Προς το περιεχόμενο

Η κατάντια των ελληνικών σχολείων


Flaoutistas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν εγώ που ζω μέσα σε αυτό το κλίμα( Γ λυκείου) θα σας πω τα περισσότερα που πιστεύω ότι  πρέπει να αλλάξουν.

1. Θρησκευτικά πρέπει να καταργηθεί καθώς τώρα που κάνουμε θρησκευτικά 1 φορά την εβδομάδα δεν προσέχουμε στο μάθημα δηλαδή βαρεμάρα πολύ. Σε λίγα χρόνια πιστεύω πως δεν θα υπάρχουν και θεολόγοι.

2. Το μάθημα project πρέπει να καταργηθεί καθώς ο τρόπος με τον οποίο διδάσκεται είναι άσχετος τελείως με αυτό που ξέρουμε τι σημαίνει project από τα πανεπιστήμια και από παλιά.

3.Θεωρώ απαραίτητο το μάθημα Πολιτική παιδεία  η Κοινωνική πολιτική αγωγή να γίνεται περισσότερες καθώς εκεί υπάρχουν ενδιαφέροντα θέματα προς συζήτηση στην τάξη. Γενικά είμαι υπέρ του διαλόγου και την ανταλλαγή απόψεων με τους συμμαθητές.Οι καθηγητές σε ένα τέτοιο μάθημα πρέπει να είναι έτσι δηλαδή με διάλογο κτλ.

4. Νεοελληνική γλώσσα και αυτό θεωρώ πως πρέπει να  έχει περισσότερη βάση προς στην συζήτηση διάφορων θεμάτων όπως για παράδειγμα το bullying.

5. πρέπει να μειωθεί η ώρα των αρχαίων αλλά όχι να καταργηθούν πλήρως. Έχει κάποια στοιχεία ωραία η αρχαία ελληνική γλώσσα.

6. Αξιολόγηση καθηγητών το κύριο μέλημα για εμένα. Για παράδειγμα είχαμε έναν μαθηματικό εντελώς άσχετο με μαθηματικά σου διδάσκει αστρολογία και λες τι άχρηστος είναι αυτός? Δεν έχει φύγει καθώς τον προστατεύει το σύστημα αλλά ευτυχώς που τον έχει καταλάβει η διεύθυνση του σχολείου και προσπαθεί να τον βάλει σε τμήματα λίγα για να βλάψει τα παιδιά λιγότερο. Τμήμα κατεύθυνσης έχει να πάρει από το 2008. Μόνο γενικής παιδείας τον βάζουν.

7.Κατάργηση της παπαγαλίας άμεσα και εκμάθηση μόνων των βασικών σημείων. Βέβαια εδώ θέλει αποτύπωση καινούργιων βιβλίων από ανθρώπους μορφωμένους και όχι της κάθε πολιτικής ηγεσίας όπου είναι ανεγκέφαλοι.

8. Καθηγητές να έρχονται στην ώρα τους στην αρχή της χρονιάς και όχι κάθε 2-3 μέρες να αλλάζει το πρόγραμμα επειδή έφυγε ο ένας και περιμένουμε τον άλλον κτλ. Εδώ πάντως λυπάμαι την υπεύθυνο του προγράμματος γιατί είναι πολύ δύσκολο να βγει καθώς έχει πολλούς παραμέτρους.

9.Ενημέρωση για σοβαρά θέματα της ζωής μας. πχ βλέπεις παιδιά 14-17χρονα να αρχίζουν το κάπνισμα χωρίς να ξέρουν τις μακροχρόνιες επιπτώσεις καθώς και για πολλά άλλα.

10. πιο απλές διαδικασίες για πολυήμερες εκδρομές και πιο σαφέστερες εγκυκλίους για την λειτουργία του σχολείου.

