Προς το περιεχόμενο

Τεχνική υποστήριξη Logitech


PossessedGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, ksessalonikios είπε

Εγώ διάβαζα αναφορές που όταν είχες ένα ελαττωματικό προϊόν σου έστελναν με κούριερ καινούργιο  κι έπαιρναν το παλιό χωρίς πολλές κουβέντες. Τώρα θα πρέπει να περιμένω πότε θα ανοίξει το πλαίσιο, να το τσεκάρουν και ΑΝ δεχτούν το πρόβλημα που να σημειώσω δεν είναι πάντα εμφανές, να περιμένω πότε θα φέρουν το νέο γιατί δεν είναι ετοιμοπαραδοτο. Αν είναι να τρέχω στο μαγαζί ποιο το νόημα να δηλώνω την αγορά στην ιστοσελίδα τους με φωτογραφία της αποδειξης αγοράς μάλιστα.

Ειμαι σιγουρος οτι το πλαισιο θα εχει καποια υπηρεσια επιστροφης αυτην την περιοδο.. Ζητα και ενα εμαιλ απο την logitech οτι εγκρινουν την αντικατασταση και στειλε στο πλαισιο το προιον... Στην τελικη το πλαισιο απλα θα αναλαβει με την λοτζι τα μεταξυ τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω και εγω την εμπειρια μου (δεν ειναι η πρωτη) με την Logitech.
Το G502 Hero mouse μου, στα 2 χρόνια παρα 2 μηνες μου εβγαλε προβλημα στο M1 κανοντας double clicking οταν το πατουσα παρατεταμενα.
Το πηρα απο το Hellas Phone και σε πρωτη φαση επικοινωνησα με την Logitech στα αγγλικα οπου μου ζητησαν να μπω σε site που κανει detect τα double clicking και να κανω ενα record με τουλαχιστον 100 clicks.
Ενω αναγνωρισαν το προϊον ως faulty, με παραπεμψαν στον retailer μου ωστε να εχω μια ισως γρηγοροτερη αντικατασταση μιας και η Logitech εχει shortage σε αποθεμα (εχω διαβασει και στο reddit οτι σε μερικες χωρες δεν εχουν να στειλουν το ιδιο προϊον). Ετσι και εκανα, μιλησα με το HellasPhone οπου μου ειπαν πως θα πρεπει να το στειλω στο καταστημα τους με δικα μου εξοδα τονιζοντας οτι πιθανον να παρει πολυ καιρο μεχρι να το τσεκαρουν και να το στειλουν στον κατασκευαστη.
Αμεσως εστειλα στην Logitech την απαντηση εξηγοντας οτι δεν θελω να μεινω χωρις mouse, ουτε να παρω ενα φθηνο μεχρι  να τελειωσει η ιστορια και οτι εμπιστευομαι περισσοτερο το direct support της που τα τελευταια χρονια με εχει βγαλει ασπροπροσωπη.
Σε 4 μερες μου καναν approve το warranty claim και θα μου στειλουν αλλο τις επομενες μερες χωρις να χρειαστει να στειλω πισω το παλιο.

Επεξ/σία από sistah
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, sistah είπε


Σε 4 μερες μου καναν approve το warranty claim και θα μου στειλουν αλλο τις επομενες μερες χωρις να χρειαστει να στειλω πισω το παλιο.

Μια χαρά σου έκατσε.Εγώ σε αντίστοιχο πρόβλημα με το razer επικοινώνησα με το support εξωτερικού και μου ζητάγανε βίντεο με το πρόβλημα.Τους το έστειλα , το επιβεβαίωσαν οτι φταίει το ποντίκι και μου ζητούσαν να στείλω φωτογραφίες με το ποντίκι διαλυμένο για να μου στείλουν καινούριο.Τόσο ξεφτύλες.Φυσικά δεν το έστειλα αλλά δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω το οτιδήποτε από αυτή την κ@λοεταιρία.Μιλάμε για ποντίκι των 90 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, tarantules said:

Μια χαρά σου έκατσε.Εγώ σε αντίστοιχο πρόβλημα με το razer επικοινώνησα με το support εξωτερικού και μου ζητάγανε βίντεο με το πρόβλημα.Τους το έστειλα , το επιβεβαίωσαν οτι φταίει το ποντίκι και μου ζητούσαν να στείλω φωτογραφίες με το ποντίκι διαλυμένο για να μου στείλουν καινούριο.Τόσο ξεφτύλες.Φυσικά δεν το έστειλα αλλά δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω το οτιδήποτε από αυτή την κ@λοεταιρία.Μιλάμε για ποντίκι των 90 ευρώ.

