων της εκάστωτε χωρας. εκει τι θα γίνει? full refund???

 

κλαρινο λεμε... ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΡΕΛΛΑ!

 

respect πάντως στον μηχανικο/προγραμματιστη για την δουλεια του. να τα λεμε και αυτα

Τα τέλη κυκλοφορίας μας είναι βάση διοξειδίου του άνθρακα, η VW έκλεβε στις μετρήσεις οξειδίων αζώτου όπως είπε πιο πάνω ο NT1G, οπότε δεν αλλάζει κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τέλη κυκλοφορίας μας είναι βάση διοξειδίου του άνθρακα, η VW έκλεβε στις μετρήσεις οξειδίων αζώτου όπως είπε πιο πάνω ο NT1G, οπότε δεν αλλάζει κάτι...

δε νομιζω οι εκαστοτε ρυποι να μειωνονται κατα παραγγελια.

σιγουρα θα επηρεαζεται και το co2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο λογος για την ιστορια της vw δεν εγινε και καλα τωρα για την εξαπατηση εκ πελατων και για τη ρυπανση της ατμοσφαιρας, η ιστορια ηταν υπαρκτη απο το 2004 (τουλαχιστον στον κλειστο κυκλο των ελιτ) και απλα τωρα εσκασε ως αντιποινα κατα της γερμανιας για τα μετρα του μεταναστευτικου της χωρας της, να μη δινει παροχες ασυλου των αιτουντων και να διδονται παραταση κρατησης στα κεντρα υποδοχης μεταναστων ωστε να τους απελαυνουν στις βαλκανικες χωρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τέλη κυκλοφορίας μας είναι βάση διοξειδίου του άνθρακα, η VW έκλεβε στις μετρήσεις οξειδίων αζώτου όπως είπε πιο πάνω ο NT1G, οπότε δεν αλλάζει κάτι...

Το όλο κόλπο το έκαναν για να αυξήσουν το efficiency των κινητήρων. Το αυτοκίνητο έκανε το καύσιμο να καίγεται με υψηλότερο ποσοστό αέρα (lean burn) όταν ανίχνευε ότι λειτουργούσε εκτος συνθηκών μετρήσεων εργαστηρίου, πράγμα που αυξάνει το efficiency και αρα την απόδοση και την οικονομία καυσίμου αλλά αυξάνει την παραγωγή NOx κατα την καύση. Αξίζει να αναφερθεί ότι άλλες εταιρίες χρησιμοποιούν το σύστημα AdBlue (urea injection στην εξάτμιση) για να μετατρέψουν το NOx σε αβλαβείς ουσίες και να πάρουν τα πλεονεκτηματα του lean burn χωρίς να παραβιάζουν το νόμο. Η VW το παρέλειψε.

 

Οπότε, αν η επισκευή είναι καθαρά software fix, θα επηρεαστούν οι επιδόσεις και η κατανάλωση.

 

http://jalopnik.com/volkswagen-bragged-about-the-effects-of-diesel-cheating-1737040865

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουμε και λεμε 8.500.000 x 30.000 (το καθε αμαξι) = 255 δις. Αρα μας χαριζουν το χρεος και ειμαστε πατσι

ουκ αν λάβοις...

διότι αν περίμενες να σου χαρίζει το χρέος σου ο Γερμανός, θα σήμαινε πως στο χέρι του Γερμανού είναι να στο χαρίζει

 

και αν ο Γερμανός δεν τα έχει για να χαρίζει σε σένα, τότε μάλλον δεν έχεις και εσύ να πέριμένεις τίποτα σε χάρες από αυτόν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απαντάς στο ερώτημά μου με ειρωνία.Δεν είναι διοξείδιο του άνθρακα,δεκτό,είναι γενικά emissions (τα οποία περιλαμβάνουν C02) ,τόσο μεγάλη διαφορά έχει με αυτό που ρώτησα;

 

Το όλο θέμα ξεκίνησε από το γεγονός οτι βρήκαν οι Αμερικάνοι οτι η VW κλέβει στις μετρήσεις οξειδίων του αζώτου, NOx. Το CO2 δεν αναφέρθηκε ποτέ σε καμιά από αυτές τις έρευνες (άσχετα αν πολύ πιθανόν και αυτές οι μετρήσεις να είναι λάθος). Επίσης το CO2 δεν θεωρείται ρύπος με την έννοια οτι δεν προκαλεί μόλυνση ή επιβλαβείς επιδράσεις στον άνθρωπο. Τα NOx προκαλούν φωτοχημικό νέφος και αντιδρώντας με την υγρασία στην ατμόσφαιρα, νιτρικό οξύ (όξινη βροχή).

 

Το όλο κόλπο το έκαναν για να αυξήσουν το efficiency των κινητήρων. Το αυτοκίνητο έκανε το καύσιμο να καίγεται με υψηλότερο ποσοστό αέρα (lean burn) όταν ανίχνευε ότι λειτουργούσε εκτος συνθηκών μετρήσεων εργαστηρίου, πράγμα που αυξάνει το efficiency και αρα την απόδοση και την οικονομία καυσίμου αλλά αυξάνει την παραγωγή NOx κατα την καύση. Αξίζει να αναφερθεί ότι άλλες εταιρίες χρησιμοποιούν το σύστημα AdBlue (urea injection στην εξάτμιση) για να μετατρέψουν το NOx σε αβλαβείς ουσίες και να πάρουν τα πλεονεκτηματα του lean burn χωρίς να παραβιάζουν το νόμο. Η VW το παρέλειψε.

 

Οπότε, αν η επισκευή είναι καθαρά software fix, θα επηρεαστούν οι επιδόσεις και η κατανάλωση.

 

http://jalopnik.com/volkswagen-bragged-about-the-effects-of-diesel-cheating-1737040865

 

Pro tip, όλοι οι diesel κινητήρες είναι "lean burn" και γενικά δεν επηρεάζεται τόσο πολύ από την ποσότητα αέρα ή μειώνονται κιόλας όσο πιο πολύς αέρας.

post-185414-0-62257400-1445103963_thumb.png

Η VW αντί να χρησιμοποιεί AdBlue® (SCR είναι ο γενικός όρος αυτής της μεθόδου) χρησιμοποίησε LNT, lean NOx trap, που η αναγέννηση της καταναλώνει καύσιμο, οπότε σε κανονικές συνθήκες δεν έκανε αναγέννηση, άρα και μειωμένη κατανάλωση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...