και πολλά άλλα :P

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 267
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δεν είναι θλιβερό που η εκπαίδευση έχει αυτό το χάλι; Θα θίξω επιγραμματικά κάποια ζητήματα και πείτε μου αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε. Ενώ έχουμε φάει με το κουτάλι αρχαία, δεν έχουμε διδαχθεί σαν μαθη

Τα συζητούσα με μια Κροάτισσα αυτά, έχουνε μάθημα για τον τρόπο λειτουργίας των φορολογικών τους καθώς και μαγειρική. Εννοείται και πρώτες βοήθειες και sex ed. Αλλά εκεί μάλλον πάνε σχολείο για να μάθ

Το σύστημα παιδείας μας έπρεπε να επικεντρώνεται πολύ περισσότερο στην   - Ανάπτυξη των δημιουργικών δυνατοτήτων και της φαντασίας - Υγεία και ασφάλεια - Τεχνολογία - Καινοτομία   Το σχολείο να

Πάντως ρε παιδιά τι σκάτε; αν δεν σας κάνει το δημόσιο σχολείο δώστε λίγες πενταροδεκάρες παραπάνω και στείλτε τα παιδιά σας σε ιδιωτικό

 

'Άσε που είναι πολύ trendy ειδικότερα για εμάς τους αριστερούς

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκέφτηκα και εγώ ότι ίσως είναι λίγο τραβηγμένο το σκεπτικό μου,αλλά ο τύπος δεν διαφωνούσε με το κονσεπτ των αφισων αφου κολλούσε και ο ίδιος,αλλά της δικιάς του παράταξης.Όμως εδώ δεν του αρασε το ΕΑΑΚ.Για μένα φαουλ,δεν προωθεί την διαφορετικότητα.

Εγώ δεν εχω σκίσει αφίσες,ειδικά όταν προωθούν κάποια συναυλία, μιας και μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον.Είμαι περίεργος?

 

Δεν είσαι περίεργος, αλλά δεν είναι ούτε και "ασεβής" αυτός που σκίζει αφίσα ή βάζει τη δική του από πάνω γιατί δεν υπάρχει ούτε συμβόλαιο ούτε συμφωνία ούτε κοινωνική νόρμα που να λέει ότι αν βάλεις εσύ αφίσα σε δημόσιο χώρο εγώ δε μπορώ να πάω μετά να βάλω τη δική μου από πάνω.

 

Μπορεί να μη συμφωνούμε με τον τύπο που περιγράφεις ή ακόμα και να μη θέλουμε μόνο γι' αυτό το λόγο να τον κάνουμε παρέα, αλλά από τις αφίσες να βγει το συμπέρασμα ότι είναι ακατάλληλος είναι τραβηγμένο.

 

Ο λόγος που βρήκα αφορμή να το σχολιάσω αυτό είναι ότι έχει πέσει πολύ βιτριόλι για τους καθηγητές. Όπως πχ ισχύει και για τους αστυνομικούς. Ναι ΟΚ υπάρχουν προβλήματα, ναι ΟΚ υπάρχουν σάπια μήλα, ναι ΟΚ μπορεί να υπάρχουν και συστημικές παθογένειες αλλά το να τσουβαλιάζουμε τον κλάδο και στη χωματερή δεν είναι αντικειμενική προσέγγιση του ζητήματος.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λες οτι σε εναν τομέα υπάρχει σήψη προφανώς και δε αναφέρεσαι σε όλους εναν προς εναν, αλλά μιλας για την πλειοψηφία ! θεωρώ δεδομένο οτι υπαρχουν και εξαιρέσεις,  οτι υπαρχουν και εξαίρετοι εκπαιδευτικοί , αυτό ομως σε καμία περίπτωση δεν αναιρεί οτι το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα -οπως τα πάντα, και γι αυτο βρισκόμαστε στην θέση που βρισκόμαστε σήμερα- είναι σάπιο από την ρίζα του.

 

Τέλος για τις αφίσες, ειναι διαφορετικό να τις κλωτσάς οταν μπλέκουν στα ποδια σου απο το να τις κατεβάζεις και να τις σκίζεις! όπως επίσης  ειναι  άλλο να το κάνει αυτο ο εκπαιδευόμενος  και αλλο να το κάνει ο εκπαιδευτής.

