Προς το περιεχόμενο

Η κατάντια των ελληνικών σχολείων


Flaoutistas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μεγαλύτερο λάθος των ελληνικών σχολείων , σχολών κλπ κλπ είναι το γεγονός ότι αρκετοί διδάσκοντες περνάνε στα παιδιά την εντύπωση ότι πρέπει να διαβάσουν για να περάσουν την τάξη.

Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι περνάνε το σωστο μήνυμα στα παιδιά. Ότι ήρθαν εδώ για να μάθουν. Με αυτο τον τρόπο ο μαθητής έχει περισσότερη όρεξη να κάτσει να διαβάσει χωρίς να στέκεται ούτε ο γονέας ούτε ο δάσκαλος πάνω από το κεφάλι του και να του φωνάζει διάβασε!!!!

 

Εγώ δεν διάβαζα γενικότερα. Έμαθα όμως πολλά πράγματα γιατί άκουγα στην τάξη. Πέρναγα τις τάξεις με 15,16,17

 

Δυστυχώς κάποια στιγμή έπρεπε να διαβάσω για τις πανελλήνιες. Δεν το έκανα και πάτωσα. Είχα γενικότερα και αρκετή πίεση από τους δικούς μου στο θέμα διαβάσματος ,βαθμών κλπ κλπ

 

Ένας φίλος ο οποίος παρόλο που διάβαζε έβγαζε κάτι 12αρια στις τάξεις πέρασε με την πρώτη Ψυχολογία στην Πάντειο.

 

Θέλω να καταλήξω ότι πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή για τα σημερινα παιδιά όσο ειναι ακόμα μικρά. Να τους εντρυφήσουμε και οι γονείς και οι δάσκαλοι το σωστό μικρόβιο το οποίο θα κάνει τα παιδιά να διαβάζουν όχι γιατί πρέπει αλλά γιατί θέλουν. Δεν αρκεί μόνο η εξυπνάδα και το πόσο παρακολουθείς στο μάθημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε μια κοινωνία που ο δάσκαλος θα καλέσει τους γονείς για να τους πει οτι το παιδί πιθανότητα είναι δυσλεκτικό κ θα χρειαστεί ειδική παρακολούθηση η απάντηση είναι οτι θα φαει μήνυση γιατί λεει το παιδί τους χαζο περιμένετε προκοπή ???(true story φίλου δασκάλου)

 

στην ελλάδα θέλει αλλαγή νοοτροπία πρώτα η κοινωνία γι να ρθει αλλαγή στα υπόλοιπα

 

Τέλος μιλάμε για μια παιδεία όπου τα βιβλία ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ από την εκκλησία 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^ Είναι και αυτό ένα θέμα. Λόγω της κατάστασης "Κράτος VS Πολίτης" που υπάρχει στην Ελλάδα, οι δάσκαλοι είναι πρώτα δημόσιοι υπάλληλοι και νομίζω αντιμετωπίζονται από τους γονείς των παιδιών σαν λαμόγια, ξύσαρχίδες που είναι εξορισμού εναντίων του πολίτη. 

 

συνδυασμένο αυτό με το ότι οι δάσκαλοι πρέπει να διδάσκουν πολύ συγκεκριμένη ύλη, και με την αμάθεια των ουγκ δεισιδέμονων, θρησκόληπτων γονέων νομίζω ότι τα χέρια των δασκάλων είναι γενικά δεμένα.

 

Εγώ δεν μπορώ να πω ότι είχα κάποιο μεγάλο παράπονο από τους δασκάλους. Ίσα ίσα προσπαθούσαν πολύ σε τάξεις 40 ατόμων με τα παιδιά να τους γράφουν εντελώς στα @@ τους. Είμαι σίγουρος ότι με ότι διάθεση και να ξεκίνησαν την καριέρα τους στα 28 μέχρι τα 40 ήταν νεκροί μέσα τους, αλλά συνέχιζαν να το προσπαθούν

 

Το πρόβλημα είναι κυρίως στο κράτος και στην οργάνωση από ψηλά συμφωνώ με τον noob. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην ελλάδα θέλει αλλαγή νοοτροπία πρώτα η κοινωνία γι να ρθει αλλαγή στα υπόλοιπα

 

Αυτό αποκλείεται. Πρώτα αλλάζει το σχολείο και μετά από 20-30-40-50 χρόνια η κοινωνία.

