Προς το περιεχόμενο

Η κατάντια των ελληνικών σχολείων


Flaoutistas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

υποτιθεται οτι η δουλεια του Νηπιαγωγου ειναι να μαζεψει τις "μαλακιες απο το σπιτι" και να το προετοιμασει για Δημοτικο

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να μαζέψεις μαλακίες κανενός αν δεν είσαι το role model του παιδιού. Και ο νηπιαγωγός δε νομίζω ότι μπορεί ποτέ να γίνει role model.

 

πρεπει καποιος να σπασει το κεφαλι του για να χαμπαριασει οτι το κρανος εχει μια χρησιμοτητα;

 

Η πρακτική απάντηση που παίρνεις κοιτώντας τον κόσμο γύρω σου αφήνει κάποια απορία;

 

Ακουγεται ηλιθιο αλλα ο ανθρωπος οπως και τα ζωα πρεπει απο μικρος "συστημα επιβραβευσης" οταν κανεις κατι καλο ανταμοιβεσαι (σε οποιοδηποτε επιπεδο οτι απαραιτητα φυσικη ανταμοιβη) οταν κανεις μαλακια την πληρωνεις.Αλλιως μαθαινει πως οτι και να κανει δεν υπαρχει καμια επιπτωση.

Θα μου πεις μπορει και με τα λογια να γινει αυτο.Ελα μου ντε που απο λογια δεν παιρνει σχεδον κανεις...ειχα δυο φιλους που σπουδαζαν παιδαγωγικο και οχι λιγες φορες μαλλωσαμε αρκετα εντονα για αυτο το θεμα "αυτο ειναι βια,με ποιο δικαιωμα θα κανεις κατι τετοιο,μονο με τον λογο λυνονται αυτα τα θεματα" κτλ 8 χρονια μετα σε ιδια συζητηση η αποψη τους ειναι αντιθετη

 

Το λεει και η εκφραση οπου δεν πιπτει λογος πιπτει ραβδος

 

Συμφωνώ 100% με το bold, αλλά το σημείο όπου το "την πληρώνεις" εξισώνεται με τη ράβδο το έχασα.

 

Υπάρχουν περιπτώσεις που θα μπορούσα φαντάζομαι να "ασκήσω βία" στα παιδιά μου αλλά είναι πολύ συγκεκριμένες:

  1. Σε μικρή ηλικία, "μια στον κώλο" αν εσκεμμένα κάνουν για πολλοστή κάτι το οποίο ήδη ξέρουν ότι είναι κακό και το οποίο είναι στην κατηγορία κομμένα από τη ρίζα, όπως π.χ. χτυπάς το μικρότερο αδερφάκι επειδή πήρε το παιχνίδι σου. Εδώ θα το έκανα σαν escalation των κυρώσεων (φυσικά οι μη-βίαιες κυρώσεις θα επιβληθούν επιπλέον έτσι κι αλλιώς).
  2. Σε μεγαλύτερη ηλικία, πάλι αν κάτι ξέρεις ότι είναι κακό θα μπορούσα να απαντήσω με "βία" αν αυτή θα ήταν πιθανή και λογική αντίδραση από κάποιον τρίτο. Π.χ. αν γυρίσουν και μου πουν γαμώ το σπίτι σου μπορεί να δώσω σφαλιάρα. Εδώ θα το έκανα καθαρά επειδή θέλω να περάσω το μήνυμα πως αν πας και λες στον κόσμο τέτοια πράγματα θα φας σφαλιάρα και θα είναι δικαιολογημένο.

Εννοείται και στις δύο περιπτώσεις η "χρήση βίας" είναι 100% βάσει σχεδίου (όπως είναι φανερό από το ότι τα λέω ενώ τα παιδιά μου είναι πολύ μικρά για να συμβεί οτιδήποτε από τα δύο) για να εμπεδωθεί συγκεκριμένο μάθημα.