ειναι άλλο να σκίζεις εσυ τις αφίσες και άλλο να το κάνει αυτός που πρέπει να δίνει το παράδειγμα ! 

Λεπτομέρειες ..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2015 έχουμε αλλά όταν βλέπεις την άλλη να ζητάει tips στο fb για το νεογέννητο και να της απαντάνε ότι δεν πρέπει να το ακουμπήσει κάποια με περίοδο γιατί θα αφήσει σημάδι και να έρθει πάπας να εξορκίσει το παιδί(κάπως έτσι πήγαινε δεν θυμάμαι λεπτομέρειες). Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι σε αυτή την έκφραση μιλάμε για μια απαρχαιωμένη μητέρα που θα δώσει στον βλαστό της όλα αυτά τα χαρίσματα που έχει η ίδια.

Το οτι εσυ και εγω τα θεωρουμε βλακειες δεν σημαινει οτι ουτε πρεπει να επιβαλλουμε την γνωμη μας ουτε να προσβαλουμε τα πιστευω του αλλου.Εθιμα που περνουν απο μανα σε παιδι ειναι δεν εχουν να κανουν με την παιδεια που λαμβανεις απο το σχολειο.Απο την στιγμη που δεν βλαπτει κανεναν αστον αμα θελει να κανει και ευχελαιο καθε φορα που εχει πονοκεφαλο και να γυρναει σε κυκλους οταν εχει πανσελληνο

Θα πρόσθετα και το άσυλο

εξω τα βρωμοκομματα απο τις σχολες και αμεση καταργηση του ασυλου(η εστω ποτοθετηση ορισμενων για φυλαξη) που οι παλιοΜΑΟ-ΜΑΟ οτι καινουργια εγκατασταση υπηρχε την καταντουσαν τσερνομπιλ μεσα σε λιγες μερες.

Ασε που το ασυλο περα των κκε-μλ-πτ-σδ-γχ-ψτ(οι οποιοι ηταν μια χουφτα ατομα ολοι μαζι) ολοι οι αλλοι το θελουν για να την πινουν ελευθερα.Και οι αιωνιοι φοιτητες θα προσθεσω εγω...

 

Εισαγωγη απο πανελληνιες αλλο τραγικο κομματι οπου ο εν δυναμει οικονομολογος εξεταζεται στην φυσικη και στην εκθεση (θα αφησω τα μαθηματικα κατευθυνσης μεσα αν και καμια σχεση με την σχολη δεν εχουν).Ο γιατρος σε μαθηματικα και εκθεση.Ο φιλολογος σε μαθηματικα κτλ κτλ

 

 

Τα θρησκευτικα ειναι στην ουσια ωρα ξεκουρασης  κανεις δεν ακουει κανεις δεν προσεχει και ο βαθμος τις περισσοτερες φορες ειναι καλος ασχετος το τι μλκιες θα γραψεις στις εξετασεις.Αποτελει δευτερευον προβλημα σε ενα βουνο προβληματικης παιδειας

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν εγώ που ζω μέσα σε αυτό το κλίμα( Γ λυκείου) θα σας πω τα περισσότερα που πιστεύω ότι  πρέπει να αλλάξουν.

1. Θρησκευτικά πρέπει να καταργηθεί καθώς τώρα που κάνουμε θρησκευτικά 1 φορά την εβδομάδα δεν προσέχουμε στο μάθημα δηλαδή βαρεμάρα πολύ. Σε λίγα χρόνια πιστεύω πως δεν θα υπάρχουν και θεολόγοι.

Δεν μπορώ να φανταστώ την Ελλάδα χωρίς (Χ.Ο.) θρησκευτικά. Είναι θρησκειοκρατούμενη χώρα και είναι πολλοί οι κάτοικοι που δεν έχουν εγκέφαλο και δεν θέλουν να αλλάξει αυτό.