Είναι η μεγαλύτερη κλισεδούμπα που μπορεί να πει κανείς, μάλλον γιατί ισχύει: "Είναι θέμα Παιδείας..."

Να στο πω με ένα παράδειγμα.

 

Αποκλείεται να αρχίσουν να ανακυκλώνουν όλοι ξαφνικά, εκτός αν το κράτος αρχίσει πχ να δίνει 10 cent για κάθε συσκευασία ή να κόβει ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ πρόστιμο για ανακυκλώσιμα τα οποία πετιούνται στα σκουπίδια. Για το πρώτο δεν υπάρχουν φράγκα, για το δεύτερο δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί (ούτε μπορούν να υπάρξουν για όλο τον πληθυσμό). Άσε που με το που θα σταματούσε το πρώτο ή το δεύτερο μέτρο, θα σταματούσε και η ανακύκλωση. Αν με κάποιο μαγικό τρόπο γινόταν να αλλάξει η κοινωνία αυθημερόν τότε όντως η νοοτροπία της ανακύκλωσης θα διαχεόταν στα σχολεία. Θα έμπαινε μάθημα "οικολογικής συνείδησης", θα συζητούσαν τα οφέλη της ανακύκλωσης, θα έκαναν δραστηριότητες, κτλ κτλ

 

Μόνο που δεν πάει έτσι.

Το ανάποδο γίνεται.

Βάζεις μάθημα "Ανακύκλωση" στο σχολείο (σε μικρή τάξη δημοτικού, όχι Β' Λυκείου) και αρχίζεις την "κατήχηση".

Πόσο καλή είναι η ανακύκλωση, τι καλό που κάνει στον πλανήτη, επισκέψεις σε εργοστάσιο ανακύκλωσης, φωτογραφίες από το τι πετάει κάθε μέρα μια οικογένεια ενώ θα μπορούσε να το ανακυκλώνει, φωνάζουμε ειδικούς να μας μιλήσουν στο σχολείο, μπλα μπλα μπλα. Εννοείται χωρίς βαθμούς και διαγωνίσματα. Με ατομικές και ομαδικές εργασίες, συζήτηση και παιχνίδι (όποιο παιδί πχ θα φέρει τα πιο πολλά κουτάκια σε ένα μήνα κερδίζει κάτι)

 

Εκτός του ότι μεγάλο ποσοστό αυτών των παιδιών θα συνεχίσουν να ανακυκλώνουν όλη τους τη ζωή, θα πηγαίνουν σπίτι και μόλις βλέπουν τον μπαμπά ή τη μαμά να πετάνε κάτι που ανακυκλώνεται, θα γίνεται "μάχη".

 

Βάλε τώρα όπου "ανακύκλωση":

κυκλοφοριακή αγωγή, σεξουαλική αγωγή, bullying, ρατσισμός, σεβασμός στα ζώα, σεβασμός διαφορετικότητας και ό,τι άλλο θες.

 

Έτσι αλλάζει μια κοινωνία. Δεν πέφτουμε για ύπνο μια μέρα και ξυπνάμε την άλλη μέρα "καλύτεροι άνθρωποι". Ούτε με βούρδουλα (πρόστιμα, διώξεις) γίνεται κάτι. Αυτά μόνο συμπληρωματικά μπορούν να λειτουργήσουν.

 

Συμφωνώ λοιπόν απόλυτα με τον Snoob σε αυτό:

 

 

μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, αυτή είναι η ελληνική κοινωνία.

 

 

Θα μπορούσε κάλλιστα το θέμα να είναι: "η κατάντια της ελληνικής κοινωνίας"

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Πρώτα αλλάζει το σχολείο και μετά από 20-30-40-50 χρόνια η κοινωνία.

 

 

Πρώτα πρέπει να αλλάξει το κράτος γενικά. Λέγεται συνήθως ότι το σάπιο κράτος είναι το αποτέλεσμα μιας σάπιας κοινωνίας, και είναι σωστό, αλλά για να σταματήσει να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση χρειάζονται χαρισματικοί ηγέτες που θα αλλάξουν την κατάσταση από ψηλά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Λοιπόν εγώ που ζω μέσα σε αυτό το κλίμα( Γ λυκείου) θα σας πω τα περισσότερα που πιστεύω ότι  πρέπει να αλλάξουν.

1. 