 

Αν το παιδι σου βαρεσει ενα αλλο παιδι(Φανταζομαι οτι θα του εξηγησεις ολους τους λογους που ειναι κακο και θα το βαλεις τιμωρια)?Εαν ομως συνεχισει να το βαραει εκει τι θα κανεις?

 

Αν συνεχίσει να το βαράει πάει να πει ότι από κάπου έχει μάθει πως το να βαράμε είναι τουλάχιστον υπό συνθήκες αποδεκτό, οπότε κάτι βρωμάει. Μιλώντας καθαρά υποθετικά (ξαφνικά μια μέρα ξυπνάς στο σώμα ενός άλλου που το παιδί του κάνει κάτι τέτοιο) θα έλεγα ότι μια καλή αντίδραση είναι: αν βαράς κόσμο, eventually πας φυλακή. Αντίστοιχα αν βαράς τους συμμαθητές σου θα "πας φυλακή" στο σπίτι.

 

Και όταν λέω φυλακή το εννοώ και σωφρωνιστικά για επανένταξη φυσικά, όχι τιμωρία να δούμε ποιός την έχει πιο μεγάλη.

 

 

Δεν ακούγεται μόνο ηλίθιο... ΕΙΝΑΙ και ηλίθιο, φασιστικό, τριτοκοσμικό και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ (πλέον) ΛΑΘΟΣ.  

 

Βλέπε παραπάνω. Ξύλο ναι όπως τα λες, αλλά το παράδειγμα της σφαλιάρας μετά από προσβολή το βάζεις στην ίδια κατηγορία; Υπενθυμίζω, η σφαλιάρα δεν είναι ενστικτώδης αντίδραση. Είναι μάθημα: αν κάνεις αυτό σε κάποιον, ο κάποιος θα σου δώσει σφαλιάρα. That's how it works.

 

12 χρονια χαμενα , εκτος απο γραφη - αναγνωση - και γνωσεις στα μαθηματικα , δεν μου εχει μεινει κατι αλλο , κατι αρχαια , λογοτεχνια , θρησκευτικα  δεν εδωσα ποτε σημασια και ουτε εκατσα να τα μαθω ποτε

 

Μάλλον εννοείς δε σου έχει μείνει τίποτα άλλο από αυτά τα πράγματα στα οποία σε βαθμολογούσαν.

 

Από την άλλη, αν αφαιρέσεις την βαθμολογική συνεισφορά των μαθημάτων επιλογής, αυτόματα δημιουργείς πάλι μπάχαλο γιατί σιγά μην κάτσει ο 15χρονος να παρακολουθήσει κάτι του οποίου τον βαθμό δεν επηρεάζει.

 

Αυτό είναι το πρόβλημα των θρησκευτικών: ότι είναι τόσο ΜΠΟΥΡΔΑ δομικά που δεν μπορείς να το "αντισταθμίσεις" με όποιο άλλο μάθημα. Μόνο κατάργηση και όποιος γουστάρει Κυριακή έχουμε κατηχητικά.

 

Βαθμολογική συνεισφορά και θρησκευτικά στην ίδια πρόταση does not compute.

 

Υπάρχουν πολλά μαθήματα που θα έπρεπε να μη βαθμολογούνται (καλλιτεχνικά? γυμναστική? τι σκατά νόημα έχει να βάζεις βαθμό εκεί, διαγωνισμό έχουμε?), το ποιός θα τα παρακολουθήσει μετά είναι δευτερεύον. Θα έπρεπε να γίνει προσπάθεια να είναι ενδιαφέροντα, αλλά... "you can lead a horse to water".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μπορει να βοηθησε την ψυχολογια του την ωρα που ξυπνησε...

 

Καταλαβαίνεις ελπίζω πως το ξύπνημα όπως χρησιμοποιείται μεταφορικά στην προκείμενη δεν γίνεται ποτέ να είναι αιτία ή αιτιατό καλής ψυχολογίας. Ο εφησυχασμένος πέφτει και κοιμάται, ποτισμένος με παραμύθια μεγαλείου, αυτός που ξυπνάει είναι εξ' ορισμού δια της βίας.

 

Εκτός αν παίζεις με τις λέξεις για την αισθητική του πράγματος, με το οποίο δε διαφωνώ, αλλά είσαι το λάθος φύλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η θρησκεια πλεον εχει γινει σαν thread της apple η της samsung παρε κοσμε flaming


defacer για μπατσα στον κωλο και σφαλιαριτσα μιλουσα,

δεν ειπα να βγαλουμε την ζωνη και να αρχισουμε να χτυπαμε η να γυρησει με τατουαζ στο μαγουλο,ο καθενας απλα πεταφραζει αναλογος με το τι θελει να γραψει εκεινη την στιγμη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνεις ελπίζω πως το ξύπνημα όπως χρησιμοποιείται μεταφορικά στην προκείμενη δεν γίνεται ποτέ να είναι αιτία ή αιτιατό καλής ψυχολογίας. Ο εφησυχασμένος πέφτει και κοιμάται, ποτισμένος με παραμύθια μεγαλείου, αυτός που ξυπνάει είναι εξ' ορισμού δια της βίας.

 

Εκτός αν παίζεις με τις λέξεις για την αισθητική του πράγματος, με το οποίο δε διαφωνώ, αλλά είσαι το λάθος φύλο.

 

δεν μπορει να ξυπνησει καποιος οταν εχει βαρεθει να κοιμαται; Ειναι αναγκη να ξυπνησει με φασαρια για να παει στην δουλεια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειμαι τοπογραφος, δεν παιρνω και πολυ στα σοβαρα κοινωνιες με σκλαβους

 

Φαντάζομαι πόσο θα ντρέπεσαι για τους Σπαρτιάτες που πολέμησαν για να είσαι εσύ τώρα ελεύθερος...

Αλλά προφανώς και δε θα γνωρίζεις την ιστορία σου, αφού απαξιείς να ασχοληθείς μαζί τους, ασχολείσαι μόνο με τη σύγχρονη κοινωνία που δεν έχει σκλάβους (ή μήπως έχει; ;))

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Νομίζω ότι και το ενδεχόμενο αντικειμενικοποίησης του μαθήματος σε μια ιστορική και, ενδεχομένως, χρήσιμη μορφή είναι μη ρεαλιστική.

 

Οπότε, καθαρά σε ιδεαλιστικές βάσεις, θέλω ένα σύστημα παιδείας που δηλώνει ότι κάτι τέτοιο, σε έναν κόσμο που δεν είναι τόσο χάλια, δε θα έπρεπε να είναι περισσότερο χρήσιμο απ' ό,τι η μη-διδασκόμενη ελληνική/νορβηγική/ινδουιστική μυθολογία.

 

Δε διαφωνούμε στο γενικό πλαίσιο.

 

Απλά, αυτό που θέλησα να πω, με αφορμή την αναφορά της nenya στα θρησκευτικά, είναι ότι υπάρχουν πολύ πιο απλές κινήσεις στις οποίες θα μπορούσε να προχωρήσει το κράτος ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της μάθησης αλλά και το κύρος του σχολείου, χωρίς να χρειαστεί να αναμετρηθεί με την εκκλησία.

 

Κι όμως δεν προχωρά σε αυτές τις κινήσεις, τις απλές, όπου δεν έχει να συμφωνήσει τίποτε με την όποια εκκλησία.

 

Οπότε, έχω τη φρικτή υποψία πως το θέμα της εξαίρεσης από το μάθημα των θρησκευτικών (κατάργηση δεν τολμάμε να πούμε ακόμη, ας πάψουμε κάποια στιγμή να αμολάμε γραβατωμένοι ή αγραβάτωτοι περιστέρια στα Θεοφάνεια και βλέπουμε) ανακινείται κάθε τόσο για να προσδώσει μια δήθεν προοδευτική χροιά στη συζήτηση περί των προβλημάτων του σύγχρονου σχολείου, ενώ παράληλλα όχι απλά δεν αμφισβητούνται, αλλά ούτε καν θίγονται εν τη ρύμει του λόγου βαθύτατα παράλογες καταστάσεις, όπως αυτή των αδικαιολόγητων απουσιών ή της απρόσκοπτης λειτουργείας κομματικών μηχανισμών μέσα και γύρω από τα σχολεία και τα πανεπιστήμια.

