corsair04 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Το έρχεται σε αντίθεση με αυτό δε νομίζεις; Τέλοσπάντων, δεν είχα σκοπό να στη "μπω" αλλά θα πρέπει να καταλάβουμε πως όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι καλό είναι να μη μιλάμε. Ειδικά για ζητήματα που αφορούν άλλους. Ο λόγος που επιμένω δεν είναι επειδή έτυχε σε μένα, στην οικογενειά μου ή σε 5-10-20 γνωστούς και φίλους μου αλλά λόγω δουλειάς και τα βλέπω πολύ συχνά. Ας κάνει ο ts ό,τι νομίζει αλλά αρχικά θα του προτεινα να βεβαιωθεί ποιανού είναι το πρόβλημα και μόνο αν είναι του παρόχου τότε να στείλει mail στο πάροχο και αν δε λάβει ικανοποιητική απάντηση στο προβλεπόμενο διάστημα που ορίζει η εεττ, τότε να στείλει εγγράφως στην εεττ. είναι απλά η γνώμη μου από προσωπική μου εμπειρία εάν θέλει την λαμβάνει υπόψιν εάν δεν θέλει δεν την λαμβάνει
gsina97 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Ευχαριστω για τις απαντισεις σας . Τωρα θα στειλω μηνυμα στην wind οτι αμα δεν κανουν κατι θα υποβαλω αναφορα στο εεττ
corsair04 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2015 Ευχαριστω για τις απαντισεις σας . Τωρα θα στειλω μηνυμα στην wind οτι αμα δεν κανουν κατι θα υποβαλω αναφορα στο εεττ\ καλή επιτυχία μακάρι να βγάλεις άκρη
kage Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2015 δεν εχει νοημα να κανει τιποτα για 1 μηνα .... αλλα ναι οταν εχουν καταγραφει οι βλαβες μπορεις να κανεις καταγγελια-υπαναχωρηση και να φυγεις χωρις εξοδα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα