Προς το περιεχόμενο

Volkswagen: Πανευρωπαϊκή ανάκληση 8.5 εκατομμυρίων οχημάτων


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Audi A1 1.6tdi

Ασφαλώς έχετε παρακολουθήσει στα μέσα ενημέρωσης την τρέχουσα συζήτηση σχετικά με τους πετρελαιοκινητήρες και ενδεχομένως έχετε ήδη ενημερωθεί για το κατά πόσο το Audi σας επηρεάζεται από το συγκεκριμένο θέμα.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι συμπληρωματικές εργασίες θα χρειαστεί να γίνουν και στο δικό σας αυτοκίνητο. Ωστόσο,  με βάση τις διαβεβαιώσεις της Audi AG, το αυτοκίνητό σας είναι από τεχνικής άποψης απόλυτα ασφαλές και κατάλληλο για χρήση.

Η Volkswagen και η Audi εργάζονται εντατικά από κοινού για την εκπόνηση μιας τεχνικής λύσης, η οποία θα συμφωνηθεί και με τις αρμόδιες αρχές.

Είναι αυτονόητο ότι τα κόστη για όλα τα απαιτούμενα επισκευαστικά μέτρα στο αυτοκίνητό σας θα τα αναλάβει ο κατασκευαστής.

Λυπούμαστε βαθύτατα, και σας ζητούμε συγνώμη  εκ μέρους της Audi AG, αν τέθηκε σε δοκιμασία η εμπιστοσύνη σας στη Μάρκα Audi και στο πλαίσιο αυτό, σας διαβεβαιώνουμε ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου η εμπιστοσύνη αυτή να επανακτηθεί , με ανοιχτή επικοινωνία και διαφάνεια. Αποτελεί άλλωστε πρωταρχικό μέλημά μας να εξακολουθήσουμε να έχουμε την τιμή να σας θεωρούμε πελάτη μας.

Θα επικοινωνήσουμε εκ νέου μαζί σας, το ταχύτερο δυνατό, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την περαιτέρω διαδικασία και τα απαιτούμενα μέτρα.

Αν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Audi  (τηλ. 210-9981200 e-mail: [email protected] )

           Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"από τεχνικής άποψης απόλυτα ασφαλές και κατάλληλο για χρήση.", θα είναι όμως το ίδιο ισχυρό, γρήγορο, και οικονομικό ?

 

Γιατί δεν γράφει η "καθυσυχαστικη" ανακοίνωση κάτι σχετικό ?

 

Αναμενω πίνακα ΝΕΩΝ τεχνικών χαρακτηριστικών για τα επηρεαζόμενος μοντέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω Tdi εχω tfsi αλλα και diesel να ειχα τι να την κανω την ανακληση αφου μια η αλλη αλλο πρόγραμμα θα φοραγε :P στο δικο μου ειναι ηδη ξηλωμενος ο καταλυτης με σωληνα απο μπροστα με 1 καζανι και προγραμμα ... τσουπ 70 αλογακια πανω ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο δικο μου ειναι ηδη ξηλωμενος ο καταλυτης με σωληνα απο μπροστα με 1 καζανι και προγραμμα ... τσουπ 70 αλογακια πανω ...

 

Νόμιμα αυτά ή πατέντες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω Tdi εχω tfsi αλλα και diesel να ειχα τι να την κανω την ανακληση αφου μια η αλλη αλλο πρόγραμμα θα φοραγε :P στο δικο μου ειναι ηδη ξηλωμενος ο καταλυτης με σωληνα απο μπροστα με 1 καζανι και προγραμμα ... τσουπ 70 αλογακια πανω ...

 

Με ξηλωμα του καταλυτη και ενα προγραμμα πηρες 70 αλογα,μαλιστα.Κοιτα να δεις μ@λ@κι@ που εκανα τοτε οταν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε μηχανικο αυτοκινητων και ηλεκτρολογο στο ΟΑΕΔ και ο μακακας διαλεξα ηλεκτρολογος.Τεσπα,δεν ξερω τι ακριβως εκπομπες ειναι αυτες που παραγουν τα συγκεκριμενα μοτερια,σε βενζινοκινητηρες παντως για να χαμηλωσουν οι εκπομπες ρυπων φτωχαινει το μιγμα.Κανοντας το μιγμα πιο φτωχο ειναι ο βασικος λογος που παιρνει αλογα ενα κινητηρας βαζοντας προγραμμα.Αρα φανταζομαι αν εχουν σαν λυση το να κανουν το μιγμα πιο φτωχο δεν θα χασουν σε επιδοσεις.Οι diesel κινητηρες απο το μονο που δεν πασχουν ειναι η ροπη οποτε ουτε και εκει θα υπαρξει προβλημα.