Δεν μπορώ να φανταστώ την Ελλάδα χωρίς (Χ.Ο.) θρησκευτικά. Είναι θρησκειοκρατούμενη χώρα και είναι πολλοί οι κάτοικοι που δεν έχουν εγκέφαλο και δεν θέλουν να αλλάξει αυτό. Ναι συμφωνώ αλλά όταν υπάρχουν παιδιά που έχουν πάρει απαλλαγή επειδή βαριούνται και επειδή οι γονείς τους το επιτρέπουν τότε τι να πεις? Για να πάρει ένα παιδί απαλλαγή από το μάθημα θα πρέπει να υπογράψει ο γονέας μια υπεύθυνη δήλωση για απαλλαγή.

2. 

Διαφώτισέ μας. Τι εστί project?To project είναι ερευνητική εργασία. Υποτίθεται πως ένα σωστό project πρέπει να έχει ανάλυση,ερεύνα ερωτήσεις--απαντήσεις από διάφορα μέρη κτλ και όχι μια αντιγραφή επικόλληση και ανταλλαγή πληροφοριών στην τάξη μόνο.

3.Θεωρώ απαραίτητο το μάθημα Πολιτική παιδεία  η Κοινωνική πολιτική αγωγή να γίνεται περισσότερες καθώς εκεί υπάρχουν ενδιαφέροντα θέματα προς συζήτηση στην τάξη. Γενικά είμαι υπέρ του διαλόγου και την ανταλλαγή απόψεων με τους συμμαθητές.Οι καθηγητές σε ένα τέτοιο μάθημα πρέπει να είναι έτσι δηλαδή με διάλογο κτλ.

Nice point

4. Νεοελληνική γλώσσα και αυτό θεωρώ πως πρέπει να  έχει περισσότερη βάση προς στην συζήτηση διάφορων θεμάτων όπως για παράδειγμα το bullying.

Α; τι θες να πεις εδώ?

5. πρέπει να μειωθεί η ώρα των αρχαίων αλλά όχι να καταργηθούν πλήρως. Έχει κάποια στοιχεία ωραία η αρχαία ελληνική γλώσσα.

Για επιλογής, μια χαρά είναι τα αρχαία..Ναι συμφωνώ και εγώ μαζί σου.

 6. 

Nice point

7

Nice point

8

Δημόσιοι υπάλληλοι είναι, ως τέτοιους να τους κρίνεις. Ναι μεν αλλά οι διορίσεις καθηγητών αργούν πολύ από αυτή την πλευρά εννοώ.

9.

Nice point. Βέβαια καλό είναι να γίνεται και δουλειά στο σπίτι

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Λοιπόν σήμερα το σχολείο είχαμε κατάληψη και επειδή έφυγε ο διευθυντής μας σε μια εκδρομή εξωτερικού τα παιδιά βρήκαν ευκαιρία. Πέρυσι που είχαν προσπαθήσει είχε πάει ο διευθυντής και είχε σπάσει τα λουκέτα κτλ στα ξημερώματα.

Λοιπόν μας λένε να μπούμε μέσα(  οι μαθητές) να ακούσουμε αιτήματα και να ψηφίσουμε υπέρ η κατά της κατάληψης.

Η πλειοψηφία ψήφισε υπέρ.

Τα ακούω και φυσικά ψηφίζω κατά. Ποιά ήταν τα αιτήματα? Η σειρά που ακολουθεί είναι συγκεκριμένη και όχι τυχαία.

1. εύκολη και για όλους  απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών.

2. Σταθεροποιήση του προγράμματος( δεν φταίει το σχολείο αλλά το υπουργείο παιδείας για τα κενά κτλ)

3 Να μιλάνε οι καθηγητές πιο ευγενικά. Εδώ δεν στέκει καθόλου αφού εμείς τους εκνευρίζουμε και γελάμε με τις βρισιές τους.

4.Ελεύθερη άποψη. Εδώ δεν κατάλαβα και πολύ.

5. Δωρεάν τα βιβλία των αγγλικών  του σχολείου μας ενώ πληρώνονται από τους γονείς μας. Στο μόνο που συμφωνώ λίγο.

και κανένα -δυο ακόμη που δεν θυμάμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. ποιος ο λόγος έχεις γραφειοκρατια για να απαλλαγείς απο τα θρησκευτικά; Σε άλλες χώρες δεν ειναι υποχρεωτικό μαθημα εδώ και 100 χρόνια.

