Προς το περιεχόμενο

Η κατάντια των ελληνικών σχολείων


Flaoutistas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

επειδη Φιλοσοφια δεν ειναι μονο 5 αρχαιες αυθεντιες;

 

Αν θελω να φτιαξω μια εξατμιση θα διαβασω ενα βιβλιο του 1950 ή ενα βιβλιο του 2015;

Πού ακριβώς με είδες να γράφω ότι θα πρέπει να διδασκόμαστε μόνο Σωκράτη, Πλάτωνα και Αριστοτέλη;

Φιλοσοφία έγραψα ότι θα πρέπει να διδασκόμαστε.

Το παράδειγμά σου βέβαια είναι όσο πιο άτοπο γίνεται...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ξαναλέω, αυτό το μάθημα δε μπορεί να συνυπάρχει μαζί με οτιδήποτε άλλο σε ισάξιες βάσεις. Με την μορφή που προτείνει ο zio10

 

 

ίσως είχε κάποιο νόημα (αντικαθιστώντας τα θρησκευτικά ε, όχι ως επιπλέον επιλογή) αλλά και πάλι μου φαίνεται πολύ εξειδικευμένο για δευτεροβάθμια και πολύ επιρρεπές σε προκατάληψη βάσει των πιστεύω του διδάσκοντος. Και αυτό δεν είναι κάτι που μπορείς να ελέγξεις εύκολα, εδώ έπρεπε να φύγουμε από το λύκειο για να έχουμε χρόνο να μάθουμε ιστορία.

Εμένα από την άλλη μου φαίνεται ότι θα είχε πολύ ενδιαφέρον ένα τέτοιο μάθημα. Μιλάμε για καταστάσεις που επηρέασαν την ιστορία και την εξέλιξη της ανθρωπότητας και σε μεγάλο βαθμό την επηρεάζουν ακόμα και τώρα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα τα θρησκευτικά πρέπει να διδάσκονται, αλλά όχι να απασχολούν τόσο το πρόγραμμα σπουδών και να μιλάνε γενικότερα για τις θρησκείες. Επίσης διαφωνώ με τον τίτλο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι θρησκευτικοί ηγέτες πολέμισαν λυσσαλέα την παιδεία. Ακόμα και την εξέλιξη την είχαν τόσα χρόνια εκτός ύλης από τη βιολογία γενικής επειδή δεν το ήθελε η εκκλησία. Όταν η εκκλησία σε πολλά πράγματα αρνείται την επιστήμη, όταν υπάρχουν ιερείς κυρίως καθολικοί που λένεότι με τα προφυλακτικά μεταδίδεται ο ΗΙV, τα θρησκεύματα δεν έχουν καμία θέση στο υπουργείο παιδείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπούρδα δεν είναι τα θρησκευτικά. Μπούρδα είναι ο τρόπος που διδάσκονται, αλλά όχι περισσότερο μπούρδα από τον τρόπο που διδάσκεται η ιστορία, ας πούμε. 

 

(...)

 

Τα θρησκευτικά μπορούν να φανούν χρήσιμα. Όχι μόνο στις κοινωνικές και γεωπολιτικές προεκτάσεις τους (που θα μπορούσε να καλύπτει η ιστορία) αλλά και ως φιλοσοφία. Είναι μια παράμετρος της ανθρώπινης κοινωνίας με παγκόσμια επίδραση και αξίζει μελέτης.

 

(...)

 

Κατάργηση μια κι έξω, ναι, είναι λύση. Αλλά (παρότι έχω συγκεκριμένα παραδείγματα τα οποία θα μπορούσα να αναφέρω αλλά πάμε στο αμιγώς πολιτικό σχόλιο) αυτή η προσέγγιση ξεφεύγει από το πλαίσιο του ρεαλισμού, δεδομένων των τωρινών συσχετισμών.

