Προς το περιεχόμενο

Η κατάντια των ελληνικών σχολείων


Flaoutistas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Μαζί σου για τα κόμματα, έχω γράψει κι εγώ παρόμοια πράγματα πολλές φορές στο παρελθόν άλλωστε. Οι αιώνιοι φοιτητές όμως, δώσε βάσει, είναι σύμπτωμα της ασθένειας, όχι αιτία. Κάτσε και μέτρα πόσες μεταρρυθμίσεις έγιναν στην Παιδεία τα τελευταία 15 χρόνια, τι αφορούσαν, τι εφαρμόστηκε και φυσικά πως. Μετά σκέψου που κολλάνε οι αιώνιοι σε όλα αυτά.

 

 

 

 

Γράφεις ενδιαφέροντα πράγματα αλλά αυτό που λες για τους "αιώνιους" φοιτητές δεν το κατάλαβα. Τι σχέση έχουν οι μεταρρυθμίσεις;

Για τα θρησκευτικά εγώ επιμένω ότι το "πρόβλημα" (δεν είναι για όλους πρόβλημα αλλά λέμε) είναι ο τρόπος που διδάσκονται (στην ουσία είναι 90% τι λέει ο ορθόδοξος χριστιανισμός και 10% όλα τα υπόλοιπα). Αν εξετάζονταν οι θρησκείες ως κοινωνικό φαινόμενο σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας και πως επηρέασαν και επηρεάζουν την εξέλιξη μέχρι σήμερα νομίζω δεν θα υπήρχε πρόβλημα.

 

Αλλά συμφωνώ με τον Snoob ότι είναι αμελητέο θέμα μπροστά στα άλλα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 267
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δεν είναι θλιβερό που η εκπαίδευση έχει αυτό το χάλι; Θα θίξω επιγραμματικά κάποια ζητήματα και πείτε μου αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε. Ενώ έχουμε φάει με το κουτάλι αρχαία, δεν έχουμε διδαχθεί σαν μαθη

Τα συζητούσα με μια Κροάτισσα αυτά, έχουνε μάθημα για τον τρόπο λειτουργίας των φορολογικών τους καθώς και μαγειρική. Εννοείται και πρώτες βοήθειες και sex ed. Αλλά εκεί μάλλον πάνε σχολείο για να μάθ

Το σύστημα παιδείας μας έπρεπε να επικεντρώνεται πολύ περισσότερο στην   - Ανάπτυξη των δημιουργικών δυνατοτήτων και της φαντασίας - Υγεία και ασφάλεια - Τεχνολογία - Καινοτομία   Το σχολείο να

  • Super Moderators

Όντως τα θρησκευτικά σαν μάθημα δεν μου φταίει σε τίποτα. Ίσα ίσα, μάθημα της πλάκας είναι και ένα εύκολο 19άρι - 20άρι που σου ανεβάζει τον μέσο όρο.

 

Τα άλλα που ανέφερα ήταν μάλλον off topic. Να κάνουμε ένα θέμα για την "απεξάρτηση της εκκλησίας απ'το ελληνικό κράτος" ή θεωρείται πολιτικό;

 

Πώς να συζητήσεις το θέμα του εναγκαλισμού κράτους και εκκλησίας χωρίς συγκεκριμένες πολιτικές αναφορές;

 

Πίστεψέ με, θα είχα πάρα πολλά πράγματα να πω επί του θέματος, επί της υποκρισίας και της γελοιότητας της όλης κατάστασης (κυρίως υπό το πρίσμα των κορωνών για τα... θρησκευτικά, εκεί εξαντλείται το θέμα για κάποιους) αλλά, πώς;

 

Τι να πω, δοκιμάστε το και βλέπουμε πώς πάει στην πράξη. Αμφιβάλλω αν θα περπατήσει, αλλά...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφεις ενδιαφέροντα πράγματα αλλά αυτό που λες για τους "αιώνιους" φοιτητές δεν το κατάλαβα. Τι σχέση έχουν οι μεταρρυθμίσεις;

 

Κατά τη γνώμη μου και το πρόβλημα των αιωνίων φοιτητών, τουλάχιστον στη σύγχρονη - διογκωμένη μορφή του, οφείλεται πρωτίστως στο ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ και ΑΔΙΚΟ σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια. Δευτερευόντως οφείλεται και στην "αβέρτα" ίδρυση σχολών χωρίς λόγο ύπαρξης, ή στον εξευτελισμό συγκεκριμένων "εξωτικών" τμημάτων με την εισαγωγή σ' αυτά "οπορτουνιστών" φοιτητών, που στην πραγματικότητα βέβαια καμία διάθεση δεν έχουν για ενασχόληση με τέτοιο αντικείμενο (η γνωστή κατάρα των ΤΕΙ). 