2. Το μάθημα project πρέπει να καταργηθεί καθώς ο τρόπος με τον οποίο διδάσκεται είναι άσχετος τελείως με αυτό που ξέρουμε τι σημαίνει project από τα πανεπιστήμια και από παλιά.

Διαφώτισέ μας. Τι εστί project?

3.Θεωρώ απαραίτητο το μάθημα Πολιτική παιδεία  η Κοινωνική πολιτική αγωγή να γίνεται περισσότερες καθώς εκεί υπάρχουν ενδιαφέροντα θέματα προς συζήτηση στην τάξη. Γενικά είμαι υπέρ του διαλόγου και την ανταλλαγή απόψεων με τους συμμαθητές.Οι καθηγητές σε ένα τέτοιο μάθημα πρέπει να είναι έτσι δηλαδή με διάλογο κτλ.

Nice point

4. Νεοελληνική γλώσσα και αυτό θεωρώ πως πρέπει να  έχει περισσότερη βάση προς στην συζήτηση διάφορων θεμάτων όπως για παράδειγμα το bullying.

Α;

5. πρέπει να μειωθεί η ώρα των αρχαίων αλλά όχι να καταργηθούν πλήρως. Έχει κάποια στοιχεία ωραία η αρχαία ελληνική γλώσσα.

Για επιλογής, μια χαρά είναι τα αρχαία..

6. Αξιολόγηση καθηγητών το κύριο μέλημα για εμένα. Για παράδειγμα είχαμε έναν μαθηματικό εντελώς άσχετο με μαθηματικά σου διδάσκει αστρολογία και λες τι άχρηστος είναι αυτός? Δεν έχει φύγει καθώς τον προστατεύει το σύστημα αλλά ευτυχώς που τον έχει καταλάβει η διεύθυνση του σχολείου και προσπαθεί να τον βάλει σε τμήματα λίγα για να βλάψει τα παιδιά λιγότερο. Τμήμα κατεύθυνσης έχει να πάρει από το 2008. Μόνο γενικής παιδείας τον βάζουν.

Nice point

7.Κατάργηση της παπαγαλίας άμεσα και εκμάθηση μόνων των βασικών σημείων. Βέβαια εδώ θέλει αποτύπωση καινούργιων βιβλίων από ανθρώπους μορφωμένους και όχι της κάθε πολιτικής ηγεσίας όπου είναι ανεγκέφαλοι.

Nice point

8. Καθηγητές να έρχονται στην ώρα τους στην αρχή της χρονιάς και όχι κάθε 2-3 μέρες να αλλάζει το πρόγραμμα επειδή έφυγε ο ένας και περιμένουμε τον άλλον κτλ. Εδώ πάντως λυπάμαι την υπεύθυνο του προγράμματος γιατί είναι πολύ δύσκολο να βγει καθώς έχει πολλούς παραμέτρους.

Δημόσιοι υπάλληλοι είναι, ως τέτοιους να τους κρίνεις.

9.Ενημέρωση για σοβαρά θέματα της ζωής μας. πχ βλέπεις παιδιά 14-17χρονα να αρχίζουν το κάπνισμα χωρίς να ξέρουν τις μακροχρόνιες επιπτώσεις καθώς και για πολλά άλλα.

Nice point. Βέβαια καλό είναι να γίνεται και δουλειά στο σπίτι

10. πιο απλές διαδικασίες για πολυήμερες εκδρομές και πιο σαφέστερες εγκυκλίους για την λειτουργία του σχολείου.

και πολλά άλλα :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος για τις αφίσες, ειναι διαφορετικό να τις κλωτσάς οταν μπλέκουν στα ποδια σου απο το να τις κατεβάζεις και να τις σκίζεις! όπως επίσης  ειναι  άλλο να το κάνει αυτο ο εκπαιδευόμενος  και αλλο να το κάνει ο εκπαιδευτής.

ειναι άλλο να σκίζεις εσυ τις αφίσες και άλλο να το κάνει αυτός που πρέπει να δίνει το παράδειγμα ! 

Λεπτομέρειες ..

