Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Τεχνική υποστήριξη Logitech


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 11/7/2020 στις 7:06 ΜΜ, Metaksas είπε

Παιδιά για να μην ανοίγω νέο θέμα, είχα πάρει πέρυσι Απρίλιο, τα ακουστικά g533 τα οποία είχαν συνέχεια θέμα με το μικρόφωνο μέχρι που σήμερα σταμάτησε εντελώς να παίζει, έχω απόδειξη από τ Amazon.de. η εγγύηση διαβάζω εδώ είναι γύρω στα 2 χρόνια, ξερετε πως μπορώ να κάνω rma? Γιατί με το site της στα ελληνικά δεν βγάζω άκρη. Έστειλα απλά ένα τικετ ότι δοκίμασα τα πάντα και τπτ και θέλω αντικατάσταση, υπάρχει περίπτωση να κάνουν τις πάπιες? 

Mίλησε με το  amazon(έχουν απο τα καλύτερα support)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 34
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αυτονόητη και η απάντηση. Δεν έχεις εγγύηση.

Παντού βρίσκουν πλέον την δικαιολογία Covid 19. Έχω ανοίξει support ticket από το Πάσχα και τελικά τώρα είμαι στην διαδικασία να μου κάνουν RMA.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά εμένα το πληκτρολόγιο g815 από τέλη ιανουαριου που το πήρα και έχει πρόβλημα (δεν το αναγνωρίζει το ghub) τώρα θα μ στείλουν την αντικατάσταση... γενικα το support (τουλαχιστον στην περιπτωση μου) ειναι κακο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικα μ απαντησαν και μου προτειναν το g633 αντι του g533 γιατι τους ειπα δν εμεινα καθολου ευχαριστημενος και ειπα οκ, οποτε λογικα τωρα θα περιμενω μεχρι να μου στειλουν καποιο tracking number παντως δεν μ ειπαν να τους στειλω το παλιο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/7/2020 στις 6:06 ΜΜ, Metaksas είπε

Παιδιά για να μην ανοίγω νέο θέμα, είχα πάρει πέρυσι Απρίλιο, τα ακουστικά g533 τα οποία είχαν συνέχεια θέμα με το μικρόφωνο μέχρι που σήμερα σταμάτησε εντελώς να παίζει, έχω απόδειξη από τ Amazon.de. η εγγύηση διαβάζω εδώ είναι γύρω στα 2 χρόνια, ξερετε πως μπορώ να κάνω rma? Γιατί με το site της στα ελληνικά δεν βγάζω άκρη. Έστειλα απλά ένα τικετ ότι δοκίμασα τα πάντα και τπτ και θέλω αντικατάσταση, υπάρχει περίπτωση να κάνουν τις πάπιες? 

Φίλε μου χθες το ίδιο πρόβλημα και εγω με τα ίδια ακουστικά. Τελικά τι λύση βρήκες?  Σου πήρε καιρό να πάρεις απάντηση από Logitech? 

Επεξ/σία από tz3s
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνα μήνα πήρε όλη η διαδικασία, τους είπα δεν ήθελα τα ίδια ξανά και μου είπαν ότι θα μου τα άλλαζαν με τα 633, τελικά όταν ήρθε το κουτί ήταν τα ίδια πάλι αλλά τι να πω πάλι καλά που μου τα άλλαξαν. Απλά στείλε τους ticket, θα σου πούνε στείλε μας απόδειξη serial number , καί σε βίντεο ότι δεν τα έχεις σπάσει γτ δεν τα δέχονται πίσω λόγο κορωνοιου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
45 λεπτά πριν, Metaksas είπε

Κάνα μήνα πήρε όλη η διαδικασία, τους είπα δεν ήθελα τα ίδια ξανά και μου είπαν ότι θα μου τα άλλαζαν με τα 633, τελικά όταν ήρθε το κουτί ήταν τα ίδια πάλι αλλά τι να πω πάλι καλά που μου τα άλλαξαν. Απλά στείλε τους ticket, θα σου πούνε στείλε μας απόδειξη serial number , καί σε βίντεο ότι δεν τα έχεις σπάσει γτ δεν τα δέχονται πίσω λόγο κορωνοιου.

For the record, τλκ πηρα τηλεφωνο στην γραμμη Βελγιου (διαμονη), και εκατσε και ασχοληθηκε μια κοπελα. Δεν ζητησα πολλα, ενα απλο μειλ για να το δει η αμαζον και να μ στειλει αλλα. Παραπασκευη θα τα παραλαβω. Πιστευω χωρις τηλεφωνο ειναι τεραστια αναμονη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 4 μήνες μετά...