 

Ουσιαστικά δημιουργήθηκε δευτεροβάθμια δύο ταχυτήτων μετά τη μεταρρύθμιση του '98, με τους μαθητές των ενιαίων Λυκείων να προορίζονται για ακαδημαϊκές σπουδές, ενώ αυτούς των τότε ΤΕΕ για άμεση είσοδο στην αγορά εργασίας (μπορούσαν να σταματήσουν στο Β' κύκλο σπουδών). 

 

Το θέμα είναι πως όπως αποδείχθηκε, τελικά ούτε οι των ενιαίων ενδιαφέρονταν αποκλειστικά για ΑΕΙ, ενώ οι των ΤΕΕ εισάγονταν σωρηδόν στα ΤΕΙ. Για να στο θέσω απλά, τι πιθανότητες έχει ένας μαθητής ΤΕΕ, του οποίου το επίπεδο στα Μαθηματικά είναι παρόμοιο με αυτό ενός μαθητή Γυμνασίου, να λύσει ολοκληρώματα και διαφορικές εξισώσεις, παρακολουθώντας 9-10 2ωρα μαθήματα;

 

Αντίστοιχα, οι περισσότερο αδύναμοι μαθητές των Ενιαίων Λυκείων πλημμύρισαν τα χαμηλής βάσης ΑΕΙ, ενώ προφανώς μπήκαν και σε ΤΕΙ, άσχετα με το αν το αντικείμενο των εν λόγω σχολών τους ενδιέφερε.

 

Θέλω να τονίσω, το πόσο έντονη ήταν τότε η πλύση εγκεφάλου που δέχονταν οι μαθητές. Εμάς μας έλεγαν στο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ "μπείτε όπου να 'ναι, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος". Τι να σκεφτεί ο 18ρης; 

 

Για να μην γράφω σεντόνια όμως, νομίζω πως καταλαβαίνεις απ' τα παραπάνω, πως περίπου βλέπω τα πράγματα. Έχω καταθέσει αναλυτικότερα αρκετές φορές την άποψή μου για το συγκεκριμένο θέμα σε διάφορα threads, αν δε σε κάλυψα λοιπόν, ενημέρωσε για να παραθέσω links! :)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το point μου, που δεν φαίνεται να έχει περάσει απέναντι, είναι πως κάποια πράγματα είναι αποδεκτά ακόμα κι αν εμείς δε θα τα κάναμε ή/και δε μας αρέσουν. Κι αν είναι αποδεκτά δεν έχει σημασία ποιός τα κάνει.

Το κατάλαβα το point σου, μια χαρά έχει περάσει απέναντι, απλά είναι τελείως αντίθετο με το δικό μου το point που λέει πως έχει μεγάλη σημασία ποιος κάνει τι, πόσο μάλλον αν πρόκειται για παιδαγωγό!

Αν δεν συμφωνεί κάποιος μαζί σου αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σε πιάνει, μην το παίρνεις έτσι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο αφορα τα πανεπιστημια γενικοτερα ειτε για ΑΕΙ ή για ΤΕΙ θα πρεπει να γινει καποια αξιολογηση των μαθηματων ή να οριστει μια λιστα μαθηματων τα οποια θα πρεπει να επιλεξει η σχολη.Οι περισσοτερες σχολες εχουν καταντησει να εχουν μια πληθωρα θεωρητικων και μη ουσιαστικων μαθηματων αφηνοντας μαθηματα μεγαλης βατυτητας στην απεξω με λιγες ωρες διδασκαλιας.

Οποτε φτανει ο φοιτητης να εχει βγει με γνωσεις για την θεωρια των παντων απο τα 40 μαθηματα που εχει μαθει αλλα μηδαμινες γνωσεις που ειναι απαραιτητες για την αγορα εργασιας (και γνωσεις προγραμματων που χρησιμοποιουνται την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη).