 

Το point μου, που δεν φαίνεται να έχει περάσει απέναντι, είναι πως κάποια πράγματα είναι αποδεκτά ακόμα κι αν εμείς δε θα τα κάναμε ή/και δε μας αρέσουν. Κι αν είναι αποδεκτά δεν έχει σημασία ποιός τα κάνει.

 

Με την ίδια λογική θα έπρεπε να βγάλουμε "ακατάλληλο" τον εκπαιδευτή αν δε βάζει deo και βρωμάνε οι μασχάλες του, τι παράδειγμα δίνει στα παιδιά;

 

Ή, για να πάρω ένα παράδειγμα από σήμερα: στον παιδικό που πάει η κόρη μου μια από τις νηπιαγωγούς έχει βαμμένο πράσινο μαλλί και face piercing. Τι παράδειγμα δίνει στα παιδιά; Ότι είναι αποδεκτό κοινωνικά να έχεις βαμμένο πράσινο μαλλί και face piercing, πράγμα που είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Τώρα αν κάποιος θέλει να βάλει τις προσωπικές του εξαιρέσεις "ναι αλλά" επειδή έτσι του αρέσει, δικό του θέμα.

 

Είναι θρησκειοκρατούμενη χώρα και είναι πολλοί οι κάτοικοι που δεν έχουν εγκέφαλο και δεν θέλουν να αλλάξει αυτό.

 

Δε νομίζω ότι είναι δυνατόν να κάνουμε σοβαρή κουβέντα για θέματα πίστης όταν δεν έχουμε τη διάθεση να αναγνωρίσουμε την ύπαρξη αυτού του πράγματος που λέγεται "πίστη", άσχετα αν το ασπαζόμαστε ή όχι.

 

Εμένα πχ. μου είναι "αδύνατο" να καταλάβω γιατί να πωρώνεται κάποιος οπαδός με την ομάδα του, αλλά δεν τους βγάζω ανεγκέφαλους όλους όσους έχουν διαρκείας.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πχ. μου είναι "αδύνατο" να καταλάβω γιατί να πωρώνεται κάποιος οπαδός με την ομάδα του, αλλά δεν τους βγάζω ανεγκέφαλους όλους όσους έχουν διαρκείας.

giphy.gif

 

 

σωστος

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πχ. μου είναι "αδύνατο" να καταλάβω γιατί να πωρώνεται κάποιος οπαδός με την ομάδα του, αλλά δεν τους βγάζω ανεγκέφαλους όλους όσους έχουν διαρκείας.

 

 

Το διαρκείας είναι δείγμα φιλάθλου. Το βρίζω/αντιπαθώ/κτλ κάποιον βάσει ομάδας είναι δείγμα ανεγκέφαλου. 

 

Λάθος feature χρησιμοποίησες για το classification που πήγες να κάνεις. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διαρκείας είναι δείγμα φιλάθλου. Το βρίζω/αντιπαθώ/κτλ κάποιον βάσει ομάδας είναι δείγμα ανεγκέφαλου. 

 

Λάθος feature χρησιμοποίησες για το classification που πήγες να κάνεις. 

Φιλάθλου ή και οπαδού. Αλλά ακόμα και ο οπαδισμός μπορεί να είναι υγιής :)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι είναι δυνατόν να κάνουμε σοβαρή κουβέντα για θέματα πίστης όταν δεν έχουμε τη διάθεση να αναγνωρίσουμε την ύπαρξη αυτού του πράγματος που λέγεται "πίστη", άσχετα αν το ασπαζόμαστε ή όχι.

 

Εμένα πχ. μου είναι "αδύνατο" να καταλάβω γιατί να πωρώνεται κάποιος οπαδός με την ομάδα του, αλλά δεν τους βγάζω ανεγκέφαλους όλους όσους έχουν διαρκείας.

 

Είπα θρησκειοκρατεία! Δεν αμφισβητώ το δικαίωμα κανενός να πιστεύει στο οτιδήποτε.