2. δικαιο αιτημα, αλλά σιγά μην αλλάξει με καταλήψεις

3. ναι, δεν πρέπει να βρίζουν όποιος και να ειναι ο λόγος

4. έχεις κάποιο παραδειγμα;

5. τι διαφορά έχουν τα βιβλία των αγγλικών απο τα άλλα και πρέπει να τα πληρώνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

wow, παίζει το κλασικό αίτημα για τις τυρόπιτες να είναι πιο ρεαλιστικό/σοβαρό από αυτά... :P

χαχαχαχχα

 

1. ποιος ο λόγος έχεις γραφειοκρατια για να απαλλαγείς απο τα θρησκευτικά; Σε άλλες χώρες δεν ειναι υποχρεωτικό μαθημα εδώ και 100 χρόνια. Ναι όντως απλώς δεν πρέπει να νοιαζόμαστε έστω και για τα βασικά για την θρησκευτική ιστορία? Φυσικά και εγώ συμφωνώ με αυτό το αίτιο γιατί τα θρησκευτικά τα έχουν κάνει όλα με πληροφορίες κτλ.

2. δικαιο αιτημα, αλλά σιγά μην αλλάξει με καταλήψεις. Ναι και εγώ συμφωνώ με αυτό αλλά δεν φταίει το σχολείο

3. ναι, δεν πρέπει να βρίζουν όποιος και να ειναι ο λόγος.Κανονικά ναι αλλά όλοι με τα διάφορα προβλήμα του κάθε καθηγητή και προκαλούμε τον άλλον να του σπάσουμε τα νεύρα και εμείς γελάμε ε μετά από εκεί που θέλει να πάει ο καθηγητής? 

4. έχεις κάποιο παραδειγμα; Δυστηχώς δεν άκουσα είπαν κάτι για το Β2 πως κάτι έγινε με τον διευθυντή. 

5. τι διαφορά έχουν τα βιβλία των αγγλικών απο τα άλλα και πρέπει να τα πληρώνετε;Καμία απλώς στο Λύκειο το υπουργείο παιδείας δεν στέλνει βιβλία αγγλικών και λέει ότι πρέπει να πληρώνονται ούτε φωτοτυπίες δεν βγαίνουν. Απλώς εδώ επειδή τα περισσότερα παιδιά έχουν πάρει lower κτλ σου λέει να τα ξανακάνω και πρέπει να πληρώσω?

τα υπογραμισμένα είναι οι επιπλέον απαντήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά η κατάντια του σχολείου φαίνεται στο ότι έχει φτάσει το πανεπιστήμιο να θεωρείται από σχεδόν όλους τους απόφοιτους της δευτεροβάθμιας ως φυσική συνέχεια του σχολείου, τετάρτη Λυκείου ένα πράμα.

 

Οι παθογένειες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας είναι διαφορετικές από αυτές της τριτοβάθμιας γιατί είναι δυο τελείως διαφορετικά συστήματα παρά την ύπαρξη κάποιων κοινών παρονομαστών (πχ αδιαφορία διδασκόντων και διδασκομένων) που και πάλι μπορεί να έχουν διαφορετικές αιτίες.

 

Όλα τα άλλα που λέγονται για την παρουσία των κομμάτων στις σχολές, το άσυλο και τους αιώνιους φοιτητές είναι απλά για να γελάμε.

 

Κοινωνικό φαινόμενο όμως το παραπάνω. Πτωχευμένη χώρα, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, η ειδίκευση παίζει τεράστιο ρόλο για να έχεις ελπίδες στην αγορά εργασίας και ειδικά όταν μιλάμε για την Ευρώπη, αφού η Ελλάδα δε μπορει σε καμία περίπτωση να απασχολήσει όλο αυτό τον κόσμο. Το κάθε παιδί προσπαθεί να μορφωθεί όσο το δυνατον περισσότερο. Λογικό το Πανεπιστήμιο να έχει γινει υποχρεωτικό πλέον.

Σε ότι αφοράς τις λοιπές παθογένειες, είναι γνωστές, τις έχετε αναφέρει παραπάνω.

Η κατάργηση των Πανελληνίων θα ήταν ευχής έργον αφού δε θα έκανε το σχολείο ένα απλό καταναγκαστικό έργο και το φροντιστήριο απαραίτητο. Η κατάργηση της παραπαιδείας βέβαια θα είχε ως αντίκτυπο την αύξηση της ανεργίας και παράλληλα τη μείωση των εξόδων στο καλάθι της νοικοκυράς με παιδιά.