Δεν ειναι κανονας για ολες τις σχολες αλλα ειτε περασεις σε ΑΕΙ με 21χιλιαδες μορια ειτε σε ΤΕΙ σε κουτσοχωρι των 10χιλιαδων μοριων λιγο πολυ το ιδιο "ασχετος" θα βγεις,ολη την ουσιωδη "μορφωση" στο επαγγελμα την παιρνεις κατα την ασκηση ή κατα την παρακολουθηση δυσκολων μεταπτυχιακων.(και καταληγουμε παλι οτι ειναι αχρηστο το συστημα εισαγωγης)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξύπνησε ποτέ κανέναν κανένα παραμύθι;

Δεν είμαι σίγουρος αν το ξύπνησε έπρεπε μα είναι σε quotes αλλά τα παραμύθια υπαρχουν για να μεταφέρουν knowledge (οχι explocit) to the lay public.

Είναι μια απο τις βασικές λειτουργίες του.

Οσο αφορα τα πανεπιστημια γενικοτερα ειτε για ΑΕΙ ή για ΤΕΙ θα πρεπει να γινει καποια αξιολογηση των μαθηματων ή να οριστει μια λιστα μαθηματων τα οποια θα πρεπει να επιλεξει η σχολη.Οι περισσοτερες σχολες εχουν καταντησει να εχουν μια πληθωρα θεωρητικων και μη ουσιαστικων μαθηματων αφηνοντας μαθηματα μεγαλης βατυτητας στην απεξω με λιγες ωρες διδασκαλιας.

Οποτε φτανει ο φοιτητης να εχει βγει με γνωσεις για την θεωρια των παντων απο τα 40 μαθηματα που εχει μαθει αλλα μηδαμινες γνωσεις που ειναι απαραιτητες για την αγορα εργασιας (και γνωσεις προγραμματων που χρησιμοποιουνται την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη).

Δεν ειναι κανονας για ολες τις σχολες αλλα ειτε περασεις σε ΑΕΙ με 21χιλιαδες μορια ειτε σε ΤΕΙ σε κουτσοχωρι των 10χιλιαδων μοριων λιγο πολυ το ιδιο "ασχετος" θα βγεις,ολη την ουσιωδη "μορφωση" στο επαγγελμα την παιρνεις κατα την ασκηση ή κατα την παρακολουθηση δυσκολων μεταπτυχιακων.(και καταληγουμε παλι οτι ειναι αχρηστο το συστημα εισαγωγης)

Μα γιατί να γίνουν καλύτερα τα uni όταν θα πας για μεταπτυχιακό (στα ελληνικα uni) και θα πληρωσεις για να μάθεις οτι δεν σου δίδαξαν τα προηγούμενα χρόνια...

 

=]

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι σίγουρος αν το ξύπνησε έπρεπε μα είναι σε quotes αλλά τα παραμύθια υπαρχουν για να μεταφέρουν knowledge (οχι explocit) to the lay public.

 

Η πληροφορία δεν είναι το ίδιο πράγμα με τη γνώση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μην ήμαστε τόσο αυστηροί με το μάθημα των θρησκευτικών

 

Μπορεί ο χριστιανισμός να έχει αποτύχει όπου εφαρμόστηκε αλλά θα πρέπει κάπως να μάθουμε τον λόγο του Προφήτη μας αλλά και τους νόμους της Σαρία για να μπορέσουμε να ενταχθούμε ευκολότερα στη κοινωνία

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εξακολουθώ να βρίσκω ασύλληπτο ότι στο μυαλό ορισμένων για την κατάντια του ελληνικού σχολείου παίζουν τον οποιοδήποτε ρόλο τα... θρησκευτικά.

 

Θεσμοθετημένες κοπάνες, πολιτικοποίηση, μετατροπή ολόκληρου του λυκείου σε έναν εφιαλτικό προθάλαμο των πανελλαδικών, εξετάσεις απολυτηρίου μετά τις εισαγωγικές στα πανεπιστήμια, δήλωση σχολών μετά τα αποτελέσματα, καταλήψεις, καταστροφές κτιρίων χωρίς καμία αναζήτηση υπαιτίων (πόσω μάλλον υποχρέωση να πληρώσουν οι γονείς των συγκεκριμένων καμαριών τις φθορές αντί για το γνωστό γομάρι που ακούει στο όνομα έλληνας φορολογούμενος, ώστε να συντηρηθεί η γελοία φαινάκη περί "δωρεάν σχολείου") αστοιχείωτοι και ανεξέλεγκτοι καθηγητές, ανεπαρκέστατα βιβλία.