Το κανει και η Logitech αυτο απο οσο εχω διαβασει. Σε εμενα δεν το εχει ζητησει ποτε.
Συμφωνω με αυτη τη λογικη? Οχι, αλλα στην τελικη θα εχεις ενα νεο mouse ειτε το σπασεις ειτε οχι.
Απο την αλλη τους καταλαβαινω γιατι υπαρχουν περιπτωσεις που λενε ψεμματα οτι τους χαλασε ωστε να τους στειλουν καινουριο και να το πουλησουν ως σφραγισμενο και δυστυχως ξερω μερικους που το κανουν συστηματικα εκμεταλλευοντας το καλο support μερικων εταιριων.
Ειμαι σχεδον πεπεισμενη οτι το after sales support (τουλαχιστον στην Logitech) εχει αλλαξει προς το χειροτερο επειδη υπαρχουν αρκετοι γιουφτοι που κανουν το παραπανω που ανεφερα.
Στην περιπτωση μου, εχω τις γνωσεις να αλλαξω το mouse switch αλλα προφανως θα χρησιμοποιησω την νομιμη εγγυηση που μου παρεχεται οσο ειναι ακομα ενεργη ομως δεν θα το εκμεταλλευτω. Αυτο που θα κανω ειναι να χρησιμοποιησω το νεο mouse και να φτιαξω το παλιο ωστε ειτε να το εχω καβατζα, ειτε να το χαρισω σε κανεναν φιλο που το εχει αναγκη.

Επεξ/σία από sistah
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sistah είπε

Το κανει και η Logitech αυτο απο οσο εχω διαβασει. Σε εμενα δεν το εχει ζητησει ποτε.
Συμφωνω με αυτη τη λογικη? Οχι, αλλα στην τελικη θα εχεις ενα νεο mouse ειτε το σπασεις ειτε οχι.
Απο την αλλη τους καταλαβαινω γιατι υπαρχουν περιπτωσεις που λενε ψεμματα οτι τους χαλασε ωστε να τους στειλουν καινουριο και να το πουλησουν ως σφραγισμενο και δυστυχως ξερω μερικους που το κανουν συστηματικα εκμεταλλευοντας το καλο support μερικων εταιριων.
Ειμαι σχεδον πεπεισμενη οτι το after sales support (τουλαχιστον στην Logitech) εχει αλλαξει προς το χειροτερο επειδη υπαρχουν αρκετοι γιουφτοι που κανουν το παραπανω που ανεφερα.
Στην περιπτωση μου, εχω τις γνωσεις να αλλαξω το mouse switch αλλα προφανως θα χρησιμοποιησω την νομιμη εγγυηση που μου παρεχεται οσο ειναι ακομα ενεργη ομως δεν θα το εκμεταλλευτω. Αυτο που θα κανω ειναι να χρησιμοποιησω το νεο mouse και να φτιαξω το παλιο ωστε ειτε να το εχω καβατζα, ειτε να το χαρισω σε κανεναν φιλο που το εχει αναγκη.

Τους έγραψα στο email οτι επειδή δεν μπορώ να δουλέψω χωρίς mouse και επειδή δεν θέλω να αγοράσω ούτε καν ένα φτηνιάρικο μέχρι να το αντικαταστήσουν , να μου στείλουν το καινούριο με την προυπόθεση στην παραλαβή να παραδώσω ταυτόχρονα το δικό μου ελαττωματικό.Ούτε αυτό το δέχτηκαν.