Ερωτηση.  Εχω ενα SAITEK PRO FLIGHT YOKE που δεν ειναι σε εγγυηση, αλλα θελω επισκευη γιατι προφανως κατι εχει σπασει εσωτερικα. Υπαρχει περιπτωση να με εξυπηρετησουν? Ή αν γνωριζει καποιος τι μπορω να κανω ???? Ευχαριστω.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 μήνα μετά...

Τι έγινε; η ελληνική υποστήριξη μας τελείωσε; Στο σάιτ γράφει ότι το 00800 44146191 (https://support.logi.com/hc/el/articles/360024350334) είναι για αγγλικά κι έκανα μια δοκιμή και ακουγονται μόνο αγγλικά

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ιστορία, επικοινώνησα με 2 διαφορετικά άτομα μέσα από την ιστοσελίδα της logitech για αντικατασταση ενος πληκτρολογίου και οι 2 περα απο τις γενικες-ασχετες λύσεις που προτειναν στο τέλος με παρεπεμψαν στο καταστημα αγοράς. Τι να τους λεω οτι ειναι κλειστά, τι να ρωταω ποιο το νοημα για καποιον να δηλωσει το προιον στην ιστοσελίδα τους αυτοι τίποτα. Οποτε δεν ξερω για σας αλλά για μενα η παλιά logitech που ακουγα με το αψογο afte sale support δεν υπαρχει. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, ksessalonikios είπε

Για την ιστορία, επικοινώνησα με 2 διαφορετικά άτομα μέσα από την ιστοσελίδα της logitech για αντικατασταση ενος πληκτρολογίου και οι 2 περα απο τις γενικες-ασχετες λύσεις που προτειναν στο τέλος με παρεπεμψαν στο καταστημα αγοράς. Τι να τους λεω οτι ειναι κλειστά, τι να ρωταω ποιο το νοημα για καποιον να δηλωσει το προιον στην ιστοσελίδα τους αυτοι τίποτα. Οποτε δεν ξερω για σας αλλά για μενα η παλιά logitech που ακουγα με το αψογο afte sale support δεν υπαρχει. 

 Μα τυπικα το καταστημα ειναι υπευθυνο για να σου αντικαταστησει το προιον. Απλα ζητα ενα μειλ απο την logitech οτι προτεινουν αντικατασταση προιοντος ή δν ξερω εγω τι...
Το καταστημα που λες ειναι κλειστο, εννοεις γενικα ή λογω κοβιντ? Αμα ειναι γενικα δν ξερω τι παιζει.. αμα ειναι μονο το φυσικο καταστημα κλειστο, τοτε σιγουρα θα δουλευουν καπως αλλιως..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ διάβαζα αναφορές που όταν είχες ένα ελαττωματικό προϊόν σου έστελναν με κούριερ καινούργιο  κι έπαιρναν το παλιό χωρίς πολλές κουβέντες. Τώρα θα πρέπει να περιμένω πότε θα ανοίξει το πλαίσιο, να το τσεκάρουν και ΑΝ δεχτούν το πρόβλημα που να σημειώσω δεν είναι πάντα εμφανές, να περιμένω πότε θα φέρουν το νέο γιατί δεν είναι ετοιμοπαραδοτο. Αν είναι να τρέχω στο μαγαζί ποιο το νόημα να δηλώνω την αγορά στην ιστοσελίδα τους με φωτογραφία της αποδειξης αγοράς μάλιστα.

Επεξ/σία από ksessalonikios
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, ksessalonikios είπε

Εγώ διάβαζα αναφορές που όταν είχες ένα ελαττωματικό προϊόν σου έστελναν με κούριερ καινούργιο  κι έπαιρναν το παλιό χωρίς πολλές κουβέντες. Τώρα θα πρέπει να περιμένω πότε θα ανοίξει το πλαίσιο, να το τσεκάρουν και ΑΝ δεχτούν το πρόβλημα που να σημειώσω δεν είναι πάντα εμφανές, να περιμένω πότε θα φέρουν το νέο γιατί δεν είναι ετοιμοπαραδοτο. Αν είναι να τρέχω στο μαγαζί ποιο το νόημα να δηλώνω την αγορά στην ιστοσελίδα τους με φωτογραφία της αποδειξης αγοράς μάλιστα.

Το κατάστημα είναι υπεύθυνο για την αντικατάσταση/εγγύηση, όχι ο κατασκευαστής. Το γεγονός ότι κάποιοι εξυπηρετούν κατευθείαν καταναλωτές, δε σημαίνει κάτι. 

Εφόσον στο εγκρίνει η logitech, ζητά από το πλαίσιο να το επιστρέψεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.