 

Εκεί, δε θα χρειαζόταν κανένα νταραβέρι με καμία εκκλησία. Φευ, αυτά δεν τα συζητάνε. Ο προοδευτισμός εξαντλείται αλλού.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορει να ξυπνησει καποιος οταν εχει βαρεθει να κοιμαται; Ειναι αναγκη να ξυπνησει με φασαρια για να παει στην δουλεια;

 

Ρε αλήθεια, όλα αυτά έχουν εύκολη απάντηση. Μπορείς να τρολλάρεις καλύτερα και με τον καιρό ίσως εξελιχθεί και σε συζήτηση.

Ψήσου να λήξει εδώ όμως γιατί είναι ωραίο το θρεντ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παρελθον το βλεπω ως ευκαιρια να χαμπαριασω τα λαθη μου, τιποτ' αλλο

 

Δεν με ενδιαφερει τι και πως εκαναν οι Σπαρτιατες, ουτε που πεταγαν τα σκουπιδια τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνούμε στο γενικό πλαίσιο.

 

Απλά, αυτό που θέλησα να πω, με αφορμή την αναφορά της nenya στα θρησκευτικά, είναι ότι υπάρχουν πολύ πιο απλές κινήσεις στις οποίες θα μπορούσε να προχωρήσει το κράτος ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της μάθησης αλλά και το κύρος του σχολείου, χωρίς να χρειαστεί να αναμετρηθεί με την εκκλησία.

 

Κι όμως δεν προχωρά σε αυτές τις κινήσεις, τις απλές, όπου δεν έχει να συμφωνήσει τίποτε με την όποια εκκλησία.

 

Οπότε, έχω τη φρικτή υποψία πως το θέμα της εξαίρεσης από το μάθημα των θρησκευτικών (κατάργηση δεν τολμάμε να πούμε ακόμη, ας πάψουμε κάποια στιγμή να αμολάμε γραβατωμένοι ή αγραβάτωτοι περιστέρια στα Θεοφάνεια και βλέπουμε) ανακινείται κάθε τόσο για να προσδώσει μια δήθεν προοδευτική χροιά στη συζήτηση περί των προβλημάτων του σύγχρονου σχολείου, ενώ παράληλλα όχι απλά δεν αμφισβητούνται, αλλά ούτε καν θίγονται εν τη ρύμει του λόγου βαθύτατα παράλογες καταστάσεις, όπως αυτός των αδικαιολόγητων απουσιών ή της απρόσκοπτης λειτουργείας κομματικών μηχανισμών μέσα και γύρω από τα σχολεία και τα πανεπιστήμια.

 

Εκεί, δε θα χρειαζόταν κανένα νταραβέρι με καμία εκκλησία. Φευ, αυτά δεν τα συζητάνε. Ο προοδευτισμός εξαντλείται αλλού.

 

Δεν διαφωνώ ούτε σε ένα σημείο, πήρα τη λίστα της νένυα πολύ πιο "ιδεατά".

Στον πραγματικό κόσμο, σημειώσεις με στάμπες σε χρωματιστά τραπέζια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε αλήθεια, όλα αυτά έχουν εύκολη απάντηση. Μπορείς να τρολλάρεις καλύτερα και με τον καιρό ίσως εξελιχθεί και σε συζήτηση.

Ψήσου να λήξει εδώ όμως γιατί είναι ωραίο το θρεντ.