 

Και είναι το πρόβλημά μας τα θρησκευτικά. Μία ώρα την εβδομάδα ή πόσο είναι, τέλος πάντων.

 

Εντάξει, κοροϊδευόμαστε κανονικά μεταξύ μας.

 

 

Ποιος φταίει όμως για αυτό; 
 
Ξαναβάζω στο τραπέζι αυτό που είχα γράψει στην αρχή...
 
Το σχολείο αποτελείται από δύο ομάδες ανθρώπων, καθηγητές/δάσκαλοι και μαθητές, και λειτουργεί, μαθησιακά (δηλαδή, ύλη, θέματα εξετάσεων κτλ), υπό τις οδηγίες του υπουργείου. 
 
Η οργάνωση κάθε σχολείου έγκειται στον διευθυντή του (αρχικά) και μετά στις περιφέρειες. 
 
 
Αυτό για τα δημόσια... στα ιδιωτικάαααα έχουμε ακριβώς τις ίδιες ομάδες ανθρώπων, τις ίδιες οδηγίες από το υπουργείο αλλά κάτι κάνουν καλύτερα εκεί, αναφορικά με την μαθησιακή διαδικασία. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται από το αποτέλεσμα. 
 
Άρα, και επειδή οι οδηγίες από το υπουργείο είναι οι ίδιες:
 
- είτε φταίνε οι καθηγητές
- είτε φταίνε οι μαθητές
 
κάποιος θα μπορούσε να πει: “Ε! Και η περιφέρεια;” Ναι… οι υπάλληλοι στην περιφέρεια είναι και οι ίδιοι καθηγητές/δάσκαλοι!
 
 

 

Οπότε, τις πταίει; Τα μικρά ή τα μεγάλα διαόλια; 
 
Υ.Γ. Να συμπληρώσω πως οι συνθήκες του εκπαιδευτικού στα ιδιωτικά είναι χειρότερες από τα δημόσια... δηλαδή, εκεί που οι εκπαιδευτικοί κάνουν καλύτερη δουλειά, έχουν χειρότερες/πιο δύσκολες εργασιακές συνθήκες. 
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου και το πρόβλημα των αιωνίων φοιτητών, τουλάχιστον στη σύγχρονη - διογκωμένη μορφή του, οφείλεται πρωτίστως στο ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ και ΑΔΙΚΟ σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια. Δευτερευόντως οφείλεται και στην "αβέρτα" ίδρυση σχολών χωρίς λόγο ύπαρξης, ή στον εξευτελισμό συγκεκριμένων "εξωτικών" τμημάτων με την εισαγωγή σ' αυτά "οπορτουνιστών" φοιτητών, που στην πραγματικότητα βέβαια καμία διάθεση δεν έχουν για ενασχόληση με τέτοιο αντικείμενο (η γνωστή κατάρα των ΤΕΙ). 

 

Ουσιαστικά δημιουργήθηκε δευτεροβάθμια δύο ταχυτήτων μετά τη μεταρρύθμιση του '98, με τους μαθητές των ενιαίων Λυκείων να προορίζονται για ακαδημαϊκές σπουδές, ενώ αυτούς των τότε ΤΕΕ για άμεση είσοδο στην αγορά εργασίας (μπορούσαν να σταματήσουν στο Β' κύκλο σπουδών). 

 

Το θέμα είναι πως όπως αποδείχθηκε, τελικά ούτε οι των ενιαίων ενδιαφέρονταν αποκλειστικά για ΑΕΙ, ενώ οι των ΤΕΕ εισάγονταν σωρηδόν στα ΤΕΙ. Για να στο θέσω απλά, τι πιθανότητες έχει ένας μαθητής ΤΕΕ, του οποίου το επίπεδο στα Μαθηματικά είναι παρόμοιο με αυτό ενός μαθητή Γυμνασίου, να λύσει ολοκληρώματα και διαφορικές εξισώσεις, παρακολουθώντας 9-10 2ωρα μαθήματα;

 

Αντίστοιχα, οι περισσότερο αδύναμοι μαθητές των Ενιαίων Λυκείων πλημμύρισαν τα χαμηλής βάσης ΑΕΙ, ενώ προφανώς μπήκαν και σε ΤΕΙ, άσχετα με το αν το αντικείμενο των εν λόγω σχολών τους ενδιέφερε.