Τελικά αναγκάστηκα να αγοράσω από amazon redragon M908 μιας και χρησιμοποιώ πολύ τα πλαινά κουμπιά σαν macros όπως το Naga Trinity της Razer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Καλησπέρα παιδιά έλεγα να παρω καμιά τιμονιερα της logitech και έλεγα μήπως με εκαναν καμιά καλή προσφορά όπως με είχανε κανει παλια, αλλά δεν απαντάνε στα τηλέφωνα έχουν κλείσει τα τηλεφωνα  έφυγαν  απο Ελλαδα; είχανε καλη υποστήριξη λιγο που διαβασα τι εγινε τα χαλασαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Ας πως και εγώ την εμπειρία μου. Έχω ένα ασύρματο ποντίκι mx master 2s. Το ποντίκι το έχω περίπου 1 χρόνο. Ζήτημα να το έχω μετακινήσει εκτός γραφείου 4 φορές. Ε λοιπόν την 4η φορά χάλασε. Δεν δουλεύει το κουμπί του αντίχειρα και ο mouse cursor δεν κουνιέται. Έχω κάνει update, τίποτα. Λέω να πάρω τηλ το service αφού είναι εντός εγγύησης. Επίσης μπαίνω στο insomnia να διαβάσω την αξιοπιστία του support της εταιρίας.  Διαβάζω θετικά σχόλια. 
1o red flag. Το ελληνικό τηλέφωνο που διαβάζω δεν υπάρχει πλεόν. Λέω ok, ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας μπορούν να με εξυπηρετήσουν και από το εξωτερικό.
Δοκιμάζω το chat. 2o red flag. είναι bot. Κόλλησα στο σημείο που μου ζητούσε τη απόδειξη. Δοκιμάζω, ξαναδοκιμάζω. τίποτα.
Λέω ψυχραιμία θα πάρω τηλ. +1 866-632-5644. (3o red flag) Απαντάει στο τηλέφωνο, όλα καλά. Μου λένε θα συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του προϊόντος σε ένα email που θα σας στείλω. Ok, το συμπληρώνω, [email protected] και επισυνάπτω την απόδειξη.  Περνάνε 7 ημέρες, μου έρχεται 2ο email ότι δεν έχουν λάβει το email (4o red flag) και σε 10 ημέρες θα κλείσουν το support ticket. Ξαναστέλνω το email και τους ξαναπέρνω τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω ότι όλα βαίνουν καλώς. Απαντάνε στο τηλέφωνο και με συνδέουν με το κατάλληλο τμήμα. Δεν το σήκωσαν ποτέ.

Έχω χάσει 2 ημέρες από τη ζωή μου για τα αυτονόητα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ενα αρκετά κοινό πρόβλημα δυστυχώς, αλλά λύνεται εύκολα.

fix

Εγώ το έλυσα, βάζοντας ένα πολύ λεπτό έλασμα (θα κανει και κοπίδι υποθέτω) ανάμεσα στο ευκαμπτο πλαστικό του αντίχειρα και του σώματος του mouse, και ξεκόλλησε, έκανα μικρή ζημιά όμως στο εύκαμπτο πλαστικό.

Η καλύτερη λύση υποθέτω είναι αυτή που αναφέρεται στο λινκ, λύσιμο με κατσαβίδι αλλά ήμουν εκτος, χρειαζόμουν το ποντίκι και δεν είχα μαζι μου άλλα εργαλεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 28/11/2023 στις 12:02 ΜΜ, BlackCat1983 είπε

Είναι ενα αρκετά κοινό πρόβλημα δυστυχώς, αλλά λύνεται εύκολα.

fix

Εγώ το έλυσα, βάζοντας ένα πολύ λεπτό έλασμα (θα κανει και κοπίδι υποθέτω) ανάμεσα στο ευκαμπτο πλαστικό του αντίχειρα και του σώματος του mouse, και ξεκόλλησε, έκανα μικρή ζημιά όμως στο εύκαμπτο πλαστικό.