 

Καποιος αλλος που ειπε για το ποσο λαδι καινε οι tfsi,ειναι γεγονος.Αλλα να συγκρινεις ευρωπαικους κινητηρες με ιαπωνικους ειναι ιεροσυλια.Ο συγκεκριμενος κινητηρας,ο tfsi,ειναι/ηταν ο πιο πολυπλοκος κινητηρας μαζικης παραγωγης.Δεν μπορεις να τον συγκρινεις με εναν ιαπωνικο ο οποιος εν ετη 2015 εχει την τεχνολογια που ειχε ενας ευρωπαικος το 2000.Δεν νοειται φυσικα να παιρνεις καινουργιο αυτοκινητο και να τσιμπαει λαδι αλλα οποιος ειχε αυτοκινητο με μοτερ λιγο πιο πανω απο τα συμβατικα,ξερει οτι ολοι οι πολυστροφοι κινητηρες τσιμπανε λαδια.Το Rallye που ειχα τσιμπαγε(αν και ηταν 160 αλογα,8.100 κοφτη και 12 χρονια ειχα αλλαξει ενα δισκο πλατο και μια τρομπα βενζινης,τακακια,μπαταριες,λαμπες),ενα Leon 1.8 20v ενος φιλου το ιδιο,τα Honda vtec το ιδιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεσπα,δεν ξερω τι ακριβως εκπομπες ειναι αυτες που παραγουν τα συγκεκριμενα μοτερια,σε βενζινοκινητηρες παντως για να χαμηλωσουν οι εκπομπες ρυπων φτωχαινει το μιγμα.Κανοντας το μιγμα πιο φτωχο ειναι ο βασικος λογος που παιρνει αλογα ενα κινητηρας βαζοντας προγραμμα.Αρα φανταζομαι αν εχουν σαν λυση το να κανουν το μιγμα πιο φτωχο δεν θα χασουν σε επιδοσεις.

 

6a00d8341c652b53ef010535ce3c64970c-800wi

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια είναι αυτά τα Citroën που έχουν τον ίδιο κινητήρα?

 

Καπου πριν μερες στην αρχη του dieselgate ειχα διαβασει για το C4 οπως και για ενα Opel Zafira κατι... 

Στην ουσια οσα αυτοκινητα εχουν τον EA 189 TDI εχουν θεμα.

Δεν εχω Tdi εχω tfsi αλλα και diesel να ειχα τι να την κανω την ανακληση αφου μια η αλλη αλλο πρόγραμμα θα φοραγε :P στο δικο μου ειναι ηδη ξηλωμενος ο καταλυτης με σωληνα απο μπροστα με 1 καζανι και προγραμμα ... τσουπ 70 αλογακια πανω ...

 

70 αλογα ρε θηριο? Να μου στειλεις pm που το εκανες να βγαλω και εγω τους δικους μου να παρω 140-150 πανω  :ph34r:  :ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου πριν μερες στην αρχη του dieselgate ειχα διαβασει για το C4 οπως και για ενα Opel Zafira κατι...

Στην ουσια οσα αυτοκινητα εχουν τον EA 189 TDI εχουν θεμα.

 

 

 

Το Citroën έχει κινητήρα από το δικό του group (PSA) και το Opel από το δικό του και από το Fiat Group.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eξηγησε το λιγο αν δεν βαριεσαι.

tl;dr  

Αν το αμάξι έχει τον κλασσικό καταλύτη που ξέρουμε τόσα χρόνια, δεν λειτουργεί με φτωχά μείγματα. Και τα φτωχά μείγματα δεν αυξάνουν την ισχύ. Πιο πιθανό να την μειώνουν αφού μειώνεις το καύσιμο.

 

Θεωρητικά τα φτωχά μείγματα μειώνουν τους ρύπους αρκετά, αλλά όχι τόσο όσο με τον κλασσικό καταλύτη και είναι αρκετά ασταθή στην λειτουργία του κινητήρα. Όλα αυτά για κινητήρες βενζίνης. Το πετρέλαιο είναι άλλο θέμα.

 

Από την άλλη αν ο τύπος έχει κινητήρα με turbo αυξάνεις την πίεση του αέρα και μπορείς να πάρεις άλογα από εκεί, αφού αυξάνεις και το καύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νόμιμα αυτά ή πατέντες;

 

οσο νόμιμο είναι να φταίξεις μια πυρηνική σπίτι... με ολα αυτα ξηλωμένα... κανει μόλυνση ατμοσφαίρας χορις να υπάρχει αυριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Citroën έχει κινητήρα από το δικό του group (PSA) και το Opel από το δικό του και από το Fiat Group.

 

Μιας και δεν μπορω αυτη την στιγμη να βρω το αρθρο.... 

Βεβαια οχι οτι με ενδιαφερει μιας και δεν ειμουν ποτε οπαδος τον "eco", μαλλον προς την αμερικανικη σχολη εχω μια κλιση. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...