 

Νομίζω ότι και το ενδεχόμενο αντικειμενικοποίησης του μαθήματος σε μια ιστορική και, ενδεχομένως, χρήσιμη μορφή είναι μη ρεαλιστική.

 

Οπότε, καθαρά σε ιδεαλιστικές βάσεις, θέλω ένα σύστημα παιδείας που δηλώνει ότι κάτι τέτοιο, σε έναν κόσμο που δεν είναι τόσο χάλια, δε θα έπρεπε να είναι περισσότερο χρήσιμο απ' ό,τι η μη-διδασκόμενη ελληνική/νορβηγική/ινδουιστική μυθολογία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια χώρα που μαστίζεται από την παχυσαρκία, η γυμναστική είναι παραγκωνισμένη και η διατροφική παιδεία λάμπει δια της απουσίας της.

Προτιμάμε να διδάσκονται ασταμάτητα θρησκευτικά;

Δεν νομιζω να διδασκονται ασταματητα θρησκευτικα.

 

Τώρα αυτό για τη γυμναστική έχεις δίκιο! Είναι ουσιαστικά ένα επιπλέον διάλειμμα. Το πρόγραμμα, τις 9 από τις 10 φορές, ήταν να κάνουμε 1 με 2 λεπτά τρέξιμο, 4 με 5 διατάσεις και στη συνέχει μας άφηνε είτε να παίξουμε ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλλεϋ ή απλά να καθόμαστε και να μιλάμε. Δεν ήταν αυτό γυμναστική, καθόλου όμως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος τα διαβάσει και τα δύο μπορεί να τη φτιάξει καλύτερα ή να ξέρει καλύτερα τι κάνει :)

 

δεδομενου οτι ειναι επιστημη, δεν θα χασει και πολλα.

 

Σιγουρα θα ειναι καλυτερα αν τα διβασει και τα 2, σκεφτει και κρινει το γιατι το βιβλιο του '50 εχει αυτες τις διαφορες σε σχεση με του '15

Και ξαναλέω, αυτό το μάθημα δε μπορεί να συνυπάρχει μαζί με οτιδήποτε άλλο σε ισάξιες βάσεις. Με την μορφή που προτείνει ο zio10

 

 

ίσως είχε κάποιο νόημα (αντικαθιστώντας τα θρησκευτικά ε, όχι ως επιπλέον επιλογή) αλλά και πάλι μου φαίνεται πολύ εξειδικευμένο για δευτεροβάθμια και πολύ επιρρεπές σε προκατάληψη βάσει των πιστεύω του διδάσκοντος. Και αυτό δεν είναι κάτι που μπορείς να ελέγξεις εύκολα, εδώ έπρεπε να φύγουμε από το λύκειο για να έχουμε χρόνο να μάθουμε ιστορία.

 

τα παραμυθια τα λεμε στα παιδια μονο και μονο για να αποκοιμηθουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κάνουν ιστορία των θρησκειών :)

Και πιστεύεις δηλαδή ότι ένα τέτοιο μάθημα θα γίνεται αντικειμενικά? Πιθανόν να γίνει η υπέρτατη προπαγάνδα υπέρ του χριστιανισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορουσαμε μαζι με τα grΟρθοδοξα παραμυθια να μαθαιναμε και τα Μουσουλμανικα, μαζι και την Χιονατη. Θα βγαζαμε και ενα συνολικο νοημα.

εμεις παντως καναμεαν θυμαμαι ενα μαθημα που αφορουσε ολες τις θρησκειες.Εχουνε περασει και αρκετα χρονια βεβαια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω να διδασκονται ασταματητα θρησκευτικα.

 

Τώρα αυτό για τη γυμναστική έχεις δίκιο! Είναι ουσιαστικά ένα επιπλέον διάλειμμα. Το πρόγραμμα, τις 9 από τις 10 φορές, ήταν να κάνουμε 1 με 2 λεπτά τρέξιμο, 4 με 5 διατάσεις και στη συνέχει μας άφηνε είτε να παίξουμε ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλλεϋ ή απλά να καθόμαστε και να μιλάμε. Δεν ήταν αυτό γυμναστική, καθόλου όμως!