 

Αν κάποιος θεωρεί ότι η πίστη του πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.

Αν κάποιος θεωρεί ότι αγάπη για την ομάδα του πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.
Αν κάποιος θεωρεί ότι αγάπη για την γυμναστική πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.
Αν κάποιος θεωρεί ότι αγάπη για τα μακαρόνια πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.
Αν κάποιος θεωρεί ότι αγάπη για την java πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.
 
Είμαι σίγουρος ότι συμφωνείς μαζί μου. Αν όχι τότε δεν είμαι αρκετά σαφής.
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι εσυ και εγω τα θεωρουμε βλακειες δεν σημαινει οτι ουτε πρεπει να επιβαλλουμε την γνωμη μας ουτε να προσβαλουμε τα πιστευω του αλλου.Εθιμα που περνουν απο μανα σε παιδι ειναι δεν εχουν να κανουν με την παιδεια που λαμβανεις απο το σχολειο.Απο την στιγμη που δεν βλαπτει κανεναν αστον αμα θελει να κανει και ευχελαιο καθε φορα που εχει πονοκεφαλο και να γυρναει σε κυκλους οταν εχει πανσελληνο

 

Όχι αδερφέ, αυτά δεν είναι έθιμα, είναι ύμνοι στη βλακεία και διαστρεβλώσεις τόσο του χ.ο. δόγματος (μιας και όλοι αυτοί οι στόκοι βλέπεις, χ.ο. δηλώνουν), όσο και των πραγματικών παραδόσεων του τόπου αυτού.

 

Τα έθιμα καλώς τηρούνται, αλλά το 2015 περιμένω να συνειδητοποιούν οι εμπλεκόμενοι, πως απλά παίζουν ένα ρόλο. Όταν φοβούνται πραγματικά πως θα έρθει ο διάτανος να σημαδέψει το παιδί τους, αλλά συνάμα έχουν τη στοιχειώδη νοημοσύνη για να ποστάρουν τις αρλούμπες τους στα social media, μολύνοντας με την απίστευτη ηλιθιότητα τους κι άλλους επιρρεπείς, αισθάνομαι πως είναι χρέος μου να σπάσω αυτό τον κύκλο με κάποιο τρόπο.

 

Με λίγα λόγια, αυτή η νοοτροπία δεν είναι αθώα και σαφώς βλάπτει το σύνολο. Απλά η ζημιά δεν είναι άμεσα εμφανής...

 

 

εξω τα βρωμοκομματα απο τις σχολες και αμεση καταργηση του ασυλου(η εστω ποτοθετηση ορισμενων για φυλαξη) που οι παλιοΜΑΟ-ΜΑΟ οτι καινουργια εγκατασταση υπηρχε την καταντουσαν τσερνομπιλ μεσα σε λιγες μερες.

Ασε που το ασυλο περα των κκε-μλ-πτ-σδ-γχ-ψτ(οι οποιοι ηταν μια χουφτα ατομα ολοι μαζι) ολοι οι αλλοι το θελουν για να την πινουν ελευθερα.Και οι αιωνιοι φοιτητες θα προσθεσω εγω...

 

Μαζί σου για τα κόμματα, έχω γράψει κι εγώ παρόμοια πράγματα πολλές φορές στο παρελθόν άλλωστε. Οι αιώνιοι φοιτητές όμως, δώσε βάσει, είναι σύμπτωμα της ασθένειας, όχι αιτία. Κάτσε και μέτρα πόσες μεταρρυθμίσεις έγιναν στην Παιδεία τα τελευταία 15 χρόνια, τι αφορούσαν, τι εφαρμόστηκε και φυσικά πως. Μετά σκέψου που κολλάνε οι αιώνιοι σε όλα αυτά.

 

Πούλο τα κόμματα (όχι μόνο τα "φοιτητικά" παρακλάδια βέβαια) από την Παιδεία και και κατάργηση των πανελληνίων. Αρκούν αυτά για αρχή, ειλικρινά το πιστεύω.

