Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα, έβγαλα μια προπληρωμένη κάρτα,  συνδέθηκε κανονικότατα με τον λογαριασμό μου στο paypal, ελαβα και τον τετραψήφιο αριθμό απο εκεί και πέρα πώς μεταφέρω χρήματα της κάρτα στο λογαριασμό για να μπορώ να κάνω αγορές;

Δημοσ.

Το paypal δεν υποστηρίζει μεταφορά χρημάτων απο κάρτα, μόνο απο τραπεζικό λογαριασμό.

Επειδή είμαι άσχετος, ποιός ο λόγος να συνδέσης τοτε την προπληρωμένη, χρεωστική σου κάρτα με τον paypal λογαριασμό; 

Δημοσ.

Για να πληρ'ωνεις απευθείας απο αυτήν και οχι μέσω εμβ'ασματος απο λογαριασμό σε λογαριασμό που παίρνει 2 με 3 μέρες.

Δημοσ.

Για να πληρ'ωνεις απευθείας απο αυτήν και οχι μέσω εμβ'ασματος απο λογαριασμό σε λογαριασμό που παίρνει 2 με 3 μέρες.

όκ, δλδ ο μόνος τρόπος μεταφοράς χρημάτων στο paypal account μου για να ξεκινήσω διαδικτυακές αγορές είναι μέσω λογαριασμού τραπέζης?

Δημοσ.

Καταρχας δοκιμασε να κανεις μια αγορα. Μπορει να εισαι τυχερος και να "περασει". Εννοειται να εχει χρηματα η καρτα μεσα.

Δημοσ.

η κάρτα έχει χρήματα, δεν πιάνει, προσπάθησα.

Η μεταφορά χρημάτων απο λογαριασμό τραπέζης στο paypal acc γίνεται απο την επιλογή My acount- Top up - Add money (Takes a few day)?

Δημοσ.

Επειδή είμαι άσχετος, ποιός ο λόγος να συνδέσης τοτε την προπληρωμένη, χρεωστική σου κάρτα με τον paypal λογαριασμό;

Το paypal κάνει τον μεσάζοντα. Καταρχάς δεν δίνεις τα στοιχεία της κάρτας σου και επιπλέον εχεις περισσότερη ασφάλεια σε site όπως το ebay σε περίπτωση που δεν σου έρθει το αντικείμενο.

Δημοσ.

οκ, θενξ. ο λογαριασμός τραπέζης θα πρέπει να είναι απ'την ιδια τράπεζα που έκανα έκδοση και συνδεση στον λογαριασμο μου στο ebay?Γιατι μου βγάζει το εξής error : You cannot add a bank at this time.

Δημοσ.

καλησπέρα, έβγαλα μια προπληρωμένη κάρτα,  συνδέθηκε κανονικότατα με τον λογαριασμό μου στο paypal, ελαβα και τον τετραψήφιο αριθμό απο εκεί και πέρα πώς μεταφέρω χρήματα της κάρτα στο λογαριασμό για να μπορώ να κάνω αγορές;