Η καλύτερη λύση υποθέτω είναι αυτή που αναφέρεται στο λινκ, λύσιμο με κατσαβίδι αλλά ήμουν εκτος, χρειαζόμουν το ποντίκι και δεν είχα μαζι μου άλλα εργαλεία.

Δεκτό ότι μπορεί να γίνει.  Αλλά αφού είναι εντός εγγύησης, γιατί να ασχοληθώ? Άσε που θα βγει εκτός εγγύησης εάν το ανοίξω.

Ακόμη κανένα νέο από την εταιρία.

Ποτέ ξανά Logitech.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστός, αφού έχεις ακόμα εγγύηση, το δικό μου είχε βγεί εκτός. Εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα.

Επεξ/σία από BlackCat1983
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 27/11/2023 at 19:33, fsym said:

Ας πως και εγώ την εμπειρία μου. Έχω ένα ασύρματο ποντίκι mx master 2s. Το ποντίκι το έχω περίπου 1 χρόνο. Ζήτημα να το έχω μετακινήσει εκτός γραφείου 4 φορές. Ε λοιπόν την 4η φορά χάλασε. Δεν δουλεύει το κουμπί του αντίχειρα και ο mouse cursor δεν κουνιέται. Έχω κάνει update, τίποτα. Λέω να πάρω τηλ το service αφού είναι εντός εγγύησης. Επίσης μπαίνω στο insomnia να διαβάσω την αξιοπιστία του support της εταιρίας.  Διαβάζω θετικά σχόλια. 
1o red flag. Το ελληνικό τηλέφωνο που διαβάζω δεν υπάρχει πλεόν. Λέω ok, ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας μπορούν να με εξυπηρετήσουν και από το εξωτερικό.
Δοκιμάζω το chat. 2o red flag. είναι bot. Κόλλησα στο σημείο που μου ζητούσε τη απόδειξη. Δοκιμάζω, ξαναδοκιμάζω. τίποτα.
Λέω ψυχραιμία θα πάρω τηλ. +1 866-632-5644. (3o red flag) Απαντάει στο τηλέφωνο, όλα καλά. Μου λένε θα συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του προϊόντος σε ένα email που θα σας στείλω. Ok, το συμπληρώνω, [email protected] και επισυνάπτω την απόδειξη.  Περνάνε 7 ημέρες, μου έρχεται 2ο email ότι δεν έχουν λάβει το email (4o red flag) και σε 10 ημέρες θα κλείσουν το support ticket. Ξαναστέλνω το email και τους ξαναπέρνω τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω ότι όλα βαίνουν καλώς. Απαντάνε στο τηλέφωνο και με συνδέουν με το κατάλληλο τμήμα. Δεν το σήκωσαν ποτέ.

Έχω χάσει 2 ημέρες από τη ζωή μου για τα αυτονόητα!

Πολλες εταιρειες, και η Logitech εχουν αρχισει να καταργουν τις παραδοσιακες υπηρεσιες, και τις αντικαθιστουν με αυτοματοποιημενα προγραμματα τεχνητης νοημοσυνης.
Οπου και προφανως, δυσλειτουργουν η δεν λειτουργουν.

Αν εχεις μεσα κοινωνικης δικτυωσης, αρχισε να γραφεις το ποσο κακη εξυπηρετηση και προβληματα εχουν, και πολυ γρηγορα θα ερθουν σε επικοινωνια μαζι σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

after only 2 years of operation and I still do not have a good answer, and I said to try by phone today, however the phone they have as main support on the site does not exist - not working, 00800 44146191 . Does anyone know if they have support in Greece or not

www.routerlogin.net

Pikashow

Επεξ/σία από gaming12qq
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, gaming12qq είπε

after only 2 years of operation and I still do not have a good answer, and I said to try by phone today, however the phone they have as main support on the site does not exist - not working, 00800 44146191 . Does anyone know if they have support in Greece or not

No support in Greece,

the phones are
 

(Local) +1 646-454-3200
(Toll Free) +1 866-632-5644
but I suggest you to use the bot chat or email.
[email protected]
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...