 

Πάντως για να σε τρολλάρω λιγάκι, αυτός που την πίνει ελεύθερα σε κάποια σχολή, δεν ενοχλεί -πιθανότατα- κανέναν. Γιατί να είναι λιγότερο κοινωνικά "επιθυμητός" από τη μάνα που κρεμάει σκόρδα στο λαιμό του παιδιού της για να αποφύγει π.χ. το μάτι; Δεν παίρνω το μέρος του τζιβάνα στο παραπάνω παράδειγμα, απλά να σε προβληματίσω θέλω. :)

 

 

Δε νομίζω ότι είναι δυνατόν να κάνουμε σοβαρή κουβέντα για θέματα πίστης όταν δεν έχουμε τη διάθεση να αναγνωρίσουμε την ύπαρξη αυτού του πράγματος που λέγεται "πίστη", άσχετα αν το ασπαζόμαστε ή όχι.

 

Εμένα πχ. μου είναι "αδύνατο" να καταλάβω γιατί να πωρώνεται κάποιος οπαδός με την ομάδα του, αλλά δεν τους βγάζω ανεγκέφαλους όλους όσους έχουν διαρκείας.

 

Η ειρωνεία είναι πως η Ελλάδα δεν είναι "θρησκειοκρατούμενη" χώρα, όχι βάσει του "by the book" ορισμού τουλάχιστον (Ιράν φάση).

 

Έχει η εκκλησία τεράστια επιρροή βέβαια στην πολιτική/στρατιωτική/whatever ηγεσία; Ναι, αδιαμφισβήτητα και αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις σαφέστατα είναι κακό. Όμως κανείς δεν εκτελείται επειδή ακούει Black Metal, ούτε φυλακίζεται επειδή ρίχνει χριστοπαναγίες στο δρόμο.

 

Το πρόβλημα είναι, πιάνομαι από το παράδειγμά σου, πως αντίστοιχη επιρροή, έχουν και οι παράγοντες ποδοσφαίρου, οι διάφοροι τοποικοί "ευεργέτες", οι τηλεπερσόνες και οι καναλάρχες.

 

Δεν έχει λοιπόν νόημα να αφορίζεται με τέτοιο μένος ένα συγκεκριμένο institution, ή ακόμα χειρότερα μια "πίστη" που συνδέεται μ' αυτό, ενώ δίνεται άφεση σε πρεζέμπορες και δολοφόνους celebrities. Είναι σαν να αντιμετωπίζεις τη λερναία ύδρα, επιμένοντας στο να κόβεις μονίμως το ίδιο κεφάλι. 

 

Και φυσικά, άλλο η πίστη, άλλο η θρησκεία, άλλο η οργανωμένη μπίζνα που λέγεται εκκλησία. Η πίστη είναι προσωπικό θέμα και δεν καθορίζεται από τις επιταγές του εκάστοτε αρχιπαπά ή πολιτικού. Συνήθως μάλιστα ο πιστός, αντίθετα απ' τον θρήσκο, δεν είναι intrusive, δεν τον ενδιαφέρει να σε πείσει για κάτι. 

 

My 0,02 Ευρά... :)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ειρωνεία είναι πως η Ελλάδα δεν είναι "θρησκειοκρατούμενη" χώρα, όχι βάσει του "by the book" ορισμού τουλάχιστον (Ιράν φάση).

 

Έχει η εκκλησία τεράστια επιρροή βέβαια στην πολιτική/στρατιωτική/whatever ηγεσία; Ναι, αδιαμφισβήτητα και αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις σαφέστατα είναι κακό. Όμως κανείς δεν εκτελείται επειδή ακούει Black Metal, ούτε φυλακίζεται επειδή ρίχνει χριστοπαναγίες στο δρόμο.

 

Το πρόβλημα είναι, πιάνομαι από το παράδειγμά σου, πως αντίστοιχη επιρροή, έχουν και οι παράγοντες ποδοσφαίρου, οι διάφοροι τοποικοί "ευεργέτες", οι τηλεπερσόνες και οι καναλάρχες.