Εδώ βέβαια μπαίνει ένα άλλο μεγάλο θέμα στη μέση που αφορά τις προσλήψεις. Ο καθένας είδες φέτος που καθυστέρησαν να πάρουν αναπληρωτές  τι συμβαίνει στα σχολεία, τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν σε εκπαιδευτικό προσωπικό, εκπαιδευτικό υλικό, ακόμα και θρανια, καρέκλες, πίνακες κτλ.

Αν δει κανείς τις καταγγελίες γονιών, εκπαιδευτικών και παιδιων αλλά και τις προσλήψεις αναπληρωτών κάθε έτος σε σχέση με τις συνταξιοδοτήσεις, καταλαβαίνει ότι η εκπαίδευση έχει ανάγκη δεκάδων χιλιάδων ΜΟΝΙΜΩΝ προσλήψεων, εξειδικευμένων ανθρώπων/εκπαιδευτικών αλλά και προσωπικού φύλαξης, καθαριότητας. Οσο και αν σας φαίνεται περίεργο υπάρχουν χιλιάδες σχολεία που δεν έχουν τίποτε από τα παραπάνω και ζητάνε χορηγίες από τον ιδιωτικό φορέα, ο οποίος φυσικά δε μπορεί να καλύψει τους πάντες, όσο πρόθυμος και αν είναι. Μη ξεχνάμε ότι από το 2008 μέχρι σήμερα ο αριθμός των εκπαιδευτικών έχει μειωθεί σε τεράστιο βαθμό λογω των συνταξιοδοτήσεων και των μηδαμινων προσλήψεων. Πήγαμε από το ένα άκρο (αυτό της πληθώρας) στο άλλο.

Γενικά η παιδεία και η υγεία θα έπρεπε να είναι το πάνω απ΄όλα σε ένα κράτος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα πρέπει να αλλάξει το κράτος γενικά. Λέγεται συνήθως ότι το σάπιο κράτος είναι το αποτέλεσμα μιας σάπιας κοινωνίας, και είναι σωστό, αλλά για να σταματήσει να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση χρειάζονται χαρισματικοί ηγέτες που θα αλλάξουν την κατάσταση από ψηλά. 

 

Το Κράτος είμαστε ΕΜΕΙΣ. Εσυ, εγώ, ο γείτονά σου, ο πατέρας σου. Αυτό είναι το κράτος. Αν δεν αλλάξουν μυαλά αυτοί που αποτελούν το κράτος πως περιμένεις από μία αφηριμένη έννοια να αλλάξει; Και αν εννοείς τους πολιτικούς και κυβέρνηση, αυτοί είναι 300. Τα άλλα 11,000,000 τί κάνουν;

 

Και θα συμφωνήσω με τον saxos55. Κατέβηκα Ελλάδα πριν δύο μήνες (μετά από 10 χρόνια) και είχα μαζέψει τα ανακυκλώσημα ξεχωριστά, στο σπίτι που έμενα (μόνος). Ρωτάω τον κολητό μου που το σπίτι είναι το πατρικό του, που βάζουμε τα ανακυκλώσημα και όχι μόνο γέλαγε, αλλά το θεώρησε και καλό "δούλεμα" την λοιπή παρέα λέγοντας "καλά αυτός είχε χωρίσει τα σκουπίδια σε διαφορετικές σακούλες και ρώταγε που βάζουν τα ανακυκλώσημα". Και θεώρησε παράνοια την επόμενη μέρα, όταν βρήκα τον κάδο ανακύκλωσης (της περιοχής!!) να πηγαίνω 50 μέτρα μακρυά στη γωνία που είχε μπλε κάδο για να ρίχνω τα μπουκάλια κ.α αντί να τα πετάξω όλα μαζί στον κάδο έξω από το σπίτι.

 

Και για την ανακύκλωση δεν με δίδαξε κανένα σχολείο, αλλά απλή λογική όταν ήρθα Αγγλία, και υπήρχε η δυνατότητα να ανακυκλώσω. Γιατί Ελλάδα εκεί που ήμουν, δεν υπήρχε ξεχωριστός κάδος το 2003. Έκτοτε περισσότερα είναι τα ανακυκλώσημα που παράγω παρά τα μη. Και μάλιστα σε αντιστοιχία 4 προς 1 σε βάση τον όγκο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...