 

Θέλω να τονίσω, το πόσο έντονη ήταν τότε η πλύση εγκεφάλου που δέχονταν οι μαθητές. Εμάς μας έλεγαν στο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ "μπείτε όπου να 'ναι, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος". Τι να σκεφτεί ο 18ρης; 

 

Για να μην γράφω σεντόνια όμως, νομίζω πως καταλαβαίνεις απ' τα παραπάνω, πως περίπου βλέπω τα πράγματα. Έχω καταθέσει αναλυτικότερα αρκετές φορές την άποψή μου για το συγκεκριμένο θέμα σε διάφορα threads, αν δε σε κάλυψα λοιπόν, ενημέρωσε για να παραθέσω links! :)

To κατάλαβα και συμφωνώ σε αρκετά μεγάλο βαθμό! Thanks! :)

 

edit, να προσθέσω ότι για το παράδειγμα με τις αφίσες που γράφτηκε πιο πάνω, ενδεχομένως αυτός να είναι καλύτερος από διάφορα άλλα σούργελα που κάνουν τους δασκάλους και τους καθηγητές αλλά σίγουρα δεν είναι και η ιδανική συμπεριφορά από έναν δάσκαλο!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. Να συμπληρώσω πως οι συνθήκες του εκπαιδευτικού στα ιδιωτικά είναι χειρότερες από τα δημόσια... δηλαδή, εκεί που οι εκπαιδευτικοί κάνουν καλύτερη δουλειά, έχουν χειρότερες/πιο δύσκολες εργασιακές συνθήκες. 

 

Ίσως να φταίει ότι στο ιδιωτικό κρίνεσαι για τη δουλειά σου ενώ στο δημόσιο δεν σε κουνάει κανείς, και παιδεραστής να είσαι δεν υπάρχει πρόβλημα για τον Κατρούγκαλο

Η προμήθεια να πέφτει

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ τα ΑΕΙ είναι σούπερ... Που πάει ένα ματσάκι μαϊντανό από το οικονομικο στο ενικό, και δεν μπορούν ούτε τον ΦΠΑ να υπολογίσουν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ τα ΑΕΙ είναι σούπερ... Που πάει ένα ματσάκι μαϊντανό από το οικονομικο στο ενικό, και δεν μπορούν ούτε τον ΦΠΑ να υπολογίσουν.

 

 

Μπορεί, μπορεί όχι... αλλά in any case το thread είναι για την κατάντια των ελληνικών σχολείων. 

Ίσως να φταίει ότι στο ιδιωτικό κρίνεσαι για τη δουλειά σου ενώ στο δημόσιο δεν σε κουνάει κανείς, και παιδεραστής να είσαι δεν υπάρχει πρόβλημα για τον Κατρούγκαλο

Η προμήθεια να πέφτει

 

 

Και κρίνεσαι όχι μόνο από τους συναδέλφους σου... αλλά και από τους γονείς. Που εάν στο δημόσιο έχουν "μία φορά" δύναμη, στο ιδιωτικό, που πληρώνουν άμεσα (δηλαδή, όχι έμμεσα με φόρους π.χ.) κιόλας, έχουν "10 φορές". 

 

Γιατί παίζει και το επιχείρημα ότι "ναι αλλά οι γονείς φταίνε που δεν αφήνουν τους δασκάλους να κάνουν καλά την δουλειά τους". 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διαρκείας είναι δείγμα φιλάθλου. Το βρίζω/αντιπαθώ/κτλ κάποιον βάσει ομάδας είναι δείγμα ανεγκέφαλου. 

 

Λάθος feature χρησιμοποίησες για το classification που πήγες να κάνεις. 

 

Αν προτιμάς, κάποιος που έχει μηδέν ενδιαφέρον και έκθεση σ' αυτά τα πράγματα, είναι πολύ εύκολο να βάλει όλα τα μέλη του τάδε οργανωμένου συλλόγου (ας πούμε αυτό αντί για διαρκείας, είναι πιο wordy αλλά και πιο ακριβές) στην ίδια κατηγορία με τα ανεγκέφαλα μέλη του ίδιου συλλόγου.

 

Γενικά στα πράγματα που τα θεωρούμε για το πέος δεν καθόμαστε να το ψειρίσουμε. Εφόσον το πιασες moving on.