 

Δεν έχει λοιπόν νόημα να αφορίζεται με τέτοιο μένος ένα συγκεκριμένο institution, ή ακόμα χειρότερα μια "πίστη" που συνδέεται μ' αυτό, ενώ δίνεται άφεση σε πρεζέμπορες και δολοφόνους celebrities. Είναι σαν να αντιμετωπίζεις τη λερναία ύδρα, επιμένοντας στο να κόβεις μονίμως το ίδιο κεφάλι. 

 

Και φυσικά, άλλο η πίστη, άλλο η θρησκεία, άλλο η οργανωμένη μπίζνα που λέγεται εκκλησία. Η πίστη είναι προσωπικό θέμα και δεν καθορίζεται από τις επιταγές του εκάστοτε αρχιπαπά ή πολιτικού. Συνήθως μάλιστα ο πιστός, αντίθετα απ' τον θρήσκο, δεν είναι intrusive, δεν τον ενδιαφέρει να σε πείσει για κάτι. 

 

My 0,02 Ευρά... :)

 

By the book είναι :P

 

Ναι δεν είναι Ιράν, είναι η μόνη ΕΕ χώρα όμως, στην οποία αποδόθηκαν τιμές αρχηγού κράτους σε θρησκευτική εικόνα. Ήμουν στο άγημα (funny story: αν δεν κάνω τεράστιο λάθος, κάποιος απ'τον κόσμο φώναξε "προς την παναγία θεοτόκο παρουσιάστε").

 

Επιπλέον κανένας άλλος δεν έχει την επιρροή της εκκλησίας νόμιμα.

 

Στο debate πίστη vs εκκλησία με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο και να το πω άλλη μία φορά.

Πίστη; no probs.

Εκκλησία (στην μορφή που υπάρχει στην Ελλάδα); probs.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

Εξακολουθώ να βρίσκω ασύλληπτο ότι στο μυαλό ορισμένων για την κατάντια του ελληνικού σχολείου παίζουν τον οποιοδήποτε ρόλο τα... θρησκευτικά.

 

Θεσμοθετημένες κοπάνες, πολιτικοποίηση, μετατροπή ολόκληρου του λυκείου σε έναν εφιαλτικό προθάλαμο των πανελλαδικών, εξετάσεις απολυτηρίου μετά τις εισαγωγικές στα πανεπιστήμια, δήλωση σχολών μετά τα αποτελέσματα, καταλήψεις, καταστροφές κτιρίων χωρίς καμία αναζήτηση υπαιτίων (πόσω μάλλον υποχρέωση να πληρώσουν οι γονείς των συγκεκριμένων καμαριών τις φθορές αντί για το γνωστό γομάρι που ακούει στο όνομα έλληνας φορολογούμενος, ώστε να συντηρηθεί η γελοία φαινάκη περί "δωρεάν σχολείου") αστοιχείωτοι και ανεξέλεγκτοι καθηγητές, ανεπαρκέστατα βιβλία.

 

Και είναι το πρόβλημά μας τα θρησκευτικά. Μία ώρα την εβδομάδα ή πόσο είναι, τέλος πάντων.

 

Εντάξει, κοροϊδευόμαστε κανονικά μεταξύ μας.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξακολουθώ να βρίσκω ασύλληπτο ότι στο μυαλό ορισμένων για την κατάντια του ελληνικού σχολείου παίζουν τον οποιοδήποτε ρόλο τα... θρησκευτικά.

 

Όντως τα θρησκευτικά σαν μάθημα δεν μου φταίει σε τίποτα. Ίσα ίσα, μάθημα της πλάκας είναι και ένα εύκολο 19άρι - 20άρι που σου ανεβάζει τον μέσο όρο.

 

Τα άλλα που ανέφερα ήταν μάλλον off topic. Να κάνουμε ένα θέμα για την "απεξάρτηση της εκκλησίας απ'το ελληνικό κράτος" ή θεωρείται πολιτικό;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.