θρησκευτικά κάνουν μέχρι και γ λυκείου νομίζω.

 

 

εμεις παντως καναμεαν θυμαμαι ενα μαθημα που αφορουσε ολες τις θρησκειες.Εχουνε περασει και αρκετα χρονια βεβαια

 

Ενα κεφάλαιο πρέπει να ηταν μεσα στα θρησκευτικά στο οποίο θυμάμαι χαρακτηριστικά μας ειχε πει η "δασκαλα" απλά να το κάνουμε μια ανάγνωση για εγκ. γνώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού ακριβώς με είδες να γράφω ότι θα πρέπει να διδασκόμαστε μόνο Σωκράτη, Πλάτωνα και Αριστοτέλη;

Φιλοσοφία έγραψα ότι θα πρέπει να διδασκόμαστε.

Το παράδειγμά σου βέβαια είναι όσο πιο άτοπο γίνεται...

 

 

δεν ειμαι τοπογραφος, δεν παιρνω και πολυ στα σοβαρα κοινωνιες με σκλαβους

Ξύπνησε ποτέ κανέναν κανένα παραμύθι;

 

μπορει να βοηθησε την ψυχολογια του την ωρα που ξυπνησε...

Το πρόβλημα του ενός εύκολα γίνεται πρόβλημα και του άλλου πάντως

 

εγω πρεπει να δω τις δικες μου ευθυνες πρωτα. Και αν την μια την λενε Μαλακα στο βαφτιστικο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πιστεύεις δηλαδή ότι ένα τέτοιο μάθημα θα γίνεται αντικειμενικά? Πιθανόν να γίνει η υπέρτατη προπαγάνδα υπέρ του χριστιανισμού.

Όχι δεν το πιστεύω ιδιαίτερα, απλά επειδή μιλάμε θεωρητικά για το τι θα ήταν καλό. Πρακτικά ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο (στην καλύτερη!)

 

Πάντως τώρα που λέμε για γυμναστική, το να είσαι γυμναστής σε σχολείο πρέπει να είναι από τις καλύτερες δουλειές που υπάρχουν! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

στα περισσοτερα (μη θεωρητικα) πανεπιστημια επιτρεπεται να εχεις και βιβλιο-σημειωσεις μαζι σου κατα την διαρκεια των εξετασεων

 

 

Αυτό που λες είναι άσχετο με αυτό που λέει. Το focus των φοιτητών στα πανεπιστήμια είναι γύρω από τις εξετάσεις αντί να συγκεντρώνονται στην επιστήμη τους, σε αυτά που έχει να δώσει και σε αυτά που θέλουν πραγματικά να μάθουν. Τι έγινε αν τα βιβλία είναι ανοιχτά όταν όλοι εκπαιδεύονται πως να λύσουν τις ίδιες copy paste ασκήσεις και να μάθουν η να εξηγήσουν τις ίδιες σημειώσεις. 

 

Ο ίδιος ο θεσμός της εξέτασης αποτυγχάνει όσον αφορά την πραγματική μάθηση και εκπαίδευση. Θα ήμασταν καλύτερα αν οι εξετάσεις δεν υπήρχαν καθόλου και οι φοιτητές περνούσαν η κοβόντουσαν με βάση πρακτικά project ή εργασίες, σε κάθε μάθημα.

 

Λες και όταν αρχίσεις να δουλεύεις θα βάλει κανείς μπροστά σου μια κόλλα χαρτί για να λύσεις διαγώνισμα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

εγω πρεπει να δω τις δικες μου ευθυνες πρωτα. Και αν την μια την λενε Μαλακα στο βαφτιστικο;

Άρα δεν ισχύει το δεν μας πέφτει λόγος που έγραψες πριν :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...