 

 

Είπα θρησκειοκρατεία! Δεν αμφισβητώ το δικαίωμα κανενός να πιστεύει στο οτιδήποτε.

 

Αν κάποιος θεωρεί ότι η πίστη του πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.

Αν κάποιος θεωρεί ότι αγάπη για την ομάδα του πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.
Αν κάποιος θεωρεί ότι αγάπη για την γυμναστική πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.
Αν κάποιος θεωρεί ότι αγάπη για τα μακαρόνια πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.
Αν κάποιος θεωρεί ότι αγάπη για την java πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μια κοινωνίας, δεν έχει εγκέφαλο.
 
Είμαι σίγουρος ότι συμφωνείς μαζί μου. Αν όχι τότε δεν είμαι αρκετά σαφής.

 

 

Συμφωνώ στο ότι δε θα έπρεπε κανένας να θεωρεί τέτοια πράγματα. Διαφωνώ στο δεν έχει εγκέφαλο.

 

Εδώ στο μπλαμπλα κάθε μέρα ανοίγουν και 5 θέματα που βλέπεις ακριβώς αυτό: κόσμος να θεωρεί ότι το ΧΥΖ του πρέπει να ορίζει τις αρχές λειτουργίας μιας κοινωνίας. Ειδικά τα θέματα με φυλακές θανατικές ποινές κλπ είναι the gift that keeps on giving.

 

Προφανώς όλοι αυτοί που για μένα ή για σένα λένε "επιεικώς βλακείες" έχουν μια χαρά εγκέφαλο και μπορεί ακόμα να είναι και αξιόλογοι άνθρωποι σα σύνολο. Απλώς δε θεωρούν σκόπιμο όπως εγώ εσύ ή ο γείτονας να πιάσουν τον αφηρημένο πυρήνα του ζητήματος σα θέμα και βλέπουν αν θες τα δέντρα που βρίσκονται μπροστά τους αντί για το δάσος που είναι ζωγραφισμένο στο χάρτη.

 

 

Το κατάλαβα το point σου, μια χαρά έχει περάσει απέναντι, απλά είναι τελείως αντίθετο με το δικό μου το point που λέει πως έχει μεγάλη σημασία ποιος κάνει τι, πόσο μάλλον αν πρόκειται για παιδαγωγό!

Αν δεν συμφωνεί κάποιος μαζί σου αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σε πιάνει, μην το παίρνεις έτσι.

 

Αν δε συμφωνείς μαζί μου στο ότι από τη σκοπιά ενός ανεξάρτητου παρατηρητή το τάδε είναι αποδεκτό και ότι το να είσαι παιδαγωγός και να το κάνεις δεν αλλάζει τα πράγματα, θα ήθελα πολύ να μάθω ακριβώς ποιά είναι η ένστασή σου.

 

Αν δε συμφωνείς μαζί μου εσύ προσωπικά τότε μπορείς να επιλέξεις να μη στείλεις το παιδί σου εκεί αν έχεις αυτή τη δυνατότητα, αλλά δεν εισαι δικαιολογημένος να χαρακτηρίσεις τον παιδαγωγό αντικειμενικά ακατάλληλο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβαζα ένα άρθρο της προάλλες στο vice το οποίο περιείχε μια συνέντευξη ενός γονέα ο οποίος αποφάσισε να σταματήσει το παιδί του από το σχολείο και να το διδάξει στο σπίτι.

Σε άλλες χώρες αυτή η μέθοδος διδασκαλίας είναι νομικά κατοχυρωμένη. Εδώ απλά τον κυνηγήσανε και του έκαναν ακόμη και καταγγελία για παιδικη κακοποίηση.

 

Αν κατοχυρωθεί νομικά αυτό (πράγμα το οποίο δεν νομίζω) στην χώρα μας πιστεύετε ότι είναι μια καλή πρακτική? Μπορεί για παράδειγμα όταν το παιδί πάει 18 να δώσει εξετάσεις κανονικά για πανεπιστήμια και τέτοια?

 

Γνώμη μου μιας και είμαι γονέας είναι ότι είναι καλο να αφήσουμε τα παιδιά μας να τελειώσουν κανονικά το σχολείο αλλά εγώ προσωπικά έχω αποφασίσει ότι θα διαβάζω και εγώ τα βιβλία των παιδιών μου για τυχόν ανακρίβειες σε ότι έχει να κάνει με την ιστορία μας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.