 

διαφωνεις στο οτι πρεπει να προσπαθησουμε να μην κανουμε τα παιδακια καταθλιπτικα και μιζερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα "θρησκευτικά" με την μορφή τους δεν έχουν καμία θέση στο σχολικό εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν χρειάζεται να αλλάξουν αλλά να καταργηθούν και τα μηνύματα που προσπαθούν να περάσουν να "απορροφηθούν" αλλού.

 

Οι φιλοσοφικές αναζητήσεις σχετικά με το από που ήρθαμε, που βρισκόμαστε, που πηγαίνουμε πρέπει να σχετίζονται με την φιλοσοφία και την επιστήμη. Το παρελθόν με την ιστορία. Τα ηθικά μηνύματα, η διαφορά καλού / κακού, η νομοταγής συμπεριφορά, η τιμιότητα και άλλα μηνύματα πρέπει να είναι έτσι και αλλιώς ο κύριος στόχος ενός σχολείου, άσχετος με το τι μάθημα διδάσκεται.

 

Η κάθε οικογένεια μπορεί να περάσει στα παιδιά της οποιαδήποτε θρησκεία επιθυμεί, με όποιον τρόπο επιθυμεί. Η στάμπα μιας θρησκείας στα μωρά σαν άλλη εθνικότητα είναι εντελώς απαράδεκτη και πρέπει να σταματήσει. 2015 φτάσαμε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παρελθον το βλεπω ως ευκαιρια να χαμπαριασω τα λαθη μου, τιποτ' αλλο

 

Δεν με ενδιαφερει τι και πως εκαναν οι Σπαρτιατες, ουτε που πεταγαν τα σκουπιδια τΠροφανώς είσαι

Προφανώς είσαι η απόδειξη αυτού που ισχυρίστηκα στην αρχή, αν θεωρείς ότι αυτά που περιγράφεις έχουν καμία σχέση με τη φιλοσοφία...

 

Δε χρειάζεται να διαβάσεις εσύ, σιγά μην κάνεις τα ίδια λάθη που έκαναν κάποτε οι απολίτιστοι, εκτός κι αν ψάχνεις να βρεις αρχαία τρολάκια να τα αντιγράψεις...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα "θρησκευτικά" με την μορφή τους δεν έχουν καμία θέση στο σχολικό εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν χρειάζεται να αλλάξουν αλλά να καταργηθούν και τα μηνύματα που προσπαθούν να περάσουν να "απορροφηθούν" αλλού.

 

Οι φιλοσοφικές αναζητήσεις σχετικά με το από που ήρθαμε, που βρισκόμαστε, που πηγαίνουμε πρέπει να σχετίζονται με την φιλοσοφία και την επιστήμη. Το παρελθόν με την ιστορία. Τα ηθικά μηνύματα, η διαφορά καλού / κακού, η νομοταγής συμπεριφορά, η τιμιότητα και άλλα μηνύματα πρέπει να είναι έτσι και αλλιώς ο κύριος στόχος ενός σχολείου, άσχετος με το τι μάθημα διδάσκεται.

 

Η κάθε οικογένεια μπορεί να περάσει στα παιδιά της οποιαδήποτε θρησκεία επιθυμεί, με όποιον τρόπο επιθυμεί. Η στάμπα μιας θρησκείας στα μωρά σαν άλλη εθνικότητα είναι εντελώς απαράδεκτη και πρέπει να σταματήσει. 2015 φτάσαμε.

2015 έχουμε αλλά όταν βλέπεις την άλλη να ζητάει tips στο fb για το νεογέννητο και να της απαντάνε ότι δεν πρέπει να το ακουμπήσει κάποια με περίοδο γιατί θα αφήσει σημάδι και να έρθει πάπας να εξορκίσει το παιδί(κάπως έτσι πήγαινε δεν θυμάμαι λεπτομέρειες). Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι σε αυτή την έκφραση μιλάμε για μια απαρχαιωμένη μητέρα που θα δώσει στον βλαστό της όλα αυτά τα χαρίσματα που έχει η ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...